Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ar pavyko nors kartą jiems parodyti turimą nuotrauką ir įtikinti kontrolę, jog +10min tolerancija persėdimui?
    Nereikėjo net nuotraukos - pavyko.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Pastebėjot, kad kai kurie troleibusai (Solaris) dieną važinėja be DRLų ar kitų priekinių lempų? Čia kažką taip "taupo" ar tiesiog sugenda ir niekas netaiso?
      Ne tik troleibusai, bet ir autobusai.

      Comment


        Aš pastebėjau, kad yra trijų tipų vairuotojai:

        1. Neatidaro priekinių nė už ką
        2. Atidaro kartais, priklausomai nuo situacijos
        3. Atidaro visada

        Comment


          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
          Aš pastebėjau, kad yra trijų tipų vairuotojai:

          1. Neatidaro priekinių nė už ką
          2. Atidaro kartais, priklausomai nuo situacijos
          3. Atidaro visada
          Pagal bendrovės jeigu žiūrėti tai Kautra neskaitom nes tik ir turi vienas duris. Transrevis 50/50 priklausomai nuo to ar vairuotojas ganietis. VVT 85% ne už ką, 10% kaip pasitaiko, o tik 5% atidaro visada.

          Comment


            Kažkoks pagalys (valymo šluotos?) įkištas už priekinių durų vienam iš naujų SORų

            Comment


              Trulikai nauji, bet vairuotojai tai ne, kitaip ir būt negali.

              Comment


                Bet kodėl jie tai daro? Koks tikslas už durų užkišti šluotą? Why?

                Comment


                  Nes nėra kur jos dėt, o ir parodyt keleiviams, kad šitos durys ne jų.
                  Kaip šita beprotystę spręst nežinau, galbūt kažkada, kuomet nebus vairuotojų trūkumo, gal ir bus bandoma kažką jiem paaiškint, kad jų darbas netik barankos sukiojimas.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Bet kodėl jie tai daro? Koks tikslas už durų užkišti šluotą? Why?
                    Aš nekalbėsiu apie vairuotojus. Problema tame, kad nelabai yra kur dėti tokias priemones, nors po reiso privalo patvarkyti saloną jei neklystu.

                    Comment


                      Čia jau gal tikrai ne vairuotojų kaltė, o technikos direktoriaus ir komandos, kurie net naujai perkamai technikai nesugebėjo į specifikaciją įtraukti vietos ar laikiklio šluotai ARBA nesugeba užsakyti normalių laikiklių įrengimo esamose transporto priemonėse. Bet vėl gi, kodėl nemažai keliaujant, niekur mačiau šluotų priekyje.
                      Paskutinis taisė Nikas; Šiandien, 18:04.

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        Aš nekalbėsiu apie vairuotojus. Problema tame, kad nelabai yra kur dėti tokias priemones, nors po reiso privalo patvarkyti saloną jei neklystu.
                        O tai kaip tokios problemos sprendžiamos likusiuose ~1000 miestų ir regionų Europoje, kad ten nereikia už priekinių durų kišti sumautų šluotų? Kodėl tokia "problema" yra tik Vilniuje?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          O tai kaip tokios problemos sprendžiamos likusiuose ~1000 miestų ir regionų Europoje, kad ten nereikia už priekinių durų kišti sumautų šluotų? Kodėl tokia "problema" yra tik Vilniuje?
                          Niekas negina vairuotojų, tačiau tiesiog pateikiau atsakymą.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Kažkoks pagalys (valymo šluotos?) įkištas už priekinių durų vienam iš naujų SORų
                            Pirmos durys skirtos šluotoms pririšti, bet ne keleiviams lipti. Jei aš neteisus, meskit akmenį į mane.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                              Niekas negina vairuotojų, tačiau tiesiog pateikiau atsakymą.
                              Niekas ir nesako, kad gini vairuotojus. Problema turbūt ne su vairuotojais, o su pačia VVT organizacija. Vairuotojai elgiasi taip, kaip jiems liepiama/leidžiama. Būtų pasakyta atidarinėti priekines duris, atidarinėtų priekines duris, ir tiek žinių. Bet taip nedaroma. Klausimas, kodėl. Ir tuo pačiu klausimas, kodėl tokia problema egzistuoja tik Vilniuje, bet neegzistuoja (bent jau man nežinoma) niekur kitur, ir tikrai neegzistuoja civilizuotose Europos šalyse.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Niekas ir nesako, kad gini vairuotojus. Problema turbūt ne su vairuotojais, o su pačia VVT organizacija. Vairuotojai elgiasi taip, kaip jiems liepiama/leidžiama. Būtų pasakyta atidarinėti priekines duris, atidarinėtų priekines duris, ir tiek žinių. Bet taip nedaroma. Klausimas, kodėl. Ir tuo pačiu klausimas, kodėl tokia problema egzistuoja tik Vilniuje, bet neegzistuoja (bent jau man nežinoma) niekur kitur, ir tikrai neegzistuoja civilizuotose Europos šalyse.
                                Tai kad Kaune visiškai tas pats. Ten netgi galioja įlipimo per priekines duris tvarka, bet troleibusai specialiai stoja taip, kad būtų patogiau įlipti per vidurines. Jeigu eisi priekinių link - matyt atidarys, bet jeigu lipsi per kitas, vairuotojas tikrai neprieštaraus. Matyt tiesiog yra baimė, kad nužiūrės, sušals, užpuls, pyktis valdžiai ir darbdaviui dėl mažų algų ir blogų darbo sąlygų. Neteisinu, bet visa tai atsiremia ir į prastą VT parko valdymą, darbo užmokestį, vairuotojų trūkumą ir kartais nebuvimą net galimybės nueiti į civilizuotą tualetą kai kuriose galutinėse stotelėse.

                                Comment


                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                  Tai kad Kaune visiškai tas pats. Ten netgi galioja įlipimo per priekines duris tvarka, bet troleibusai specialiai stoja taip, kad būtų patogiau įlipti per vidurines. Jeigu eisi priekinių link - matyt atidarys, bet jeigu lipsi per kitas, vairuotojas tikrai neprieštaraus. Matyt tiesiog yra baimė, kad nužiūrės, sušals, užpuls, pyktis valdžiai ir darbdaviui dėl mažų algų ir blogų darbo sąlygų. Neteisinu, bet visa tai atsiremia ir į prastą VT parko valdymą, darbo užmokestį, vairuotojų trūkumą ir kartais nebuvimą net galimybės nueiti į civilizuotą tualetą kai kuriose galutinėse stotelėse.
                                  Tikrai tikrai ne "visiškai tas pats". Nemeluok. Jeigu taip procentais apytiksliai palyginti, tai Kaune 47% vairuotojų stoja taip kad liptum per priekines, 50%, taip kad šiek "praskrenda" ir sudaro situacija, kad vidurinės durys bus galbūt kiek arčiau (bet priekines vis tiek iškart atidaro ir dauguma keleivių eis lipti per priekines, nors ir vairuotojas būtų nieko prieš jei liptų per vidurines), ir keli likusieji procentai vairuotojų kurie ciniškai praskris tave kad liptum per kitas duris, priekinių net nedarant (bet jei eisi lipti per priekines, nedelsiant atidarys). Ir paskutinis atvejis paprastai tik kuomet nedaug keleivių sutinkamas

                                  Žodžiu, Kaune nepalyginamai normaliau ir labiau civilizuotai.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X