Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Ne vis dar, o visada toks buvo. Įkėlus naujus maršrutus su nauja duombaze, buvo laikinai Centras, bet pakeičiau į Lukiškės dėl jau Mettal minėtų priežasčių - tikslumo.

    Kreipsimės į savivaldybę, kad jie tą pavadinimą Centras eliminuotų, nes visai netinkamas tokio dydžio miestui, kaip Vilnius.
    Aš pilnai suprantu ką jūs turit omenyje, kad "centras" yra plati sąvoka ir t.t. Bet ne tame esmė. Arba turit vienodai būti, arba visai nebūti. Nes šiuo atveju žymėjimas maršrutai.lt puslapyje yra netikslus.
    Kol savivaldybė nesutiko su jūsų siųstu prašymu pakeisti galinio punkto pavadinimą, jis turėtų išlikti toks, koks nurodytas autobusuose bei vilniustransport.lt puslapyje.
    دائما الليتوانيه

    Comment


      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
      Aš pilnai suprantu ką jūs turit omenyje, kad "centras" yra plati sąvoka ir t.t. Bet ne tame esmė. Arba turit vienodai būti, arba visai nebūti. Nes šiuo atveju žymėjimas maršrutai.lt puslapyje yra netikslus.
      Kol savivaldybė nesutiko su jūsų siųstu prašymu pakeisti galinio punkto pavadinimą, jis turėtų išlikti toks, koks nurodytas autobusuose bei vilniustransport.lt puslapyje.
      Taip, svarstėme, ar mums paisyti vežėjo ir Susisiekimo paslaugų išsigalvojimų, ar geriau daryti, kaip patogiau kitiems keleiviams. Nusprendėme dažniausiai maršrutų punktų ir trasų pavadinimus nurodyti taip, kaip aiškiau keleiviams, o ne tokius, kokius susigalvojo Susisiekimo paslaugos. Leidimo koreguoti (ne keisti) mums nereikia. Šiuo atveju mes darome taip, kad būtų geriau keleiviams, o ne taip, kaip kažkas išsigalvojo Susisiekimo paslaugos anaiptol nėra tvarkingai sudariusios formuluotes. Jos kur kas logiškesnės ir tvarkingesnės maršrutai.lt puslapyje.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Mieste yra 4 galiniai punktai su tuo pačiu pavadinimu, todėl reikia juos kažkaip atskirti (patikslinti). Išvis, centras yra pernelyg platus suvokimas - vienam reikia į "centrą prie seimo", kitam - į "centrą prie užupio". Skirtumas vis gi yra.
        Man taip pat Fabijoniškės reiškia vietą prie "Big'o", o kitam prie McDonald'o ar buvusio "Jovaro", skirtumas taip pat yra.

        Tai reikia su savivaldybe ar "Susisiekimo paslaugomis" (nežinau kas už tai atsakingi) diskutuoti apie galinių punktų konkretizavimą.
        دائما الليتوانيه

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Taip, svarstėme, ar mums paisyti vežėjo ir Susisiekimo paslaugų išsigalvojimų, ar geriau daryti, kaip patogiau kitiems keleiviams. Nusprendėme dažniausiai maršrutų punktų ir trasų pavadinimus nurodyti taip, kaip aiškiau keleiviams, o ne tokius, kokius susigalvojo Susisiekimo paslaugos. Leidimo koreguoti (ne keisti) mums nereikia. Šiuo atveju mes darome taip, kad būtų geriau keleiviams, o ne taip, kaip kažkas išsigalvojo Susisiekimo paslaugos anaiptol nėra tvarkingai sudariusios formuluotes. Jos kur kas logiškesnės ir tvarkingesnės maršrutai.lt puslapyje.
          Pritariu tau dėl to, kad maršrutai.lt puslapyje viskas atrodo tvarkingiau, bet vistiek manau kad tai yra žmonių klaidinimas. Jei žmogus, nepažįstantis Vilniaus, pažiūrės maršrutai.lt esantį 52 maršrutą, važiuojantį į "Lukiškes", bet atėjęs į stotelę sulauks autobuso su nurodyta kryptimi "Centras", suabejos ar tai iš viso tas pats autobusas.

          Visgi pasilieku prie savo nuomonės, kad maršrutų pavadinimai turi būti vienodi visose svetainėse.
          دائما الليتوانيه

          Comment


            Manau klaidinanti kryptis yra 10 maršrute, kuris važiuoja tik iki Kaimelio žiedo. Bent jau švieslentėje galėtų rašyti "Kaimelio žiedas"
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Tokioje situacijoje teisingiausiai rašo Naujosios Vilnios maršrutus: Parko g., Arimų g., Naujoji Vilnia. Labiausiai nesusipratimų gali kilti Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Santariškėse.
              Beje, gal yra žinančių, kodėl būtent iki Santariškių žiedo važiuoja tik 1G ir 55, o 2G, 26, 48, 75 - tik iki Vaikų ligoninės? Nejaugi negalima padaryti vieną žiedą - pačiame Santariškių gale, kur dabar "Santariškių žiedas"? Ypač nesuprantama, kodėl 2G tik iki Vaikų ligoninės važiuoja. Žmonėms reikia daryti visiškai nereikalinga persėdimą arba eiti pėsčiom iki Santariškių žiedo.

              Comment


                Todėl, kad iki galo važiuoja labai nedaug žmonių. Per didelė prabanga tuščiai varinėti autobusus.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Manau klaidinanti kryptis yra 10 maršrute, kuris važiuoja tik iki Kaimelio žiedo. Bent jau švieslentėje galėtų rašyti "Kaimelio žiedas"
                  Tokios krypties nurodymas būtų didelė klaida. Tikriausiai daugiau nei pusei miestiečiu nėra žinomas "kaimelio žiedas". Nei kas tai yra, nei kurioje miesto (o gal ne miesto, nes parašyta "kaimelio") dalyje tai yra.
                  Vilniuje daugumoje naudojama gera praktika, kai kryptis nurodoma į mikrorajonus (Pašilaičiai, Karoliniškės, Fabijoniškės, Santariškės ir t.t.). Krypties nuorodoje nurodyti objektai (vietovės) turėtu būti nesunkiai surandami žemėlapyje, kad esant reikalui galima būtų pasitikslinti maršruto važiavimo kryptį. O sužinoti kas tas "kaimelio žiedas" be google pagalbos nepavyktų.

                  Comment


                    gerai su rajonais, kad tik nedaryt kaip Kaune, kur autobusai važiuoja iki "klinikų" "ligoninės" arba apskritai "aviacijos gamyklos". man net kauniečiui nėra žinoma kur ta gamykla. taip kad viskas gerai, o "centras" tikrai per daug netikslumo duotu.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Todėl, kad iki galo važiuoja labai nedaug žmonių. Per didelė prabanga tuščiai varinėti autobusus.
                      /\ tai suprantama, bet remiantis kuo iki Santariškių žiedo važiuoja būtent 55, o ne, pvz., 75? Šito klausiu.

                      Comment


                        55 patogesnis persėdimų ir tiesesnės trasos prasme, o ir kursuoja jis dažniau.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment



                          Vilniaus VT puslapyje (ir viešųjų pirkimų portale) atsirado 2 įdomūs konkursai.
                          Pirmojo (tiesa, jo terminas jau praėjo - liepos 1) - naudoti CNG mikroautobusai, 6 vnt. Pagal sąlygas aišku, kad išsipirks tuos nuomojamus.
                          Pagaminti >2011, rida - <100 000 km, 18-22 vietos ir t.t. Taip pat iš idomesnių duomenų paminėtos CNG sanaudos - iki 16 kub.m./100km.

                          Antrasis (tiesa, kolkas tik techninių specifikacijų projektas) - dėl tų minėtų privačių vežėjų, sutartis 6 mėn su galimybe pratęsti dar 6, planuojama pradžia 2013 11 01, mokama už km, pajamos iš bilietėlių - VVT, būtina e-bilieto įranga, kuria nemokamai paskolina:
                          Yra 4 maršrutų paketai - 1 (9 (1 mikroautobusas, 13000 km), 20 (4, 210000km), 28 (2, 134000 km) 6 mėnesių laikotarpiui), 2 (13 (3, 117000 km), 58 (2, 78000 km), 61 (1, 56000km), 82 (3, 172000km), 3 (14 (2, 71000km), 15 (1, 55000km), 38 (4, 192000km), 57 (1, 50000km), 87 (2, 74000km), 115 (2, 78000km), 116 (2, 94000km). Šie maršrutai turi būti aptarnaujami mikroautobusais nuo 15 iki 22 vietų.
                          Taip pat vienas paketas 12m autobusams, jiems atiduoda 40 maršrutą (10 autobusų, 310000km)

                          Reikalavimai transporto priemonėms labai minimalūs - tvarkingos, geros estetinės išvaizdos, ne senesnės nei 20 metų, bei tinkamai apipavidalintos.
                          Taip pat turi būti skelbiami stotelių pavadinimai ir kitokie SISP pateikti garsiniai pranešimai.
                          Gana griežta tvarka dėl grafikų - leidžia vėluoti iki 3 minučių, sugedus transporto priemonė turi būti pakeista per 45 minutes, kitaip reisą fiksuoja kaip neįvykusį, visa kontrolė vyks per e-bilieto sistemą.

                          Viena vertus, privatininkam dabar suteikė viltį, kad bent pusę metų - metus jie turės darbo, kita vertus, mikriukų reikia tik 30, autobusų - 10, kas yra tikrai mažiau nei jų buvo. Grafikai specifikacijoje pateikti identiški dabar galiojantiems.

                          Visa konkurso specifikacijų medžiaga yra čia

                          Comment


                            Labai blogai, kad iš reikalavimų mikroautobusams išbraukė automatinių durų ir pritaikymo neįgaliesiems reikalavimus. Tai reiškia, kad konkurse realiai dalyvauti galės bet koks esamas vežėjas su savo griuvenomis. Taip, tai griuvenos, nors dauguma ir ne senesni nei 10 metų.
                            Kas dėl 40 maršruto, tai beveik neabejoju, kad maršrutą aptarnaus Kautra. Ji turi galimybę įsigyti naujus autobusus. Dar galbūt TOKS. Bet dėl Kolegitos ar Centvalio labai abejoju. Nei viena iš šių įmonių, berods neturi po 12-13 ne senesnių kaip 1993 m. gamybos tvarkingų autobusų. O reikia būtent tiek, nes įskaičiuokim dar ir rezervus.
                            Beje, tikrai nenorėčiau, kad 40 maršrutą aptarnautų vien seni nežemagrindžiai autobusai.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              galima paklausti, kodėl dauguma taip Kautros prisibijo?

                              Comment


                                40 maršrutu leisti midibusus nuspręsta, matyt, dėl problemiško M.Lietuvio žiedo, kur dėl statomų automobilių autobusai negali apsisukti.

                                Iš vienos pusės S.Neries gatvės gyventojai gaus dažniau kursuojantį transportą, tačiau 40 maršrutu piko metu važiuoja tiek žmonių, kad gali kilti problemų.

                                Comment


                                  Dar noriu paminėti, kad nuo rugpjūčio pradžios arba rugsėjo pradžios turėtų pradėti važinėti naudoti vidutinio dydžio miesto tipo autobusai., jų konkursas vyko iki š.m. birželio mėn. 18 d. Konkurse dalyvavo Uždaroji akcinė bendrovė "AUTOIDĖJA" Ataskaita, kuriame turėjo būti nupirkta apytiksliai 25 vnt., autobusų. Paklaida buvo +/- 5 autobusais daugiau arba mažiau.

                                  Nenaujų keleivinių vidutinio dydžio miesto tipo autobusų pirkimas

                                  Jau turėjo jis pasibaigti ir jau kaip matote yra paskelbtas ir laimėtojas.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                    Vilniaus VT puslapyje (ir viešųjų pirkimų portale) atsirado 2 įdomūs konkursai.
                                    Pirmojo (tiesa, jo terminas jau praėjo - liepos 1) - naudoti CNG mikroautobusai, 6 vnt. Pagal sąlygas aišku, kad išsipirks tuos nuomojamus.
                                    Pagaminti >2011, rida - <100 000 km, 18-22 vietos ir t.t. Taip pat iš idomesnių duomenų paminėtos CNG sanaudos - iki 16 kub.m./100km.

                                    Antrasis (tiesa, kolkas tik techninių specifikacijų projektas) - dėl tų minėtų privačių vežėjų, sutartis 6 mėn su galimybe pratęsti dar 6, planuojama pradžia 2013 11 01, mokama už km, pajamos iš bilietėlių - VVT, būtina e-bilieto įranga, kuria nemokamai paskolina:
                                    Yra 4 maršrutų paketai - 1 (9 (1 mikroautobusas, 13000 km), 20 (4, 210000km), 28 (2, 134000 km) 6 mėnesių laikotarpiui), 2 (13 (3, 117000 km), 58 (2, 78000 km), 61 (1, 56000km), 82 (3, 172000km), 3 (14 (2, 71000km), 15 (1, 55000km), 38 (4, 192000km), 57 (1, 50000km), 87 (2, 74000km), 115 (2, 78000km), 116 (2, 94000km). Šie maršrutai turi būti aptarnaujami mikroautobusais nuo 15 iki 22 vietų.
                                    Taip pat vienas paketas 12m autobusams, jiems atiduoda 40 maršrutą (10 autobusų, 310000km)

                                    Reikalavimai transporto priemonėms labai minimalūs - tvarkingos, geros estetinės išvaizdos, ne senesnės nei 20 metų, bei tinkamai apipavidalintos.
                                    Taip pat turi būti skelbiami stotelių pavadinimai ir kitokie SISP pateikti garsiniai pranešimai.
                                    Gana griežta tvarka dėl grafikų - leidžia vėluoti iki 3 minučių, sugedus transporto priemonė turi būti pakeista per 45 minutes, kitaip reisą fiksuoja kaip neįvykusį, visa kontrolė vyks per e-bilieto sistemą.

                                    Viena vertus, privatininkam dabar suteikė viltį, kad bent pusę metų - metus jie turės darbo, kita vertus, mikriukų reikia tik 30, autobusų - 10, kas yra tikrai mažiau nei jų buvo. Grafikai specifikacijoje pateikti identiški dabar galiojantiems.

                                    Visa konkurso specifikacijų medžiaga yra čia
                                    Privatiems vežėjams bus perduoti šie maršrutai:
                                    I. maršrutų grupė (aptarnaujant 3 maršrutus);
                                    1. Maršrutas Nr. 9 „Agrastų st. – Zuikių g.“
                                    2. Maršrutas Nr. 20 „Žemieji Paneriai – Mūrinė Vokė – Lazdynai“
                                    3. Maršrutas Nr. 28 „Žemieji Paneriai – Grigiškės“


                                    II. maršrutų grupė (aptarnaujant 4 maršrutus);
                                    1. Maršrutas Nr. 13 „Žemasis Pavilnys – Markučiai – Stotis – Vilkpėdė“
                                    2. Maršrutas Nr. 58 „Stotis – Dzūkų g. – Kalnėnai“
                                    3. Maršrutas Nr. 61 „Stotis – Kuprioniškės – Nemėžis“
                                    4. Maršrutas Nr. 82 „Stotis – Salininkai – Miškiniai – Juodšiliai“



                                    III. maršrutų grupė (aptarnaujant 7 maršrutus);
                                    1. Maršrutas Nr. 14 „Grigaičiai – Parko g. Arimų g.“
                                    2. Maršrutas Nr. 15 „Antakalnis – Turniškės“
                                    3. Maršrutas Nr. 38 „Antakalnis – Dvarčionys – Šilėnų g.“
                                    4. Maršrutas Nr. 57 „Ateities g. – Bajorai“
                                    5. Maršrutas Nr. 87 „Ozo g. – Didlaukio g. – Jeruzalė – Molėtų pl. – Vanaginė“
                                    6. Maršrutas Nr. 115 „Antakalnis – Rokantiškės – Parko g.“
                                    7. Maršrutas Nr. 116 „Bukčiai – Gudelių šilas – Žvėrynas“


                                    IV. maršrutų grupė (aptarnaujant 1 maršrutą);
                                    1. Maršrutas Nr. 40 „Fabijoniškės – S. Stanevičiaus g. – Centras“
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                      40 maršrutu leisti midibusus nuspręsta, matyt, dėl problemiško M.Lietuvio žiedo, kur dėl statomų automobilių autobusai negali apsisukti.

                                      Iš vienos pusės S.Neries gatvės gyventojai gaus dažniau kursuojantį transportą, tačiau 40 maršrutu piko metu važiuoja tiek žmonių, kad gali kilti problemų.
                                      Tai kad konkurse parašyta, kad maršrutas bus aptarnaujamas 12m ilgio autobusais- tai įprasti trumpi autobusai.

                                      Parašė BadaBada Rodyti pranešimą
                                      galima paklausti, kodėl dauguma taip Kautros prisibijo?
                                      Nėra ko jos prisibijoti. Atvirkčiai, šis vežėjas bent jau turi galimybių vežti normaliais autobusais.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.07.08, 14:02.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Nėra ko jos prisibijoti. Atvirkčiai, šis vežėjas bent jau turi galimybių vežti normaliais autobusais.
                                        aš irgi tos nuomonės, tik galvojau, gal kažko nežinau,

                                        Comment


                                          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                          Dar noriu paminėti, kad nuo rugpjūčio pradžios arba rugsėjo pradžios turėtų pradėti važinėti naudoti vidutinio dydžio miesto tipo autobusai., jų konkursas vyko iki š.m. birželio mėn. 18 d. Konkurse dalyvavo Uždaroji akcinė bendrovė "AUTOIDĖJA" Ataskaita, kuriame turėjo būti nupirkta apytiksliai 25 vnt., autobusų. Paklaida buvo +/- 5 autobusais daugiau arba mažiau.

                                          Nenaujų keleivinių vidutinio dydžio miesto tipo autobusų pirkimas

                                          Jau turėjo jis pasibaigti ir jau kaip matote yra paskelbtas ir laimėtojas.
                                          Toje pačioje nuorodoje yra konkurso sąlygų "pataisymas" - nebe 25, bet 12 autobusų, minimalus ilgis nebe 7500, o 7000 mm, vietų ne 30+-2, o 30 +-4 (garantija, autobusai bus 26 vietų), ašys jau gali būti ir 3, anksčiau reikalavo 2 durų, dabar nebe, pirma registracija ne 2007, o 2006 ir rida ne 350000, o jau 500000 km. Panašu, kad prisipirks mikriukų (kad ir tokių kaip KLAP pirko), o ne normalių MIDI dydžio autobusų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X