Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip labai džiaugiuosi, kad PAGALIAU kažkoks naktinis transportas bus netgi dvi dienas savaitėje. Visgi norint pagyvinti miesto centrą kažin ar tų dviejų dienų pakanka. Ir antras - gal galima jau įvesti bent naktiniuose STOP mygtukus, kad nestoviniuotų stotelėse, kuriose nėra reikalo sustoti?
    Ir keletą pastebėjimų turiu kiekvienam pagal tai, kas paskelbta stops.lt:
    1. N1 - ko ne iki dvarčionių?
    2. N2 grįždamas į centrą per Lazdynus ratų nebedaro. Tai sorry tiems, kas gyvena toliau nuo laisvės pr. ir naktį norėtų į centro pusę judėti (vargšai lazdynėliai...). Ir man visada tas kyla klausimas, kodėl būtina prasukti būtinai pro Ąžuolo ir ryto st. - kojas Lazdynų gyventojai gal turi
    3. N3 žvalgų/kalvarijų sankryžoje į centro pusę neturi stotelės. Manau pravestų ozo kvartalo gyventojams... Ir priklausomai nuo populiarumo turbūt kažkada gal sulauks pratęsimo per Skersinės g. bent iki Riešės (kiparisų st.)
    4. N4 centro kryptimi praverstų stotelė Kareivių/Verkių g., deja, šiam momentui nėra normalios vietos įmesti stotelės ženklą... Ir nėra labai optimalu pabaiga Deivių st. - juk nedidelė atkarpa reikalinga iki Skalvių, ir daug geresnis kontaktas su N7 būtų.
    5. N5 - liuks, ir taip seniai aišku, kad batoro g. nėra ką vežti lyginant su išsprogusiu Pavilniu. Tiesa, įdomesnis eismas "ratu" - iš centro per Olandų g., o į centrą per Pylimo g., ir įdomu, kad Zarasų st. 00:12 į centro pusę, o 00:13 į Pavilnio pusę, tai būtų idealu, jei norintiems pasivažinėti ratu pavyktų suderinti persėdimą būtent šioje stotelėje (nes reikia laiko pereiti į kitą gatvės pusę)
    6. N6 - šiek tiek keistai atrodo tas prasukimas pro kernavės g., nes kam tenka 69 pasivažinėti, tai puikiai jaučia kokia laiko gaišatis pravažiuoti X nereikalingų šviesoforų + žiedų. Ir kita vertus, vykstant į centrą maršrutas nevažiuoja jau per Kernavės g./Konstitucijos pr., rieda per Goštauto g., tai Šnipiškių gyventojams nulinė nauda judant centro kryptimi. Ir ta šaka nuo fabijoniškių iki bajorų - man asmeniškai bus tikrai naudinga, bet ar turės tarp keleivių pasisekimą, tai turiu abejonių. Kažkaip čia matyt bandė kokį tais kompromisą padaryti, bet neatrodo vykęs kompromisas. Gal geriau būtų buvęs atskiras maršrutas link bajorų prasukant ratus pro skanseną arba žalgirio g. ir pirmą kartą įveiklinant geležinio vilko g., o N6 per goštauto ir lukiškių g. kuo skubiau užvežtų į šeškinės kalną prisigėrusius tautiečius
    7. N7 ir N2 kontaktas ties sietyno st. - N7 ties sietyno stotele atvažiuoja 00:19, N2 - 00:29. Kas rodo, kad sukinėjmasis pro lazdynus užima bilekaip daug laiko, kad net apsimoka gaudyti N7, pereiti į reikiamą stotelę ir dar pakvėpuoti oru. Optimalu? Ne ypač, nors aišku kokią tais vertę kurs tarprajoniniam susisiekimui. Beje problemytė lieka važiuojant centro kryptimi - visada būtų greitesnis N7, BET nėra kur patogiai persėsti, nes nėra N7 sietyno st. centro kryptimi.
    8. N8 stops rodo kokius tais keistus reisus iki Europos aikštės??? Jei iki Europos aikštės iš tikrųjų net nevažiuos, tai kodėl ratą apsuka per Basanavičiaus g., kai galėtų atkartoti trasą pamėnkalnio g. ir apsisukti lukiškių aikštėje, naują ratą pradėdamas kaip planuota nuo Islandijos st.?
    9. N9 - įdomu koks laukia likimas, nes tikėtinas oro vežiojimas iki grigiškių. Matyt mažos talpos autobusams niša? Bet gal negaila, nes kiekvienas maršrutas kuria papildomą vertę. Ir turėsime rekordą - didžiausias atstumas tarp dviejų miesto autobuso stotelių (vaduvos ir neravų/salos st.), ar tas efektyvu tai velnias žino, pvz. jei kažkada važiuotų kiekvieną savaitės dieną gal maršrutas galėtų pasitarnauti naktinę pamainą veikiančių įmonių darbuotojams, tai svarstytina ekskursija pro titango g. ir gariūnus.
    Beje ties N9 Naujanerių gyventojai gali galvoti - o kuo jie blogesni nei grigiškių gyventojai? tai palaukime komentaro ta tema.

    All in all iš to ką pavardijau, kai kurių asmenų įvardijama Islandijos A B C ir D stotelių "painiava" ir "N" raidė yra tik bezdalai
    P.s. JUDU pradeda rodyti kokią tais gyvybę, kas mane santūriai optimistiškai nuteikia - gal ne viskas prarasta

    Comment


      Manau, kad bus 12 metrų autobusai.

      Šiaip tai nemažai egzotikos. N marštutą gauna Visoriai, Guriai, Pavilnys, ilgai VMS pamirštas buvęs Perkūnkiemis, net Vilkpėdė ir Grigiškės.

      Nežinau kiek prasmingas išlieka 88N (beje, numeracijos keistenybės tęsiasi, N raidė vienur priekyje, kitur gale), būtų užtekę naująjį N8 pratęsti iki Europos aikštės (sudarant grafiką taip, kad iš Islandijos g. išvažiuotų :00 ir :30). Gal 88N aptarnauja privatininkas ir negali nutraukti sutarties?
      Paskutinis taisė eigh; 2025.04.22, 21:47.

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą
        Manau, kad bus 12 metrų autobusai.

        Šiaip tai nemažai egzotikos. N marštutą gauna Visoriai, Guriai, Pavilnys, ilgai VMS pamirštas buvęs Perkūnkiemis, net Vilkpėdė ir Grigiškės.

        Nežinau kiek prasmingas išlieka 88N (beje, numeracijos keistenybės tęsiasi, N raidė vienur priekyje, kitur gale), būtų užtekę naująjį N8 pratęsti iki Europos aikštės (sudarant grafiką taip, kad iš Islandijos g. išvažiuotų :00 ir :30). Gal 88N aptarnauja privatininkas ir negali nutraukti sutarties?
        Taip, 88N aptarnaujamas Transreviu, kai tuo tarpu buvusieji 101 ir 103 N VVT.

        Comment


          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
          9. N9 - įdomu koks laukia likimas, nes tikėtinas oro vežiojimas iki grigiškių. Matyt mažos talpos autobusams niša?
          P.s. JUDU pradeda rodyti kokią tais gyvybę, kas mane santūriai optimistiškai nuteikia - gal ne viskas prarasta
          Jeigu bus skirtinga talpa, tai turbūt yra šansų, kad N9 gaus VVT Isuzu autobusus. Jeigu ne, pamatysime didelį autobusą.

          Tikiuosi, kad tendencija daryti gerai nepasibaigs ties šiuo. Tada galime tikėtis taktinių tvarkaraščių kartu su maršrutų pertvarką.

          Comment


            Nu nežinau, aš nesu toks optimistas. Man tie išraizgyti maršrutai juokingai atrodo, žmonės nesirinks jų paprasčiausiai. Iš centro į Jeruzalę aš turėsiu naktį dardėti pro Žirmūnus ir Baltupius? Tikrai nesąmonė, esu sykį važiavęs tokiu naktiniu. Gal 40 min tuščiomis gatvėmis važinėjimas. Nesąmonė. Rinksiuosi boltą.

            Comment


              Parašė liootas Rodyti pranešimą
              Nu nežinau, aš nesu toks optimistas. Man tie išraizgyti maršrutai juokingai atrodo, žmonės nesirinks jų paprasčiausiai. Iš centro į Jeruzalę aš turėsiu naktį dardėti pro Žirmūnus ir Baltupius? Tikrai nesąmonė, esu sykį važiavęs tokiu naktiniu. Gal 40 min tuščiomis gatvėmis važinėjimas. Nesąmonė. Rinksiuosi boltą.
              Niekur nėra taip, kad visi važiuotų tik viena ar kita transporto rūšimi. Dabar bus papildoma alternatyva tiems, kas nenori arba negali sau leisti išleisti 20 Eur Boltui į Perkūnkiemį. Tau geriau, nes bus didesnis Boltų availability ir galbūt mažesnė kaina. Jiems geriau, nes parvažiuos namo už 1 Eur. Visi laimi.

              Comment


                Manau svarbiausia, kad JUDU dabar užtektų kiaušų ir palaikytų šį maršrutų tinklą ir nepradėtų dėl ,, per mažų srautų” naikinti maršrutus ar trumpinti važiavimo laiką. Tikiu, kad gali būti pokyčių, pvz. su Grigiškių maršrutu, kuris gali nepasiteisinti, bet būtų puiku, jog pagrindas būtų paliktas.

                Comment


                  Pažiurėjau į maršrutus ir supratau, kad N1 ir N7 turi galimybę būti aptarnaujamais troleibusais.
                  N1 pilnai po laidais, o N7 panaudojant AE nuo Skalvių st. iki Deivių st.
                  Aišku, kad Vilniuj tai būtų x2 kosmosas, tačiau gal būt.

                  Comment


                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                    Nu nežinau, aš nesu toks optimistas. Man tie išraizgyti maršrutai juokingai atrodo, žmonės nesirinks jų paprasčiausiai. Iš centro į Jeruzalę aš turėsiu naktį dardėti pro Žirmūnus ir Baltupius? Tikrai nesąmonė, esu sykį važiavęs tokiu naktiniu. Gal 40 min tuščiomis gatvėmis važinėjimas. Nesąmonė. Rinksiuosi boltą.
                    Stops rašo, kad naktiniu Jeruzalės st. pasiekiama per 32 min., kai 1G (pabrėšiu "greitasis"), pradedant nuo Vinco Kudirkos ir neužsukdamas po Didlaukio g. (lankstas vertas +5 min), šiai dienai Jeruzalės st. pasiekia per 19 min. Tad tikrai prigėręs važiuosiu į savo Jeruzalę pro Žirmūnus ir Baltupius su naktiniu - manęs kaip keleivio maršruto tiesumas nedomina (vis tiek galva svaigsta), man aktuali gera kaina ir kelionės trukmė, na ir noras likti gyvu (lyginant su pasivažinėjimu su tadžiku dušmanu, besiklausančiu muftijaus penktadieninio pamokslo, true story).
                    Kaip VT entuziastas gal ir galėčiau siūlyti KAŽKAIP KITAIP DARYTI, bet konkrečiai šitam N3 nesiūlau kitaip daryti, nes lankstas yra dar pakenčiamas, nepaisant to kad pasivažinėjimas per Žirmūnus turės įtakos kelionės trukmei. Dėl ko ir sakau, kad BŪTINA STOP mygtukus paleisti į darbą bent jau naktiniuose maršrutuose, nes viduryje nakties tiesiog nėra reikalo stoti stotelėse, kuriose nėra keleivių.
                    Visgi kaip rašiau aukščiau, yra tam tikrų maršrutų, kuriuose zigzagai atrodo pertekliniai ar naudos nenešantys, tai labiausiai tokį išskirčiau N2 į Pilaitę pro Lazdynus... Antras pagal nereikalingos trasos dalį - N6 pasisukinėjimas Kernavės g.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Bet juk niekšai pervadino stoteles. Kaip pensininkas, važiuojantis į polikliniką žinos, kad jau laikas lipti, kai stotelė nesivadins Centro Poliklinika?

                      Bandžiau šaržuoti, bet gavosi tai, ką Naujaneriai parašytų visiškai rimtai.
                      Tai pensininkas ir toliau tą stotelę vadins Cvirkos, nieko čia tokio.

                      Comment


                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                        Tai pensininkas ir toliau tą stotelę vadins Cvirkos, nieko čia tokio.
                        Old habbits die hard.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          Manau, kad bus 12 metrų autobusai.

                          Šiaip tai nemažai egzotikos. N marštutą gauna Visoriai, Guriai, Pavilnys, ilgai VMS pamirštas buvęs Perkūnkiemis, net Vilkpėdė ir Grigiškės.

                          Nežinau kiek prasmingas išlieka 88N (beje, numeracijos keistenybės tęsiasi, N raidė vienur priekyje, kitur gale), būtų užtekę naująjį N8 pratęsti iki Europos aikštės (sudarant grafiką taip, kad iš Islandijos g. išvažiuotų :00 ir :30). Gal 88N aptarnauja privatininkas ir negali nutraukti sutarties?
                          88N važinės tomis naktimis, kai N8 nevažinės.

                          Comment


                            Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                            88N važinės tomis naktimis, kai N8 nevažinės.
                            Jeigu 88N būtų aptarnaujamas VVT, tada jis būtų uždarytas N8 naudai. Tačiau maršrutas priklauso Transreviui, todėl taip paprastai jo neuždarysi. Manau, kad kai baigsis kontraktas su Transreviu, tai baigsis ir 88N istorija.

                            Comment


                              Tai kad ir N8 aptarnaus Transrevis. Niekas netrukdė pilnai pakeisti 88N > N8.

                              Comment


                                Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                                88N važinės tomis naktimis, kai N8 nevažinės.
                                Supratau, dabar matau, per telefoną stops.lt prastai atvaizduoja dienas, kuriomis kursuoja maršrutai. Tuomet mažiau nelogiška, nes iš pradžių maniau, kad abu paraleliai kursuos.

                                Comment

                                Working...
                                X