Aš irgi buvau papuolęs G maršrute, kur viena moteriškė pradėjo knist vairuotojui protą dėl talonėlio ir grąžos. Trakų st vairuootjas atsidarė kabinos duris, priėjo prie moteriškės ir kažką jai pasakė. Paskui teko pakeltais decibelais pasakyti kai ką (viešai čia nesiruošiu skelbti)
Tai bent jau uzsimink jei pradejai. Tikrai labai idomu
Be to, viešojo transporto priemonėse iš vairuotojo bus galima įsigyti vienkartinius bilietus už 70 cnt. Jais naudotis galės keleiviai, kuriems, Lietuvos respublikos įstatymų numatyta tvarka, kelionėms viešuoju transportu taikoma 80 % nuolaida. Iki šiol vairuotojai prekiaudavo tik dviejų rūšių bilietais – be nuolaidos ir su 50 % nuolaida. Planuojama, kad vairuotojai pradės jais prekiauti jau kito mėnesio pradžioje.
Savivaldybė eilę metų neatsiskaito pilnai už lengvatininkų vežimą ir dar savo iniciatyva daugina lengvatų, kurių teikti įstatymas neįpareigoja. Rinkimais dar lyg ir nekvepia.
Savivaldybė eilę metų neatsiskaito pilnai už lengvatininkų vežimą ir dar savo iniciatyva daugina lengvatų, kurių teikti įstatymas neįpareigoja. Rinkimais dar lyg ir nekvepia.
Lengvatų nedaugina. Paprasčiausiai įvedė naują bilietų rūšį už kurią nieko kompensuoti nereikia.
Pagal naujus eismo tvarkaraščius, kaip suprantu 7 maršruto troleibusai nuo š.m. rugsėjo 16 d., važinės tik darbo dienomis, o savaitgaliais jie nevažiuos. Nes nėra eismo tvarkaraščių savaitgalio skelbiamų.
Tai dar blogiau, nes VVT už tų keleivių vežimą teisėtai nieko negaus.
Šiuo metu pas vairuotoją galima įsigyti vienkartinius važiavimo bilietus be nuolaidos už 3,50 Lt., ir su 50% nuolaida už 1,75 Lt., o su 80% nuolaida bilieto pas vairuotoja įsigyti nėra galimybės, nes jis jais neprekiauja, o nuo balandžio mėn. 1 d., kai neliko popierinių bilietų, pastebėjau, kad daug viešojo transporto keleivių supyksta, kai vairuotojas parodo 1,75 Lt., ir tada keleiviai pradeda vairuotojui sakyti, man priklauso bilietas su 80% nuolaida, už 1,75 Lt., aš nepirksiu. Ir tada jie važiuodavo be bilieto. Tiesiog naujų lengvatų nieks neįveda, o įveda, kaip anksčiau būdavo kioskuose tai yra būdavo tokie bilietai pilnas bilietas, su 50% nuolaida, su 80% nuolaida. Su 80% nuolaida labiausiai yra perkami vyresnio amžiaus keleivių.
Tai dar blogiau, nes VVT už tų keleivių vežimą teisėtai nieko negaus.
Čia yra problema, kad savivaldybėms leidžiama nustatyti visus tarifus. Mano nuomone, vienintelė išeitis yra leisti savivaldybėms nustatyti 100 proc. tarifą, o tolimesnės nuolaidos turėtų būti taikomos pagal įstatymą, o ne savivaldybės gebėjimus tuos įstatymus vienaip ar kitaip interpretuoti, ar suprasti. Po naujo bilieto įvedimo, net sakyčiau Vilniaus miesto meras turėtų būti patrauktas atsakomybėn pagal ATPK 142-12 už tai, kad nesuteikia teisės įsigyti bilieto su nuolaida.
Pagal naujus eismo tvarkaraščius, kaip suprantu 7 maršruto troleibusai nuo š.m. rugsėjo 16 d., važinės tik darbo dienomis, o savaitgaliais jie nevažiuos. Nes nėra eismo tvarkaraščių savaitgalio skelbiamų.
Savaitgalio grafikų nepatalpino todėl, kad jie nesikeis..
O šiaip nėr logikos dienos metu 7-am maršrutui nuo Centro poliklinikos iki Trakų stotelės duoti 4 minutes, kai realiai pakanka 2 minučių.. Pats vairuotojo kompiuterį mačiau, ką rodė..
Čia yra problema, kad savivaldybėms leidžiama nustatyti visus tarifus. Mano nuomone, vienintelė išeitis yra leisti savivaldybėms nustatyti 100 proc. tarifą, o tolimesnės nuolaidos turėtų būti taikomos pagal įstatymą, o ne savivaldybės gebėjimus tuos įstatymus vienaip ar kitaip interpretuoti, ar suprasti. Po naujo bilieto įvedimo, net sakyčiau Vilniaus miesto meras turėtų būti patrauktas atsakomybėn pagal ATPK 142-12 už tai, kad nesuteikia teisės įsigyti bilieto su nuolaida.
Kaip tai nesuteikia teisės? Nuo šiol bus galima įsigyti kaip ir naudojantis visomis nuolaidomis. Tuo tarpu, jeigu nenori pirkti bilieto už 10 Lt metams, tai gali įsigyti paprastą, kuriam taikoma nuolaida.
Savaitgalio grafikų nepatalpino todėl, kad jie nesikeis..
O šiaip nėr logikos dienos metu 7-am maršrutui nuo Centro poliklinikos iki Trakų stotelės duoti 4 minutes, kai realiai pakanka 2 minučių.. Pats vairuotojo kompiuterį mačiau, ką rodė..
Atsidarius naujus eismo tvarkaraščius ypač 7 troleibuso maršruto iš karto automatiškai supranti, kad jo savaitgaliais nebus, nes nėra jo eismo tvarkaraščių. O jeigu jis važiuos tai turi būti ir savaitgalio eismo tvarkaraščiai nesvarbu, kad jie nesikeičia. Nes dabar dauguma gyventojų atsidarę 7 troleibuso maršruto naujus eismo tvarkaraščius supras, kad jis savaitgaliais nevažiuos.
Šiuo metu pas vairuotoją galima įsigyti vienkartinius važiavimo bilietus be nuolaidos už 3,50 Lt., ir su 50% nuolaida už 1,75 Lt., o su 80% nuolaida bilieto pas vairuotoja įsigyti nėra galimybės, nes jis jais neprekiauja, o nuo balandžio mėn. 1 d., kai neliko popierinių bilietų, pastebėjau, kad daug viešojo transporto keleivių supyksta, kai vairuotojas parodo 1,75 Lt., ir tada keleiviai pradeda vairuotojui sakyti, man priklauso bilietas su 80% nuolaida, už 1,75 Lt., aš nepirksiu. Ir tada jie važiuodavo be bilieto. Tiesiog naujų lengvatų nieks neįveda, o įveda, kaip anksčiau būdavo kioskuose tai yra būdavo tokie bilietai pilnas bilietas, su 50% nuolaida, su 80% nuolaida. Su 80% nuolaida labiausiai yra perkami vyresnio amžiaus keleivių.
Čia yra problema, kad savivaldybėms leidžiama nustatyti visus tarifus. Mano nuomone, vienintelė išeitis yra leisti savivaldybėms nustatyti 100 proc. tarifą, o tolimesnės nuolaidos turėtų būti taikomos pagal įstatymą, o ne savivaldybės gebėjimus tuos įstatymus vienaip ar kitaip interpretuoti, ar suprasti. Po naujo bilieto įvedimo, net sakyčiau Vilniaus miesto meras turėtų būti patrauktas atsakomybėn pagal ATPK 142-12 už tai, kad nesuteikia teisės įsigyti bilieto su nuolaida.
Tai kad viskas yra atvirkščiai. Savivaldybės nustato pilno bilietų kainas, o toliau jau lengvatinių bilietų kaina, rūšys ir asmenų grupės, kuriems lengvatos taikomos yra apibrėžti įstatymo. Savivaldybė nieko čia negali keisti ir nekeičia. Tačiau savivaldybė gali savo iniciatyva ir savo sąskaita praplėsti lengvatinių keleivių grupių sąrašą ar sugalvoti naujų lengvatinių bilietų rūšių.
Kaip tai nesuteikia teisės? Nuo šiol bus galima įsigyti kaip ir naudojantis visomis nuolaidomis. Tuo tarpu, jeigu nenori pirkti bilieto už 10 Lt metams, tai gali įsigyti paprastą, kuriam taikoma nuolaida.
Bet su tuo 10 Lt bilieto įvedimu yra išplečiamas lengvatų skaičius. Vadinasi, ir kompensacijų prireiks daugiau. O pinigų savivaldybė neturi. Vadinasi VVT nieko ir negaus, o vežti su nauju lengvatiniu bilietu privalės.
21 maršrutas iš Lazdynėlių stotelės dabar išvažiuoja 18:45 ir 18:47? Tai dar kartą parodo, kad SĮSP dirba pensininkai arba kreivarankiai, kurie nemoka dirbti. Tas pats ir dėl 7 troleibuso - dabar nėra jokio tvarkaraščio rytdienai.
Bet su tuo 10 Lt bilieto įvedimu yra išplečiamas lengvatų skaičius. Vadinasi, ir kompensacijų prireiks daugiau. O pinigų savivaldybė neturi. Vadinasi VVT nieko ir negaus, o vežti su nauju lengvatiniu bilietu privalės.
Nemanau, kad čia bilietas su lengvata. Čia kaip tik yra paprastas metinis bilietas, kuris yra velniškai pigus.
Bet su tuo 10 Lt bilieto įvedimu yra išplečiamas lengvatų skaičius. Vadinasi, ir kompensacijų prireiks daugiau. O pinigų savivaldybė neturi. Vadinasi VVT nieko ir negaus, o vežti su nauju lengvatiniu bilietu privalės.
Nemanau, kad čia bilietas su lengvata. Čia kaip tik yra paprastas metinis bilietas, kuris yra velniškai pigus.
Brolis jau atsakė. Tą sakiau ir aš anksčiau. 10 Lt bilietas nėra su nuolaida. Tai yra dar viena bilieto rūšis, kaip ir mėnesinis, 3, 9 ar 12 mėn. bilietai. Tik jo kaina labai maža.
Nesistebėsiu, jei ir moksleiviams metinį bilietą už 10lt padarys /\
Na su moksleiviais situacija kiek kitokia - jie moka naudotis naujovėmis, o jeigu jiems sumažinti kainą, VVT išvis be pinigų liks. Tuo tarpu senjorams sunku su tomis vilniečio kortelėmis, todėl šis atpiginimas yra būtent dėl to. Gali būti, kad šitas metinis bilietas išvis bus popierinis.
<...> Gali būti, kad šitas metinis bilietas išvis bus popierinis.
Tai jeigu gali būti popierinis, tada gal yra galimybė jį į laminatą įdėti (kaip moksleivio pažymėjimai dedami), kad popierius besitrindamas kišenėje nesusidėvėtų?
Tai jeigu gali būti popierinis, tada gal yra galimybė jį į laminatą įdėti (kaip moksleivio pažymėjimai dedami), kad popierius besitrindamas kišenėje nesusidėvėtų?
Aš neteigiu, kad jis bus popierinis. Tiesiog taip atrodo. Na, gal ir bus plastikas, tik nereikės jo aktyvuoti (tikiuosi).
Comment