Šiaip labai džiaugiuosi, kad PAGALIAU kažkoks naktinis transportas bus netgi dvi dienas savaitėje. Visgi norint pagyvinti miesto centrą kažin ar tų dviejų dienų pakanka. Ir antras - gal galima jau įvesti bent naktiniuose STOP mygtukus, kad nestoviniuotų stotelėse, kuriose nėra reikalo sustoti?
Ir keletą pastebėjimų turiu kiekvienam pagal tai, kas paskelbta stops.lt:
1. N1 - ko ne iki dvarčionių?
2. N2 grįždamas į centrą per Lazdynus ratų nebedaro. Tai sorry tiems, kas gyvena toliau nuo laisvės pr. ir naktį norėtų į centro pusę judėti (vargšai lazdynėliai...). Ir man visada tas kyla klausimas, kodėl būtina prasukti būtinai pro Ąžuolo ir ryto st. - kojas Lazdynų gyventojai gal turi
3. N3 žvalgų/kalvarijų sankryžoje į centro pusę neturi stotelės. Manau pravestų ozo kvartalo gyventojams... Ir priklausomai nuo populiarumo turbūt kažkada gal sulauks pratęsimo per Skersinės g. bent iki Riešės (kiparisų st.)
4. N4 centro kryptimi praverstų stotelė Kareivių/Verkių g., deja, šiam momentui nėra normalios vietos įmesti stotelės ženklą... Ir nėra labai optimalu pabaiga Deivių st. - juk nedidelė atkarpa reikalinga iki Skalvių, ir daug geresnis kontaktas su N7 būtų.
5. N5 - liuks, ir taip seniai aišku, kad batoro g. nėra ką vežti lyginant su išsprogusiu Pavilniu. Tiesa, įdomesnis eismas "ratu" - iš centro per Olandų g., o į centrą per Pylimo g., ir įdomu, kad Zarasų st. 00:12 į centro pusę, o 00:13 į Pavilnio pusę, tai būtų idealu, jei norintiems pasivažinėti ratu pavyktų suderinti persėdimą būtent šioje stotelėje (nes reikia laiko pereiti į kitą gatvės pusę)
6. N6 - šiek tiek keistai atrodo tas prasukimas pro kernavės g., nes kam tenka 69 pasivažinėti, tai puikiai jaučia kokia laiko gaišatis pravažiuoti X nereikalingų šviesoforų + žiedų. Ir kita vertus, vykstant į centrą maršrutas nevažiuoja jau per Kernavės g./Konstitucijos pr., rieda per Goštauto g., tai Šnipiškių gyventojams nulinė nauda judant centro kryptimi. Ir ta šaka nuo fabijoniškių iki bajorų - man asmeniškai bus tikrai naudinga, bet ar turės tarp keleivių pasisekimą, tai turiu abejonių. Kažkaip čia matyt bandė kokį tais kompromisą padaryti, bet neatrodo vykęs kompromisas. Gal geriau būtų buvęs atskiras maršrutas link bajorų prasukant ratus pro skanseną arba žalgirio g. ir pirmą kartą įveiklinant geležinio vilko g., o N6 per goštauto ir lukiškių g. kuo skubiau užvežtų į šeškinės kalną prisigėrusius tautiečius
7. N7 ir N2 kontaktas ties sietyno st. - N7 ties sietyno stotele atvažiuoja 00:19, N2 - 00:29. Kas rodo, kad sukinėjmasis pro lazdynus užima bilekaip daug laiko, kad net apsimoka gaudyti N7, pereiti į reikiamą stotelę ir dar pakvėpuoti oru. Optimalu? Ne ypač, nors aišku kokią tais vertę kurs tarprajoniniam susisiekimui. Beje problemytė lieka važiuojant centro kryptimi - visada būtų greitesnis N7, BET nėra kur patogiai persėsti, nes nėra N7 sietyno st. centro kryptimi.
8. N8 stops rodo kokius tais keistus reisus iki Europos aikštės??? Jei iki Europos aikštės iš tikrųjų net nevažiuos, tai kodėl ratą apsuka per Basanavičiaus g., kai galėtų atkartoti trasą pamėnkalnio g. ir apsisukti lukiškių aikštėje, naują ratą pradėdamas kaip planuota nuo Islandijos st.?
9. N9 - įdomu koks laukia likimas, nes tikėtinas oro vežiojimas iki grigiškių. Matyt mažos talpos autobusams niša? Bet gal negaila, nes kiekvienas maršrutas kuria papildomą vertę. Ir turėsime rekordą - didžiausias atstumas tarp dviejų miesto autobuso stotelių (vaduvos ir neravų/salos st.), ar tas efektyvu tai velnias žino, pvz. jei kažkada važiuotų kiekvieną savaitės dieną gal maršrutas galėtų pasitarnauti naktinę pamainą veikiančių įmonių darbuotojams, tai svarstytina ekskursija pro titango g. ir gariūnus.
Beje ties N9 Naujanerių gyventojai gali galvoti - o kuo jie blogesni nei grigiškių gyventojai?
tai palaukime komentaro ta tema.
All in all iš to ką pavardijau, kai kurių asmenų įvardijama Islandijos A B C ir D stotelių "painiava" ir "N" raidė yra tik bezdalai
P.s. JUDU pradeda rodyti kokią tais gyvybę, kas mane santūriai optimistiškai nuteikia - gal ne viskas prarasta
Ir keletą pastebėjimų turiu kiekvienam pagal tai, kas paskelbta stops.lt:
1. N1 - ko ne iki dvarčionių?
2. N2 grįždamas į centrą per Lazdynus ratų nebedaro. Tai sorry tiems, kas gyvena toliau nuo laisvės pr. ir naktį norėtų į centro pusę judėti (vargšai lazdynėliai...). Ir man visada tas kyla klausimas, kodėl būtina prasukti būtinai pro Ąžuolo ir ryto st. - kojas Lazdynų gyventojai gal turi

3. N3 žvalgų/kalvarijų sankryžoje į centro pusę neturi stotelės. Manau pravestų ozo kvartalo gyventojams... Ir priklausomai nuo populiarumo turbūt kažkada gal sulauks pratęsimo per Skersinės g. bent iki Riešės (kiparisų st.)
4. N4 centro kryptimi praverstų stotelė Kareivių/Verkių g., deja, šiam momentui nėra normalios vietos įmesti stotelės ženklą... Ir nėra labai optimalu pabaiga Deivių st. - juk nedidelė atkarpa reikalinga iki Skalvių, ir daug geresnis kontaktas su N7 būtų.
5. N5 - liuks, ir taip seniai aišku, kad batoro g. nėra ką vežti lyginant su išsprogusiu Pavilniu. Tiesa, įdomesnis eismas "ratu" - iš centro per Olandų g., o į centrą per Pylimo g., ir įdomu, kad Zarasų st. 00:12 į centro pusę, o 00:13 į Pavilnio pusę, tai būtų idealu, jei norintiems pasivažinėti ratu pavyktų suderinti persėdimą būtent šioje stotelėje (nes reikia laiko pereiti į kitą gatvės pusę)
6. N6 - šiek tiek keistai atrodo tas prasukimas pro kernavės g., nes kam tenka 69 pasivažinėti, tai puikiai jaučia kokia laiko gaišatis pravažiuoti X nereikalingų šviesoforų + žiedų. Ir kita vertus, vykstant į centrą maršrutas nevažiuoja jau per Kernavės g./Konstitucijos pr., rieda per Goštauto g., tai Šnipiškių gyventojams nulinė nauda judant centro kryptimi. Ir ta šaka nuo fabijoniškių iki bajorų - man asmeniškai bus tikrai naudinga, bet ar turės tarp keleivių pasisekimą, tai turiu abejonių. Kažkaip čia matyt bandė kokį tais kompromisą padaryti, bet neatrodo vykęs kompromisas. Gal geriau būtų buvęs atskiras maršrutas link bajorų prasukant ratus pro skanseną arba žalgirio g. ir pirmą kartą įveiklinant geležinio vilko g., o N6 per goštauto ir lukiškių g. kuo skubiau užvežtų į šeškinės kalną prisigėrusius tautiečius
7. N7 ir N2 kontaktas ties sietyno st. - N7 ties sietyno stotele atvažiuoja 00:19, N2 - 00:29. Kas rodo, kad sukinėjmasis pro lazdynus užima bilekaip daug laiko, kad net apsimoka gaudyti N7, pereiti į reikiamą stotelę ir dar pakvėpuoti oru. Optimalu? Ne ypač, nors aišku kokią tais vertę kurs tarprajoniniam susisiekimui. Beje problemytė lieka važiuojant centro kryptimi - visada būtų greitesnis N7, BET nėra kur patogiai persėsti, nes nėra N7 sietyno st. centro kryptimi.
8. N8 stops rodo kokius tais keistus reisus iki Europos aikštės??? Jei iki Europos aikštės iš tikrųjų net nevažiuos, tai kodėl ratą apsuka per Basanavičiaus g., kai galėtų atkartoti trasą pamėnkalnio g. ir apsisukti lukiškių aikštėje, naują ratą pradėdamas kaip planuota nuo Islandijos st.?
9. N9 - įdomu koks laukia likimas, nes tikėtinas oro vežiojimas iki grigiškių. Matyt mažos talpos autobusams niša? Bet gal negaila, nes kiekvienas maršrutas kuria papildomą vertę. Ir turėsime rekordą - didžiausias atstumas tarp dviejų miesto autobuso stotelių (vaduvos ir neravų/salos st.), ar tas efektyvu tai velnias žino, pvz. jei kažkada važiuotų kiekvieną savaitės dieną gal maršrutas galėtų pasitarnauti naktinę pamainą veikiančių įmonių darbuotojams, tai svarstytina ekskursija pro titango g. ir gariūnus.
Beje ties N9 Naujanerių gyventojai gali galvoti - o kuo jie blogesni nei grigiškių gyventojai?

All in all iš to ką pavardijau, kai kurių asmenų įvardijama Islandijos A B C ir D stotelių "painiava" ir "N" raidė yra tik bezdalai

P.s. JUDU pradeda rodyti kokią tais gyvybę, kas mane santūriai optimistiškai nuteikia - gal ne viskas prarasta
Comment