Bet Bužinskas pasakė, kad 2030 m. Vilnius išnaudos ratinio transporto potencialą ir turės svarstyti apie didesnės talpos VT (ne metro, tai tuomet, išeina, tramvajų). Anot jo, šiuo metu atliekama galimybių studija ir vasarą turėtų paaiškėti jos rezultatai. O tai jau žingsnis į priekį, nes iki šiol - pataisykite jei klystu - niekas iš VMS taip aiškiai nepasakė, kad Vilnius turės turėti tramvajų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąBet Bužinskas pasakė, kad 2030 m. Vilnius išnaudos ratinio transporto potencialą ir turės svarstyti apie didesnės talpos VT (ne metro, tai tuomet, išeina, tramvajų). Anot jo, šiuo metu atliekama galimybių studija ir vasarą turėtų paaiškėti jos rezultatai. O tai jau žingsnis į priekį, nes iki šiol - pataisykite jei klystu - niekas iš VMS taip aiškiai nepasakė, kad Vilnius turės turėti tramvajų?
Laiveliai ir gondolos, Kysa, laiveliai ir gondolos.
O jei rimčiau - neturint platesnio miestiečių palaikymo, bet kokia invazija į automobilių transporto struktūrą yra mirties nuosprendis politikui. Gal priminti žiedinį eismą ar gatvių siaurinimą? Mokamą įvažiavimą į senamiestį? VT šviesoforus, kurie turėjo pasirodyti tuoj po Didžiojo Šviesoforų Keitimo?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Lyg tramvajus būtų ne ratinis transportas.
Laiveliai ir gondolos, Kysa, laiveliai ir gondolos.
O jei rimčiau - neturint platesnio miestiečių palaikymo, bet kokia invazija į automobilių transporto struktūrą yra mirties nuosprendis politikui. Gal priminti žiedinį eismą ar gatvių siaurinimą? Mokamą įvažiavimą į senamiestį? VT šviesoforus, kurie turėjo pasirodyti tuoj po Didžiojo Šviesoforų Keitimo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Invazija yra turbūt esminė priežastis, kodėl savivaldybė vengia kalbėti apie tramvajų, bet kažkada tai įvykti turės. Bužinsko replika apie tai, kad kažkas yra daugmaž planuojama, santūriai maloniai nuteikė.
Fantastiškas - Vilniaus politikai susipras ir įgyvendins VT sistemos pertvarką taip, kad ji tenkintų miestiečių interesus, nekreipdami dėmesio į automobilistų norus, lūkesčius, protestus ir pypsenimus.
Realistinis - tokią pertvarką padarys atskridę ateiviai.
Comment
-
Eiline Buzinsko demagogija - kuo 2030 metais bus kitaip nei dabar, kad tik tada kazka bus galima planuot nepaaiskino. Kaip ir bandydamas paaiskinti bilietu kainos kilima issikase sau duobe - tie 20 mln galimai surenkamu daugiau lesu nkeko nepakeis 117 mln. islaidu fone, atvirksciai - per didesni kamsciu kieki tie pinigai greitai prarasti bus sugaisto laiko fone. VMS tik issidave vienintele priezasti kodel didina - jiems atrodo nesazininga, kad ubagai yra finansuojami masinomis vazinejancio elito, del to nori priversti juos finansuoti, ypac atsizvelgiant kad VVT pelna atidavus i biudzeta, liktu tik 10mln euru (labai nemalonus tas Zuoko klausimas buvo Buzinskui, labai nenorejo atsakyt.) Su Skodomis ta demagogija irgi gera buvo - 2011m. Skoda, 1990 m. gamybos, buvo 21 metu senumo - tokio paties kaip 2025 metais 2004m.gamybos Soliaris.
Comment
Comment