Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Spėju 2G ir 4G išliks toks pat dažnis, o T16 ir T19 važinės kaip iki reformos. 1G į pagalbą bus stiprinamas T2 ir T6; 3G - stiprinamas T10. 5G ir 6G pagalbos nesulauks.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeatrodo. Žmonės nesinaudoja VT visiškai ne dėl tos priežasties.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.12, 11:21.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąIronija? Kur čia slypi netaktiškumas?
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąAha, tik komentaruose minimi vis tie patys argumentai - nesinaudoju, nes: lėtas, senas, su skylėm grindyse, be kondicionieriaus. Taip, tikrai žmonės nesinaudoja VT ne dėl važinėjančių "grabų". Turbūt nesinaudoja dėl to, kad bilietas brangus, neveža iki durų, mėnulio fazė ne ten kur reikia, brangta elektra, brangsta benzinas, duonos kainos vis auga. Ane?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes Vilniaus troleibusų greičio problema susiveda į KT ir organizacinius dalykus. Ir netgi labiau į organizacinius, nei KT.
Comment
-
Su tuo vaikruotojų nepasitenkinimu kai kas neaiškaus. Ar tik ne miglą pučia VVT valdžia. Galiausiai vairuotojai gali būti nepatenkinti tik dėl to, kad jiems nurėžia nuo atlyginimo už vėlavimą. Iš viso galima būtų nupirkti keletą dešimčių videoregistratorių (jie šiais laikais nėra brangūs) ir kelis mėnesius pafilmuoti įvairius maršrutus nuo ryto iki vakaro. Po to išanalizuoti ir žiūrėti, kas gi stabdo VT.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu tuo vaikruotojų nepasitenkinimu kai kas neaiškaus. Ar tik ne miglą pučia VVT valdžia. Galiausiai vairuotojai gali būti nepatenkinti tik dėl to, kad jiems nurėžia nuo atlyginimo už vėlavimą. Iš viso galima būtų nupirkti keletą dešimčių videoregistratorių (jie šiais laikais nėra brangūs) ir kelis mėnesius pafilmuoti įvairius maršrutus nuo ryto iki vakaro. Po to išanalizuoti ir žiūrėti, kas gi stabdo VT.
Comment
-
Parašė PilaitisBet ar negalima būtų padaryti, kad VMS/VVT mokėtų nedidelį infrastruktūros mokestį + iš pradžių nupirktų traukinių + pastatytų kelias stoteles + LG sutvarkytų kai kuriuos ruožus.
1) Mickūnai - Naujoji Vilnia - Pavilnys - Stotis - Oro uostas;
2) Stotis - Oro uostas - Paneriai - Lentvaris.
Viskas. Tam galima "prigriebti" esamus traukinius. Tačiau tas integravimas nieko neduos:
1) didelė Mickūnų dalis vis tiek negalės juo naudotis, nes, sąlyginai, toli nuo gyvenvietės;
2) Naujoji Vilnia irgi nesinaudos, nes nuo Naujosios Naujosios Vilnios, kur gyvena didžiausia dalis potencialių keleivių iki traukinių stoties ilgas atstumas bei nereikalingi persėdimai; Senajai Naujajai Vilniai jis irgi nepatogus;
3) Stotis - Oro uostas jau dabar yra jungtis;
4) Visą Pavilnį irgi neaptarnaus, nes dideli atstūmai;
5) Nebent jungtis Lentvaris - Stotis būtų naudinga.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąŠita problema ne tik su troleibusais. Buvau įmetęs "Susisiekimo paslaugų" atsakymą dėl 40 ir 31 maršrutų. Atsakymas buvo įspūdingas. Tačiau kaip tai išeina: entuziastai sako, kad patys vairuotojai nepatenkinti tokiais ištemptais tvarkaraščiais, tačiau SĮSP teigia, kad bendradarbiauja su vairuotojais ir tie nemato jokių problemų. Tai kame replės? Vieni bailiai, kiti akli sėdi kabinetuose, o keleiviai turi kentėti? Jeigu vairuotojas bijo diskutuoti tokiais klausimais, tai kam tada reikalingos profsąjungos? Kartą į metus pašūkauti, kad mažas atlyginimas? O kodėl tyli NVTKA? Nenori lįsti? Tai kas tada apsaugos keleivius? Tokiais tempais ir esami nuolatiniai keleiviai dings iš šitų (kaip sako automobilių vairuotojai) "lochovozų".
Aktyviausia asociacija buvo tuomet, kai to labai reikėjo - būtų buvę keista, kam išvis reikalinga tokia asociacija, jei ji tyli. O dabar tęsiama vidinė organizacinė veikla. Tai neturėtų stebint turint omenyje, kad tai šįmet įkurta asociacija - jos veikla dar įsibėgėswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė PilaitisTokie maršrutai:
1. Naujoji Vilnia-Stotis-Lentvaris
2. Stotis-Oro uostas-Salininkai-Vaidotai
3. Stotis-Granito-Grigiškės
Vietomis reikėtų padaryti dvikelį, pastatyti kai kur naujas stoteles, atnaujinti bėgius, sutvarkyti signaling'ą, nupirkti tuziną talpių kondicionuojamų traukinių.
Pradžiai investicijos didokos, tačiau galima būtų panaikinti/pakeisti į privežančius autobusų maršrutus.
Vilnius nėra skirtas geležinkelio integravimui, naikinant privežamuosius maršrutus.
Comment
-
Parašė PilaitisTokie maršrutai:
1. Naujoji Vilnia-Stotis-Lentvaris
2. Stotis-Oro uostas-Salininkai-Vaidotai
3. Stotis-Granito-Grigiškės
Vietomis reikėtų padaryti dvikelį, pastatyti kai kur naujas stoteles, atnaujinti bėgius, sutvarkyti signaling'ą, nupirkti tuziną talpių kondicionuojamų traukinių.
Pradžiai investicijos didokos, tačiau galima būtų panaikinti/pakeisti į privežančius autobusų maršrutus.
Comment
-
Vilniuje nyksta troleibusai: nuo rugsėjo jų išvažiuos 40 mažiau
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2bumVXxBq
Comment
-
Parašė Skarbny Rodyti pranešimąVilniuje nyksta troleibusai: nuo rugsėjo jų išvažiuos 40 mažiau
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2bumVXxBq
2) Pagal kadaise čia įmestą lentelę, nuo rudens 1G turėtų važiuoti papildomos 5 TP, 2G - 4 TP, 3G - 3 TP, 4G - 3 TP, 5G - 4 TP ir 6G - 1 TP. Iš viso 20 papildomų TP. Žada vos 15, reiškia 5G ir 6G nesulauks papildomų transporto priemonių (logiška, Naujoji Vilnia dar turi 74 maršrutą; o 5G ir taip važinėja dažniau, nei buvęs 45 maršrutas).
3) Manau, kad labiausiai apkarpys 16 ir 19 troleibusų maršrutus. Tačiau net vasarą ir 2G, ir T16 važinėja sausakimši. T19 kažkiek atsilaisvino, bet natūralu kodėl - vasara.
4) Manau, kad nebus dažninamas nei T20, nei T21 (išvis abejočiau jo reikalingumu).
5) Nemanau, kad retindami tvarkaraščius, jie išlos. Žvėryne dominuoja vien troleibusai, Justiniškių gatvėje - irgi.
6) Taip pat vertėtų T9 gražinti atgal į Žirmūnus, o iki ŠM trumpinti T12. Jungtį ŽP - Žirmūnai aptarnauja T6, kuris kartoja T12-ą atkarpoje ŽP - ŽT. Tuo tarpu Karoliniškių gyventojams jis būtų reikalingesnis.
7) P.S. Būtent troleibusuose Škoda vasarą gerą važiuot, nes iš visų pusių pučia vėjas (didelės orlaidės kiekviename lange).Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.14, 08:21.
Comment
-
Man įdomu, iš kur jie ims dar 45 autobusus, jei jau dabar jų katastrofiškai trūksta. Iki rugsėjo parkas pasipildys tik Jelgavos Sprinteriais (turėtų atvykti dar 9).
5G maršrutu, jei transporto priemonių skaičius nebus didinamas, nuo rugsėjo turėtų važiuoti vien tik ilgi autobusai. 2013 m. pavasarį 45 maršrutu dirbo 11 ilgų autobusų - ir jie važinėjo sausakimši.
Kas dėl troleibusų, tai iš mažinamų 40 troleibusų dauguma (32) yra iš panaikintų 5, 8, 11, 13 maršrutų- būtent tiek troleibusų jais važinėjo 2013 m. pavasarį. Tai reiškia, kad kitų maršrutų eismas stipriai retinamas nebus. O, pavyzdžiui, 7 ir 19 maršrutai turėtų net dažninami.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.08.14, 08:59.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMan įdomu, iš kur jie ims dar 45 autobusus, jei jau dabar jų katastrofiškai trūksta. Iki rugsėjo parkas pasipildys tik Jelgavos Sprinteriais (turėtų atvykti dar 9).
5G maršrutu, jei transporto priemonių skaičius nebus didinamas, nuo rugsėjo turėtų važiuoti vien tik ilgi autobusai. 2013 m. pavasarį 45 maršrutu dirbo 11 ilgų autobusų - ir jie važinėjo sausakimši.
Kas dėl troleibusų, tai iš mažinamų 40 troleibusų dauguma (32) yra iš panaikintų 5, 8, 11, 13 maršrutų- būtent tiek troleibusų jais važinėjo 2013 m. pavasarį. Tai reiškia, kad kitų maršrutų eismas stipriai retinamas nebus. O, pavyzdžiui, 7 ir 19 maršrutai turėtų net dažninami.
Be to, jeigu sako, kad yra tie autobusai, reiškia yra. 100 procentų, kad mes daug ko nežinom, o vienintelis žmogus iš čia esančių, kuris kažką žino (Denis Simonov) retai mus džiugina informacija.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO kokie sprendimo būdai? Taip, aš galiu pasakyti, kad didžioji dalis Škodų yra gana papuvusios, nepaisant to, kad kažkada buvo šiek tiek suremontuotos. O kas žino, kiek yra tų Škodų su elektroninėm švieslentėm?
Soliarių iš viso turime 45- 22 1-ajame parke ir 23 2-ajame.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą5, 8, 11 ir 13 jau istorija. Jų kiekis neatsispindi jau grafuose. Bus nurėžiami iš dabar esančių maršrutų.
Be to, jeigu sako, kad yra tie autobusai, reiškia yra. 100 procentų, kad mes daug ko nežinom, o vienintelis žmogus iš čia esančių, kuris kažką žino (Denis Simonov) retai mus džiugina informacija.
Kas dėl autobusų- jokia paslaptis, kiek autobusų turi parkas. Ir jokia paslaptis, kad jau nuo liepos 1 dienos važiuojančių autobusų labai trūksta.
Taigi nuo rugsėjo didelės problemos neišvengiamos.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.08.14, 09:23.
Comment
Comment