Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...gubai-36108482
    2025 m. planuojama įsigyti 36 naujus troleibusus, o iki 2027 m. pabaigos senų troleibusų Vilniuje turėtų nebelikti. Anot „Judu“ vadovės, didžiausią kokybės pokytį keleiviai pajaus 2026 m. ketvirtąjį ketvirtį – 2027 m. pradžioje. Ketinama tobulinti kursavimą 46 maršrutais, autobusus leidžiant dažniau ir atvedant arčiau gyvenamų teritorijų, atsiras 7 nauji maršrutai, bus plečiamas greitųjų maršrutų tinklas, įtraukiant naujus maršrutus iš Grigiškių bei vieną žiedinį centrinėje miesto dalyje.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      bei vieną žiedinį centrinėje miesto dalyje.
      Gal buvęs 11 troleibuų maršrutas per Laisvės, Narbuto, Konstitucijos, Pylimo, Savanorių gatves Bet ir tokiu atveju, nauji 7 žadami maršrutai, iš kurių 2 yra tas žiedinis?

      Comment


        Iš Grigiškių rodos bus tik vienas maršrutas (nebent kažką praleidau), lyg ir greitasis, kursuojantis kaip 29, tačiau tik iki Gerosios Vilties st. (darant trikampį per Gerosios Vilties g.). Nelabai važiuoju ta kryptimi, tad negaliu pasakyt, kiek tai būtų naudinga. Čia dar klausimas, ar išvis paliks 29 po to.

        O žiedinis – turbūt čia kalba einą apie maršrutą Stotis–Drujos g.–Žalgirio g.–Geležinio Vilko g.–Žemaitės g.–Stotis, privešiantį besiplečiančių Šnipiškių gyventojus visur... išskyrus į patį aplenkiamąjį centrą, kur jie ir norėtų nukeliauti. Kadangi su srautais nesusitvarkančio Olandų žiedo rekonstrukcijos prie Benkunsko tikriausiai nebus, o niekaip kitaip su kamščiais irgi nebus dorojamasi, toks maršrutas stovės kamščiuose visą laiką.

        Dar nepamirškit naujo transporto mazgo prie dabartinės st. Burbiškės. Iš jo bus viengubų elektrinių autobusų maršrutai į Antakalnį ir toliau (Dvarčionis ir Santariškes), važiuojantys tikrai nemažą dalį laiko po troleibusų laidais (jei jų niekas nenukabins), tačiau jais nesinaudojantys... Na, ateities baterijų keitimams finansuoti už bilietus mokėsime 50% ar kiek brangiau.

        Comment


          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
          Iš Grigiškių rodos bus tik vienas maršrutas (nebent kažką praleidau), lyg ir greitasis, kursuojantis kaip 29, tačiau tik iki Gerosios Vilties st. (darant trikampį per Gerosios Vilties g.). Nelabai važiuoju ta kryptimi, tad negaliu pasakyt, kiek tai būtų naudinga. Čia dar klausimas, ar išvis paliks 29 po to.

          O žiedinis – turbūt čia kalba einą apie maršrutą Stotis–Drujos g.–Žalgirio g.–Geležinio Vilko g.–Žemaitės g.–Stotis, privešiantį besiplečiančių Šnipiškių gyventojus visur... išskyrus į patį aplenkiamąjį centrą, kur jie ir norėtų nukeliauti. Kadangi su srautais nesusitvarkančio Olandų žiedo rekonstrukcijos prie Benkunsko tikriausiai nebus, o niekaip kitaip su kamščiais irgi nebus dorojamasi, toks maršrutas stovės kamščiuose visą laiką.

          Dar nepamirškit naujo transporto mazgo prie dabartinės st. Burbiškės. Iš jo bus viengubų elektrinių autobusų maršrutai į Antakalnį ir toliau (Dvarčionis ir Santariškes), važiuojantys tikrai nemažą dalį laiko po troleibusų laidais (jei jų niekas nenukabins), tačiau jais nesinaudojantys... Na, ateities baterijų keitimams finansuoti už bilietus mokėsime 50% ar kiek brangiau.
          Gal galite pasidalinti iš kur tokia informacija? Ar čia labiau jūsų pasvarstymai?

          Comment


            Ir net rašant straipsnį apsišiko, troleibusų perkama ne 36, o 73, kas yra ~du kart daugiau

            Comment


              O kadaise girdėti planai dėl zoninės kainodaros, tikriausiai, paruseno ir nusimarino?

              Visų argumentų už ar prieš neturiu, bet, prieš kurį laiką perėjus prie laikinių bilietų, važiavimas tapo nervingesnis, nes už tą pačią kainą dienos metu ar vėliau vakare gali būti tikras, kad pagal tvarkaraštį tilpsi, o piko valandomis už tą pačią bilieto kainą ir atstumą važiuosi įsitempęs, kai užsitęsia koks kamštis dėl avarijų, o ir dėl prigrūstumo kelionė mažiau maloni.

              Gal jei būtų atsakingieji pristatę visiškai naują kainodarą, būtų buvę galima sudėlioti skaičius taip, kad iš keleivio už 30 min. atstumą būtų pasiimama didesnė suma, o žmogui tai neatrodytų kaip tiesmukiškiausias kainos dvigubinimas.
              Abrikosai mus išgelbės. ~

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                Gal galite pasidalinti iš kur tokia informacija? Ar čia labiau jūsų pasvarstymai?
                Buvo rinkos konsultacijoje dėl naujų vežėjų pirkimo ir maršrutų paketai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=783476

                Comment


                  Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                  O kadaise girdėti planai dėl zoninės kainodaros, tikriausiai, paruseno ir nusimarino?

                  Visų argumentų už ar prieš neturiu, bet, prieš kurį laiką perėjus prie laikinių bilietų, važiavimas tapo nervingesnis, nes už tą pačią kainą dienos metu ar vėliau vakare gali būti tikras, kad pagal tvarkaraštį tilpsi, o piko valandomis už tą pačią bilieto kainą ir atstumą važiuosi įsitempęs, kai užsitęsia koks kamštis dėl avarijų, o ir dėl prigrūstumo kelionė mažiau maloni.

                  Gal jei būtų atsakingieji pristatę visiškai naują kainodarą, būtų buvę galima sudėlioti skaičius taip, kad iš keleivio už 30 min. atstumą būtų pasiimama didesnė suma, o žmogui tai neatrodytų kaip tiesmukiškiausias kainos dvigubinimas.
                  Tie planai atėjo netinkamiausiu metu, kartu su neapgalvotu leptelėjimu, kad kaskart reikės įlipus žymėtis bilietą naujuosiuose komposteriuose. Kilus pasipiktinimui (berods ir Šimašius pasisakė net), visko greitai buvo atsisakyta. O apskritai ten nebuvo labai apgalvota, Santariškės (įskaitant ir ligonines) buvo pasmerktos tapti priemiesčio zona. Ir šiaip, jeigu priemiesčiuose būtų padidinta bilietų kaina, ar padidėtų paskatos naudotis VT? Kažkaip nemanyčiau. Manau bilietų zonos geriausiai veiktų kalbant apie rajono transporto integravimą į bendrą sistemą.

                  Comment


                    VVT ir toliau išliks socialinėms grupėms ir entuziastams. Socialinės grupės - neturiu teisių, dirbu už minimalią, pensininkas, moksleivis.

                    Maršrutų pardavinėjimas privedė prie to, kad užregistravus problemą, kad naujas maršrutas labai išpopuliarėjo ir pradinukas netelpa viduryje maršruto į mokyklą nuvykti autobusu, per "tvarkau miestą" atrašo, kad "sutartis galioja ilgai, vežėjas neturi daugiau autobusų ir sutankinti sutarties galiojimo laikotarpiu nėra galimybių".

                    Tai neBEsiaurinkite gatvių tuomet prie to ir juda VMSA.

                    Comment

                    Working...
                    X