Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu tiek dėl tramvajaus maikes plėšytųsi, kaip čia dėl 16eur plėšosi, tai senai jau turėtume. Brangsta ir parkingas, brangsta ir kuras, tad niekas čia į auto nepersės. Bet kad dabar geriausias laikas šaukti dėl apgailėtino VT, tai taip. Ypač tokių paprastų priemonių kaip A juostų išsiderėjimą visur su palete baltų dažų.

    Comment


      manau, net per mazai rekauja, cia gali buti galutine VT Vilniuje mirtis. Zmones ji rinkosi tik del to, kad jis buvo salyginai pigus - nebuvo nei patogus, nei malonus, bet norint sutaupyti tiko is bedos turint laiko. Kai pataps brangiu pries patapant geru, zmones juo nebesinauodos is viso. Lygint su miestais,kur yra tramvajai, metro, VT vaziuoja iki gerokai po vidurnakcio, ne sustoja 23, yra naktiniai autobusai, neadekvatu. Cia kaip lyginti striuke is Temu ir is Prados, sakant, kad pastaroji brangesne.
      Paskutinis taisė TIME; Šiandien, 17:04.

      Comment


        Bet prieš 10 metų jis pagal perkamąją galia buvo toks pat brangus, kaip bus dabar ir tikrai ne geresnis. Ir nieko dramatiško nenutiko. Mąstau už tai, kiek čia iš tų kurie pareiškia, kad persės į automobilį, kad tai yra tik emocija.

        Comment


          Aš asmeniškai VT važinėsiu panašiai kaip iki šiol – gal 2-3 kartus per savaitę, kai reikės kur nors greičiau nuvykti, nei tiesiog pėsčiomis nueiti, ir tiks maršrutas, tvarkaraštis, etc. O taip būna anaiptol ne visada. Nes mūsų VT, deja, dažniausiai niekaip negali konkuruoti su privačiais automobiliais greičio prasme, atstumai tarp stotelių norint persėsti - pernelyg dideli, nemenkos teritorijos net ir miesto centre iš esmės nepadengtos, tvarkaraščiai nesubalansuoti.

          Kas tikrai kelia nerimą, kad VT gali prarasti nemažai nuolatinių keleivių. Gauti tą pačią nelabai kokybišką paslaugą dvigubai brangiau ne kiekvienas gali sau leisti. O jeigu pradės trauktis keleiviai, didės spaudimas mažinti maršrutų ir reisų, galiausiai pralaimėsime mes visi.

          Labiausiai man trūksta principinės VMS nuostatos investuoti į VT plėtrą. Ne nurašyti kaštus į nuostolius, o būtent investuoti.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Nesuprantu kame blogumas. Tipo geriau būtų jei švieslentė raudonuotų su 9 ir 19 maršrutais, o reikiamo autobuso net nematytum?
            Yra variantas pirmus 2 laikus viršuje palikti stacionariais, o vizualiai atskyrus brūkšniu, iki jų lėtai slinktų laikų sąrašas iki pat pabaigos, pvz. imtų 1 valandos imtį arba kol visi maršrutai būtų parodyti bent po 1 laiką. Praslinkus, vėl iš naujo, kaip reklama. Kažkas anksčiau atrodo rašė, kad labai galingų specifikacijų ta programinė įranga.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
              Bet prieš 10 metų jis pagal perkamąją galia buvo toks pat brangus, kaip bus dabar ir tikrai ne geresnis. Ir nieko dramatiško nenutiko. Mąstau už tai, kiek čia iš tų kurie pareiškia, kad persės į automobilį, kad tai yra tik emocija.
              Asmeniškai į univerą nusigaut pėsčiom ar VVT užtrunka iš esmės tiek pat, (~30-40 min, WTF, kaip pėsčiom konkurencinga), važiavau, nes patogiau nei tokį atstumą pėsčiom eit, bet pigiau nei automobiliu. Jau dabartinėm kainom, esant mažiau paskaitų, varydavau automobiliu, nes gaunasi pigiau, nei nuolatinis bilietas (SU studento 80% nuolaida), net nekalbant apie patogumą. Gal tokių kaip aš yra sąlyginai mažai, bet ir iš aplinkos žinau, kad panaikinus realiai vienintelį VVT privalumą, kainą, tikrai persėdusių į automobilį atsiras, t.y. mažiau keleivių, t.y. daugės jau dabar mero nuomone "tuščių" autobusų ir tikrai tramvajaus ar metro idėja dar giliau į stalčiuką bus kišama.

              Kainų kėlimas nėra problema, problema yra paslaugos kokybė, kuri neatitinka (būsimos) kainos.

              Comment


                Čia tas pats, kaip paskutinio kurso studentas ateitų į įmonės direktoriaus poziciją, prižadėtų, jog po penkių metų pakels įmonę, bet tuo pat prašytų atlygio didesnio už kokurentą su 30-čia metų didesne patirtimi.

                Comment

                Working...
                X