Viskas gi matosi tvarkarasciuose, pasinagrinekite patys. Viskas yra paskelbta, reikia tik moketi susirasti.
Jeigu neturi ką pasakyti - nesakyk nieko Pvz. imant 4G, tai kai kurie autobusai gali keistis, nes į Saulėtekį jie išvažiuoja iš autobuso parko, tačiau tie, kurie atiduoti troleibusų parkui, taip ir važinės kol kas vien Pilaitės maršrutuose. Tikrai nemanau, kad bus visą laiką keičiami kitais.
Įdomu, ar daug svečių dėl ES pirmininkavimo naudojasi A88 važiuoti nuo oro uosto?
Nes kažkaip pagalvojau, tai, kad tokie žmonės dažniausia nesinaudoja viešuoju transportu.
Taigi išeitų, kad maršrutas pakeistas be reikalo?
Nors iš esmės, gal būtų ir neblogai, jei A88 visada važiuotu per senamiestį/centrą iki oro uosto, o 89 per senamiestį/centrą iki stoties.
Eurobiurokratai gauna tokias babkes kelionėms, kad sudėjus su mūsų juokingai mažomis taksi kainomis, VT gali naudotis tik užkietėję eurobiurokratai-VT fanai.
Eurobiurokratai gauna tokias babkes kelionėms, kad sudėjus su mūsų juokingai mažomis taksi kainomis, VT gali naudotis tik užkietėję eurobiurokratai-VT fanai.
Įdomu, ar daug svečių dėl ES pirmininkavimo naudojasi A88 važiuoti nuo oro uosto?
Ne kartą teko važiuoti tuo maršrutu, tai galiu pasakyti jog tikrai vienas, du užseniečiai su portfeliukais dažnai važiuoja. O man ir pačiam teko pasitikti porą asmenų, šiaip maršrutas geras dar ir tuo, kad važiuoja pro senamiestį ir yra gana vaizdingas.
Temos neseku, bet ar galetu kas is VT fanu trumpai papasakoti, kas gero ar blogo ivyko po reformos: gerai ar blogai greitieji autobusai, mikriuku panaikinimas. Tiksliau sakant paprastam statistiniam keleiviui? Idomu sulaukt nesalisku nuomoniu
Ne kartą teko važiuoti tuo maršrutu, tai galiu pasakyti jog tikrai vienas, du užseniečiai su portfeliukais dažnai važiuoja. O man ir pačiam teko pasitikti porą asmenų, šiaip maršrutas geras dar ir tuo, kad važiuoja pro senamiestį ir yra gana vaizdingas.
Gali važinėti nebent žemo rango eurobiurokratai (techninis personalas), kurių kelionės apmokamos kaip ir įprasta komandiruotė.
Temos neseku, bet ar galetu kas is VT fanu trumpai papasakoti, kas gero ar blogo ivyko po reformos: gerai ar blogai greitieji autobusai, mikriuku panaikinimas. Tiksliau sakant paprastam statistiniam keleiviui? Idomu sulaukt nesalisku nuomoniu
Greitieji maršrutai yra gerai, nepaisant kai kurių trūkumų. Mikrobų bent jau man netrūksta. Nors kai kuriems periferijoje tikrai gali būti kėblumų dėl jų nebuvimo.
Kelionės kaina, važiuojant ne su mėnesiniu bilietu, išaugo, bet tai nesusiję su reforma, tiesiog e-bilieto sistemą paleido kartu su maršrutų pertvarka.
Temos neseku, bet ar galetu kas is VT fanu trumpai papasakoti, kas gero ar blogo ivyko po reformos: gerai ar blogai greitieji autobusai, mikriuku panaikinimas. Tiksliau sakant paprastam statistiniam keleiviui? Idomu sulaukt nesalisku nuomoniu
Blogo reformoje kolkas neįžvelgiu Man pačią pirmą dieną pritapo tiek greitieji, tiek privežamieji maršrutai Kadangi itin retai naudodavausi mikrobais, skirtumo nejaučiu.. O ir šiaip man jie netrukdė gyvent (aišku, būdavo pikta, kad užlenda prieš pat autobusą ir šiek tiek užlaiko )
Sveiki visi!
kviečiu naudotis neoficialia Vilniaus viešojo transporto schema. Ypač patogu įkelti į telefoną ir naudotis visur, kur beprisireiktų. Išsisaugokit pdf ir gero naudojimo!
Sveiki visi!
kviečiu naudotis neoficialia Vilniaus viešojo transporto schema. Ypač patogu įkelti į telefoną ir naudotis visur, kur beprisireiktų. Išsisaugokit pdf ir gero naudojimo!
Sveiki visi!
kviečiu naudotis neoficialia Vilniaus viešojo transporto schema. Ypač patogu įkelti į telefoną ir naudotis visur, kur beprisireiktų. Išsisaugokit pdf ir gero naudojimo!
Schema įdomi, ir tikrai pravers. Šiaip dar patogu būtų, jei būtų atskira tik greitųjų maršrutų schema tokiu stiliumi (gal net kiekvienoje stotelėje)
Juk greitieji sudaro Vilniaus VT karkasą dabar.
Schema įdomi, ir tikrai pravers. Šiaip dar patogu būtų, jei būtų atskira tik greitųjų maršrutų schema tokiu stiliumi (gal net kiekvienoje stotelėje)
Juk greitieji sudaro Vilniaus VT karkasą dabar.
tokią schemą nebūtų sunku padaryt, ypač kai jau yra visas duomenų pagrindas. Tik manau, kad ji būtų ne tokia informatyvi. Nebent reikėtų prie kiekvienos stotelės, kur greitieji sustoja, sužymėt, kokie dar autobusai/ troleibusai čia sustoja. O tokiu atveju, manau būtų dar sunkiau susigaudyt, nes reiktų jau žinot pačiam, kur važiuoja koks nors 48 autobusas...
Jeigu atsiras poreikis, pamąstysiu apie šitą pasiūlymą
tokią schemą nebūtų sunku padaryt, ypač kai jau yra visas duomenų pagrindas. Tik manau, kad ji būtų ne tokia informatyvi. Nebent reikėtų prie kiekvienos stotelės, kur greitieji sustoja, sužymėt, kokie dar autobusai/ troleibusai čia sustoja. O tokiu atveju, manau būtų dar sunkiau susigaudyt, nes reiktų jau žinot pačiam, kur važiuoja koks nors 48 autobusas...
Jeigu atsiras poreikis, pamąstysiu apie šitą pasiūlymą
Greitųjų schema kaip pagalbinė, aiškesniam supratimui, kur jie stoja, kur - ne, į kokius privežamuosius galima kur persėsti. O jau detaliau apie negreituosius maršrutus į bendrą schemą.
Gerbiamieji „krytikai“ - schemos kūrėjas neprašė kritikos. Tai gal pamąstykite, ar viešai kritikuodami, elgiatės etiškai - gali juk įsižeisti ir tai būtų pagrįsta. Nors jau asmenine žinute rašytumėte, o ne viešai.
Gerbkime žmones už padarytus darbus, o ne kritikuokime juos
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment