Atsilaisvins neblogas skaičius autobusų. Tik įdomu, kodėl būtent tik a40. Laisvai galima ir a56 dar pridėt.
P.S. Kokius autobusus gali pasiūlyti Kautra Vilniui?
Formalus konkursas. Nes VT krachas dėl TP trūkumo ištiks jau rugsėjo 1-ąją. Kuo keleiviai bus vežiojami du mėnesius iki lapkričio? Jei atsiras kaip juos vežioti tuos du mėnesius, kodėl ir tuomet iš viso tie mikrobai reikalingi? Aišku, artės žiema, prasidėjus šalčiams autobusų ims trūkti. Bet galbūt iki lapkričio ar gruodžio, t.y. iki didesnių šalčių Vilnių pasieks partija naudotų autobusų ar centralizuotai perkami dujiniai.
Pastatytas stotelės "Migracijos valdyba" ženklas link Vilkpėdės. Suprantama, ne ten, kur pavaizduota maps.lt žemėlapyje, o prie parduotuvės Dubingiai. Gal susipras perkelti. O stotelės link Centro kažkaip ir neteko matyti.. Gerai, tebūnie čia Naugarduko stotelė, tai nors patogiau žmonėms bus įlipti į autobusą, kuris priveš prie Migracijos tarnybos durų
Peržvelgęs tvarkaraščius, galiu pasakyti, kad geriausiai sudaryti 9, 13, 20, 28, 38, 61, 87, 115 ir 116 mikroautobusų tvarkaraščiai. Mašinų skaičius atitinka keleivių srautui. Tuo tarpu visiškai neatitinka realybės 14, 57, 58 ir 82 mikroautobusų tvarkaraščiai.
1) m14: privalo būti ne 2 TP, o 3. Taip pat visą dieną turi dirbti 2 TP (o ne 1). Grigaičiai ir Arimų g. turi pakankamai keleivių. Padaugėjus keleivių rudens metu, šie du mikroautobusai (o dienos metu vienas) tikrai nesusitvarkys.
2) m57: žiūrint į perspektyvas, šį maršrutą gali aptarnauti ne 1, o 2 TP. Ateityje, šio mikroautobuso trasą galima pratęsti iki Bukiškių – tada tikrai jis taptų populiaresnis.
3) m58: visiška nesąmonė leisti mikroautobusus kartą per valandą. Dabar čia važinėjo autobusas kartą per valandą (ar net porą kartų rudens metu), o čia vietoje jo bus mikroautobusas. Visiškai pablogės Dzūkų gyventojų susisiekimas, piko metu net keleiviai netilps.
4) m82: ta pati situacija, kaip ir su m58. Dabar čia važiuoja autobusai dukart per valandą, o čia, rudens metu, važinėtų du mikroautobusai per valandą.
Vilniaus miesto savivaldybės komentaras facebook'e dėl viešojo transporto iki IKEA parduotuvės.
Viešojo transporto optimizavimo plane yra numatytas naujas maršrutas Nr. 2 pro prekybos centrą "IKEA". Šio maršruto autobusai iš Stoties važiuos Kauno, Švitrigailos, Žirnių, Vikingų gatve iki Oro uosto. Važiuodamas pro prekybos centrą "IKEA" sustos netoli ir Liepynės kapinių.Tikimės, kad naujasis maršrutas pradės važiuoti dar iki rugsėjo 1 dienos.
Šaltinis: http://www.facebook.com/Meras.Zuokas...18121568232705
Kaip matote bus atkurtas antrasis autobusų maršrutas nauja trasa nuo stoties važiuos truputį kitaip, nei šiuo metu važiuoja 1 autobuso maršrutas. 2 Stotis – IKEA – Oro uostas
Vilniaus politikai vėl grįžo prie viešojo transporto pertvarkos klausimo. Sostinės tarybos socialdemokratų frakcija pasiūlė reformą nukelti į 2015 metus, per tą laiką pasiruošiant tinkamai pokyčiams. Be to, būtina pratęsti sutartis su privačiais vežėjais iki 2014 gruodžio 31 d. Taryba siūlymui pritarė, tad klausimas keliauja į visus tarybos komitetus.
Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Vilniaus miesto viešojo transporto reformą įgyvendinti nuo 2015 m. sausio 1 d. patvirtinus 2014 – 2015 metų Vilniaus miesto savivaldybės biudžete tikslines lėšas vežėjų išlaidoms (negautoms pajamoms), susijusioms su lengvatų taikymu ir nuostolių, patirtų vykdant keleivinio kelių transporto viešųjų paslaugų įsipareigojimus naujuose maršrutuose kompensavimui, įgyvendinus šio sprendimo 2 punktu nustatytas sąlygas.
Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Vilniaus miesto viešojo transporto reformą įgyvendinti nuo 2015 m. sausio 1 d. patvirtinus 2014 – 2015 metų Vilniaus miesto savivaldybės biudžete tikslines lėšas vežėjų išlaidoms (negautoms pajamoms), susijusioms su lengvatų taikymu ir nuostolių, patirtų vykdant keleivinio kelių transporto viešųjų paslaugų įsipareigojimus naujuose maršrutuose kompensavimui, įgyvendinus šio sprendimo 2 punktu nustatytas sąlygas.
Comment