Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Užtad autobusus vairuoja ne aklieji - vairuotojai turi akis ir gali pastebėti, kad stotelėje stovi žmogus su balta lazdele.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kažkaip stop mygtukai be problemų veikia ten kur aklaisiais rūpinamasi n kartų labiau nei pas mus.
Viduje rast stop mygtuką neturėtų būti problema. Randa duris - ras ir mygtuką. O stotelėse pagal pareikalavimą paprastai stoja jei stotelėje yra žmonių. Net ir nemojuojančių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar su balta, ar ne. Nereikia tikėtis, kad autobuso laukiantis žmogus įdėmiai seks srautą ir nepražiopsos 50km/h važiuojančio autobuso. Yra žmonių stotelėje - stoja.
Žinoma, tai tikrai ne pirmo svarbumo problema Vilniuje, bet keista, kai daug kur tokia sistema veikia, o Vilniuje kažkodėl visi išsigąs, pasimes ir ištirps, nors dar neseniai lygiai taip pat stabdė mikrūškes ir slapta jų ilgisi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tose retose atkarpose, kur autobusai važiuoja ant 50, galima ir kiek prilėtinti prieš stotelę Kažkada šiame forume jau pateikiau Briuselio pavyzdį - ten kiekvienas maršrutas turi savo spalvą, rodomą švieslentėje - tai padeda lengviau atskirti maršrutą iš tolo.
Žinoma, tai tikrai ne pirmo svarbumo problema Vilniuje, bet keista, kai daug kur tokia sistema veikia, o Vilniuje kažkodėl visi išsigąs, pasimes ir ištirps, nors dar neseniai lygiai taip pat stabdė mikrūškes ir slapta jų ilgisi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kalba apie tarnybinius automobilius, kuriais beveik 100% važinėja bendrovių vadovai. O jie yra dažnai ir brangiausi autoparke.
VMI pastaruoju metu labai mažai dėmesio skiria tam.
Tokiam faktiniam turtingu isvogimui is biudzeto (nesumoketi mokesciai lygu ismokoms biudzeto prasme) pinigu kazkaip atsiranda, o VT remti, kuriuo pagrinde vazineja jautriausios socialines grupes, pinigu truksta.Paskutinis taisė TIME; Vakar, 16:35.
- 2 patinka
Comment
-
Transporto priemonių registracijos duomenys yra atviri: https://data.gov.lt/datasets/1211/
Pagal paskutinį atnaujinimą 2023 gale Lietuvoje buvo ~2.3mln registruotų transporto priemonių.
Greitai pa-grep'inus:- Kas penkta - 482,706 (20.89%) registruota ant juridinio, 1,827,774 (79.11%) ant fizinio asmens;
- Vilniaus mieste iš 434,852 kas trečia - 152,461 (35.06%) ant juridinio,, 282,391 (64.94%) ant fizinio asmens;
- Konkrečiai jeigu žiūrėti kiek pvz. Teslų Lietuvoje tai iš 2,939 kas trečia - 1,041 (35.42%) ant juridinio, 1,898 (64.58%) ant fizinio asmens.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąTransporto priemonių registracijos duomenys yra atviri: https://data.gov.lt/datasets/1211/
Pagal paskutinį atnaujinimą 2023 gale Lietuvoje buvo ~2.3mln registruotų transporto priemonių.
Greitai pa-grep'inus:- Kas penkta - 482,706 (20.89%) registruota ant juridinio, 1,827,774 (79.11%) ant fizinio asmens;
- Vilniaus mieste iš 434,852 kas trečia - 152,461 (35.06%) ant juridinio,, 282,391 (64.94%) ant fizinio asmens;
- Konkrečiai jeigu žiūrėti kiek pvz. Teslų Lietuvoje tai iš 2,939 kas trečia - 1,041 (35.42%) ant juridinio, 1,898 (64.58%) ant fizinio asmens.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tiesiog kiek yra tekę naudotis tokia sistema užsieniuose - stojo ar mojuoji ar ne. Atėjus į stotelę nereikėjo galvot kokioj stotelėj esu, ką man reiktų daryti ir tiesiog laukiau reikiamo autobuso.- Akliesiems stotelėse būna įrengti mygtukas, kurį paspaudus, garsu pranešama artimiausi atvykstantys maršrutai.
- Autobusui atvykus į stotelę, turėtų būti garsinis pranešimas koks maršrutas atvyko.
- Viduje autobusų turi veikti garsinis stotelių pranešimas, nes dabar 2 iš 3 transporto priemonių arba neveikia, arba girdisi kaip iš po žemių.
دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Nestoja, jei nemojuoji. Didžiausiuose didmiesčiuose yra tokia tvarka, juose gyvena ir aklieji, ir kurtieji, ir visi puikiai naudojasi viešuoju transportu. Kodėl Vilniaus keleivis negali iškelti rankos jei pamato savo maršrutą? Jis kažkuo ypatingas?- Akliesiems stotelėse būna įrengti mygtukas, kurį paspaudus, garsu pranešama artimiausi atvykstantys maršrutai.
- Autobusui atvykus į stotelę, turėtų būti garsinis pranešimas koks maršrutas atvyko.
- Viduje autobusų turi veikti garsinis stotelių pranešimas, nes dabar 2 iš 3 transporto priemonių arba neveikia, arba girdisi kaip iš po žemių.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Idėja buvo pagal pareikalavimą daryt stoteles priemiesčiuose ir t.t. Gal visgi paprasčiau stabtelt pamačius žmogų nei investuot į technologinius sprendimus. Kurie, žinant mūsų šūdarankius ir vandalus, dažnai neveiktų ir vistiek tektų stot.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Apie ką ir kalba. Užtektų papildyti vairuotojo darbo instrukciją, kad stotelėje galima nestoti jei nėra joje norinčių išlipti ar įlipti keleivių. Ir įpiešti tokią drausminę nuobaudą, kad neliktų noro neįsitikinti.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
uz koki pazeidima drausimine nuobauda butu skiriama?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kad ir už grubų keleivių vežimo taisyklių pažeidimą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Už pirmų durų neatidarymą reikia.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bet visų pirma atlyginimas turi būti toks, kad būtų ką prarasti.
Reguliuoti tai galima per skundų portalą pas vežėjus. Arba kelis žmonės įdarbinti, kurie karts nuo karto peržiūri kameras salone.
Comment
Comment