Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš keletą dienų teko padėti pensininkei pasižymėti kortelę komposteryje. Išbandžius kelis skaitytuvus, pridėjus daugybę kartų vis rašė, kad „kortelė netinkama“ ar kažką panašaus. Tada, beveik pasidavus, stebuklingai suveikė. Ach Ridango Ridango... Rytietiškos technologijos...

    Ebilietų sistema, kai neveikia, tai neveikia tiek seniems, tiek jauniems, tačiau ne visi iš senųjų turi galimybę naudotis išmaniaisiais įrenginiais ir ją apeiti – dažniausiai dėl elementariai senatvėje suprastėjusios regos, motorikos, kitų medicininių problemų, ar sumažėjusio gebėjimo įsisavinti ir naujai išmokti dalykus. Dar verta paminėti, kad mokant banko kortele negalima nusipirkti lengvatinių bilietų. Popieriniai bilietėliai kaip suprantu vis dar priimami komposteriuose (tie, kurie parduoti dar anksčiau), tad tikrai kioskuose arba bent SĮSP aptarnavimo centruose lengvatinius bilietus galima būtų pardavinėti.

    Comment


      Labai daug visokios informacijos, ne vien antraštė:
      Architektas apie viešąjį transportą: galima išvengti sankryžose besivelkančių troleibusų https://www.lrt.lt
      Aidas Kazakevičius šiuo metu gyvena ir dirba Šveicarijos mieste Ciuriche, o laisvalaikiu rašo tinklaraštį „100 minčių“. Pasak jo, iš pradžių šis tinklaraštis turėjo būti skirtas miestams ir miestų problemoms, bet ilgainiui išsiskyrė viena tema: „Viešasis transportas yra labiausiai ramybės neduodantis klausimas.“
      Esmė ta, kad viešasis transportas smarkiai atsilieka nuo miesto realijų. Dabar pagrindinis argumentas yra: „Žiūrėkit, mes atnaujinome troleibusų parką, nupirkome naujų autobusų.“ Bet tai nėra joks pagerinimas. Kokybiškai gerinti reikštų pasiūlyti kiekybiškai daugiau viešojo transporto.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Kaip jums pusvalandžio tarpas tarp 4G maršruto autobusų.... Pusvalandžio tarpas viename pagrindinių maršrutų...
        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250301-184945.png
Views:	249
Size:	126,5 kB
ID:	2186555

        Comment


          Eilinis pavyzdys, kaip elementariai tingima susitvarkyti su vairuotojų pietų pertraukomis. Labiau pastumdžius 1 pam. grafikus būtų galima paprasčiausiai užpildyti šią skylę, bet ne...

          Comment


            5G iš Skalvių st. sekmadieniais tarpai dar tobulesni. 24 min, tada - 2 min. 19 min tarpas, tada - 8 min. Kaip šitaip įmanoma? Toks grafikas dar nuo 2024 rugsėjo. Niekas nekeista iki šiol.

            Comment


              VVT, pasirodo, spręs dviašių autobusų trūkumo problemą nuomuodamiesi padėvėtus dujinius autobusus.

              https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=1034018#

              Comment


                Man įdomu, ar ta problema atsirado su iškritusiu sniegu nesenai ar kaip? Kaip kelininkams žiema būna visada netikėta?
                Toks amžinas lopymas priklijuojant snargliais be absoliučiai jokios vizijos ir nuoseklumo.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Man įdomu, ar ta problema atsirado su iškritusiu sniegu nesenai ar kaip? Kaip kelininkams žiema būna visada netikėta?
                  Toks amžinas lopymas priklijuojant snargliais be absoliučiai jokios vizijos ir nuoseklumo.
                  Na problema atsirado todėl, kad Volvo autobusai jau ne to amžiaus. Laikinai problema išspręs nuomuojami autobusai. Kiek žiūrint į priekį matome naujų autobusų pirkimą, kuris bus pritarus tarybai.

                  Comment


                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                    VVT, pasirodo, spręs dviašių autobusų trūkumo problemą nuomuodamiesi padėvėtus dujinius autobusus.

                    https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=1034018#
                    Irgi iš Vienos bus? Ar gal Oslo?

                    Comment


                      Prieš porą savaičių visai nustebau, kad pavyko atsidaryti galines duris paspaudus mygtuką. Kiek suprantu, čia vienas iš tų padėvėtų autobusų?

                      Beje, sustoja per metrą nuo šaligatvio, nors jokių kliūčių nėra, važiuoti tereikia tiesiai

                      Click image for larger version

Name:	vilnius1.jpg
Views:	51
Size:	592,5 kB
ID:	2186788
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Šiaip visai įdomus durų mechanizmas, naudojamas Vienoje. Vairuotojas įjungia stotelės režimą, kuris leidžia atsidaryti duris paspaudus mygtukus. Aišku, čionais vairuotojas dar ir rankiniu būdu jas atidaro. Vairuotojas po vėliau išjungia stotelės režimą, tačiau durys iškart neužsidaro. Jos pradeda pypsėti, tačiau palaukia kelias sekundes po to, kai sensoriai užfiksuoja judesį pro duris, ir tik tada užsidaro. Visai protinga sistema, tiek vairuotojas gali labiau atsipalaiduoti, tiek keleivių negali pritrenkti. Problemos būna, kai autobusas nusidėvi, ir 5 minutes tos durys neužsidaro – bet čia gal labiau ir bendra bėda nes Isuzu Citibus po 8 metų irgi jau ožiuojasi.

                        Šiaip šitie mygtukai įprastai „nepritaikomi“ Vilniui. Buvo situacija, kai Transrevio vienintelis Citiportas važiuodamas 13 maršrutu sustojo prie šviesoforo ties Geležinkelio–Aušros Vartų g. sankryža ir, kaip įpratusi, vairuotoja vietoj stovėjimo stabdžio įjungė stotelės stabdį. O tada į stotį važiavęs turistas paspaudė ties vidurinėmis durimis buvusį STOP mygtuką. Durys sau gražiausiai ėmė ir atsidarė... Baigėsi tuo, kad vairuotoja apšaukė, o kitas keleivis pasinaudojo proga pabėgti iš autobuso.

                        Dar vienas įdomus dalykas, kad VVT naujų elektrinių autobusų pirkime (kol kas tik konsultacijose) įrašytas reikalavimas turėti Vienos stiliaus atidarinėjimo mygtukus.

                        Comment


                          a labai cia pavyks tie naujieji nezymeti kontrolieriai? kazkaip viskas pries juos. bilietu kainos aukstinamos, maziau zmoniu tures noro ar galimybes moketi uz bilietus, o dabar raid.lt net nusprende padaryti funkcija kad galetume zymeti autobusus kuriuose vaziuoja kontrolieriai
                          Click image for larger version

Name:	brave_EqZSrIWaJC.png
Views:	0
Size:	41,4 kB
ID:	2186820

                          Comment


                            Parašė dananasas Rodyti pranešimą
                            a labai cia pavyks tie naujieji nezymeti kontrolieriai? kazkaip viskas pries juos. bilietu kainos aukstinamos, maziau zmoniu tures noro ar galimybes moketi uz bilietus, o dabar raid.lt net nusprende padaryti funkcija kad galetume zymeti autobusus kuriuose vaziuoja kontrolieriai
                            Click image for larger version

Name:	brave_EqZSrIWaJC.png
Views:	0
Size:	41,4 kB
ID:	2186820
                            Tiesa pasakius atsekti kontrolierius, kurie juda iš vieno autobusą į kitą ir paraleliai dar važiuoja kažkur tai beveik neįmanoma, info pasensta per 5 min.

                            Comment

                            Working...
                            X