Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kažkaip stop mygtukai be problemų veikia ten kur aklaisiais rūpinamasi n kartų labiau nei pas mus.

    Viduje rast stop mygtuką neturėtų būti problema. Randa duris - ras ir mygtuką. O stotelėse pagal pareikalavimą paprastai stoja jei stotelėje yra žmonių. Net ir nemojuojančių.
    Užtad autobusus vairuoja ne aklieji - vairuotojai turi akis ir gali pastebėti, kad stotelėje stovi žmogus su balta lazdele.

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą

      Užtad autobusus vairuoja ne aklieji - vairuotojai turi akis ir gali pastebėti, kad stotelėje stovi žmogus su balta lazdele.
      Ar su balta, ar ne. Nereikia tikėtis, kad autobuso laukiantis žmogus įdėmiai seks srautą ir nepražiopsos 50km/h važiuojančio autobuso. Yra žmonių stotelėje - stoja.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kažkaip stop mygtukai be problemų veikia ten kur aklaisiais rūpinamasi n kartų labiau nei pas mus.

        Viduje rast stop mygtuką neturėtų būti problema. Randa duris - ras ir mygtuką. O stotelėse pagal pareikalavimą paprastai stoja jei stotelėje yra žmonių. Net ir nemojuojančių.
        Aha, čia iš serijos "pas mus gruntas netinkamas". Iškart matosi, kai kalba biurokratas su savo biurokratiniais "paaiškinimais", kodėl niekas niekada negali būti daroma kitaip, nei buvo daroma iki šiol

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Ar su balta, ar ne. Nereikia tikėtis, kad autobuso laukiantis žmogus įdėmiai seks srautą ir nepražiopsos 50km/h važiuojančio autobuso. Yra žmonių stotelėje - stoja.
          Tose retose atkarpose, kur autobusai važiuoja ant 50, galima ir kiek prilėtinti prieš stotelę Kažkada šiame forume jau pateikiau Briuselio pavyzdį - ten kiekvienas maršrutas turi savo spalvą, rodomą švieslentėje - tai padeda lengviau atskirti maršrutą iš tolo.

          Žinoma, tai tikrai ne pirmo svarbumo problema Vilniuje, bet keista, kai daug kur tokia sistema veikia, o Vilniuje kažkodėl visi išsigąs, pasimes ir ištirps, nors dar neseniai lygiai taip pat stabdė mikrūškes ir slapta jų ilgisi.

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą

            Tose retose atkarpose, kur autobusai važiuoja ant 50, galima ir kiek prilėtinti prieš stotelę Kažkada šiame forume jau pateikiau Briuselio pavyzdį - ten kiekvienas maršrutas turi savo spalvą, rodomą švieslentėje - tai padeda lengviau atskirti maršrutą iš tolo.

            Žinoma, tai tikrai ne pirmo svarbumo problema Vilniuje, bet keista, kai daug kur tokia sistema veikia, o Vilniuje kažkodėl visi išsigąs, pasimes ir ištirps, nors dar neseniai lygiai taip pat stabdė mikrūškes ir slapta jų ilgisi.
            Tiesiog kiek yra tekę naudotis tokia sistema užsieniuose - stojo ar mojuoji ar ne. Atėjus į stotelę nereikėjo galvot kokioj stotelėj esu, ką man reiktų daryti ir tiesiog laukiau reikiamo autobuso.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Kalba apie tarnybinius automobilius, kuriais beveik 100% važinėja bendrovių vadovai. O jie yra dažnai ir brangiausi autoparke.
              VMI pastaruoju metu labai mažai dėmesio skiria tam.
              Butent! 2021m vasara kai verslininkai verslumo skatinimo covid laikotarpiu ismokas isleido prabangiu masinu isigijimui "ant imones"buvo daug kalbu apriboti tarnybiniu automobiliu naudojima asmeniniais tikslais, pvz ivedant specialius numerius arba apribojant ju kaina. Niekas nebuvo padaryta ir toliau de facto leidziama taip piktnaudziauti.

              Tokiam faktiniam turtingu isvogimui is biudzeto (nesumoketi mokesciai lygu ismokoms biudzeto prasme) pinigu kazkaip atsiranda, o VT remti, kuriuo pagrinde vazineja jautriausios socialines grupes, pinigu truksta.
              Paskutinis taisė TIME; Vakar, 16:35.

              Comment


                Transporto priemonių registracijos duomenys yra atviri: https://data.gov.lt/datasets/1211/

                Pagal paskutinį atnaujinimą 2023 gale Lietuvoje buvo ~2.3mln registruotų transporto priemonių.

                Greitai pa-grep'inus:
                • Kas penkta - 482,706 (20.89%) registruota ant juridinio, 1,827,774 (79.11%) ant fizinio asmens;
                • Vilniaus mieste iš 434,852 kas trečia - 152,461 (35.06%) ant juridinio,, 282,391 (64.94%) ant fizinio asmens;
                • Konkrečiai jeigu žiūrėti kiek pvz. Teslų Lietuvoje tai iš 2,939 kas trečia - 1,041 (35.42%) ant juridinio, 1,898 (64.58%) ant fizinio asmens.

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Transporto priemonių registracijos duomenys yra atviri: https://data.gov.lt/datasets/1211/
                  Pagal paskutinį atnaujinimą 2023 gale Lietuvoje buvo ~2.3mln registruotų transporto priemonių.
                  Greitai pa-grep'inus:
                  • Kas penkta - 482,706 (20.89%) registruota ant juridinio, 1,827,774 (79.11%) ant fizinio asmens;
                  • Vilniaus mieste iš 434,852 kas trečia - 152,461 (35.06%) ant juridinio,, 282,391 (64.94%) ant fizinio asmens;
                  • Konkrečiai jeigu žiūrėti kiek pvz. Teslų Lietuvoje tai iš 2,939 kas trečia - 1,041 (35.42%) ant juridinio, 1,898 (64.58%) ant fizinio asmens.
                  Reikia nepamiršti, kad dažnai įmonė gali būti registruota Vilniuje, ten pat jos automobiliai aišku, o realiai naudojama visos šalies mastu padaliniuose, todėl negalima laikyti, kad Vilniuje kas trečias įmonės be gilesnės analizės.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Tiesiog kiek yra tekę naudotis tokia sistema užsieniuose - stojo ar mojuoji ar ne. Atėjus į stotelę nereikėjo galvot kokioj stotelėj esu, ką man reiktų daryti ir tiesiog laukiau reikiamo autobuso.
                    Nestoja, jei nemojuoji. Didžiausiuose didmiesčiuose yra tokia tvarka, juose gyvena ir aklieji, ir kurtieji, ir visi puikiai naudojasi viešuoju transportu. Kodėl Vilniaus keleivis negali iškelti rankos jei pamato savo maršrutą? Jis kažkuo ypatingas?
                    • Akliesiems stotelėse būna įrengti mygtukas, kurį paspaudus, garsu pranešama artimiausi atvykstantys maršrutai.
                    • Autobusui atvykus į stotelę, turėtų būti garsinis pranešimas koks maršrutas atvyko.
                    • Viduje autobusų turi veikti garsinis stotelių pranešimas, nes dabar 2 iš 3 transporto priemonių arba neveikia, arba girdisi kaip iš po žemių.
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                      Nestoja, jei nemojuoji. Didžiausiuose didmiesčiuose yra tokia tvarka, juose gyvena ir aklieji, ir kurtieji, ir visi puikiai naudojasi viešuoju transportu. Kodėl Vilniaus keleivis negali iškelti rankos jei pamato savo maršrutą? Jis kažkuo ypatingas?
                      • Akliesiems stotelėse būna įrengti mygtukas, kurį paspaudus, garsu pranešama artimiausi atvykstantys maršrutai.
                      • Autobusui atvykus į stotelę, turėtų būti garsinis pranešimas koks maršrutas atvyko.
                      • Viduje autobusų turi veikti garsinis stotelių pranešimas, nes dabar 2 iš 3 transporto priemonių arba neveikia, arba girdisi kaip iš po žemių.
                      Idėja buvo pagal pareikalavimą daryt stoteles priemiesčiuose ir t.t. Gal visgi paprasčiau stabtelt pamačius žmogų nei investuot į technologinius sprendimus. Kurie, žinant mūsų šūdarankius ir vandalus, dažnai neveiktų ir vistiek tektų stot.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Idėja buvo pagal pareikalavimą daryt stoteles priemiesčiuose ir t.t. Gal visgi paprasčiau stabtelt pamačius žmogų nei investuot į technologinius sprendimus. Kurie, žinant mūsų šūdarankius ir vandalus, dažnai neveiktų ir vistiek tektų stot.
                        Apie ką ir kalba. Užtektų papildyti vairuotojo darbo instrukciją, kad stotelėje galima nestoti jei nėra joje norinčių išlipti ar įlipti keleivių. Ir įpiešti tokią drausminę nuobaudą, kad neliktų noro neįsitikinti.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Apie ką ir kalba. Užtektų papildyti vairuotojo darbo instrukciją, kad stotelėje galima nestoti jei nėra joje norinčių išlipti ar įlipti keleivių. Ir įpiešti tokią drausminę nuobaudą, kad neliktų noro neįsitikinti.
                          uz koki pazeidima drausimine nuobauda butu skiriama?

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                            uz koki pazeidima drausimine nuobauda butu skiriama?
                            Kad ir už grubų keleivių vežimo taisyklių pažeidimą.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Kad ir už grubų keleivių vežimo taisyklių pažeidimą.
                              Už pirmų durų neatidarymą reikia.

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Už pirmų durų neatidarymą reikia.
                                Bet visų pirma atlyginimas turi būti toks, kad būtų ką prarasti.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Bet visų pirma atlyginimas turi būti toks, kad būtų ką prarasti.
                                  Bauda turi būti aiški ir be juokių nuolaidų. Na pvz: visą dieną neatidarinėjai pirmų durų = sumoki 30% nuo dienos uždarbio.
                                  Reguliuoti tai galima per skundų portalą pas vežėjus. Arba kelis žmonės įdarbinti, kurie karts nuo karto peržiūri kameras salone.

                                  Comment


                                    Vairuotojas, tarkime 39 maršrute, tikrai žino savo keleivius tose stotelėse tarp žiedo ir Nemenčinės pl. Kada jie į darbą, iš pamokų ir pan.

                                    Start stop pagreitintų eismo greitį ir didintų konkurenciją prieš mašinas.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X