Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O gal patikslinsite kurioje vietoje troleibusas į elektrinį autobusą keičiamas?
    Taip naikins T12, tačiau tai reiškia, kad kitiems maršrutams bus daugiau troleibusų (Troleibusų rida nemažės nors maršrutas bus panaikintas)
    Jeigu žiūrėjote planus tai galėjote pamatyti, kad troleibusai VAŽIUOS į Pilaitę (T1), Rinktinės - Apkasų - Verkių g. (T3), Ozą (T21).
    Gal jūs kalbate apie tai, kad dabar Vilniuje 250+ troleibusų, o bus tik 205? Tačiau vėl klaida. Troleibusų sumažės tik parke, gatvėse jų bus tiek pat arba net daugiau. Jeigu taikyti privalomą 10% rezervą, tai gatvėse gali važiuoti iki 185 troleibusų (dabar jų 177, o atėmus T12 168 troleibusai)
    Nematau problemos tame, kad mažinamas absurdiškai didelis rezervas.
    Is kur skaicius 205? Pagal VVT pateiktas skaidres straipsnio gale rasau, kad "dabar yra 251, o bus 186". Nezinau kaip gali vaziuoti 185, jei is viso ju bus 186? Be to kam taikyti tas manipuliacijas su rezervo procentais, fiziskai ju skaicius mazes.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Pripirkti tiek elektriniu autobusu ir dar jiems sukurti visa krovimo infrastruktura... O tas faktas kad dali TROLEIBUSU keis elektrobusais yra isvis neitiketina kvailyste.

      Mintis apie sita pirkima isdesciau savo irase su kiek klikbaitiniu pavadinimu https://vilnius.wtf/kam-is-tikruju-p...ilietu-kainos/
      Nepanašu į tai, kad mažėtų.
      Aišku VMS dažniausiai tiesiog dėjo ant visko, tačiau šiuo momentu nesutiksiu su jumis.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Pripirkti tiek elektriniu autobusu ir dar jiems sukurti visa krovimo infrastruktura... O tas faktas kad dali TROLEIBUSU keis elektrobusais yra isvis neitiketina kvailyste.

        Mintis apie sita pirkima isdesciau savo irase su kiek klikbaitiniu pavadinimu https://vilnius.wtf/kam-is-tikruju-p...ilietu-kainos/
        Ir paskutinis komentaras apie tai. Šie autobusai (kalbame apie 12 ir 18m metrų pakeis Volvo, kurie perkopė savo antrąjį gyvavimo dešimtmetį)

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          Is kur skaicius 205? Pagal VVT pateiktas skaidres straipsnio gale rasau, kad "dabar yra 251, o bus 186". Nezinau kaip gali vaziuoti 185, jei is viso ju bus 186? Be to kam taikyti tas manipuliacijas su rezervo procentais, fiziskai ju skaicius mazes.
          Paprasta matematika vadinasi
          Sudekite 91 + 73 + 41 ir gausite, kad troleibusų bus 205.
          Po to iš 205 atmetame reikalaujama 10% rezervą ir gauname 185-186 troleibusus, kurie gali dirbti maršrutuose.

          Comment


            Ok, got your point, kad VT skaicius marsrutuose nelygus siaip VT skaiciui. Apie dabartini dideli rezerva nezinojau. Taigi bendras skaicius visgi mazes, bet skaicius marsrutuose dides.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

              Is kur skaicius 205? Pagal VVT pateiktas skaidres straipsnio gale rasau, kad "dabar yra 251, o bus 186". Nezinau kaip gali vaziuoti 185, jei is viso ju bus 186? Be to kam taikyti tas manipuliacijas su rezervo procentais, fiziskai ju skaicius mazes.
              Tiesa sakant negalime taisyklingai įvertinti kiek dabar yra.
              Anksčiau buvo +- 250, tačiau iš jų dirbo tik 175. Kiti atlikto rezervo funkciją, kad tiesiog neišmirtų seni troleibusai.
              Dabar gi nuo 2027 dirbs 186, kas palyginus su 2025 yra 9 daugiau, o jeigu pridėsime T12 uždarymą, tai turėsime visus 18 troleibusų, kurie pasiskirstys po maršrutus.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Ok, got your point, kad VT skaicius marsrutuose nelygus siaip VT skaiciui. Apie dabartini dideli rezerva nezinojau. Taigi bendras skaicius visgi mazes, bet skaicius marsrutuose dides.
                Būtent. Nes turint naujas TP tau nereikia dar 1/3 dalį rezerve laikyti.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Ok, got your point, kad VT skaicius marsrutuose nelygus siaip VT skaiciui. Apie dabartini dideli rezerva nezinojau. Taigi bendras skaicius visgi mazes, bet skaicius marsrutuose dides.
                  Dabartinė situacija yra tokia, na statistika poros dienų senumo (naujasnės nėra)

                  Comment


                    Su rezervu manau jie bus truputį apsisksičiave. Jau dabar parkuose galima rasti po 3 ar 4 stovinčius naujus troleibusus(neskaičiuojant, kiek jų stovi angaruose). Įdomu, kas bus toliau žinant parkų priežiūrą.
                    T12 naikinimo aš visai nesuprantu. Šiandien apie antrą valandą važiavau nuo šiaurės miestelio iki gerosios vilties. Visą kelią buvo sausakimšas. Ties Basanavičiaus gatve durys vos užsidarė.
                    T21a man atrodo yra naujas maršrutas. Keista ta a raidė ir jo senoji trasa (nuo šiaurės miestelio iki antakalnio) nepažymėta mėlynai.
                    Faktiškai kalbant apie troleibusus, tai jie jau dabar galėtų juos dažninti ir net pratesinėti pasinaudodami senomis škodomis. Dabar jos yra nurašinėjamos vien dėlto, kad pasibaigia technikinė nesvarbu kad ji dar galėtų dirbti toliau.

                    Comment


                      Šiaip net išlaikius ir paremontavus senuosius Solarius užtektų transporto daryti žymią troleibusų tinklo plėtrą.

                      O T21A man nuoširdžiai nesuprantamas. Nežinia kodėl prikurtas ganėtinai dubliuojantis jau ir taip „socialinio“ maršruto variantas – tai reiškia, kad užuot gerinus transportą iki Žirmūnų galo, ta dalis bus „įšaldyta“ greičiausiai dabartine padėtimi. O galėtų geriau iki Ozo žiedo pratęsti visai tam tinkamą 119 (ir leisti bent midiautobusus), bet kontraktas kontraktas, nieko nepakeisi, liberalizavimas, t.t...

                      Comment


                        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                        Šiaip net išlaikius ir paremontavus senuosius Solarius užtektų transporto daryti žymią troleibusų tinklo plėtrą.
                        Šiems irgi jau artėja paskutinioji. Dabar 2-ajame parke kokie minimum 4 jau numesti į patvorį. 1706 išvis dinges(turiu įtarimą,kad jau metalo lauže).

                        Comment


                          Parašė 2107 Rodyti pranešimą
                          Su rezervu manau jie bus truputį apsisksičiave. Jau dabar parkuose galima rasti po 3 ar 4 stovinčius naujus troleibusus(neskaičiuojant, kiek jų stovi angaruose). Įdomu, kas bus toliau žinant parkų priežiūrą.
                          T12 naikinimo aš visai nesuprantu. Šiandien apie antrą valandą važiavau nuo šiaurės miestelio iki gerosios vilties. Visą kelią buvo sausakimšas. Ties Basanavičiaus gatve durys vos užsidarė.
                          T21a man atrodo yra naujas maršrutas. Keista ta a raidė ir jo senoji trasa (nuo šiaurės miestelio iki antakalnio) nepažymėta mėlynai.
                          Faktiškai kalbant apie troleibusus, tai jie jau dabar galėtų juos dažninti ir net pratesinėti pasinaudodami senomis škodomis. Dabar jos yra nurašinėjamos vien dėlto, kad pasibaigia technikinė nesvarbu kad ji dar galėtų dirbti toliau.
                          Viršuliškių TD stovi atvežti ir dar neparengti troleibusai.

                          Comment


                            Kalbėjau apie naujus solaris troleibusus ir tuos, kurie pagal transphoto duomenis jau priregistruoti.

                            Comment


                              Kaip tik teko būti neįtikėtino atvejo liudininku:prailgintame A53 (Solaris?) veikia išorinis durų atidarymo mygtukas.

                              Comment


                                Parašė 2107 Rodyti pranešimą
                                Kalbėjau apie naujus solaris troleibusus ir tuos, kurie pagal transphoto duomenis jau priregistruoti.
                                Galbūt laukia remonto/patikros, o gal tik piko metu dirba.

                                Comment

                                Working...
                                X