Parašė JuliusVNO
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kokioje vietoje 7 Oslo g. važiuoja?
Kaip tas nuėmimas VT iš Oslo g. pagreitintų jį? Kai tarpas tarp Lazdynų ligoninės ir Eigulių užima kokias 3 minutes, važiuoti pro Šiltnamius užtruks minimum 3 minutėmis ilgiau. Kokiam kiekiui žmonių tai eitų į naudą? Jūs siūlote leisti VT ten, kur jam iš vis vietos nėra
https://maps.app.goo.gl/6xRkJScXABjj2KQFA
https://maps.app.goo.gl/3QAsTUwm4Ld1iVAm8
https://maps.app.goo.gl/tN3kvannpCGc5Pvc6
Ar tikrai tai geriau negu tai?
https://maps.app.goo.gl/umVkaBzpUZ4G7PRg6
Kokiam kiekiui žmonių? Atsakau :
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=
Jei per Šiltnamius nereiki VT, kodėl jis važiuoja Savanorių prospektu? Gyventojų intensyvumas ten panašus.
Aš nesiūlau leisti VT ten, kur jam nėra vietos. Akivaizdu tai, kad pries paleidžiant šiomis gatvėmis VT, reikia ir kai kurių gatvių rekonstrukcijos.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.08, 21:25.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Dėja tai tiesiog resursų švaistymas. Kol neįvyko nieko su šiltnamiais ten jokio VT būti negali nes tiesiog nėra jam kaip padoriai pravažiuoti ir keleivių nėra. Jeigu taip nesinori lipti į kalną, kad nueiti iki Šiltnamių st. tiesiog lauki artimiausio autobuso iki Lazdynų ligoninės ir ten pandusu eini į stotelę link centro.
Kažin, ar atsirastų keleivių gyvenmąjame rajone, kuris neturi mokyklos? Baikit, nemanau.
PS. Mokyklos laiku man iki miesto autobuso paskutinės stotelės buvo apie 800 m. Toli. Ir nuobodu. Ir kelias nevalomas. Dabar kelių valymu KAŽKAS pasirūpino, nebereikia braidyti po šviežią sniegą.
Comment
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąKol neprasidėjo koks nors šiltnamių masyvo gentrifikacijos projektas ir užstatymas ofisais, ten absoliučiai nėra ko važinėti autobusais, juolab, kad poroje vietų net lengvosioms mašinoms prasilenkinėti sudėtinga. Sutinku, kad Jonažolių rajonas gana izoliuotas ir ten reikėtų daugiau VT. Iki Šiltnamių stotelės reikia gana toli eiti ir lipti į kalną, kad pagauti centro kryptimi vežantį autobusą, tad manau reikėtų kokio maršruto, kuris nuo Šilntamių žiedo važiuoja pro Jonažoles, ties Lazdynų ligonine įsuka į Oslo g ir toliau važiuoja panašiai kaip 22, ar kažkas tokio.
Ir kas tokio MIRTINAI reikalingo yra Oslo g., tarp Šiltnamių ir Eigulių stotelių?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Net neabejoju, kad ir užstačius šiltnamius biurais ir gyvenamaisiais namais, VT ten greit neatsiras. jei reikia pavyzdžių - Paupys, Linkmenu g, Markučiai, Žalgirio stadionas,
Ir kas tokio MIRTINAI reikalingo yra Oslo g., tarp Šiltnamių ir Eigulių stotelių?
O jeigu realiai aš labiau linkęs sakyti, kad stotelė reikalinga Laisvės pr. tarp LITEXPO ir Miškinių.
Važiuojant į centrą maždaug čia
https://maps.app.goo.gl/Vtm4zv3MB4xMMkFX8
o iš centro maždaug čia
https://maps.app.goo.gl/88MpXmYG9nBd2LfK9
Kam? Nes ten planuojami ir vystomi ofisai ir gyvenamieji namai. Dar geriau būtų jei bent vienas maršrutas važiuotų tiesiai pro LITEXPO
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Miškinių st.
Kaži kodėl ?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
VT paskirtis ne greitai nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet nuvežti keleivius iš taškų [A-Z] į taškus [A-Z].
Kokiam kiekiui žmonių? Atsakau :
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=
Jei per Šiltnamius nereiki VT, kodėl jis važiuoja Savanorių prospektu? Gyventojų intensyvumas ten panašus.
Aš nesiūlau leisti VT ten, kur jam nėra vietos. Akivaizdu tai, kad pries paleidžiant šiomis gatvėmis VT, reikia ir kai kurių gatvių rekonstrukcijos.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Minutėlę. Važiuojantys Oslo gatve nestoja MIškinių stotelėje.
Kaži kodėl ?
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jeigu važiuojant į centrą tai labai sunku į ją patekti ir reikalo ten sukti nėra. Iš centro nuo Miškinių st tų niekaip nepateksi į Oslo g.
Pagai tai, kiek toje vietoje yra transporto pagal GMaps, reiktų sužinoti kiek žmonių ten yra darbo metu, iš kur ir kaip jie pasiekia šią vietą. Ir tik tada būtų aišku ar yra reikalas pro čia sukti.Paskutinis taisė ejs-ejs; Vakar, 02:56.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Taip galima prieiti ad absurdum, kad įvisas stoteles sunku patekti, todėl niekas niekur nevažiuos.
Pagai tai, kiek toje vietoje yra transporto pagal GMaps, reiktų sužinoti kiek žmonių ten yra darbo metu, iš kur ir kaip jie pasiekia šią vietą. Ir tik tada būtų aišku ar yra reikalas pro čia sukti.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąNežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
Škodų stiliumi. Garažinis 4192.
Įdomu keli iš čia diskutuojančių realiai sėdėję vairuotojo kabinoje ir patyrę kas iš tiesų yra blogai su atvira kabina?
Kodėl ne perkami su gamykliška uždara kabina nes tai kainuoja nemažus pinigus. Kauno MAN autobuso keli variantai kainavo nuo 35 000 iki 50000
- 2 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Labai gražiai padaryta vos ne originaliai atrodo.
Įdomu keli iš čia diskutuojančių realiai sėdėję vairuotojo kabinoje ir patyrę kas iš tiesų yra blogai su atvira kabina?
Kodėl ne perkami su gamykliška uždara kabina nes tai kainuoja nemažus pinigus. Kauno MAN autobuso keli variantai kainavo nuo 35 000 iki 50000
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Labai gražiai padaryta vos ne originaliai atrodo.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Nu jau tikrai vos ne originaliai. Ypač originaliai atrodo silpnaregių vedimo paviršius, kuriuo vadovaujantis silpnaregis tiesiog įsipistų į tą ofisinę pertvarą. 10/10.
Kai jau dalinai pilna tokia pertvara vairuotojas gali pagal save ir šildymą pasidaryti, o ne kaip dabar saloną šildo iki bet kaip kad butų priekyje normalesnė šiluma, kuri dingsta nesvarbu kurias atidarysi duris ar priekines ar vidurines.
Paskutinis taisė egiscrypth; Vakar, 15:01.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
neįpistų, pirma pistų į tas rankenas.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Turėjau omenyje įlipimą, tuo stebuklingu atveju, jei vairai pradėtų atidarinėti priekines duris.
su durelemis praeiti kontrolei ir nebūtų ką aptarinėti
Comment
Comment