JUDU komunikacija veikia taip, jog skatintų rinktis bet ką tik ne VT.
Kasdien postai eina apie nesklandumus, vėlavimus, nepravažiavimus, maršrutų nevykdymus arba nukreipimus kita trasa.
Jokio kito logikško tokių postų rašymo negaliu paaiškinti.
Jie patys jei norėtų TO GERO VT, sėstų į tralą ir su trosų ištrauktų tą metalo gabalą, bet pasirenka parašyti postą, kad nafik neeikit į stotelę ir nelaukit tų fakin troleibusų.
EDIT: Ir dar... kitoje gatvės pusėje mentinė, ką jie ten veikia? Žiauriai pikta...
Naujas VVT standartas. 22 maršruto 769 autobuso vairuotoja pravažiavo visu greičiu stotelę, sustojo už 30m nuo stotelės per 2 juostas. Turbūt vairuotoja svajoja Formula 1 sudalyvauti, kad taip lekioja.
Tie patys nelaimėliai praėjus valandai po JUDU posto vis dar stovi. Troleibusai dar suprantu - turbūt tie, kurie neturi autonominės eigos. Bet ką ten daro 1G ir 53-i? Nesugeba priešprieša nuvažiuoti ir apsisukti esant galimybei ar pravažiuoti pro Aušros vartų g.? Visiškas tiek vairuotojų, tiek dispečerių apsileidimas.
Darnus debilumas. Jeigu žurnalistai šios istorijos nepagarsins ir VMS nesiims priemonių dėl to (pvz. nusipirkti JUDU patiems kokius 4-5 traliukus, kaip buvo anksčiau), tai bus visiškas dugnas.
Darnus debilumas. Jeigu žurnalistai šios istorijos nepagarsins ir VMS nesiims priemonių dėl to (pvz. nusipirkti JUDU patiems kokius 4-5 traliukus, kaip buvo anksčiau), tai bus visiškas dugnas.
Kokiu jie ten priemonių imsis? Max ką padarys, tai pasiųs kuo toliau.
Parašai VMS dėl VVT vairuotojų, kad įmonė juos tiesiog dengia, tai atsako “rašykit į VVT, įrankiai tam sukurti”. Tiesiog nėra žodžių.
Darnus debilumas. Jeigu žurnalistai šios istorijos nepagarsins ir VMS nesiims priemonių dėl to (pvz. nusipirkti JUDU patiems kokius 4-5 traliukus, kaip buvo anksčiau), tai bus visiškas dugnas.
Kažkaip galvoju, kad tikrai bandė VMS su traliuku patraukt, bet gal ne visada išeina tą padaryti, ypač kai, kaip šiuo atveju, kibiras buvo numestas siauroje gatvėje ant posūkio, gal tai buvo koks nors mikriukas. Čia reikėtų spręsti fizinėmis kliūtimis, kurios draustų parkavimą probleminėse vietose. Bet po to pradėtų rėkti, kad mažina parkavimo vietas, kad gaisrinė ir tankai nepravažiuos.
Automobilis buvo paliktas ant pačio kampo. Toje vietoje atnaujinus asfaltą nebuvo naujai nupaišytos geltonos linijos, todėl bent DABAR parkavimas ten leistinas, jokių draudžiamujų ženklų ties automobilio vieta nėra. Nesant pažeidimo abejoju ar policija gali taip lengvai nutempt ar patraukt automobilius.
Kažkaip galvoju, kad tikrai bandė VMS su traliuku patraukt, bet gal ne visada išeina tą padaryti, ypač kai, kaip šiuo atveju, kibiras buvo numestas siauroje gatvėje ant posūkio, gal tai buvo koks nors mikriukas. Čia reikėtų spręsti fizinėmis kliūtimis, kurios draustų parkavimą probleminėse vietose. Bet po to pradėtų rėkti, kad mažina parkavimo vietas, kad gaisrinė ir tankai nepravažiuos.
Tai gal su tuo traliuku ir patraukė. Bet kai nėra savų tralų, o tik samdomi pavieniai vežėjai, tai kas užtikrins, kad jeigu greitai prireikia - jis bus laisvas ir operatyviai atvyks. Todėl tokią techniką turėtu turėti miesto valdomos tarnybos. Miestuose, kuriuose yra tramvajai, tai tokia spec. technika: tralai, kranai ir pan., net būna su mėlynais švyturėliais, kad galėtų maksimaliai greitai atvykti ir imtis darbo.
Automobilis buvo paliktas ant pačio kampo. Toje vietoje atnaujinus asfaltą nebuvo naujai nupaišytos geltonos linijos, todėl bent DABAR parkavimas ten leistinas, jokių draudžiamujų ženklų ties automobilio vieta nėra. Nesant pažeidimo abejoju ar policija gali taip lengvai nutempt ar patraukt automobilius.
Kaip suprantu viskas vyko šioje vietoje, būtent ant kampo: 1 Gėlių g. - Google Maps
Iš esmės problema užprogramuota neteisingame ženklų sustatyme ir pačių ribojimų numatyme. Jeigu apribojimas išreikštas tik geltonu zigzagu, tai matyt ir žiema ten galima prisiparkuoti bei sėkmingai sutrukdyti miesto transporto eismą. Kodėl ten apskritai leidžiamas stovėjimas priešais tas SOMNIA duris? Juo labiau, pagal žymėjimą ir ženklų pastatymą, ten net du automobiliai tvarkingai netelpa į tą stovėjimui skirtą plotą. Taigi iš esmės dėl vieno automobilio stovėjimo vietos pridaryta potencialių problemų, prikabinėta perteklinių ženklų ir kt.
Kaip suprantu viskas vyko šioje vietoje, būtent ant kampo: 1 Gėlių g. - Google Maps
Iš esmės problema užprogramuota neteisingame ženklų sustatyme ir pačių ribojimų numatyme. Jeigu apribojimas išreikštas tik geltonu zigzagu, tai matyt ir žiema ten galima prisiparkuoti bei sėkmingai sutrukdyti miesto transporto eismą. Kodėl ten apskritai leidžiamas stovėjimas priešais tas SOMNIA duris? Juo labiau, pagal žymėjimą ir ženklų pastatymą, ten net du automobiliai tvarkingai netelpa į tą stovėjimui skirtą plotą. Taigi iš esmės dėl vieno automobilio stovėjimo vietos pridaryta potencialių problemų, prikabinėta perteklinių ženklų ir kt.
Kad čia ir be ženklų aišku pagal KET, kad negalima statyti automobilio ten, kur jis trukdytų kitiems pravažiuoti. Ženklų irgi reikia, žinoma.
Kad čia ir be ženklų aišku pagal KET, kad negalima statyti automobilio ten, kur jis trukdytų kitiems pravažiuoti. Ženklų irgi reikia, žinoma.
Tas trukdymas sąlyginis dalykas, realiai tada senamiestyje apskritai visur stovintys automobiliai trukdo pravažiuoti prailgintam autobusui. Tokioje vietoje turi būti atitinkami ženklai arba fiziškai infrastruktūra padaryta, kad net negalėtų būti statomi autombiliai.
Comment