Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Na tai čia jau kalba apie padoriai greitus eilinius maršrutus. Būtent greitieji maršrutai geriausiai tinka situacijose, kai norima patogiai sujungti dvi atskiras teritorijas, praleidžiant dalį nereikšmingų stotelių pakeliui. Kaip ir seniau S. Batoro g. dalį stotelių praleisdavęs 74, 6G visada buvo puikus greitojo maršruto pavyzdys. Deja genialūs planuotojai iš jo jau išsityčiojo savaitgaliais stabdydami Pūčkoriuose.

    Pridėti stoteles greitiesiems - ne itin gera idėja (jei apskritai norima palikti greituosius maršrutus), tačiau peržiūrėti sustojimų vietas neblogai būtų. Pvz. 2G būtų tikrai naudingesnis Statybininkų st., prie parduotuvės (na, kurios nebūdavo įsteigus šį maršrutą 2013 m.), o ne st. Naujamiestis. 4G preliminariai irgi turėjo stoti st. Panorama, bet planuotojai persigalvojo ir paleido su stojimu st. Švietimo akademija. Rinktinės st. pridėti sustojimą galima nebent sutvarkius ir patraukus Lvovo st., pagaliau padarant reikalingąjį persėdimo mazgą Kalvarijų-Konstitucijos sankryžoje.

    Dar galvoju, gal verta panaikinti mažiausiai naudojamas greitųjų stoteles (pagal oficialius srautų tyrimus). 5G sustojimas Lizdeikos st. neaišku kam reikalingas, ten buvęs universitetas tapo pastatu-vaiduokliu, o realiai šalia nieko daugiau nėra. 6G sustojimas Lelijų st. gal labiau pateisintinas, bet vis tiek mažiausiai naudojamas iš visų, o dar link Naujosios Vilnios komiškai įterpta stotelė "greitkelio" viduryje be įvažos.
    Galima naudoti stoteles pagal pareikalavimą ir STOP mygtuko naudojimą kaip Kaune ir daug kur Europoje.
    Tie greitųjų maršrutų autobusai šiek tiek iškreipia bendrą teritorijų aptarnavimą, jie kaip ir važiuoja dažnai, tačiau transportas aptarnaujantis visas stoteles važiuoja nereguliariai, pvz. 4G ir 9/19/30/49 Narbuto g. Nemanyčiau kad greitųjų maršrutų tikslas yra sutaupyti minutę ar dvi praleidžiant stoteles miesto centre. Aišku yra tokie atvejai kaip NDG kur nelabai reikia sustojimo kas 5 minutes. Bet prie Panoramos tai tikrai yra poreikis.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

      Šiaip susiprotėja ir šiam momentu jau minimum 81 Vilniuje. Tai nēra taip blogai.
      https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=5936&cid=114

      naujų talpa tokia apgailėtina, kad norint man išlipt, koks 10 žmonių turėjo išlipt į lauką ir mane praleist. Ir čia nebuvo piko metas.
      Iš tiesų - ir visąlaik tenka matyti, kaip naujose Škodose, važiuojančiose 7-u maršrutu, žmonės priversti grūstis viduryje, nes priekinių durų, žinoma, neatidaro, nors laisvos vietos stovėjimui būna, o gale stovėti fizižkai neįmanoma daugiau nei keturiems žmonėms. Absoliučiai nevykęs pirkinys. Ir labiausiai apgailėtina tai, kad būtent šie troleibusai sudarys didžiąją dalį parko...

      Comment


        Taip, tokie mokykliniai troleibusai gavosi.. o kur juos dėt irgi neaišku. Labai brangi klaida padaryta.
        Nesu elektrobusų fanas, bet juos bent į priemestį būtų galima permesti pakeičiant Transrevio Isuzu ar Kautros mikrobus ir laikytume šiokiu tokiu VT gerinimu. Dabar- vienareikšmiškai bloginimas.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Taip, tokie mokykliniai troleibusai gavosi.. o kur juos dėt irgi neaišku. Labai brangi klaida padaryta.
          Nesu elektrobusų fanas, bet juos bent į priemestį būtų galima permesti pakeičiant Transrevio Isuzu ar Kautros mikrobus ir laikytume šiokiu tokiu VT gerinimu. Dabar- vienareikšmiškai bloginimas.
          Ne kartą minėjau, kad į labiausiai apkrautus maršrutus eis dirbti 18m troleibusai. Nuo kitų metų tikrai dirbs talpesnį, dabar gi tiesiog keičiami seni į naujus.

          Comment


            Tai dar klausimas ant kiek tie 18 metrų troleibusai bus talpesni? Kadangi ir tie bus su baterijomis, tai dar geras klausimas ar jie pasieks 15 metrų solarių talpą?

            Comment


              Parašė 2107 Rodyti pranešimą
              Tai dar klausimas ant kiek tie 18 metrų troleibusai bus talpesni? Kadangi ir tie bus su baterijomis, tai dar geras klausimas ar jie pasieks 15 metrų solarių talpą?
              Jeigu bus 18m Solaris ar Hess jeigu pasvajosime, tai tikrai labai talpus bus. Jeigu Škoda 33Tr tai na galbūt bus mažiau talpesnį, tačiau pagal viską nauji troleibusai turės sienelę atskirti vairuotoją nuo keleivių pilnai. Plius vidinis išplanavimas lyg ir irgi turi reikalavimų. Iki kito mėnesio pabaigos viską sužinosime.
              Paskutinis taisė Vinecko; Vakar, 13:31.

              Comment


                Stotelės pagal pareikalavimą reikalingos priemiesčiuose, greituosiuose jos būtų absurdiškos – turbūt daugiabučių rajonuose kiekvienoje stotelėje bent po vieną lipantį atsirastų, tai reiškia prarandama greitųjų prasmė. Aišku, pripažįstu, kad dabar ir taip maršrutai neteko jos didžiosios dalies.

                Šiaip tramvajus puikiai pakeistų dalį greitųjų maršrutų – važiuotų greitai, bet ir pakankamai dažnai stotų. Dėl likusių maršrutų tai ir sakau, kad reikia apsispręsti, ką daryti – ar naikinti jų tinklą sugrąžinant stojimus (na, neliečiant 6G, kuris puikiai atlieka savo funkcijas), ar plėtoti ir koreguoti maršrutus. Bet pats manau, kol nėra A juostų ir tinkamos infrastruktūros, tol nereikėtų dabartinių greitųjų atsisakyti.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Kiti greičiau nevažiuos, nes gi šventi grafikai pas mus sudaryti su komfortišku rezervų, kai autobusas piko metu gali važiuoti tuščia gatvė antrą juosta ant 15km/h, kad tik nespėti pravažiuoti per leidžiama sviesoforą (reali situacija vakar žemaitės g. su 29 autobusu).
                  Nelabai suprantu problemos: nepatinka tai, kad du kartus į valandą važiuojantis autobusas vyksta pagal grafiką?

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Nelabai suprantu problemos: nepatinka tai, kad du kartus į valandą važiuojantis autobusas vyksta pagal grafiką?
                    Nepatinka, kad grafikas sudarytas lyg maršrutą aptarnautų elektriniai paspirtukai.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Nepatinka, kad grafikas sudarytas lyg maršrutą aptarnautų elektriniai paspirtukai.
                      Elektrinis paspirtukas dar greičiau ir nuvažiuos nuo Vilkpėdės žiedo iki Gerosios Vilties st.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Nepatinka, kad grafikas sudarytas lyg maršrutą aptarnautų elektriniai paspirtukai.
                        Įdomu, dažnai ginčijiesi su kalendoriumi?

                        Jei grafike numatyta, kad iš stotelės išvyks N valandą M minutę, kodėl vis tikiesi, kad STAIGA bus kitaip? Ypač kai grafikas sudarytas laikui, o ne intervalui.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Įdomu, dažnai ginčijiesi su kalendoriumi?

                          Jei grafike numatyta, kad iš stotelės išvyks N valandą M minutę, kodėl vis tikiesi, kad STAIGA bus kitaip? Ypač kai grafikas sudarytas laikui, o ne intervalui.
                          Ar tenka naudotis VT Vilniuje? Daugybė maršrutų ne piko metu šliaužia gatvėmis dėl ištemptų grafikų. Troleibusų grafikau kasmet vis labiau ištempinėjami. Matyti bešliaužiantį 25 km/h greičiu viešajį jau seniai tapo norma.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Ar tenka naudotis VT Vilniuje? Daugybė maršrutų ne piko metu šliaužia gatvėmis dėl ištemptų grafikų. Troleibusų grafikau kasmet vis labiau ištempinėjami. Matyti bešliaužiantį 25 km/h greičiu viešajį jau seniai tapo norma.
                            Įdomesnis dalykas tai, kad vairuotojai (net troleibusų) moka važiuoti greitai. Buvau važiavęs su vairuotoju, kuris nuo Sietyno st. iki Žvėrynas st. lėkė maksimaliu leistinu greičiu. Taip pat buvo taip, kad troleibuso vairuotojas nuo Litexpo iki Vaivorykštės st. nuvažiavo greičiau negu 2G.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Įdomu, dažnai ginčijiesi su kalendoriumi?

                              Jei grafike numatyta, kad iš stotelės išvyks N valandą M minutę, kodėl vis tikiesi, kad STAIGA bus kitaip? Ypač kai grafikas sudarytas laikui, o ne intervalui.
                              Tai ir sako žmogus, kad reikia keisti grafikus, nes pagal dabartinius autobusai labai lėtai važiuoja.

                              Ir Kaune tas pats. Neseniai teko važiuoti troleibusu tiesia ir atnaujinta Kalantos gatve - vos vilkosi. Principe užtektų minute ar keliom bendroje sumoje sumažinti reiso trukmę ir pridėti tas minutes prie atstovos, jeigu kartais pasitaikytų netikėti kamščiai.
                              Paskutinis taisė eigh; Vakar, 14:16.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Ar tenka naudotis VT Vilniuje? Daugybė maršrutų ne piko metu šliaužia gatvėmis dėl ištemptų grafikų. Troleibusų grafikau kasmet vis labiau ištempinėjami. Matyti bešliaužiantį 25 km/h greičiu viešajį jau seniai tapo norma.
                                Ir ką tai keičia? Sėdint VT laikas pailgėja?

                                Mane labiau nervYja tai, kad dispečeriai piko metu neatlieka savo darbo. Porą kartų teko girdėti kaip gerokai vėluojantis vairuotojas skambina dispečeriui ir nori apsisukti Savanorių žiede į centro pusę. Už jo jau važiuoja bent vienas troleibusas į ŽPanerius. Bet ne, jis turi važiuoti maršrutu ir negali užpildyti skylės.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                  Ir ką tai keičia? Sėdint VT laikas pailgėja?
                                  Taip. Ar lochavozuose sėdi tik mokiniai ir bedarbiai, tai koks skirtumas tas kelionės laikas?

                                  Comment


                                    Ką dar pastebėjau dėl ištemptų grafikų, tai kad autobusams dar tinkami grafikai dažnai būna visiškai nepritaikyti iš principo greitesniems Kautros mikroautobusams, važiuojantiems tomis pačiomsi atkarpomis. Pvz. 122 ne piko metu neretai per visą Pavilnį tenka vilktis, stotelėse, kur laukia absoliučiai 0 žmonių, ne tik sustoti ir atidaryti duris, bet dar ir stovėti po minutę. Turbūt skaudžiausia, kad mūsų rytietiškasis Pikas netgi galėtų užtikrinti tam tikras funkcijas, kurios leistų mikroautobusams pritaikyti skirtingus intervalus – tačiau niekas nesivargina tinkamai to patvarkyti.

                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Porą kartų teko girdėti kaip gerokai vėluojantis vairuotojas skambina dispečeriui ir nori apsisukti Savanorių žiede į centro pusę. Už jo jau važiuoja bent vienas troleibusas į ŽPanerius. Bet ne, jis turi važiuoti maršrutu ir negali užpildyti skylės.
                                    Na, aš tai esu matęs kaip pusvalandį vėluojančio (šiaip nežinia, dėl ko) 33 vairuotojas ilgiausiai kalbasi telefonu su dispečerine ir galiausiai apsisuka ties Balstogės st. Savanorių žiede tai būtų dar logiškiau padaryti, kadangi yra tekę matyti, kaip popiet į Panerius važiuojantis 4 troleibusas jau Gerosios Vilties st. liko be keleivių.
                                    Paskutinis taisė lanxtot; Vakar, 23:02.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Taip. Ar lochavozuose sėdi tik mokiniai ir bedarbiai, tai koks skirtumas tas kelionės laikas?
                                      Kelionės laiką užduoda grafikas, o ne gazo gylis.
                                      O kamščiai, deja, Majų kaledoriuje nesurašyti.
                                      Paskutinis taisė ejs-ejs; Šiandien, 04:06.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X