Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Penktadienis 14 val. dienos reikia net pranešimų, jog miesto gatvėse "ragas", VT sau ramiai gali vėluot iki 1 val.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250418_155319_Facebook.jpg
Views:	427
Size:	130,7 kB
ID:	2196123

    Comment


      Kuo 33 maršruto keleiviai tiek nusidėjo, jog kasdien VVT leidžia tuos apgailėtinus Izuzu minibusus? Jau ties Katedra ten dažnai nebūna vietos apsisukt, o dar tarška barška per galus visus, komfortas, ne kitaip.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Pagal liniją patogiau sustoti, o per kamerą matyti ar pataikei į laidus. Šiaip juose berods yra kamera sumontuota ant korpuso ir nukreipta į viršų.
        Ši kamera rodo galines duris ir niekaip negali rodyti vaizdo į viršų.

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          Penktadienis 14 val. dienos reikia net pranešimų, jog miesto gatvėse "ragas", VT sau ramiai gali vėluot iki 1 val.
          Jeigu būtų gera dispečerizacija tai nebūtų tos bėdos su valandiniais vėlavimais. Pvz 13 valanda Savanorių pr. link Ž. Panerių stovi beveik mirtinai. Tuo tarpu visi jau vėluojantis troleibusai važiuoja… teisingai, į Ž. Panerius, nors Savanorių žiede galima būtų apsisukti ir važiuoti atgal, kad nedaryti pusvalandinių pertraukų kitoje maršruto dalyje.
          Paskutinis taisė digital; 2025.04.18, 17:02. Priežastis: ištrinta cituota nuotr.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            Penktadienis 14 val. dienos reikia net pranešimų, jog miesto gatvėse "ragas", VT sau ramiai gali vėluot iki 1 val.
            https://alienencyclopedia.fandom.com...o_His_Creation

            Comment


              Parašė neoplan Rodyti pranešimą
              Kuo 33 maršruto keleiviai tiek nusidėjo, jog kasdien VVT leidžia tuos apgailėtinus Izuzu minibusus? Jau ties Katedra ten dažnai nebūna vietos apsisukt, o dar tarška barška per galus visus, komfortas, ne kitaip.
              Nežinau, ar to pačio modelio autobusai, bet mažiukai traškantys ir išklypę autobusai važinėja ir 1-mu maršrutu į Oro Uostā. Atsiprašau... į kažkokius Rūdnios sodus.

              Dar ratai nenukrito, bet kartais atrodo, kad tuoj tuoj...

              Comment


                Šiaip visai džiaugiausi, kai prieš sugedo arba buvo sudaužyti dauguma VVT Isuzu. Buvo likę tik 3 berods, kurių visų reikėjo 9 bei 89 (kadangi iš Karsanų eksploatuotinų liko irgi tik 2). Žiemą tikrai buvo itin gerai, kad iš esmės vien 12 metrų autobusai kursavo 33 ir 115 maršrutuose.

                Dabar ėmė ir pataisė tuos atsiprašant autobusus-vibratorius, išvarė į maršrutus. Ką čia keleiviai gali pasakyt, juk ant popieriaus čia mažos talpos autobusams skirta kursuoti – atseit per siauros gatvės ir per statūs posūkiai (kur didesni autobusai ar šiaip ar taip sugeba pravažiuoti ir prasisukti...). 33 per Kalnėnus vairuotojų grafikai netgi turi didelį užrašą ISUZU išspausdintą viršuje. O faktas, kad net ir 12 metrų autobusuose tenka važiuoti prisispraudus prie vairuotojo kabinos, kur tokius užrašus ir belieka skaityti, niekam absoliučiai nerūpi.

                Teko patirti antradienį, kad Užupio st. netilpo visi keleiviai į Isuzu. Ir neabejoju, kad čia tikrai ne vienintelis atvejis, nes srautai būna labai dideli. Čia maršrutas, kuriame 2013 m. dar buvo leidžiami dvigubi autobusai net nevažiuojant pro Kalnėnus (plius didžioji dalis apylinkių namų apskritai nebuvo pastatyta). Tos kelionės metu buvo nežinia kiek žmonių, visi susipraudę ir prakaituojantys visiškai nešaldomame autobuse. O pasiskundus SĮSP telefonu: 1) Kokius autobusus turėjo, tokius išleido; 2) Jei turite pretenzijų, rašykite el. paštu.

                Jeigu čia, tarkim, taip atsitiko dėl autobusų trūkumo, kas trukdo Isuzu leisti kituose maršrutuose, kur dabar leidžiami 12 metrų autobusai, bet keleivių skaičius nė nepriartėja prie 33? Gal kokie 2, 4, 27, 37, 58 (kuris normaliai užpildytas būna nuo stoties tik 2-3 stoteles), tas pats 115 (kur Isuzu kursuoja dalimi reisų – kaip 33) nėra visiškai tinkami mažos talpos autobusams, bet jie bent jau labiau tinkami, jei iš bėdos būtina kažkur juos nukišti. Svarbiausia, kad jie nekursuotų maršrutu, kuris pagal oficialius srautų tyrimus būna labiau užpildytas, nei koks 12, kur kursuoja dvigubi autobusai.

                Na, dar vienas eilinis atotrūkio nuo realybės pavyzdys Vilniaus VT sistemoje.

                Comment


                  Kažkodėl nei vienas lipdukas negalioja kai reiso metu kalbasi du VVT vairuotojai. Ir vienas iš jų akivaizdžiai skaidrus VVT optiniame diapazone, nes nei kiek neužstoja vaizdo į dešinę.

                  Comment


                    Mūsų parko vairuotojams reikėtų suorganizuoti kokią stažuotę, kad pamatytų, kokiais keliais autobusai važiuoja užsienyje. Kalnėnuose visiškai laisvai pravažiuotų ne tik 12 m, bet ir 18 m autobusas.

                    Apskritai man kyla klausimas, kam reikia tų midibusų. Negi tikrai jie kuro suvartoja tiek mažiau, kad apsimokėtų juos pirkti keliems maršrutams? Ar čia labiau iš neturėjimo ką veikti VMS susigalvoja sau papildomų problemų?

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą
                      Mūsų parko vairuotojams reikėtų suorganizuoti kokią stažuotę, kad pamatytų, kokiais keliais autobusai važiuoja užsienyje. Kalnėnuose visiškai laisvai pravažiuotų ne tik 12 m, bet ir 18 m autobusas.
                      Jūs tik nelyginkit kažkokio užsienio kažkokio vairuotojo sugebėjimų su mūsų vidutine Janina. Ar jis moka karštą dieną išjungti kondicionierių? O žiemą neįjungti salono šildymo? O neatidaryti durų? O važiuoti per sankryžą degant draudžiamam šviesoforo signalui?
                      Taip kad jam dar yra kur tobulėti.

                      Comment


                        Šiaip neneigsiu, kad yra kelios probleminės vietos Kalnėnuose. Pagrindinė – posūkis iš Juodojo kelio dešinėn į Gurių g. Kai kurie vairuotojai tam išvažiuoja į priešpriešinę juostą, bet labiau patyrę įveikia lengviau. Ar šiaip ar taip ten būtų galima atitolinti šaligatvį ir praplatinti posūkį. Taip pat Ašmenėlės g. tarp Savičiūnų ir Šatrininkų g. susiaurėja iki 1,5 juostos, tačiau pagal planą ten irgi turėtų būti ištiesinta, patraukta, sumontuotas šaligatvis. Bet šitas vietas pataisius laisvai juos galima leisti.

                        Apie midibusus – taip, jie Vakarų Europoje nelabai paplitę, čia apskritai labiau rytietiškas išradimas, tai ir gaunasi turkiški Isuzu šedevrai. Bet neneigsiu, kad midibusai visai reikalingi ten, kur gatvės jau tikrai per siauros – senamiestyje, sodų bendrijose, šiaip kaimuose ir miškuose (kaip Zuikių g. – nors kartą ir sugebėjo didelį autobusą prakišti). Bet jeigu bene visi (išskyrus 2) mažos talpos maršrutai nukonkursuoti, kas trukdo šiuos irgi perduoti kokiai Kautrai, kad nebūtų iššvaistomo rezervo?

                        Comment


                          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                          Apie midibusus – taip, jie Vakarų Europoje nelabai paplitę, čia apskritai labiau rytietiškas išradimas, tai ir gaunasi turkiški Isuzu šedevrai.
                          Jeigu savivaldybė nepirktų pagal parametrą pigiausias, tada būtų atrasti Solaris arba Sor autobusai, kurie turi mažesnius negu 12m autobusus.

                          Comment


                            Šiaip apskritai manyčiau būtų į naudą viešuosiuose pirkimuose turėti reikalavimą, kad autobusai būtų pagaminti ES vidaus rinkoje. Labai paprastai būtų išfiltruoti abejotinos kokybės kiniški bei turkiški autobusai.

                            Ir dar geresnis midibuso variantas būtų koks Citaro K, šitas kaip tik 10 metrų ilgio. Beprasmiškiausi turbūt yra 8 metrų midibusai (kaip VVT Isuzu), jau geriau tada kokį didesnį mikrobą įsigyti.

                            Comment


                              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                              Šiaip apskritai manyčiau būtų į naudą viešuosiuose pirkimuose turėti reikalavimą, kad autobusai būtų pagaminti ES vidaus rinkoje. Labai paprastai būtų išfiltruoti abejotinos kokybės kiniški bei turkiški autobusai.

                              Ir dar geresnis midibuso variantas būtų koks Citaro K, šitas kaip tik 10 metrų ilgio. Beprasmiškiausi turbūt yra 8 metrų midibusai (kaip VVT Isuzu), jau geriau tada kokį didesnį mikrobą įsigyti.
                              Mini variantus gali ir pati Lietuva parūpinti. Yra gi Altas tas pats.

                              Comment


                                Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                Šiaip neneigsiu, kad yra kelios probleminės vietos Kalnėnuose. Pagrindinė – posūkis iš Juodojo kelio dešinėn į Gurių g. Kai kurie vairuotojai tam išvažiuoja į priešpriešinę juostą, bet labiau patyrę įveikia lengviau. Ar šiaip ar taip ten būtų galima atitolinti šaligatvį ir praplatinti posūkį. Taip pat Ašmenėlės g. tarp Savičiūnų ir Šatrininkų g. susiaurėja iki 1,5 juostos, tačiau pagal planą ten irgi turėtų būti ištiesinta, patraukta, sumontuotas šaligatvis. Bet šitas vietas pataisius laisvai juos galima leisti.
                                Niekada Juodojo kelio problemos nepastebėjau, nors tenka apsilankyti. Jeigu ji tikrai yra, galima atitraukti stop juostą, kaip pvz. Basanavičiaus sankirtoje su Pylimo g. O tas susiaurėjimas irgi nėra didelė problema, dėl kurios vertėtų dusinti žmones minibusuose.

                                Į sodus ir kaimus važinėja daugiausia mikriukai. Midibusai kažkodėl leidžiami normaliais maršrutais, tokiais kaip 11 (dabartine trasa), 13, 33, 88 (Oro uostas!!)

                                Comment


                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                  Niekada Juodojo kelio problemos nepastebėjau, nors tenka apsilankyti. Jeigu ji tikrai yra, galima atitraukti stop juostą, kaip pvz. Basanavičiaus sankirtoje su Pylimo g. O tas susiaurėjimas irgi nėra didelė problema, dėl kurios vertėtų dusinti žmones minibusuose.

                                  Į sodus ir kaimus važinėja daugiausia mikriukai. Midibusai kažkodėl leidžiami normaliais maršrutais, tokiais kaip 11 (dabartine trasa), 13, 33, 88 (Oro uostas!!)
                                  Pasakysiu paslaptį. Nuo 2027(?) į oro uostą važiuos dar mažiau talpių autobusų. A2 bus naikinamas. Ir iš talpių liks tik 3G. Viskas kita tai midibusai.
                                  O dėl Basanavičiaus g. tai dažnai pasitaiko žioplų vairuotojų, kurie absoliučiai nieko nemato ir stoja taip, kad TP negali pasukti.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    Jeigu savivaldybė nepirktų pagal parametrą pigiausias, tada būtų atrasti Solaris arba Sor autobusai, kurie turi mažesnius negu 12m autobusus.
                                    SOR, sakykim, ne variantas. Yra Mercedes Benz Citaro K. Tik nežinau, ar Man gamina midibusus (dar kitaip vadinamus Göppel).
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                      SOR, sakykim, ne variantas. Yra Mercedes Benz Citaro K. Tik nežinau, ar Man gamina midibusus (dar kitaip vadinamus Göppel).
                                      Variantas dėl to, kad pvz mūsų 12m troleibusai neskirti labiausiai apkrautiems maršrutams nors randasi dabar ten. Už tai ne troleibusą, o vadovus keikti reikia. O mažiau apkrautuose maršrutuose jie gerai veikia. Pvz 18 ten užtenka vietos, niekas kaip silkė nevažiuoja.

                                      Comment


                                        Įdomu kada vis gi pasirašys 18m troleibusų pirkimą su vienu iš gamintoju. Mėnesis į pabaigą, o pasirašymo terminas kovas-balandis vis greičiau baigiasi.

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                          SOR, sakykim, ne variantas. Yra Mercedes Benz Citaro K. Tik nežinau, ar Man gamina midibusus (dar kitaip vadinamus Göppel).
                                          Pasižiūrėjau Man puslapį ir ten parodyti Coach, Intercity, City ir TGE modeliai. Turbūt 8-10m autobusų jie negamina nes labiausiai orientuojasi į Vakarus, kur 8-10m autobusai retas dalykas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X