Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąvisiems VT naudotojams.
Gera citata visgi buvo “miestas myli mašinytes” ant požeminės perėjos sienos Pilaitėje.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąVienas išvyksta anksčiau grafiko (dėl to ir nespėjau, nors į stotelę atėjau laiku), kitas vėluoja - taip piko metu vienas pagrindinių miesto maršrutų turi 15 minučių tarpus... Apie 20 minučių vėlavimą ten vėliau net nekalbu.
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąLiūdna. Ar tikrai jos tiek labiau supvusios nei 14tr?
Nežinau ar čia jie visam, ar dėl pasibaigusios TA sustojo.
Jeigu dėl TA, ta vistiek manau, kad jau nepamatysime nes kam reikalinga vieniems metams kažką daryti. Nu ką nepakentės tie keleiviai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPanašu, kad daugiau mes nepamatysime Škoda 15tr miesto gatvėse. Tyliai jiems buvo suteiktas statusas “Neeksploatuojamas”
Comment
-
Parašė dronthego Rodyti pranešimąKada bus pagaliau paskelbtas naujų troleibusų gamintojas? Po 91-ojo troleibuso pristatymo Benkunskas rašė, kad tai paaiškės balandžio mėnesį. Balandis jau baigėsi...
Comment
-
Parašė dronthego Rodyti pranešimąKada bus pagaliau paskelbtas naujų troleibusų gamintojas? Po 91-ojo troleibuso pristatymo Benkunskas rašė, kad tai paaiškės balandžio mėnesį. Balandis jau baigėsi...
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Siuo metu meras turi kitu darbu, ir ne iki troleibusu pirkimo. Skodos dar vaziuoja, iki vasaros grafiku tikrai vaziuos apie 20 masinu.
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąLiūdna. Ar tikrai jos tiek labiau supvusios nei 14tr?
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąVasarą turbūt išvis išnyks iš gatvių arba bus tik pavieniai atvėjai su dirbančiais Škoda 14tr (nebent miestas ir toliau tyčiosis iš 15 ir 21, leisdami belekokiais atvejais senus troleibusus). Bet poto atsiras tie ~20 Škoda vėl, nes geriausiu atveju nauji 18m troleibusai atvažiuos 2026 III-IV ketvirtį.
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNe, bet kiek teko girdėti remonto departamento darbuotojams nepatiko juos remontuoti nes “daugiau darbo” dėl na troleibusų ypatumų.
Kažin, ar jau „dėjo“ ir ant amžinai remontuojamo 2665? Bendrai, tai turbūt vien tų, kur įmontuoti komposteriai, užtektų iki dvigubų troleibusų.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Bendrai, tai turbūt vien tų, kur įmontuoti komposteriai, užtektų iki dvigubų troleibusų.
Kol žiūrėjau užkliuvo ir tai, kad vis dar nenurašytas 40 metų senumo troleibusas (2582), nors jaunesni masiškai eina į “poilsį”.
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimą
Jiems nesvarbu papuvusi, ar ne. Kaip sakė vienas vairuotojas, pasibaigė TA ir viso gero. Nors 2603 jau senokai patvoryje stovi, bet komposteriai dar neišmontuoti. Manau dar atsisveikinti nereikia skubėti.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Labai tikiuosi, kad bent 1 Škoda 14Tr02/6 arba Škoda 14Tr89/6, 1 Škoda 14Tr17/6M (su švieslentėmis kuri) ir be abejo bent 1 Škoda 15Tr03/6 bus palikti kaip istorija.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą2582 ko gero labiausiai saugoma ir prižiūrima Škoda dabar.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Pagal transphoto tai Vilniuje dabar 14 (jeigu gerai paskaičiavau) troleibusų be komposterių ir jie dirba.
Kol žiūrėjau užkliuvo ir tai, kad vis dar nenurašytas 40 metų senumo troleibusas (2582), nors jaunesni masiškai eina į “poilsį”.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Taip, Škodų fiziškai neturim kol kas kuo iki galo pakeisti. Bet nėra situacija jau tokia ir bloga, trumpus Solarius dabar pradėjo leisti ir į „uždraustuosius“ maršrutus. 21 dvipamaininiu grafiku jau senokai dirba žemagrindis 1733.
Iš dalies suprantama, kadangi bet kokiu atveju ilgai po remontų jau nebekursuotų. Tačiau keleiviai kenčia, nes 7 maršrutas išlieka perpildytas.
Kažin, ar jau „dėjo“ ir ant amžinai remontuojamo 2665? Bendrai, tai turbūt vien tų, kur įmontuoti komposteriai, užtektų iki dvigubų troleibusų.
- 1 patinka
Comment
Comment