Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
2025 metų kovas. VMS vis dar nemano, kad greitieji autobusai turi stoti prie Panoramos ar Verslo stadiono.Ypač linksma judant iš centro 4G, kai sustoja prieš žiedą, tada iškart už žiedo kur lipa vienas du žmonės ir tada pralekia Panoramos stotelę su aibe keleivių, kuriems sunkiau ar nepatogu lipti į požeminę ir dar eiti pan.Kokio durnumo turi būti infrastruktūros grupė ir JUDU, kad tiek nesusigaudyti miesto poreikiuose.
- 24 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą2025 metų kovas. VMS vis dar nemano, kad greitieji autobusai turi stoti prie Panoramos ar Verslo stadiono.Ypač linksma judant iš centro 4G, kai sustoja prieš žiedą, tada iškart už žiedo kur lipa vienas du žmonės ir tada pralekia Panoramos stotelę su aibe keleivių, kuriems sunkiau ar nepatogu lipti į požeminę ir dar eiti pan.Kokio durnumo turi būti infrastruktūros grupė ir JUDU, kad tiek nesusigaudyti miesto poreikiuose.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nepritarsiu. Greitojo autobuso gerumas ir yra tame, kad jis praleidžia stoteles. Jeigu 4G stotų dar ir Rinktinės, ir Panoramos stotelėse, tai drąsiai G raidę galima nuimti. Gali vėl grįžti koks nors 47, bus dažnas autobusas, sustojantis kiekvienoje stotelėje
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
Faktas, jau ir taip 4g stoja Pilaitės pr. dviejose stotelėse, kuriose anksčiau nestodavo (kas normalu, nes apsistatė prospektas), tai sustojimas Panoramoje galėtų būti padaromas nebent panaikinant sustojimą Švietimo akademijoje, o Rinktinės st. panaikinant sustojimą Lvivo st, kas šiaip visai logiška būtų, tik klausimas, ar taip pavyktų įgyvendinti su dabartiniu JUDU noru keisti ką nors.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nepritarsiu. Greitojo autobuso gerumas ir yra tame, kad jis praleidžia stoteles. Jeigu 4G stotų dar ir Rinktinės, ir Panoramos stotelėse, tai drąsiai G raidę galima nuimti. Gali vėl grįžti koks nors 47, bus dažnas autobusas, sustojantis kiekvienoje stotelėje
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąKam reikalinga gaudyklė Eigulių st. link Gerosios Vilties st.?
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąTaip atrodytų naujųjų MAN gynybinė siena nuo keleivių jei jie būtų ne naujieji.
Pirmų durų neatidarė, nors stovėjau ir laukiau.
4024:
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nepritarsiu. Greitojo autobuso gerumas ir yra tame, kad jis praleidžia stoteles. Jeigu 4G stotų dar ir Rinktinės, ir Panoramos stotelėse, tai drąsiai G raidę galima nuimti. Gali vėl grįžti koks nors 47, bus dažnas autobusas, sustojantis kiekvienoje stotelėje
- 1 patinka
Comment
-
G maršrutai turi būti greiti dėl labai dažno kursavimo ir A juostų, o ne dėl praleidžiamų stotelių. Rinktinės tai tikrai turėtų stoti 4G. Tiek darbo vietų. Plius ir iki Katedros patogu nuo ten eiti. Lvivo daug keleivių ir negalima naikinti.
Prie Panoramos irgi reikia stabdyti G. Va nebent galima būtų išimti Švietimo akademiją.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Vienintelis logiśkiausias variantas - esant KT gedimui Laisvės prospekte, arba reikalui esant - autonominių troleibusų paleidimas per Lazdynus?
Comment
-
Viršulų parke vis veža naujus trūlus, bet nesusiprotėja bent po 10 paleisti į trasą. Turbūt ne fengšui užpakalį kažkam VVT pajudinti ir pasistengti dalį grabų greičiau pakeisti. Ar būtina laukti visų 29 naujų? Su numeriais ECxxxx jau stovi. Turbūt lipdukus tik dabar spausdina....Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Ojėzus, dar tas senovinis škodinis stalčiukas gryniesiems, visiškai pikinis 2000-ųjų vaibas
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąViršulų parke vis veža naujus trūlus, bet nesusiprotėja bent po 10 paleisti į trasą. Turbūt ne fengšui užpakalį kažkam VVT pajudinti ir pasistengti dalį grabų greičiau pakeisti. Ar būtina laukti visų 29 naujų? Su numeriais ECxxxx jau stovi. Turbūt lipdukus tik dabar spausdina....
https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=5936&cid=114
Iš kitos pusės geriau ilgiau tos senos Škodos važinėja, nes naujų talpa tokia apgailėtina, kad norint man išlipt, koks 10 žmonių turėjo išlipt į lauką ir mane praleist. Ir čia nebuvo piko metas.Paskutinis taisė Garbanius; Vakar, 08:57.
- 9 patinka
Comment
-
Na tai čia jau kalba apie padoriai greitus eilinius maršrutus. Būtent greitieji maršrutai geriausiai tinka situacijose, kai norima patogiai sujungti dvi atskiras teritorijas, praleidžiant dalį nereikšmingų stotelių pakeliui. Kaip ir seniau S. Batoro g. dalį stotelių praleisdavęs 74, 6G visada buvo puikus greitojo maršruto pavyzdys. Deja genialūs planuotojai iš jo jau išsityčiojo savaitgaliais stabdydami Pūčkoriuose.
Pridėti stoteles greitiesiems - ne itin gera idėja (jei apskritai norima palikti greituosius maršrutus), tačiau peržiūrėti sustojimų vietas neblogai būtų. Pvz. 2G būtų tikrai naudingesnis Statybininkų st., prie parduotuvės (na, kurios nebūdavo įsteigus šį maršrutą 2013 m.), o ne st. Naujamiestis. 4G preliminariai irgi turėjo stoti st. Panorama, bet planuotojai persigalvojo ir paleido su stojimu st. Švietimo akademija. Rinktinės st. pridėti sustojimą galima nebent sutvarkius ir patraukus Lvovo st., pagaliau padarant reikalingąjį persėdimo mazgą Kalvarijų-Konstitucijos sankryžoje.
Dar galvoju, gal verta panaikinti mažiausiai naudojamas greitųjų stoteles (pagal oficialius srautų tyrimus). 5G sustojimas Lizdeikos st. neaišku kam reikalingas, ten buvęs universitetas tapo pastatu-vaiduokliu, o realiai šalia nieko daugiau nėra. 6G sustojimas Lelijų st. gal labiau pateisintinas, bet vis tiek mažiausiai naudojamas iš visų, o dar link Naujosios Vilnios komiškai įterpta stotelė "greitkelio" viduryje be įvažos.
- 2 patinka
Comment
-
Stotelių praleidimas turi logiką, kai važiuojama gatvėmis be šviesoforų. Dabar kiek durnai atrodo, kai stoteles praleidžiantį kažkokį G maršrutą prie kiekvieno šviesoforo vis pasiveja kitas autobusas/troleibusas, kuris buvo sustojęs tarpinėje stotelėje.
Kitas dalykas, tai transporto priemonių konstrukcija turi daug įtakos kiek ilgai tas autobusas užtrunka stotelėje. Pas mus kažkodėl G maršrutais važinėja autobusai su trejomis durų poromis, iš kurių priekinės piktybiškai nedarinėjamos ir visas autobusas turi grūstis pirmyn-atgal pro dvejas duris. Tokiems maršrutams, kur yra daug keleivių, turi būti naudojami maksimalų kiekį durų ir minimalų sėdimų vietų kiekį turinčios transporto priemonės, vien dėl greitesnio įlaipinimo/išlaipinimo. Deja, bet JUDU protams to suprasti dar nepavyko.
Ir kaip teisingai pastebėta, tai maršruto greitis turi būti sukuriamas atskiromis A juostomis, šviesoforais sukuriančiais VT prioriteta, greitu keleivių įlipimu ir išlipimu, o ne nestojimu stotelėje, ties kuria tas autobusas dabar stovi spūstyje (pvz. piko metu Rinktinės stotelėje, kur visi norintys įlipti ar joje išlipti gali vieni į kitus žiūrėti pro spūstyje stovinčio autobuso uždarytas duris).
- 17 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr kaip teisingai pastebėta, tai maršruto greitis turi būti sukuriamas atskiromis A juostomis, šviesoforais sukuriančiais VT prioriteta, greitu keleivių įlipimu ir išlipimu, o ne nestojimu stotelėje, ties kuria tas autobusas dabar stovi spūstyje
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
ne nu taigi taip visi autobusai gales greiciau vaziuoti. Jei bus prioritetas sviesoforuose, A juostos ir tt vietoj stoteliu praleidimu, koks cia G. Cia jau nebebus G, cia jau visas VT gales tomis priviliegijomis naudotis, negerai!
- 4 patinka
Comment
Comment