Parašė rat
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė SPX; 2013.07.11, 14:16.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai yra parazitavimas. O mikrobo važiavimas kartą per valandą, tarkim, maršrutu Stotis - Santariškės, na, baikime juokus, tikrai niekam nereikalingas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Man va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).
Mano siūlymai
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMan va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).
Mano siūlymai
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMan va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).
Mano siūlymai
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąNesamone kazkokia. Vilniuje nėra nė vieno mikroautobuso, kurie būtų pritaikyti vežti keleivius mieste. Technika turi būti žemagrindė, su normaliom durim ir t.t. Galų gale - Vilnius tai didmiestis. Vilniui reikia ne mikroautobusų, o MIDI autobusų, tokių, kaip važinėja 9,11 maršrutose. Mikruautobuse pagal taisykles negalima važioti stovint, o MID'buse galima. MID'busų talpumas yra didesnis, todėl jie labiau tinka miestui.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKodėl gi Kaune viskas puikiai veikia ir keleiviai patenkinti? Šiuo metu reikia būtent mikroautobusų, o vėliau jau galima po žingsnelį atnaujinti parką, nes tam reikia didelių investicijų. Tai nejaugi keleiviams reikia laukti 5 metus, kad jiems būtų patogu važiuoti? Vien greitieji autobusai situacijos nepagerins.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąAteis laikas, kai ir Kaune išnaikins.
Comment
-
Žinant mūsų verslininkus, tai šūdą jie atnaujins. Jau kiek kartų kalbėta, kad pvz. taksi klientai vežiojami 15-20 metų senumų geldom. Verslinykas sako, kad jeigu nupirks naujus auto, teks kainą kelt ir niekas nevažinės. O aš kažkodėl galvoju, kad naujom patogiom mašinom, kad ir už didesnę kainą keleivių vis tiek bus. Tas pats ir gerai būtų su mikrobais, bet, kad irgi senukai ~2000m. modelio mersai. O dar pasitaikydavo ir senesnių transitų.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąŽinant mūsų verslininkus, tai šūdą jie atnaujins. Jau kiek kartų kalbėta, kad pvz. taksi klientai vežiojami 15-20 metų senumų geldom. Verslinykas sako, kad jeigu nupirks naujus auto, teks kainą kelt ir niekas nevažinės. O aš kažkodėl galvoju, kad naujom patogiom mašinom, kad ir už didesnę kainą keleivių vis tiek bus. Tas pats ir gerai būtų su mikrobais, bet, kad irgi senukai ~2000m. modelio mersai. O dar pasitaikydavo ir senesnių transitų.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąYra Kautra, yra Centvalis su savo Mercedes-Benz Sprinter 315CDI. Atsirastų ir kiti vežėjai, svarbu duoti šansą.
Svarbu skelbti konkursus su griežtomis taisyklėmis.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąAtrodo to ir siekiama dabar Vilniuje...
Svarbu skelbti konkursus su griežtomis taisyklėmis.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąYra Kautra, yra Centvalis su savo Mercedes-Benz Sprinter 315CDI. Atsirastų ir kiti vežėjai, svarbu duoti šansą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia jokios "Kautros". Mikrobai turi būti išeliminuoti iš VT, visiškai nesvarbu, ar jie važiuoja kaip maršrutiniai taksi, ar, dar blogiau, kaip autobusai, t.y.
Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia jokios "Kautros". Mikrobai turi būti išeliminuoti iš VT, visiškai nesvarbu, ar jie važiuoja kaip maršrutiniai taksi, ar, dar blogiau, kaip autobusai, t.y. integruoti į sistemą, bet privatūs. VVT pakaktų kelių mikrobų 2-3 maršrutams aptarnauti. Daugiau poreikio nėra, o gretimų rajonų susisiekimu su miestu turi rūpintis rajonai. Kurie neskendi tokiose skolose kaip miestas.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą"Maršrutinis taksi" - išvis kažkokia durna sąvoka, užsilikusi nuo perestroikos laikų.
Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".Paskutinis taisė SPX; 2013.07.11, 17:06.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą"Maršrutinis taksi" - išvis kažkokia durna sąvoka, užsilikusi nuo perestroikos laikų.
Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".Paskutinis taisė ssnaiperis; 2013.07.11, 17:08.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą"Maršrutinis taksi" - išvis kažkokia durna sąvoka, užsilikusi nuo perestroikos laikų.
Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO tai kaip kitaip tektų šią transporto priemonę vadinti? Mikroautobusu, kaip ir turėtų vadintis?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMikroautobusais, arba tiesiog mažais autobusais. Juk jeigu jie laikosi maršruto ir grafiko - tai niekuo nesiskiria nuo autobuso, tik vietų skaičiumi.
http://ntic.vilnius.lt/mediabank/sen...rsrutai(1).jpgPaskutinis taisė Lettered; 2013.07.11, 17:56.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTas pats ir gerai būtų su mikrobais, bet, kad irgi senukai ~2000m. modelio mersai.
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąKokia yra vidutiniška naujos VT priemonės eksploatacijos trukmė Vakaruose ir kokia Lietuvoje bei buv. Rytų bloko šalyse?Paskutinis taisė SPX; 2013.07.11, 18:25.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment