Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atkeliu iš temos Vilniaus autobusų fotogalerija:

    Parašė Pilaitis
    Nesamonė. Kodėl ''dzūkams'' susisiekimas su IKEA turi būti patogesnis, nei visam miestui? 2 greitai nuveža į Oro uostą/iš jo. Verčiau 1 panaikinti, o 4 užsukti į Liepynės kapines iš D&G gatvės.
    Nepamiršk, kad yra Liepynės kapinės, kurios liko be susisiekimo nuo liepos 1-osios. Tiek nuo Vikingų gatvės, tiek nuo Liepkalnio gatvės yra geras kelio gabalas. Pensininkams būtų per sunku paeiti gerą kelio gabalą.

    A4 ir taip sukiojasi link Pašto stotelės, tai nori, kad vėl pailgėtų kelionė?? Beje, Dzūkų gatvės gyventojai užknis SĮSP dėl autobuso paleidimo iki Liepynės kapinių.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Pilaitis
      Kodėl būtent Dzūkų g.? Čia ką, pasaulio centras?
      4 reikia išvis perorganizuoti. Trasa Stotis-Naujininkai-Liepynės kapinės-Rodūnios sodai. Į Meistrų g. tegu užsuka 3, kurio trasa : ..., Eišiškių pl., Motorų g., Meistrų g., Metalo g., Geologų g., Meistrų st., D.G., ....
      O kaip Kirtimų dalis, kuri yra Dariau ir Girėno gatvės gale? Ten gi irgi darbuotojai dirba.. Jiems nuo Felikso Vaitkaus stotelės toli eit. Ten apšvietimo lygtais normalaus nėr, tad žiemą, ypač tamsoj, nesmagu būtų eiti pėsčiomis į darbą bei iš jo, kai šalia yra Čigonų taboras ir nežinai, kas gali tavęs laukti..
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Kol yra laisvo laiko, pradėjau nagrinėti autobusų tvarkaraščius. Pradėjau nuo GRA. Nagrinėjau tik piko metu (natūralu, kad ne piko metu, maršrutai kai kur gali važiuoti dar greičiau). Atsižvelgęs į automobilių srautus, sudariau optimaliausią trasos įveikimo laiką.

        1) Pradedam nuo 1G. Kas krito į akis: 53 maršruto autobusas nuo Žaliojo tilto iki Kalvarijų turgaus važiuoja tik 2 minutes, o 1G – 3 minutes.
        Pateikiu optimaliausią laiką piko metu (ne piko metu galima pasiekti ir dar mažesni). Skliaustose dabartinis trasos įveikimo laikas.

        Stotis – Rūdninkų (3 min) – 2 min
        Rūdninkų – Trakų – 2 min
        Trakų – V. Kudirkos aikštė (5 min) – 4 min
        V. Kudirkos aikštė – Žaliasis tiltas – 2 min
        Žaliasis tiltas – Kalvarijų turgus (3 min) – 2 min
        Kalvarijų turgus – Broniaus Laurinavičiaus skveras – 1 min
        Broniaus Laurinavičiaus skveras – Pramogų arena – 4 min
        Pramogų arena – Baltupiai – 3 min
        Baltupiai – Jeruzalė (4 min) – 3 min
        Jeruzalė – Santariškės – 2 min
        Santariškės – Vaikų ligoninė – 1 min
        Vaikų ligoninė – Santariškių žiedas – 1 min

        Iš viso (31 min) 27 min.

        2) 2G. Kas krito į akis: piko metu 54 maršruto autobusas atkarpą Stotis – Sparta įveikia per 6 minutes (stodamas Aguonų stotelėje). Tuo tarpu 2G šitą atkarpą įveikia per 7 minutes (nestodamas Aguonų st.); atkarpoje Naujamiestis – Savanorių pr. 54 maršrutas važiuoja tiek pat, kiek ir 2G – 5 min.; atkarpoje Vaivorykštės – Karoliniškės, 54 maršrutas važiuoja 2 minutes, o 2G – 3 minutes. 55 maršrutas atkarpoje Rygos – Vilniaus rajono poliklinika važiuoja tiek pat, kiek ir 2G, nors dar spėja sustoti Čiobiškio st. Atkarpoje Ateities – Jeruzalė, 55 ir 2G irgi važiuoja tiek pat, nors 2G pravažiuoja nestodamas dvi stoteles. Atkarpoje Santariškės – Vaikų ligoninė, 1G važiuoja 1 min, o 2G – dvi minutes...

        Stotis – Sparta (7 min) – 5 min
        Sparta – Naujamiestis – 1 min
        Naujamiestis – Savanorių pr. (5 min) – 4 min
        Savanorių pr. – Gerosios Vilties – 1 min
        Gerosios Vilties – Lazdynai (4 min) – 3 min
        Lazdynai – Vaivorykštės – 1 min
        Vaivorykštės – Karoliniškės – 2 min
        Karoliniškės – Sietyno – 2 min
        Sietyno – Spaudos rūmai – 1 min
        Spaudos rūmai – Viršuliškės (2 min) – 1 min
        Viršuliškės – Rygos – 3 min
        Rygos – Vilniaus rajono poliklinika (2 min) – 1 min
        Vilniaus rajono poliklinika – Žemynos – 1 min
        Žemynos – Kaimelio – 2 min
        Kaimelio – Liudo Giros – 2 min
        Liudo Giros – Mykolo Romerio universitetas – 1 min
        Mykolo Romerio universitetas – Ateities – 1 min
        Ateities – Jeruzalė (4 min) – 3 min
        Jeruzalė – Santariškės – 2 min
        Santariškės – Vaikų ligoninė (2 min) – 1 min

        Iš viso: (47 min) 38 min.

        3) 3G. Kas krito į akis: atkarpoje Igno Šeiniaus st. – Šeškinės poliklinika, piko metu 24 maršruto autobusas važiuoja 1 minute, tuo tarpu 3G – net 3 minutes... Atkarpoje Lukiškės – Sparta piko metu 88 maršrutas važiuoja 5 minutes, 3G – 8 minutes. Atkarpoje Naujininkai – Dariaus ir Girėno, 88 važiuoja 4 minutes, o 3G – 5 minutes.

        Fabijoniškių žiedas – Takas – 2 min
        Takas – Jurgio Baltrušaičio – 3 min
        Jurgio Baltrušaičio – Igno Šeiniaus – 3 min
        Igno Šeiniaus – Šeškinės poliklinika (3 min) – 1 min
        Šeškinės poliklinika – Šeškinė – 2 min
        Šeškinė – Lietuvos sąjūdžio kelias (5 min) – 3 min
        Lietuvos sąjūdžio kelias – Europos aikštė – 1 min
        Europos aikštė – Žaliasis tiltas (3 min) – 2 min
        Žaliasis tiltas – Lukiškės (5 min) – 4 min
        Lukiškės – Čiurlionio (3 min) – 2 min
        Čiurlionio – Ševčenkos (2 min) – 1 min
        Ševčenkos – Sparta (3 min) – 2 min
        Sparta – Naujininkai – 3 min
        Naujininkai – Dariaus ir Girėno (5 min) – 4 min
        Dariaus ir Girėno – Oro uostas – 2 min

        Iš viso: (45 min) 35 min (piko metu).

        4) 4G. Kas krito į akis: T19 nuo Šilo tilto iki Klinikų važiuoja dvi minutes, o 3G – 3 minutes.

        Bitėnų – Gilužio – 2 min
        Gilužio – Karaliaučiaus (2 min) – 1 min
        Karaliaučiaus – Tolminkiemio – 1 min
        Tolminkiemio – Papilėnų – 1 min
        Papilėnų – Sietyno – 4 min
        Sietyno – Narbuto – 2 min
        Narbuto – LEU (5 min) – 3 min
        LEU – Lietuvos sąjūdžio kelias – 1 min
        Lietuvos sąjūdžio kelias – Europos aikštė – 1 min
        Europos aikštė – Lvovo – 1 min
        Lvovo – Tuskulėnų rimties parkas – 3 min
        Tuskulėnų rimties parkas – Minties – 1 min
        Minties – Šilo tiltas (4 min) – 3 min
        Šilo tiltas – Klinikų (3 min) – 2 min
        Klinikų – Nemenčinės plentas – 3 min
        Nemenčinės plentas – Saulėtekis (2 min) – 1 min
        Saulėtekis – VU – 1 min
        VU – VGTU – 1 min
        VGTU – Senoji plytinė – 1 min
        Iš viso: (39 min) 33 min

        5) 5G. Kas krito į akis: a7 atkarpoje Siesikų – Šeškinės kalvos važiuoja 7:13 – 7:15. Tuo tarpu 5G šią atkarpą važiuoja 7:13 – 7:17. Tuo pačiu laiku, tuo pačiu keliu, tame pačiame sraute... T10 atkarpoje Pramogų arena – Kareivių važiuoja 4 minutes, sustodamas Verkių stotelėje. Tuo tarpu 5G šioje atkarpoje važiuoja 5 minutes, nestodamas Verkių stotelėje.

        Skalvių – Taikos – 3 min
        Taikos – Justiniškės (2 min) – 1 min
        Justiniškės – Rygos (4 min) – 2 min
        Rygos – Buivydiškių – 1 min
        Buivydiškių – Siesikų – 2 min
        Siesikų – Šeškinės kalvos (4 min) – 2 min
        Šeškinės kalvos – Licėjus (5 min) – 2 min
        Licėjus – Pramogų arena – 2 min
        Pramogų arena – Kareivių (5 min) – 3 min
        Kareivių – Lizdeikos – 2 min
        Lizdeikos – Nemenčinės plentas – 1 min
        Nemenčinės plentas – Saulėtekis (2 min) – 1 min
        Saulėtekis – VU – 1 min
        VU – VGTU – 1 min
        VGTU – Senoji plytinė – 1 min

        Iš viso: (36 min) 25 min

        6) 6G. Kas krito į akis: nuo Ligoninės iki Genių visiems autobusams duodama 1 minutė, o 6G – 2 minutės.

        Naujosios Vilnios žiedas – Parko – 1 min
        Parko – Ligoninė – 1 min
        Ligoninė – Genių (2 min) – 1 min
        Genių – Tremtinių (2 min) – 1 min
        Tremtinių – Lelijų – 1 min
        Lelijų – Rudens (7 min) – 6 min
        Rudens – Polocko – 2 min
        Polocko – Filaretų – 1 min
        Filaretų – Šv. Petro ir Povilo bažnyčia – 4 min
        Šv. Petro ir Povilo bažnyčia – Karaliaus Mindaugo tiltas – 3 min
        Karaliaus Mindaugo tiltas – Žaliasis tiltas (3 min) – 2 min

        Iš viso: (27 min) 23 min


        Ką galite pakomentuoti šiais atvejais?
        Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.17, 17:34.

        Comment


          Dėl 1g ir 2g - ten bendrai imant laiko yra skiriama pakankamai. 1g 30-31 min yra kaip tik. Tiesa, nuo Santariškių iki Jeruzalės 1-2 min. ir nuo Jeruzalės iki Baltupių 3 min. per mažai. Užtat toliau jau grafikas pavejamas.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            15min: Švieslentės į Vilniaus stoteles grįš per rugpjūtį ir rugsėjį

            Comment


              Viešojo transporto prakeiksmas – smarvė ir ausinukai
              http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/v....d?id=62106099

              Toks jausmas, kad vieną kartą tik važiavo Vilniaus VT šita Užkalnio draugė.
              Paskutinis taisė Romas; 2013.08.19, 21:03. Priežastis: Buvo plika nuoroda be pavadinimo
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/v....d?id=62106099

                Toks jausmas, kad vieną kartą tik važiavo Vilniaus VT šita Užkalnio draugė.
                Tenka pritart kolegos žodžiams
                Dažnai žmonės pastebi tik blogus dalykus viešajame transporte. Iš kitos pusės, kurie dažniau važinėja (galbūt ir kasdien), galima pamatyti ir gerų dalykų
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Tenka pritart kolegos žodžiams
                  Dažnai žmonės pastebi tik blogus dalykus viešajame transporte. Iš kitos pusės, kurie dažniau važinėja (galbūt ir kasdien), galima pamatyti ir gerų dalykų
                  Aš važinėju kasdien. Na, pasitaiko gi kokį kartą koks bomžas ar panašiai, bet kad kiekvieną dieną, tai tikrai ne.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Aš važinėju kasdien. Na, pasitaiko gi kokį kartą koks bomžas ar panašiai, bet kad kiekvieną dieną, tai tikrai ne.
                    Žiūrint, kuriuo maršrutu dažniausiai naudojatės (miesto, ar užmiesčio)
                    Asocialūs asmenys (bomžai, kitaip tariant) dažniausiai įlipa Stadiono stotelėje į A19, A82 ir kitus, važiuojančius pro šią stotelę.

                    O šiaip dažniausiai autobuso gale būna girtas jaunimas, prie kurio esu įpratęs
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Lyg Europoj to nebūtų. Pvz. kiek žinau Londone išvis yra įprasta autobuse valgyt, palik šiukšles ir pan. Olandijoj visokie apsirūkę ištisai važinėja. Tai pas mus palyginus yra rojus.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Kaip užknisa tokios primadonos. Kartą gyvenime savo storą šikną ištempė iš automobilio ir jau nepatenkinta piz*avojasi. Trukdo ausinukai? Gerai, o automobilių vairuotojai, kurie įjungia muziką ant viso garso? Tai čia normalu? Prakaito smarvė? Pala, yra žmonių su įgimtos ligom (kurių vis daugėja), tai jie ir mašinoje prakaituos. Be to, nereikia pamiršti, kad vasara. Na o diskutuoti apie žmonių rūbus išvis žema, praleido progą patylėti, gerbiama Genutė.

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Kaip užknisa tokios primadonos. Kartą gyvenime savo storą šikną ištempė iš automobilio ir jau nepatenkinta piz*avojasi. Trukdo ausinukai? Gerai, o automobilių vairuotojai, kurie įjungia muziką ant viso garso? Tai čia normalu? Prakaito smarvė? Pala, yra žmonių su įgimtos ligom (kurių vis daugėja), tai jie ir mašinoje prakaituos. Be to, nereikia pamiršti, kad vasara. Na o diskutuoti apie žmonių rūbus išvis žema, praleido progą patylėti, gerbiama Genutė.
                          Žmogus pateikė savo nuomonę, kaip ir tu. Skirtumas tik tas, kad ji tai padarė žymiai kultūringiau ir nenukreipė asmeniškai prieš tave.

                          Manau, kad tokių tekstų, kodėl Lietuvos VT yra blogas, reikia kuo daugiau, nes jie labai naudingi siekiant tobulėti.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Žmogus pateikė savo nuomonę, kaip ir tu. Skirtumas tik tas, kad ji tai padarė žymiai kultūringiau ir nenukreipė asmeniškai prieš tave.

                            Manau, kad tokių tekstų, kodėl Lietuvos VT yra blogas, reikia kuo daugiau, nes jie labai naudingi siekiant tobulėti.
                            Kultūringiau?
                            Jeigu nesi pats aukščiausias tarp stovinčių kaimynų, neišvengiamai būsi supažindintas su bendrakeleivių kūnų, o tiksliau – prakaito kvapais. Šie kvapai neklystant leis suvokti, kelintą dieną kaimynu tapęs viešojo transporto bendras nešioja tą patį drabužį.
                            Nemanau, kad tamstai būtų malonu, kai aptarinėja jo apatinius. Taip pat bet kokiam žmogui nėra malonu girdėti tokius išsireiškimus. Jei šis pasisakymas yra kultūros etalonas ir Jus jam pritariate - atsiprašau, mums ne pakeliui.

                            To priežastis – prasmirdęs ir nenusakomais gyviais užsikrėsti gręsiantis valkata.
                            Valkata? Tai tada laisvai galiu šią moteriškę vadinti stora*ikne primadona. Kas jai leido asocialų asmenį, benamį vadinti valkata? Šito jinai išmokė mokykloje? Jeigu tamsta pernelyg ją gina, turbūt pats yra tokios pat nuomonės, todėl nemanau, kad verta išvis diskutuoti ir, tuo labiau, dirbti Keleivių ginimo asociacijoje - "smirdantis keleiviai" moka už važiavimą ir turėtų sulaukti bent jau pagarbos. Jeigu net NVTKA atstovas jų nepalaiko - kam tokia organizacija reikalinga?

                            Ne pats maloniausias dalykas ir garbaus amžiaus keleiviai. Kažkodėl jie, apsikarstę maišų maišeliais, įvairiai nešuliais, itin gausiai važinėja būtent piko metu. Ir tiesiog žiauriai skuba, todėl aktyviai stumdosi.
                            Iki šiol maniau, kad visi keleiviai yra lygūs. Senjorai irgi moka už bilietus, o kada važiuoja viešuoju transportu - ne primadonos iš automobilio reikalas.

                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Manau, kad tokių tekstų, kodėl Lietuvos VT yra blogas, reikia kuo daugiau, nes jie labai naudingi siekiant tobulėti.
                            Kaip tik tokie tekstai dar labiau atstumia potencialius keleivius. Čia nepadės partizaninis marketingas - čia ne VVT užsakyta bloga antireklama, o "profesionalo" iš šalies "nuomonė". O dabar pažiūrėkite į to straipsnio komentarus - kiek žmonių palaiko VT? Maksimum vienas procentas. VVT laimėjo ir pritraukė naujų keleivių? Nei vieno.

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Kultūringiau?

                              Nemanau, kad tamstai būtų malonu, kai aptarinėja jo apatinius. Taip pat bet kokiam žmogui nėra malonu girdėti tokius išsireiškimus. Jei šis pasisakymas yra kultūros etalonas ir Jus jam pritariate - atsiprašau, mums ne pakeliui.


                              Valkata? Tai tada laisvai galiu šią moteriškę vadinti stora*ikne primadona. Kas jai leido asocialų asmenį, benamį vadinti valkata? Šito jinai išmokė mokykloje? Jeigu tamsta pernelyg ją gina, turbūt pats yra tokios pat nuomonės, todėl nemanau, kad verta išvis diskutuoti ir, tuo labiau, dirbti Keleivių ginimo asociacijoje - "smirdantis keleiviai" moka už važiavimą ir turėtų sulaukti bent jau pagarbos. Jeigu net NVTKA atstovas jų nepalaiko - kam tokia organizacija reikalinga?


                              Iki šiol maniau, kad visi keleiviai yra lygūs. Senjorai irgi moka už bilietus, o kada važiuoja viešuoju transportu - ne primadonos iš automobilio reikalas.


                              Kaip tik tokie tekstai dar labiau atstumia potencialius keleivius. Čia nepadės partizaninis marketingas - čia ne VVT užsakyta bloga antireklama, o "profesionalo" iš šalies "nuomonė". O dabar pažiūrėkite į to straipsnio komentarus - kiek žmonių palaiko VT? Maksimum vienas procentas. VVT laimėjo ir pritraukė naujų keleivių? Nei vieno.
                              Siūlau per daug nedramatizuoti.

                              O šiame forume šiuo metu kalbu ne kaip NVTKA atstovas. Savo nuomonę pateikiau kaip eilinis žmogus, tad nepainiok.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Siūlau per daug nedramatizuoti.

                                O šiame forume šiuo metu kalbu ne kaip NVTKA atstovas. Savo nuomonę pateikiau kaip eilinis žmogus, tad nepainiok.
                                Cha, nedramatizuoti. Na, kai vis bandoma užsimerkti, tai ir neišeina kažko geresnio sukurti. Ir net nekalbu apie VVT - pakanka pažiūrėti į visą Lietuvos viešąjį transportą bendrai. Kiek jau buvo tų straipsnių, išreikštų nuomonių. Ar kažkas pasikeitė? Tik vis labiau žmonės naudojasi automobiliais.
                                O žmogus su tokiom pažiūrom ir NVTKA tą patį sakys.
                                Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.19, 19:17.

                                Comment


                                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                  Cha, nedramatizuoti. Na, kai vis bandoma užsimerkti, tai ir neišeina kažko geresnio sukurti. Ir net nekalbu apie VVT - pakanka pažiūrėti į visą Lietuvos viešąjį transportą bendrai. Kiek jau buvo tų straipsnių, išreikštų nuomonių. Ar kažkas pasikeitė? Tik vis labiau žmonės naudojasi automobiliais.
                                  Tai nėra užsimerkimas. Sprendimams reikia pribręsti pirmiausia mintimis, sugebėti besivelti į tuščias diskusijas. O tada jau, išmokus diskutuoti efektyviai, atrasti geriausias idėjas ir jas siekti realizuoti.

                                  Pateiktų nuomonių buvo ryškiai per mažai. Bet ir blogai tai, kad autoriai sulaukia priešpriešos. Ypač tokios, kaip tavo - automatinės, be jokių tvirtų argumentų, o tiesiog dėl, galbūt, susiasmeninimo kilusių priešpriešų.

                                  O kada pradėtas Lietuvos VT kas nors keisti? Prieš kokiu 5-6 metus. Ką galima per tiek laiko pakeisti, turint omenyje, kokia buvo situacija? Beveik nieko. Tai kodėl tuomet stebiesi? Ir dar klausimas - ar pats prisidedi, kad būtų geriau? Nes kitus peikti gi smagiausia.

                                  Dėl žmogaus asmeninės nuomonės ir to paties žmogaus nuomonės, esant NVTKA atstovu, nesutinku. Nuomonės gali skirtis ir tas žmogus turi mokėti neįsivelti į interesų konfliktą - atstovauti NVTKA, nepaisydamas savo asmeninės nuomonės, kai to reikia.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2013.08.19, 19:23.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Pateiktų nuomonių buvo ryškiai per mažai. Bet ir blogai tai, kad autoriai sulaukia priešpriešos. Ypač tokios, kaip tavo - automatinės, be jokių tvirtų argumentų, o tiesiog dėl, galbūt, susiasmeninimo kilusių priešpriešų.
                                    Nuo kada kultūros stoka yra menkas argumentas? Nebent tiems, kurie tik teoriškai yra susipažinę su ja.

                                    O kada pradėtas Lietuvos VT kas nors keisti? Prieš kokiu 5-6 metus. Ką galima per tiek laiko pakeisti, turint omenyje, kokia buvo situacija?
                                    Pakeisti galima ir daug ką. Įdomiausia, kad viešai deklamuojama, kad žiūrima į ES Vakarų šalių VT atgimimą. Tai kodėl nesiekiama pakartoti sėkmingus sprendimus? Pvz. Vokietijoje yra maršrutų, kurie driekiasi labai siauromis gatvelėmis arba stačiomis gatvėmis. Tačiau jais sugeba važiuoti net dideli autobusai. Tuo tarpu mūsų Senamiesčiu važiuoja tik vienas maršrutas ir tas padengia vos kelių procentų Senamiesčio teritoriją (nekalbu apie Pylimo ir Maironio gatves). Visada galima sakyti, kad pasivaikščiojimas yra sveika, tačiau ne visada naudingas (bent jau laiko atžvilgiu).
                                    Vakarų šalyse po menkiausio keleivio prašymo pakoreguoti trasą arba tvarkaraštį, iškart vos ne skubos tvarka sušaukiamas atsakingų asmenų posėdis ir svarstoma. Kiek teko bendrauti su Vokietijoje dirbančiais pažįstamais, 2012 metais buvo įgyvendinti 94 procentai keleivių pageidavimų (šaltinių neprašykite, norite, patys ieškokite Vokietijos spaudoje). Tuo tarpu Lietuvoje taip greitai reaguojama nebent pinigų skirstymo atvejais tarp ministerijų. Kai pažįstami išgirdo mano pasisakymus, kad Susisiekimo ministerija net nesvarsto kaip sumažinti trasos įveikimo laiką, o į argumentuotus keleivių pasisakymus atsako, kad viskas yra tvarkoje - pažįstamieji tik nusišypso ir atsako: "Su tokiais atvejais čia nebuvom susidūrę". Tai ką, logiškiau sudarinėti tvarkaraščius reikia 5-6 metų? Bet jau gal 10 metų tokia nesąmonė vyksta.

                                    Comment


                                      Žodžio laisvė žodžio laisve, bet kas per daug, tas nesveika. Aplamai, apie prakaitą kalbėti karštom vasarom dienom mažų mažiausia juokinga. Kai karšta gali į dušą nors ir 10 kartų eiti, bet jeigu daug judi taip ar taip suprakaituosi.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Žodžio laisvė žodžio laisve, bet kas per daug, tas nesveika. Aplamai, apie prakaitą kalbėti karštom vasarom dienom mažų mažiausia juokinga. Kai karšta gali į dušą nors ir 10 kartų eiti, bet jeigu daug judi taip ar taip suprakaituosi.
                                        Šiais laikais yra priemonių nuo prakaito šiaip
                                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                        Pakeisti galima ir daug ką. Įdomiausia, kad viešai deklamuojama, kad žiūrima į ES Vakarų šalių VT atgimimą. Tai kodėl nesiekiama pakartoti sėkmingus sprendimus? Pvz. Vokietijoje yra maršrutų, kurie driekiasi labai siauromis gatvelėmis arba stačiomis gatvėmis. Tačiau jais sugeba važiuoti net dideli autobusai. Tuo tarpu mūsų Senamiesčiu važiuoja tik vienas maršrutas ir tas padengia vos kelių procentų Senamiesčio teritoriją (nekalbu apie Pylimo ir Maironio gatves). Visada galima sakyti, kad pasivaikščiojimas yra sveika, tačiau ne visada naudingas (bent jau laiko atžvilgiu).
                                        Vakarų šalyse po menkiausio keleivio prašymo pakoreguoti trasą arba tvarkaraštį, iškart vos ne skubos tvarka sušaukiamas atsakingų asmenų posėdis ir svarstoma. Kiek teko bendrauti su Vokietijoje dirbančiais pažįstamais, 2012 metais buvo įgyvendinti 94 procentai keleivių pageidavimų (šaltinių neprašykite, norite, patys ieškokite Vokietijos spaudoje). Tuo tarpu Lietuvoje taip greitai reaguojama nebent pinigų skirstymo atvejais tarp ministerijų. Kai pažįstami išgirdo mano pasisakymus, kad Susisiekimo ministerija net nesvarsto kaip sumažinti trasos įveikimo laiką, o į argumentuotus keleivių pasisakymus atsako, kad viskas yra tvarkoje - pažįstamieji tik nusišypso ir atsako: "Su tokiais atvejais čia nebuvom susidūrę". Tai ką, logiškiau sudarinėti tvarkaraščius reikia 5-6 metų? Bet jau gal 10 metų tokia nesąmonė vyksta.
                                        Daug klausimų, mažai atsakymų. Smagu, kai iniciatyvos kalnus nuversti daug, bet reikia nepamiršti, kad vieni reglamentai, galiojantys kurioje nors ES šalyje, kitoje šalyje gali ir negalioti. Kitas klausimas - Lietuvoje klestinti biurokratija. Taigi, kad pirmiau būtų galima ko nors pasiekti, reikia pramušti biurokratijos sieną. Tavo minimose ES Vakarų šalyse tai įvykę seniai. Kad detaliau suprastum, kaip viskas vyksta, siūlau susisiekti asmenine žinute.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Smagu, kai iniciatyvos kalnus nuversti daug, bet reikia nepamiršti, kad vieni reglamentai, galiojantys kurioje nors ES šalyje, kitoje šalyje gali ir negalioti. Kitas klausimas - Lietuvoje klestinti biurokratija. Taigi, kad pirmiau būtų galima ko nors pasiekti, reikia pramušti biurokratijos sieną. Tavo minimose ES Vakarų šalyse tai įvykę seniai. Kad detaliau suprastum, kaip viskas vyksta, siūlau susisiekti asmenine žinute.
                                          Su galva sudarinėjant tvarkaraščius nereikia kažkokių tai reglamentų. Ir biurokratija čia ne prie ko. Čia puikus pvz, kaip kai kuriems asmenims gyliai nusispjauti ant keleivių. Svarbu pinigus neštų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X