Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Priminsiu ir as, kad jau trecius metus dirbu vienoje imoneje toje pacioje pozicijoje ir niekas man po 3.5% kasmet atlyginimo automatiskai nekele. Jau nekalbant apie realia infliacija, kai uz maisto produktus 2021 vs 2025 moku 40% brangiau. Ir cia ne is oro skaiciai, nes visas islaidas vedu jau eile metu islaidu tvarkymo appse. Tegu priima istatyma del atlyginimo privalomos indeksacijos karta per metus per infliacijos % ir tuomet galim kalbeti apie paslaugu brangima tais paciais 3.5% kasmet.
    Nes dabar Lietuvos rinkoje norint sau pakelti atlyginima reikia kas kazkiek metu vartytis is gaidzio ir keisti darbdavi. Nors pvz Austrijoje, yra gamyklu, kuriu gan stiprios darbuotoju sanjungos, kur atlyginimas yra automatiskai indeksuojamas kasmet infliacijos dydziu. Buvo indeksavimai ir po 8-9 procentus.
    VVT darbuotojai gi iskovojo sau didesnius atlyginimus ne todel kad kazkas tiesiog nori palaikyti jiems gerbuvi, o streikuojant del per mazu atlyginimu, neatitinkanciu darbo salygas ir kruvi. Tai ju atlyginimai didejo ne vien del infliacijos, o del to kad jiems buvo nedamokama eile metu. Kad ir dabar 2K ant popieriaus tera 1265 i rankas, kas yra juokingas atlyginimas siai dienai.
    Na lyg tuo metu ir buvo sakoma, kad po VVT streiko, turėtų pasipilti streikų bangos dėl pernelyg mažos algos. Deja LR garantuoja tik minimalią algą, o toliau kasmet keliamos dažniausiai tik tiems, kas dirba pavaldžiose ministerijoms ar savivaldybėms įmonėse. Bet vistiek dažniausiai jie gauna santykinai mažus atlyginimus.
    Geresnių sąlygų reikia tikrai, bet manau būtina pakelti kainas VT. Vėl gi akivaizdžiai matau tai, kad visus norima permesti į terminuotus bilietus. Jiems kainos didės galimai tik 50%, palyginus su 100% trumpalaikių bilietų kainų augimu. Skatinti naudotis VT reikia dar didinant kainas parkavimui, tačiau nepamirštant kurti reikiamą infrastruktūrą.

    Comment


      Visgi kalbant apie dabartinę VT būklę tas kainų kėlimas neturi precedento. Tikėčiausi už 50% brangesnius bilietus gauti bent jau 50% daugiau durų (...priekinės...), bet vargu ar ir tas įvyks.

      Visiškai suprantama, kodėl plačioji VT keliautojų visuomenė nepatenkinta. Kai pagaliau baigs nurašinėti Škodas po kelių metų, tai bent už naujesnį transportą būtų galima pakelti. Vairuotojai baigtų apsižodžiavimus su keleiviais? Už kultūrą. Nustotų leisti kondicionierių, dalies sėdynių neturinčius, žymiai per trumpus dyzelinius vibratorius pavadinimu Isuzu perpildytu 33 maršrutu? Už komfortą. Tramvajų įrengtų? Na prašom, kelkit kiek tik įvaliosit tada. Dabar tai tik elementarus pasityčiojimas iš keleivių.

      Gal alternatyvų neturinčių pensininkų VT nesumažės, bet joks save gerbiantis žmogus neatsisakytų automobilio dėl šito jau ir pabranginto cirko.

      Comment


        Ko aš nesuprantu, kad šitie cirkininkai gali sau leisti šitaip įžūliai visiems akis pudrinti. Viešumoje beveik jokios kritikos, jokių aštresnių klausimų, nieko. Didžiausiame šalies mieste, sostinėje, kažkokia gauja gali daryti ką panorėjusi. Su gatvėmis, su viešuoju transportu, su viskuo. Net politinė opozicija, panašu, neegzistuoja, neskaitant amžinai priekabaus Nemunaičio.

        Nežinau, ar pavyks, bet tikiuosi iki protesto nueiti. Paties žanro nelabai mėgstu, bet dėl „masės“ galima bent ramiai pastovėti.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          Priminsiu ir as, kad jau trecius metus dirbu vienoje imoneje toje pacioje pozicijoje ir niekas man po 3.5% kasmet atlyginimo automatiskai nekele. Jau nekalbant apie realia infliacija, kai uz maisto produktus 2021 vs 2025 moku 40% brangiau. Ir cia ne is oro skaiciai, nes visas islaidas vedu jau eile metu islaidu tvarkymo appse. Tegu priima istatyma del atlyginimo privalomos indeksacijos karta per metus per infliacijos % ir tuomet galim kalbeti apie paslaugu brangima tais paciais 3.5% kasmet.
          Nes dabar Lietuvos rinkoje norint sau pakelti atlyginima reikia kas kazkiek metu vartytis is gaidzio ir keisti darbdavi. Nors pvz Austrijoje, yra gamyklu, kuriu gan stiprios darbuotoju sanjungos, kur atlyginimas yra automatiskai indeksuojamas kasmet infliacijos dydziu. Buvo indeksavimai ir po 8-9 procentus.
          VVT darbuotojai gi iskovojo sau didesnius atlyginimus ne todel kad kazkas tiesiog nori palaikyti jiems gerbuvi, o streikuojant del per mazu atlyginimu, neatitinkanciu darbo salygas ir kruvi. Tai ju atlyginimai didejo ne vien del infliacijos, o del to kad jiems buvo nedamokama eile metu. Kad ir dabar 2K ant popieriaus tera 1265 i rankas, kas yra juokingas atlyginimas siai dienai.
          Teisingos mintys! Taip yra Belgijoje, kur yra aiskios nustatytos formules atsizvelgiant i infliacija. Pagal jas, aiskiai nustatotoma kiek galima pakelti viesojo transporto, nuomos, kitu paslaugu kainas. Bet, taip pat darbdaviai turi pagal indeksavima BENT TIEK pakelti atlyginima. Tai teisingesne sistema visiems, nei kad Lietuvoje, kur atlyginimu kelt negalima, nes "bankrutuos", o kainos pastoviai keliamos, nes "infliacija"

          Comment


            Juokingas argumentas, kad reikia didinti parkavimo kainas ar panašiai, kad automobiliu būtų brangiau. Taip neveikia. Nieks nesvarsto persėdimo alternatyvos, o svarsto pajamų. Parkavimo branginimas automatiškai pakels kainas paslaugų, nes ten dažniausiai dirbantys individualiai tikrai nesvarstys pakeisti transporto rūšį. Konkuruoti galima tik komfortu, o ne kaina. Taline VT nemokamas, manote ten niekas nevažinėja automobiliu po miestą?))). Kiek jūsų iš nuosavo buto/namo svarstytumėte persikelti gyventi į bendrabutį su bendra virtuve, tualetu, vonia kai branginamas koks nors buto/namo mokestis? Manau nieks taip nesvarsto. Su transportu taip pat. Niekas važinėjantis automobiliu nesvarsto jo atsisakyti dėl kainos.

            Comment


              Parkavimo kaina yra kontroliuojamas pasiūlos-paklausos lygis, o ne skatinamas VT, nes yra eilė būdų keliauti ir be VT.

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                Juokingas argumentas, kad reikia didinti parkavimo kainas ar panašiai, kad automobiliu būtų brangiau. Taip neveikia.
                Niujorke prieš pora savaičių pagaliau įdiegė įvažiavimo mokestį daliai Manhattan'o nuo Billionaire's Row žemyn. Žmonės dalinasi ištuštėjusių gatvių vaizdais. Kiti - kuriems ACTUALLY darbas būti už vairo - džiaugiasi, kad net sumokėję tuos kelis ar keliolika dolerių nebeturi sėdėti kamščiuose, jiems realiai atsiperka tas mokestis laiku. Toks staigus pasikeitimas turbūt nustebino net pačius aršiausius jo proponentus. Skeptikams yra sukurtas trackeris kur galima pamatyti kaip tai veikia ar neveikia: https://www.congestion-pricing-tracker.com/
                Paskutinis taisė felar; Vakar, 15:26.

                Comment


                  Grįžkime prie Vilniaus. Kiek Niujorke išvystytas bėginis transportas, o kiek Vilniuje? Esmė, kad ribojimų taikymas nepateikiant alternatyvų nieko neduos.

                  Comment


                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                    Juokingas argumentas, kad reikia didinti parkavimo kainas ar panašiai, kad automobiliu būtų brangiau. Taip neveikia. Nieks nesvarsto persėdimo alternatyvos, o svarsto pajamų. Parkavimo branginimas automatiškai pakels kainas paslaugų, nes ten dažniausiai dirbantys individualiai tikrai nesvarstys pakeisti transporto rūšį. Konkuruoti galima tik komfortu, o ne kaina. Taline VT nemokamas, manote ten niekas nevažinėja automobiliu po miestą?))). Kiek jūsų iš nuosavo buto/namo svarstytumėte persikelti gyventi į bendrabutį su bendra virtuve, tualetu, vonia kai branginamas koks nors buto/namo mokestis? Manau nieks taip nesvarsto. Su transportu taip pat. Niekas važinėjantis automobiliu nesvarsto jo atsisakyti dėl kainos.
                    Visiškai nesutinku. Jeigu važiavimas į darbą automobiliu man kainuotų ne 40 eurų per mėnesį, kaip yra dabar, o pvz. 300 eurų, aš tikrai persėsčiau į VT. Esu įsitikinęs, kad taip pat pasielgtų ir daugybė kitų vilniečių.

                    Comment


                      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                      Visiškai nesutinku. Jeigu važiavimas į darbą automobiliu man kainuotų ne 40 eurų per mėnesį, kaip yra dabar, o pvz. 300 eurų, aš tikrai persėsčiau į VT. Esu įsitikinęs, kad taip pat pasielgtų ir daugybė kitų vilniečių.
                      Tam turi būti automobilio mokestis.

                      Comment


                        Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                        Visiškai nesutinku. Jeigu važiavimas į darbą automobiliu man kainuotų ne 40 eurų per mėnesį, kaip yra dabar, o pvz. 300 eurų, aš tikrai persėsčiau į VT. Esu įsitikinęs, kad taip pat pasielgtų ir daugybė kitų vilniečių.
                        Kai kurie sumokėtų, kai kurie persėstų, dauguma tiesiog pakentėtų pora metų, o per kitus rinkimus prabalsuotų už tokią valdžią, kuri panaikintų tuos 260€ mokesčius už važiavimą į darbą. Net ir aš taip daryčiau.

                        Comment


                          - VMS, kaip pagerinti susisiekimą su Žemaisiai Paneriais?
                          - Vairuotojų yra tiek, kiek jų yra, ir nieko mes negalime padaryti.

                          Tuo tarpu stotelėje...
                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_2025-01-25-19-11-21-287_com.trafi.android.tr.jpg
Views:	238
Size:	235,4 kB
ID:	2179076

                          Comment


                            Įspūdingas maršrutų dubliavimasis yra kita įsišaknijusi problema su VVT. Eilė numerių važiuoja po pusę ar net daugiau maršruto kartu.

                            Comment


                              Blogas tvarkaraščių derinimas, ne trasos dubliavimasis yra problema.

                              Comment


                                Tai iš automobilistų ir reikia susirinkti pinigus, kad gerinti VT.

                                Comment


                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                  Įspūdingas maršrutų dubliavimasis yra kita įsišaknijusi problema su VVT. Eilė numerių važiuoja po pusę ar net daugiau maršruto kartu.
                                  Na Judu kiek žinau nori padaryti pertvarką sistemoje. Pakeisti apie 40 maršrutų, atidaryti 7 naujus ir kažkiek gal bus uždarytų.
                                  Taip tai neišspręs blogo tvarkaraščio suderinimo, tačiau einama link mažesnio laukimo laiko ir poreikio patenkinimo (periferija/naujos jungtys pačiame mieste/rajonas)

                                  Tiesa, o kaip ten su 67 trasos keitimu? Ar tai išlieka tik planais?

                                  Comment


                                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                    Blogas tvarkaraščių derinimas, ne trasos dubliavimasis yra problema.
                                    Na jeigu pvz paimsime 16 ir 2G tai dubliavimas 100% ir plius kursavimas kaip traukinuku.
                                    Jeigu įvesti sistemą, kad visos stotelės pagal pareikalavimą, galima drąsiai keisti 2G į 16 (autonominiai troleibusai yra ir jų bus tik daugiau, klausimas ar užteks jų populiariausiai krypčiai? Vien 2G perveža 28000 žmonių per dieną.

                                    Comment


                                      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                                      Visiškai nesutinku. Jeigu važiavimas į darbą automobiliu man kainuotų ne 40 eurų per mėnesį, kaip yra dabar, o pvz. 300 eurų, aš tikrai persėsčiau į VT. Esu įsitikinęs, kad taip pat pasielgtų ir daugybė kitų vilniečių.
                                      Jeigu įvestų NT mokestį persikeltum gyventi iš savo būsto į nakvynės namus ar pradėtum reikalaut didinti atlyginimą?

                                      Comment


                                        Reikalauti nedraudžiama. Nedidinti taip pat.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                          Jeigu įvestų NT mokestį persikeltum gyventi iš savo būsto į nakvynės namus ar pradėtum reikalaut didinti atlyginimą?
                                          Suprantu ką bandote pasakyti, bet tai neveikia. Įsivaizduokime, kad būtų įvesta tam tikra rinkliava ar mokestis, dėl kurio važinėjimas į darbą nuosavu automobiliu pabrangtų 300€. Net jei įvyktų stebuklas ir darbdavys į tai reaguodamas pakeltų atlyginimą tokia pačia suma, aš tuos pinigus įsidėčiau į kišenę ir vistiek važiuočiau VT.
                                          ​​​
                                          ​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X