Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kol kas nėra pateikta nė vieno oficialaus tavo teorijos patvirtinimo.
    Artimiausiu metu bus oficialus patvirtinimas.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tvarkaraščius visada keičia kelios dienos prieš jų įsigaliojimą ir tikrai ne naktį.
    Keičia naktimis eismo tvarkaraščius, o ne dienos metu, nes kai dienos metu pakeičia gauna daug skundų, kad autobusas neatvažiavo pagal skelbiamą eismo tvarkaraštį. Kaip žinai mūsų keleiviai nežiūri į datas nuo kada įsigalios eismo tvarkaraštis, jiems tai yra dzin, atėjo pažiūrėjo neatvažiavo, grįžo namo parašė skundą ir išsiuntė.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Birželio II pusėje atidarys Šventaragio g., bet ja VT eismo neatnaujins, nes iki reformos negalima keisti jokių tvarkaraščių. Logiška?
    Savaitę iki š. m. liepos mėn. 1 d. pakentės. Jeigu mes jau du metus vaikštom po 2 km., į darbus, tai ir jie gali pavaikščioti.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
      Savaitę iki š. m. liepos mėn. 1 d. pakentės. Jeigu mes jau du metus vaikštom po 2 km., į darbus, tai ir jie gali pavaikščioti.
      Šventaragio ir Maironio gatvės yra vos ne miesto centre (Šventaragio labiau), todėl tikrai netikslinga jiems sakyti, jog turi pasivaikščiuoti. Centras turi būti aptarnaujamas.

      Comment


        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
        Keičia naktimis eismo tvarkaraščius, o ne dienos metu
        Keičia taip, kaip aš sakiau. Jau kiek metų taikoma tokia praktika. Grafikai nuo sausio 21 d. (lyg tai nuo šios datos) išvis buvo iškabinti prieš savaitę.

        Savaitę iki š. m. liepos mėn. 1 d. pakentės. Jeigu mes jau du metus vaikštom po 2 km., į darbus, tai ir jie gali pavaikščioti.
        Nefantazuok ir neklaidink žmonių.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          APKLAUSA
          Miestas tampa patogesnis! Vilniaus transporto schema

          Mieli vilniečiai ir miesto svečiai,

          Liepos 1-ąją keičiasi Vilniaus viešojo transporto maršrutų sistema, dėl to net ir atmintinai mokantiems transporto maršrutus - reikės pagalbos. Kad jums būtų kuo lengviau susipažinti su naująja sistema bei ja naudotis, atnaujiname ir miesto transporto maršrutų schemą.

          Norėtumėme, kad ji jums patiktų! T.y., kad ja būtų lengva naudotis miesto gyventojams ir svečiams. Tokiu atveju, jūsų kelionė taps sklandesnė ir patogesnė.

          Tad į schemos kūrimą norime įtraukti ir jus. Pirmiausia, kviečiame prisidėti atsakant į šiuos 13 trumpų klausimų. Jei norėsite dalyvauti ir toliau - kviečiame palikti savo kontaktus anketos gale, ir gegužės pabaigoje vėl dalyvauti testuojant šios apklausos rezultatus.

          Maloniai prašome užpildyti atsakymus iki penktadienio, gegužės 10d.

          Iliustracijos.lt komanda
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Apklausos pabaigoje TAIP/NE mygtuko nėra.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Apklausos pabaigoje TAIP/NE mygtuko nėra.
              Pastaba išsakykite SĮSP, nes čia yra jų apklausa.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Šventaragio ir Maironio gatvės yra vos ne miesto centre (Šventaragio labiau), todėl tikrai netikslinga jiems sakyti, jog turi pasivaikščiuoti. Centras turi būti aptarnaujamas.
                Gali jie ir pasivaikščioti pamankštinti savo kojas. Nes miesto centro gyventojai tik sėdi ir sėdi. O po to sako oij skauda kojas. Tai tegul pasivaikšto mažiau jiems kojas skaudės.

                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Keičia taip, kaip aš sakiau. Jau kiek metų taikoma tokia praktika. Grafikai nuo sausio 21 d. (lyg tai nuo šios datos) išvis buvo iškabinti prieš savaitę.
                Ir sulaukė daugumos gyventojų skundų, kad autobusai neatvažiuoja pagal paskelbtus eismo tvarkaraščius. Nes keleiviai nežiūriu į data, kada jie įsigalioja, kol jiems nepasakai, kad jie įsigalios tik po svaitės, tai tada jie sako, kam tada jie klaidina keleivius???, O aš atsakau, kad stotelėse eismo tvarkaraščius keičia tik vienas SĮSP darbuotojas.

                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Nefantazuok ir neklaidink žmonių.
                Nieks čia nefantazuoja ir neklaidina jokių žmonių.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Girdėjau, kad VVT autobusų parko vadovas vairuotojams sako, kad Žalgirio g., žiedas bus naikinamas. O mažųjų autobusų yra tik 7 autobusai, o Mercedes Benz Cito yra sugedę varikliai ir nežinia, kada juos pataisys.

                  O 35A/76 dirba labai geri vairuotojai, tai yra draugiški, malonus su visais keleiviais pasisveikina, atsisveikina, keleiviai jiems palinki gero kelio.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    Girdėjau, kad VVT autobusų parko vadovas vairuotojams sako, kad Žalgirio g., žiedas bus naikinamas. O mažųjų autobusų yra tik 7 autobusai, o Mercedes Benz Cito yra sugedę varikliai ir nežinia, kada juos pataisys.

                    O 35A/76 dirba labai geri vairuotojai, tai yra draugiški, malonus su visais keleiviais pasisveikina, atsisveikina, keleiviai jiems palinki gero kelio.
                    Mažuosius tu čia kuriuos vadini? Midikus? Realiai važiuojantys tik 5 Neoplan N4407 Centroliner
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      O Vanhool 2 kur?

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Mažuosius tu čia kuriuos vadini? Midikus? Realiai važiuojantys tik 5 Neoplan N4407 Centroliner
                        Taip midibusus, nes jie ir yra mažos talpos autobusai. Parke jų stovi tik 7. Neoplan N4407 Centroliner prasideda nuo 590 ir baigiasi 594 ir dar yra du Mercedes-Benz O520 Cito nuo 028 iki 029, nes 031 nevažiuojantis, tai šio 031 autobuso yra sugedęs variklis ir jis nevažiuojantis yra.

                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        O Vanhool 2 kur?
                        Van Hool jau senų seniausiai yra nedirbantys jų numeracija buvo nuo 037 iki 070.

                        Garažinių numerių numeracijos intervalas nurodytas pagal http://fotobus.msk.ru/ pateiktus duomenis.
                        Paskutinis taisė Naujaneriai; 2013.05.10, 20:44.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Yra vanhoolai A508 066 ir 067. Tiesa, fotobuse jie nurodyti kaip nedirbantys.

                          Comment


                            Nežinau, kaip kitiems, bet man atrodo, kad nereikia jokių pseudo gerinimų(GRA). Užtenka padaryti STOP sistemą mikrorajuonuose ir Half&Ride centre ir priemestyje. Tik Titnago g., Naugarduko g. išmontuoti KT ir kai kuriuose stotelėse padaryti iešmus.

                            O toliau išmontuoti iš Karosų švieslentės (iš B941 irgi), ir jas imontuoti į jų neturinčius autobusus. Užprogramuoti Saffle vidinės švieslentės. Nupirkti kai kuriems borto kompiuterius. Vidines Karosų švieslentės įmontuoti į Škoda 15TR ir 14TRM.

                            Galų gale nupirkti nors 1 troleibusą pabandymui(kiek sunaudoja kilovatvalandžių, kiek kainuoja aptarnavimas ir pan.). Taip spresti, ar pirkti dar 12 troleibusų, kurių 70% kainos finansuos ES.
                            Paskutinis taisė Pilaitis; 2013.05.11, 15:20.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Nežinau, kaip kitiems, bet man atrodo, kad nereikia jokių pseudo gerinimų(GRA). Užtenka padaryti STOP sistemą mikrorajuonuose ir Half&Ride centre ir priemestyje. Tik Titnago g., Naugarduko g. išmontuoti KT ir kai kuriuose stotelėse padaryti iešmus.

                              O toliau išmontuoti iš Karosų švieslentės (iš B941 irgi), ir jas imontuoti į jų neturinčius autobusus. Užprogramuoti Saffle vidinės švieslentės. Nupirkti kai kuriems borto kompiuterius. Vidines Karosų švieslentės įmontuoti į Škoda 15TR ir 14TRM.

                              Galų gale nupirkti nors 1 troleibusą pabandymui(kiek sunaudoja kilovatvalandžių, kiek kainuoja aptarnavimas ir pan.). Taip spresti, ar pirkti dar 12 troleibusų, kurių 70% kainos finansuos ES.
                              STOP mygtukai neatitiktų GRA principo. Lietuvos didmiesčiuose beveik visos stotelės dienos metu yra naudojamos, o GRA maršrutuose dirbtinai kai kurios yra nenaudojamos. STOP sistema leistų keleiviams pasirinkti, kur autobusas turi sustoti, o GRA sistema to neleidžia. Be to, Lietuvoje keleiviai dar yra labai nepakantūs ne pagal tvarkaraštį važiuojančiam transportui (ypač Vilniuje eismas yra neprognozuojamas, bet netgi ir tai žinodami gyventojai yra nepakantūs vėlavimams!), STOP sistema dar labiau išdarkytų transporto važiavimo intervalus ir padidintų tvarkaraščių paklaidą, dėl ko reikėtų koreguoti maršrutų tinklą taip, kad maršrutų trasų ilgiai būtų mažesni (taip lengviau laikytis tvarkaraščio), tačiau Vilniuje tam nėra pakankamos infrastruktūros - per mažai galinių transporto punktų.

                              Dėl troleibuso bandymams - kam to reikia? Gamyklinės informacijos ir finansinės apskaitos bei sudaryti normatyvai ir dabar sudaro galimybę pakankamai tiksliai apskaičiuoti sąnaudas.

                              Dėl transporto priemonių įsigijimo iš ES struktūrinių fondų su parama irgi abejotinas klausimas - jei gerai pamenu, ši programa baigsis 2015 m., tad iki šių metų galo paskelbus konkursą, gal dar būtų galima spėti per metus įsigyti naujų priemonių.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Jeigu labai norima pakeisti troleibusus elektriniais autobusais, tai kodėl perkami CNG, kai Solaris pradėjo masinę ALPINO ELECTRIC gamybą. 12m autobusus masiškai pradės gaminti dar šimet. Tai kam perkami CNG? Arba lieka troleibusai, arba perkami elektriniai, ne kažkokie CNG.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Jeigu labai norima pakeisti troleibusus elektriniais autobusais, tai kodėl perkami CNG, kai Solaris pradėjo masinę ALPINO ELECTRIC gamybą.
                                  O gal laukiama LBus

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Jeigu labai norima pakeisti troleibusus elektriniais autobusais, tai kodėl perkami CNG, kai Solaris pradėjo masinę ALPINO ELECTRIC gamybą. 12m autobusus masiškai pradės gaminti dar šimet. Tai kam perkami CNG? Arba lieka troleibusai, arba perkami elektriniai, ne kažkokie CNG.
                                    Matyt nori panaudoti pinigus, skirtus dujinių autobusų pirkimui, kol nepasibaigė..
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                      O gal laukiama LBus
                                      Kas yra?
                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Matyt nori panaudoti pinigus, skirtus dujinių autobusų pirkimui, kol nepasibaigė..
                                      Negalima tų pinigų transformuoti elektriniams?

                                      Comment


                                        Visus VVT pirkimo planus rasite skiltyje VIEŠIEJI PIRKIMAI



                                        Iškilo keletą tokių klausimų:
                                        1. Kiek pirks triašių CNG autobusų?
                                        2. Kiek pirks naudotų dujinių CNG mikroautobusų?
                                        3. Kiek pirks naujų mažai taršių autobusų?
                                        4. Kodėl naudotus nedidelės talpos (midi) autobusus pirks dyzelinius?
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Naudoti dujiniai mikrobai? Vargu ar tokių atsiras. Nebent taip bus bandoma išpirkti dabartinius Fiatus, kurie yra nuomojami.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X