Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei imt Kauno pavyzdį, mažiausiai skausminga tramvajaus linija turbūt būtų Santariškės-Litexpo linija (2G maršrutas) ir jeigu neįgyvendintų Narbuto g. projekto su A juostų plėtra, dar prisidėtų Konstitucijos pr.-Pilaitė linija. Rekonstruojama Narbuto-Laisvės pr. sankryža. Nemaža problema, kad su esamu Vilniaus gatvių tinklu gana sunku dasikasti iki esamo geležinkelių tinklo. Į Centrą bėgius statyt/kasti tik sekančiais etapais.
    Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 21:42.

    Comment


      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

      G autobusai neturi laidų ir Laisvės prospekte ar kitoje gatvėje gali pralenkti lėtesnes priemones. Kaip G troleibusas aplenks lėtesnį, pvz. Laisvės prospekte? Ar vilksis paskui T18, o vėliau paskui T19? Arba toj pačioj Pylimo gatvėj G treibusas lauktų visų transporto priemonių, sustojusių Gėlių st.
      Tie G maršrutai tiesiog yra iliuzija dėl greičio, nes visi kiti maršrutai velkasi dvigubai lėčiau, nei galėtų judėti. Todėl ir rašiau, kad reikėtų pakeisti tvarkaraščius. Nors reikėtų įdiegti ir sustojimo pagal pageidavimą sistema. Tada bet kuris elementarus maršrutas galėtų važiuoti normaliu greičiu, kuris visiškai prilygtų dabartinio G greičiu ir aptarnauti visas stoteles.
      Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Pavažinėkite kad ir kokioje Varšuvoje su autobusais, tai atrodys, kad jie ten skrenda palyginti su mūsų VT, kuris tarp stotelių velkasi ant 28 km/h (šiandien 7 troleibusas vidurdienį nuo Narbuto kalno tokiu greičiu važiavo visą laiką užspaudęs stabdį).
        Absoliučiai. Neseniai buvau Budapešte, ten autobusai taip pat skrenda. Nustebino ir tai, kad eismo juostos vizualiai siauresnės nei Vilniuje, nuo borto vietos labai nedaug, bet tai netrukdo autobusui išvystyti normalaus greičio. Priverčia susimąstyti, ar čia Budapešte vairuotojai stebuklingai geri, ar Vilniuje kvalifikacijos trūksta

        Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	2,38 MB ID:	2178705

        Štai gatvė šalia kurios gyvenau - tikrai ne pati maloniausia vieta, bet jeigu jau žaidžiam merą be cirkų, geriau jau taip nei kaip Vilniuje.
        Paskutinis taisė eigh; Šiandien, 00:35.

        Comment


          Is mineto video: https://www.youtube.com/watch?v=OhenFGK2M6o

          Planuoja pirkti 145 Elektrinius autobusus. Ir 16 vandenilio. Dar karta - 145 elektrinius autobusus + 16 vandenilio. Tam reikia 102 mln eur + 30 mln potenciali EU parama. Reiskia VIENO AUTOBUSO KAINA YRA APIE 820 000 Eurų.
          Ir visiškai nieko nekalba apie tai kiek metų tarnaus baterijos bei kiek laiko autobusas krausis.


          Del vandenilio. Vilnius gavo 5.4 mln dotacija vandenilio gamybai. cituoju - "Kazkiek reikes prisideti is miesto lesu." Plius pirks 16 vandeniliu varomus autobusus. Konkreciai juos uz 12 mln 800 K Euru. Is ju tik 1 mln bus finansuojamas ne VMS.

          Kazkodel kad gaminti is tu siuksliu elektra ir ja varyti pakraunamus troleibusus kalbos neina. Video lygina vandenilio autobusus su elektriniais bateriju varomais.

          Na ir keli slaidai, kurie man pasirode idomus. Skaidriu ten buvo daugiau.

          Click image for larger version  Name:	APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_01_00_AM.png Views:	0 Size:	525,8 kB ID:	2178713

          Click image for larger version  Name:	APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_01_00_AM (1).png Views:	0 Size:	393,2 kB ID:	2178714


          Click image for larger version  Name:	esamas VVT parkas APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_19_AM.png Views:	0 Size:	226,1 kB ID:	2178709

          Nezinau ar kazkas tures galimybiu sita statistika kazkaip patikrint ir praplesti, nes pvz nera itraukta miestu, kur VT bilietu pajamu dalis yra 0%. O ko gi? O gal ir kitu idomiu miestu neitraukta, kas dabar zinos.

          Click image for larger version  Name:	Proc is bilietu pardavimo APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_11_AM.png Views:	0 Size:	333,1 kB ID:	2178710

          Jei 2025 biudzetas dar gali buti kazkiek aiskus, bet kodel kas prisisvaigo kad tiek dides VMS dotacijos nuo 2026 metu? Nes vat taip buvo vaizdingiau nupiest. Tiesiog nice gi piesti grafikus taip kad puse grafiko butu priburta is oro. Sudarykim tendencijos vaizda.
          Click image for larger version  Name:	VMS dotacijos APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_21_AM.png Views:	0 Size:	234,9 kB ID:	2178711

          Pripaise VT kelioniu skaiciu didejima ateiciai. Kuo remiantis? Neaisku, tiesiog skelbia, kad dides, nes taip grazesnis grafikas. Screenshote blogai matosi, bet 2024 metai yra ten kur 208.6 mln - toliau i desine neatskirti jokia kita spalva tiesiog kazkieno sapnai
          Click image for larger version  Name:	VT kelioniu skaicius APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_01_05_AM.png Views:	0 Size:	208,6 kB ID:	2178716


          Paziurekit kaip jie idomiai isskyrste dabartinius troleibusus. Vietoj skaiciaus 251 kuri matote skaidreje auksciau parasyta 177+91. Kas nera tiesa nei 2024 metams nei 2025 I ketv kai tie 91 bus gauti, nes senu jau bus tuomet maziau. Na bet faktas tas kad ziuri ir matai o, buvo 177 o bus 186, gerai gi? Ne, negerai, nes dabar yra 251, o bus 186. Taigi TROLEIBUSŲ SKAIČIUS MAŽĖS.

          Click image for larger version  Name:	VVT planai APLINKOS-IR-MIESTO-PASLAUGŲ-KOMITETO-POSĖDIS-NR-21-YouTube-01-24-2025_12_21_AM.png Views:	0 Size:	174,5 kB ID:	2178712
          Paskutinis taisė SoulMulticast; Šiandien, 01:22.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Čia yra gyvas pavyzdys, kaip bloga "skaldyk ir valdyk" praktika užnuodyja žmonių smegenis. Vietoje to, kad kelti klausimą, kaip efektyvinti visų VT priemonių judėjimą vs kitų tr. priemonių, baudžiauninkas pjudo VT transporto priemones tarpusavyje, kaip čia aplenkus dar biednesnius vargolius. Čia tik techniniai klausimai - galima aplenkti atsijungiant nuo tinklo lenkimo vietoje ir vėl prisijungti artimiausiam sustojime. Bet ne šitoj vietoj klausimas keliamas
            O kur tada reikėtų kelti tokius klausimus? Čia ne diskusijų forumas? Tuoj žmonės bijos bet ko paklausti. Ir ramiai, niekas mano smegenų neužnuodijo.

            Man tiesiog įdomu, kokie galimi būdai paleisti G troleibusą. Aš pats taip pat norėčiau tokios idėjos įgyvendinimo. Tu kalbi apie visos sistemos keitimą ir panašiai, o aš komentuoju konkrečią išsakytą mintį - 2G paversti G troleibusu.
            دائما الليتوانيه

            Comment

            Working...
            X