Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Iš 3g persėst į 1g. prie Žalio tilto turėtų būt ganėtinai patogu.
    Pvz man gan dažnai tenka eiti iki Žaliojo, nes T12 nelinkęs dažnai važiuoti. Bet užtat suradau kitas netikėtas persėdimo vietas - Sietyno st. iš 4G į 2G arba Centro poliklinika, iš 1G/A53 į T6/A21/A22.

    Comment


      2025 metų kovas. VMS vis dar nemano, kad greitieji autobusai turi stoti prie Panoramos ar Verslo stadiono.Ypač linksma judant iš centro 4G, kai sustoja prieš žiedą, tada iškart už žiedo kur lipa vienas du žmonės ir tada pralekia Panoramos stotelę su aibe keleivių, kuriems sunkiau ar nepatogu lipti į požeminę ir dar eiti pan.Kokio durnumo turi būti infrastruktūros grupė ir JUDU, kad tiek nesusigaudyti miesto poreikiuose.

      Comment


        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
        2025 metų kovas. VMS vis dar nemano, kad greitieji autobusai turi stoti prie Panoramos ar Verslo stadiono.Ypač linksma judant iš centro 4G, kai sustoja prieš žiedą, tada iškart už žiedo kur lipa vienas du žmonės ir tada pralekia Panoramos stotelę su aibe keleivių, kuriems sunkiau ar nepatogu lipti į požeminę ir dar eiti pan.Kokio durnumo turi būti infrastruktūros grupė ir JUDU, kad tiek nesusigaudyti miesto poreikiuose.
        Nepritarsiu. Greitojo autobuso gerumas ir yra tame, kad jis praleidžia stoteles. Jeigu 4G stotų dar ir Rinktinės, ir Panoramos stotelėse, tai drąsiai G raidę galima nuimti. Gali vėl grįžti koks nors 47, bus dažnas autobusas, sustojantis kiekvienoje stotelėje

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Nepritarsiu. Greitojo autobuso gerumas ir yra tame, kad jis praleidžia stoteles. Jeigu 4G stotų dar ir Rinktinės, ir Panoramos stotelėse, tai drąsiai G raidę galima nuimti. Gali vėl grįžti koks nors 47, bus dažnas autobusas, sustojantis kiekvienoje stotelėje
          Faktas, jau ir taip 4g stoja Pilaitės pr. dviejose stotelėse, kuriose anksčiau nestodavo (kas normalu, nes apsistatė prospektas), tai sustojimas Panoramoje galėtų būti padaromas nebent panaikinant sustojimą Švietimo akademijoje, o Rinktinės st. panaikinant sustojimą Lvivo st, kas šiaip visai logiška būtų, tik klausimas, ar taip pavyktų įgyvendinti su dabartiniu JUDU noru keisti ką nors.

          Comment


            Kam reikalinga gaudyklė Eigulių st. link Gerosios Vilties st.?

            Comment


              Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

              Faktas, jau ir taip 4g stoja Pilaitės pr. dviejose stotelėse, kuriose anksčiau nestodavo (kas normalu, nes apsistatė prospektas), tai sustojimas Panoramoje galėtų būti padaromas nebent panaikinant sustojimą Švietimo akademijoje, o Rinktinės st. panaikinant sustojimą Lvivo st, kas šiaip visai logiška būtų, tik klausimas, ar taip pavyktų įgyvendinti su dabartiniu JUDU noru keisti ką nors.
              Jūs ką čia sugalvojot, čia gi dirbt reikia.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Nepritarsiu. Greitojo autobuso gerumas ir yra tame, kad jis praleidžia stoteles. Jeigu 4G stotų dar ir Rinktinės, ir Panoramos stotelėse, tai drąsiai G raidę galima nuimti. Gali vėl grįžti koks nors 47, bus dažnas autobusas, sustojantis kiekvienoje stotelėje
                Lvivo stotelėje yra ypač daug vietinių keleivių

                Comment


                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                  Kam reikalinga gaudyklė Eigulių st. link Gerosios Vilties st.?
                  Vienintelis logiśkiausias variantas - esant KT gedimui Laisvės prospekte, arba reikalui esant - autonominių troleibusų paleidimas per Lazdynus?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Taip atrodytų naujųjų MAN gynybinė siena nuo keleivių jei jie būtų ne naujieji.
                    Pirmų durų neatidarė, nors stovėjau ir laukiau.
                    4024:
                    Click image for larger version

Name:	20250312_074717.jpg
Views:	848
Size:	1,45 MB
ID:	2188373
                    Ojėzus, dar tas senovinis škodinis stalčiukas gryniesiems, visiškai pikinis 2000-ųjų vaibas

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      Nepritarsiu. Greitojo autobuso gerumas ir yra tame, kad jis praleidžia stoteles. Jeigu 4G stotų dar ir Rinktinės, ir Panoramos stotelėse, tai drąsiai G raidę galima nuimti. Gali vėl grįžti koks nors 47, bus dažnas autobusas, sustojantis kiekvienoje stotelėje
                      Tai kam stoja tuščioje Š.Akademijoje?

                      Comment


                        G maršrutai turi būti greiti dėl labai dažno kursavimo ir A juostų, o ne dėl praleidžiamų stotelių. Rinktinės tai tikrai turėtų stoti 4G. Tiek darbo vietų. Plius ir iki Katedros patogu nuo ten eiti. Lvivo daug keleivių ir negalima naikinti.
                        Prie Panoramos irgi reikia stabdyti G. Va nebent galima būtų išimti Švietimo akademiją.

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                          Vienintelis logiśkiausias variantas - esant KT gedimui Laisvės prospekte, arba reikalui esant - autonominių troleibusų paleidimas per Lazdynus?
                          Visai gali būti, kad kokį 21 į troleibusą pakeis. Pažiūrėsime.

                          Comment


                            Viršulų parke vis veža naujus trūlus, bet nesusiprotėja bent po 10 paleisti į trasą. Turbūt ne fengšui užpakalį kažkam VVT pajudinti ir pasistengti dalį grabų greičiau pakeisti. Ar būtina laukti visų 29 naujų? Su numeriais ECxxxx jau stovi. Turbūt lipdukus tik dabar spausdina....
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Elis Rodyti pranešimą

                              Ojėzus, dar tas senovinis škodinis stalčiukas gryniesiems, visiškai pikinis 2000-ųjų vaibas
                              Visiems čia 2000tieji ar 90tieji bet man tai primena 2015 metų liuksemburgo autobusus, kur ir sienelės ir stalčiukai tokie pat buvo. O vienintelis bendravimas su vauruotoju buvo vairuotojo pabaksnavimas pirštu į užrašą 4 kalbomis "su vairuotoju nešnekėti". Čia dar prieš liuksemburgo VT tampant nemokamu.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Viršulų parke vis veža naujus trūlus, bet nesusiprotėja bent po 10 paleisti į trasą. Turbūt ne fengšui užpakalį kažkam VVT pajudinti ir pasistengti dalį grabų greičiau pakeisti. Ar būtina laukti visų 29 naujų? Su numeriais ECxxxx jau stovi. Turbūt lipdukus tik dabar spausdina....
                                Šiaip susiprotėja ir šiam momentu jau minimum 81 Vilniuje. Tai nēra taip blogai.
                                https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=5936&cid=114

                                Iš kitos pusės geriau ilgiau tos senos Škodos važinėja, nes naujų talpa tokia apgailėtina, kad norint man išlipt, koks 10 žmonių turėjo išlipt į lauką ir mane praleist. Ir čia nebuvo piko metas.
                                Paskutinis taisė Garbanius; Vakar, 08:57.

                                Comment


                                  Kiek matau didėja po truputį, bet nepajuda iš patvorio
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Na tai čia jau kalba apie padoriai greitus eilinius maršrutus. Būtent greitieji maršrutai geriausiai tinka situacijose, kai norima patogiai sujungti dvi atskiras teritorijas, praleidžiant dalį nereikšmingų stotelių pakeliui. Kaip ir seniau S. Batoro g. dalį stotelių praleisdavęs 74, 6G visada buvo puikus greitojo maršruto pavyzdys. Deja genialūs planuotojai iš jo jau išsityčiojo savaitgaliais stabdydami Pūčkoriuose.

                                    Pridėti stoteles greitiesiems - ne itin gera idėja (jei apskritai norima palikti greituosius maršrutus), tačiau peržiūrėti sustojimų vietas neblogai būtų. Pvz. 2G būtų tikrai naudingesnis Statybininkų st., prie parduotuvės (na, kurios nebūdavo įsteigus šį maršrutą 2013 m.), o ne st. Naujamiestis. 4G preliminariai irgi turėjo stoti st. Panorama, bet planuotojai persigalvojo ir paleido su stojimu st. Švietimo akademija. Rinktinės st. pridėti sustojimą galima nebent sutvarkius ir patraukus Lvovo st., pagaliau padarant reikalingąjį persėdimo mazgą Kalvarijų-Konstitucijos sankryžoje.

                                    Dar galvoju, gal verta panaikinti mažiausiai naudojamas greitųjų stoteles (pagal oficialius srautų tyrimus). 5G sustojimas Lizdeikos st. neaišku kam reikalingas, ten buvęs universitetas tapo pastatu-vaiduokliu, o realiai šalia nieko daugiau nėra. 6G sustojimas Lelijų st. gal labiau pateisintinas, bet vis tiek mažiausiai naudojamas iš visų, o dar link Naujosios Vilnios komiškai įterpta stotelė "greitkelio" viduryje be įvažos.

                                    Comment


                                      Stotelių praleidimas turi logiką, kai važiuojama gatvėmis be šviesoforų. Dabar kiek durnai atrodo, kai stoteles praleidžiantį kažkokį G maršrutą prie kiekvieno šviesoforo vis pasiveja kitas autobusas/troleibusas, kuris buvo sustojęs tarpinėje stotelėje.
                                      Kitas dalykas, tai transporto priemonių konstrukcija turi daug įtakos kiek ilgai tas autobusas užtrunka stotelėje. Pas mus kažkodėl G maršrutais važinėja autobusai su trejomis durų poromis, iš kurių priekinės piktybiškai nedarinėjamos ir visas autobusas turi grūstis pirmyn-atgal pro dvejas duris. Tokiems maršrutams, kur yra daug keleivių, turi būti naudojami maksimalų kiekį durų ir minimalų sėdimų vietų kiekį turinčios transporto priemonės, vien dėl greitesnio įlaipinimo/išlaipinimo. Deja, bet JUDU protams to suprasti dar nepavyko.
                                      Ir kaip teisingai pastebėta, tai maršruto greitis turi būti sukuriamas atskiromis A juostomis, šviesoforais sukuriančiais VT prioriteta, greitu keleivių įlipimu ir išlipimu, o ne nestojimu stotelėje, ties kuria tas autobusas dabar stovi spūstyje (pvz. piko metu Rinktinės stotelėje, kur visi norintys įlipti ar joje išlipti gali vieni į kitus žiūrėti pro spūstyje stovinčio autobuso uždarytas duris).

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Ir kaip teisingai pastebėta, tai maršruto greitis turi būti sukuriamas atskiromis A juostomis, šviesoforais sukuriančiais VT prioriteta, greitu keleivių įlipimu ir išlipimu, o ne nestojimu stotelėje, ties kuria tas autobusas dabar stovi spūstyje
                                        ne nu taigi taip visi autobusai gales greiciau vaziuoti. Jei bus prioritetas sviesoforuose, A juostos ir tt vietoj stoteliu praleidimu, koks cia G. Cia jau nebebus G, cia jau visas VT gales tomis priviliegijomis naudotis, negerai!

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          ne nu taigi taip visi autobusai gales greiciau vaziuoti. Jei bus prioritetas sviesoforuose, A juostos ir tt vietoj stoteliu praleidimu, koks cia G. Cia jau nebebus G, cia jau visas VT gales tomis priviliegijomis naudotis, negerai!
                                          Kiti greičiau nevažiuos, nes gi šventi grafikai pas mus sudaryti su komfortišku rezervų, kai autobusas piko metu gali važiuoti tuščia gatvė antrą juosta ant 15km/h, kad tik nespėti pravažiuoti per leidžiama sviesoforą (reali situacija vakar žemaitės g. su 29 autobusu).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X