Penktadienis 14 val. dienos reikia net pranešimų, jog miesto gatvėse "ragas", VT sau ramiai gali vėluot iki 1 val.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pagal liniją patogiau sustoti, o per kamerą matyti ar pataikei į laidus. Šiaip juose berods yra kamera sumontuota ant korpuso ir nukreipta į viršų.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPenktadienis 14 val. dienos reikia net pranešimų, jog miesto gatvėse "ragas", VT sau ramiai gali vėluot iki 1 val.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPenktadienis 14 val. dienos reikia net pranešimų, jog miesto gatvėse "ragas", VT sau ramiai gali vėluot iki 1 val.
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąKuo 33 maršruto keleiviai tiek nusidėjo, jog kasdien VVT leidžia tuos apgailėtinus Izuzu minibusus? Jau ties Katedra ten dažnai nebūna vietos apsisukt, o dar tarška barška per galus visus, komfortas, ne kitaip.
Dar ratai nenukrito, bet kartais atrodo, kad tuoj tuoj...
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip visai džiaugiausi, kai prieš sugedo arba buvo sudaužyti dauguma VVT Isuzu. Buvo likę tik 3 berods, kurių visų reikėjo 9 bei 89 (kadangi iš Karsanų eksploatuotinų liko irgi tik 2). Žiemą tikrai buvo itin gerai, kad iš esmės vien 12 metrų autobusai kursavo 33 ir 115 maršrutuose.
Dabar ėmė ir pataisė tuos atsiprašant autobusus-vibratorius, išvarė į maršrutus. Ką čia keleiviai gali pasakyt, juk ant popieriaus čia mažos talpos autobusams skirta kursuoti – atseit per siauros gatvės ir per statūs posūkiai (kur didesni autobusai ar šiaip ar taip sugeba pravažiuoti ir prasisukti...). 33 per Kalnėnus vairuotojų grafikai netgi turi didelį užrašą ISUZU išspausdintą viršuje. O faktas, kad net ir 12 metrų autobusuose tenka važiuoti prisispraudus prie vairuotojo kabinos, kur tokius užrašus ir belieka skaityti, niekam absoliučiai nerūpi.
Teko patirti antradienį, kad Užupio st. netilpo visi keleiviai į Isuzu. Ir neabejoju, kad čia tikrai ne vienintelis atvejis, nes srautai būna labai dideli. Čia maršrutas, kuriame 2013 m. dar buvo leidžiami dvigubi autobusai net nevažiuojant pro Kalnėnus (plius didžioji dalis apylinkių namų apskritai nebuvo pastatyta). Tos kelionės metu buvo nežinia kiek žmonių, visi susipraudę ir prakaituojantys visiškai nešaldomame autobuse. O pasiskundus SĮSP telefonu: 1) Kokius autobusus turėjo, tokius išleido; 2) Jei turite pretenzijų, rašykite el. paštu.
Jeigu čia, tarkim, taip atsitiko dėl autobusų trūkumo, kas trukdo Isuzu leisti kituose maršrutuose, kur dabar leidžiami 12 metrų autobusai, bet keleivių skaičius nė nepriartėja prie 33? Gal kokie 2, 4, 27, 37, 58 (kuris normaliai užpildytas būna nuo stoties tik 2-3 stoteles), tas pats 115 (kur Isuzu kursuoja dalimi reisų – kaip 33) nėra visiškai tinkami mažos talpos autobusams, bet jie bent jau labiau tinkami, jei iš bėdos būtina kažkur juos nukišti. Svarbiausia, kad jie nekursuotų maršrutu, kuris pagal oficialius srautų tyrimus būna labiau užpildytas, nei koks 12, kur kursuoja dvigubi autobusai.
Na, dar vienas eilinis atotrūkio nuo realybės pavyzdys Vilniaus VT sistemoje.
- 8 patinka
Comment
-
Mūsų parko vairuotojams reikėtų suorganizuoti kokią stažuotę, kad pamatytų, kokiais keliais autobusai važiuoja užsienyje. Kalnėnuose visiškai laisvai pravažiuotų ne tik 12 m, bet ir 18 m autobusas.
Apskritai man kyla klausimas, kam reikia tų midibusų. Negi tikrai jie kuro suvartoja tiek mažiau, kad apsimokėtų juos pirkti keliems maršrutams? Ar čia labiau iš neturėjimo ką veikti VMS susigalvoja sau papildomų problemų?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąMūsų parko vairuotojams reikėtų suorganizuoti kokią stažuotę, kad pamatytų, kokiais keliais autobusai važiuoja užsienyje. Kalnėnuose visiškai laisvai pravažiuotų ne tik 12 m, bet ir 18 m autobusas.
Taip kad jam dar yra kur tobulėti.
- 4 patinka
Comment
-
Šiaip neneigsiu, kad yra kelios probleminės vietos Kalnėnuose. Pagrindinė – posūkis iš Juodojo kelio dešinėn į Gurių g. Kai kurie vairuotojai tam išvažiuoja į priešpriešinę juostą, bet labiau patyrę įveikia lengviau. Ar šiaip ar taip ten būtų galima atitolinti šaligatvį ir praplatinti posūkį. Taip pat Ašmenėlės g. tarp Savičiūnų ir Šatrininkų g. susiaurėja iki 1,5 juostos, tačiau pagal planą ten irgi turėtų būti ištiesinta, patraukta, sumontuotas šaligatvis. Bet šitas vietas pataisius laisvai juos galima leisti.
Apie midibusus – taip, jie Vakarų Europoje nelabai paplitę, čia apskritai labiau rytietiškas išradimas, tai ir gaunasi turkiški Isuzu šedevrai. Bet neneigsiu, kad midibusai visai reikalingi ten, kur gatvės jau tikrai per siauros – senamiestyje, sodų bendrijose, šiaip kaimuose ir miškuose (kaip Zuikių g. – nors kartą ir sugebėjo didelį autobusą prakišti). Bet jeigu bene visi (išskyrus 2) mažos talpos maršrutai nukonkursuoti, kas trukdo šiuos irgi perduoti kokiai Kautrai, kad nebūtų iššvaistomo rezervo?
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąApie midibusus – taip, jie Vakarų Europoje nelabai paplitę, čia apskritai labiau rytietiškas išradimas, tai ir gaunasi turkiški Isuzu šedevrai.
Comment
-
Šiaip apskritai manyčiau būtų į naudą viešuosiuose pirkimuose turėti reikalavimą, kad autobusai būtų pagaminti ES vidaus rinkoje. Labai paprastai būtų išfiltruoti abejotinos kokybės kiniški bei turkiški autobusai.
Ir dar geresnis midibuso variantas būtų koks Citaro K, šitas kaip tik 10 metrų ilgio. Beprasmiškiausi turbūt yra 8 metrų midibusai (kaip VVT Isuzu), jau geriau tada kokį didesnį mikrobą įsigyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąŠiaip apskritai manyčiau būtų į naudą viešuosiuose pirkimuose turėti reikalavimą, kad autobusai būtų pagaminti ES vidaus rinkoje. Labai paprastai būtų išfiltruoti abejotinos kokybės kiniški bei turkiški autobusai.
Ir dar geresnis midibuso variantas būtų koks Citaro K, šitas kaip tik 10 metrų ilgio. Beprasmiškiausi turbūt yra 8 metrų midibusai (kaip VVT Isuzu), jau geriau tada kokį didesnį mikrobą įsigyti.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąŠiaip neneigsiu, kad yra kelios probleminės vietos Kalnėnuose. Pagrindinė – posūkis iš Juodojo kelio dešinėn į Gurių g. Kai kurie vairuotojai tam išvažiuoja į priešpriešinę juostą, bet labiau patyrę įveikia lengviau. Ar šiaip ar taip ten būtų galima atitolinti šaligatvį ir praplatinti posūkį. Taip pat Ašmenėlės g. tarp Savičiūnų ir Šatrininkų g. susiaurėja iki 1,5 juostos, tačiau pagal planą ten irgi turėtų būti ištiesinta, patraukta, sumontuotas šaligatvis. Bet šitas vietas pataisius laisvai juos galima leisti.
Į sodus ir kaimus važinėja daugiausia mikriukai. Midibusai kažkodėl leidžiami normaliais maršrutais, tokiais kaip 11 (dabartine trasa), 13, 33, 88 (Oro uostas!!)
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Niekada Juodojo kelio problemos nepastebėjau, nors tenka apsilankyti. Jeigu ji tikrai yra, galima atitraukti stop juostą, kaip pvz. Basanavičiaus sankirtoje su Pylimo g. O tas susiaurėjimas irgi nėra didelė problema, dėl kurios vertėtų dusinti žmones minibusuose.
Į sodus ir kaimus važinėja daugiausia mikriukai. Midibusai kažkodėl leidžiami normaliais maršrutais, tokiais kaip 11 (dabartine trasa), 13, 33, 88 (Oro uostas!!)
O dėl Basanavičiaus g. tai dažnai pasitaiko žioplų vairuotojų, kurie absoliučiai nieko nemato ir stoja taip, kad TP negali pasukti.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jeigu savivaldybė nepirktų pagal parametrą pigiausias, tada būtų atrasti Solaris arba Sor autobusai, kurie turi mažesnius negu 12m autobusus.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
SOR, sakykim, ne variantas. Yra Mercedes Benz Citaro K. Tik nežinau, ar Man gamina midibusus (dar kitaip vadinamus Göppel).
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
SOR, sakykim, ne variantas. Yra Mercedes Benz Citaro K. Tik nežinau, ar Man gamina midibusus (dar kitaip vadinamus Göppel).
- 1 patinka
Comment
Comment