Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip šitas, dėkui
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Staigmena vilniečiams – tuščios gatvės ir sausakimši autobusai

      Po pirmosios rudens darbo dienos vilniečiai grįžo namo ne sunkiau, nei vasarą
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Kauno apylinkės, apie 1941-1943 m.

        ebay.de

        Comment


          autobusų vairuotojų profesionalumas

          Dažnai važinėju Vilniuje autobusais ir troleibusais.
          Niekaip nesuprantu autobusų vairuotojų "meistriškumo".
          Konkrečiau:, kaip jie "guldo" savo vairuojamą autobusą įvažiuojant (arba išvažiuojant) į staigų posūkį (dažniausiai žiedinę sankryžą).
          Vienžodžiu - "varo tokiu tempu, kaip traktoristai su mėšlu krauta priekaba".
          O toje "priekaboje" visgi ne mėšlas, o žmonės. Ir gerai jei žmogui pavyko atsisėsti, o jei ne - tada visi (ypač senyvo amžiaus) pradeda griūvynėti ir mindžioti vieni kitiems kojas (geriausiu atveju).
          p.s. troleibusuose tokios "problemos" nėra, nes troleibusus stabdo "laidų išsišakojimai".
          Paskutinis taisė stulpas; 2013.09.02, 23:57.

          Comment


            Parašė stulpas Rodyti pranešimą
            Dažnai važinėju Vilniuje autobusais ir troleibusais.
            Niekaip nesuprantu autobusų vairuotojų "meistriškumo".
            Konkrečiau:, kaip jie "guldo" savo vairuojamą autobusą įvažiuojant (arba išvažiuojant) į staigų posūkį (dažniausiai žiedinę sankryžą).
            Vienžodžiu - "varo tokiu tempu, kaip traktoristai su mėšlu krauta priekaba".
            O toje "priekaboje" visgi ne mėšlas, o žmonės. Ir gerai jei žmogui pavyko atsisėsti, o jei ne - tada visi (ypač senyvo amžiaus) pradeda griūvynėti ir mindžioti vieni kitiems kojas (geriausiu atveju).
            p.s. troleibusuose tokios "problemos" nėra, nes troleibusus stabdo "laidų išsišakojimai".
            Teisingai, VT skirtas tik kad stovėtų. Pirmas dalykas, jei yra laisvų vietų - atsisėskite. Antras, jei teko "vakaruose" pasivažinėti, tai VT juda dar greičiau ir dar nesaugiau pagal nurodytus tavo standartus. Pvz nuo Charleroi geležinkelio stoties iki oro uosto yra ekspresas, kuris važiavo min 80 km/h kelyje su posūkiais. Dar rekomenduočiau pažiūrėti, kaip Monake - nykštukinėje valstybėje - vyksta VT eismo organizavimas ir kokiais greičiais siaurose gatvėse važiuoja autobusai bei kaip elgiasi staiguose posūkiuose - manau "apšalsi"
            Flėgmatikams - ne!

            Comment


              Visas Vilniaus VT ir taip, kaip teisingai pasakė Rijikas, flegmatiškas. Ant posūkių "guldo" TP? Nebent porą kartų esu tai matęs. Nepamirškite pranešti savo "pamąstymus" SĮSP, jie kaip tik laukia, kaip dar labiau padidinti trasos įveikimo laiką.

              Comment


                Atnaujinta 2013-09-03 12 val. Į pirmąjį troleibusų parką Žolyno gatvėje atkeliavo dar trys nuomojami autobusai (žr. nuotrauką žemiau) – informaciją apie juos pateikęs žmogus juos apibūdino kaip baisius ir surūdijusius – nenustebkime, jei ir jie savivaldybės viešųjų ryšių pranešimuose bus pateikti kaip nauji (kaip tai buvo padaryta su senais latvių nurašytais mikroautobusais, kurie savivaldybės pranešimuose spaudai vakar, rugsėjo 2-ąją, buvo pristatyti kaip nauji).
                Šaltinis

                Beje, ar man vienam atrodo, kad saitas troleibusas.lt yra labai neobjektyvus? Galima ginti troleibusus, tačiau aršiai šnekėti nesąmones apie autobusus - beprasmiška, neobjektyvu ir naivu. Kitaip tariant, skleidžia dezinformaciją.
                Pvz.,
                Tai „Mercedes-Benz Sprinter” modelio, 35 (19 stovimų ir 16 sėdimų) vietų mikroautobusai, pirkti iš Jelgavos autobusų parko, pirmoji jų registracija – 2006 metai. Kadangi šios transporto priemonės artėjo prie patikimo tarnavimo ribos (kuri yra iki 10-ties metų), Latvijos vežėjai perka naujas transporto priemones – tačiau tokios „smulkmenos“ nesutrukdė mūsų vežėjui įsigyti 7 metų senumo mikroautobusus, kurie, tikėtina, jau dabar turi techninių problemų.
                Kam rašyti tokias nesąmones-pamąstymus?

                Padidinus 16, 19 maršrutų troleibusų skaičių ir jų kursavimo dažnumą, 2G ir 4G be problemų susitvarkytų su keleivių srautais.
                Nors ir T16 važinėja dažnai, 2G vis tiek sausakimšas. Kažkaip autorius pamiršta, kad yra šiame maršrute labai svarbi jungtis Pašilaičiai - Baltupių studentų miestelis - Santariškės ir ten jokių troleibusų nėra.

                Vienu žodžiu, pernelyg neinformatyvus puslapis, labiau primenantis Seimo/Savivaldybės opozicijos veikėjus (ale papurkštauti kaip viskas blogai ir kaip jie padarytų viską gerai).

                Comment


                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                  Jie stovi Visagine.
                  Vienintelė to fanatikų puslapio nauda - dabar viskas tapo aišku.
                  Mano abejonės pasitvirtino - Visaginas su šia įmone nesusijęs - 3 Berkhof'ai yra „BGS'o“, o dar 3 Mercedes-Benz - „Meteorit turo“ iš Visagino.
                  Paskutinis taisė Mettal; 2013.09.03, 15:34.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    <...> 3 Berkhof'ai yra „BGS'o“, o dar 3 Mercedes-Benz - „Meteorit turo“ iš Visagino.
                    Realiai tų Berkhofų yra daugiau - šiandien mačiau 4 tokį autobusą su #171 numeriu 2G maršrute
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Dar 1 31 marsrute.

                      Comment


                        Jei būtų vienas straipsnis, tai dar galima suprasti - nesvarbu ar ten labai išsamiai ir objekyviai viskas aprašyta. Bet kai tą pačią dieną pasirodė du straipsniai ant PiaR'o ribos, kyla įtarimų, kad tokiu natūriniu būdu gali būti atidirbinėjama už paramą tokio paties pavadinimo krepšinio klubui
                        Vilniaus valdžia didina paramą „Lietuvos ryto“ krepšinio klubui dar vienu milijonu

                        Nors gal šis pranešimas labiau tinka į Žiniasklaidos temą

                        Comment


                          Noriu pasiteirauti, ar šis lietuviškas elektrinis autobusas po bandymų Kaune sugrįš visam laikui į Vilnių ar ne?

                          Comment


                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Noriu pasiteirauti, ar šis lietuviškas elektrinis autobusas po bandymų Kaune sugrįš visam laikui į Vilnių ar ne?
                            Ne.

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Šaltinis

                              Beje, ar man vienam atrodo, kad saitas troleibusas.lt yra labai neobjektyvus? Galima ginti troleibusus, tačiau aršiai šnekėti nesąmones apie autobusus - beprasmiška, neobjektyvu ir naivu. Kitaip tariant, skleidžia dezinformaciją.

                              <..>

                              Vienu žodžiu, pernelyg neinformatyvus puslapis, labiau primenantis Seimo/Savivaldybės opozicijos veikėjus (ale papurkštauti kaip viskas blogai ir kaip jie padarytų viską gerai).
                              Jie ir yra neobjektyvūs. Kada čia kai turėjo būti protestas prieš mikriukų naikinimą, nuėjus į jų puslapį komentaruose bandžiau pasiginčyti, žinoma, pateikiant argumentus. Po kelių komentarų buvo pasakyta, kad "ačiū ir viso gero" (maždaug taip, improvizuoju iš atminties) ir daugiau nebeleido nei vieno komentaro rašyt

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Vienintelė to fanatikų puslapio nauda - dabar viskas tapo aišku.
                                Koks dar puslapis? Ir kas kad, nesusiję, jie stovėjo ten ir tai oficialia informacija.
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Vilniečiai jau dūsta kilometrinėse spūstyse
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    O kaip A juostos Kalvariju g. ir kitur? Ar buvo trugdoma VT pravaziuoti? Pakomentuokite kaip vaziuoja G marsrutai.
                                    N.Vilnioje vaziuodamas 7h ir 18h nieko neiprasto nepastebejau, visas norma.
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                      Koks dar puslapis?
                                      Vienu pranešimu už maniškį aukščiau yra nuoroda.
                                      Kuriems galams "BGS" savo autobusus laikyti Visagine? Meteorit turas yra iš Visagino ir dabar jų autobusai yra Vilniuje. Arba tu ne taip nugirdai tą oficialią informaciją, arba ji nėra visiškai teisinga.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        1G ir 2G važinėja pi***n kaip užpildyti... Jeigu dienos metu 2G dar važinėja ir ilgi autobusai, tai 1G važinėja vien trumpi ir visiškai nesilaiko tvarkaraščio. Jau Santariškėse į juos tiesiog fiziškai neįmanoma įlipti. 10 ir 53 maršrutai irgi nesąmonė, toks jausmas, kad važiuoja 10 km/val greičiu, nes nuo žmonių kiekio negali greičiau važiuoti.
                                        Nesuprantu, kodėl po rytinio piko ilgi autobusai stovi, o trumpi išvažiuoja į maršrutą? Nejaugi VVT dirba, atsiprašant, nepilno mąstymo žmonės. Pvz., važiuoja priešais 1G 36 maršruto autobusas, jame važiuoja keletą keleivių ir jis - ILGAS. Kokio velnio???

                                        Comment


                                          Todėl, kad reforma buvo daryta per... Autobusų trūksta, o į gatves išvažiavo 40 troleibusų mažiau. Tuo tarpu dalį autobusų išvarė į periferiją ir kitų savivaldybių teritoriją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X