Tai čia planai 2030 m. O šiaip tai prieš kelis metus mačiau naujus kontaktinio tinklo laidus Laisvės pr. Tai per penkis metus tikrai sugebės kažkur dar pakeisti laidus ir bus tinklas atnaujintas
Dėl kontaktinio tinklo atnaujinimo: Tai čia gal dar apie tuos pakeistus iešmus, kurie nežinau ar ką pakeitė. Nes kaip pristabdydavo ties išsišakojimais, taip ir toliau stipriai pristabdo.
Tai čia planai 2030 m. O šiaip tai prieš kelis metus mačiau naujus kontaktinio tinklo laidus Laisvės pr. Tai per penkis metus tikrai sugebės kažkur dar pakeisti laidus ir bus tinklas atnaujintas
Nutrauktą pakabins atgal ir irgi užskaitys kaip atnaujinimą
Dėl kontaktinio tinklo atnaujinimo: Tai čia gal dar apie tuos pakeistus iešmus, kurie nežinau ar ką pakeitė. Nes kaip pristabdydavo ties išsišakojimais, taip ir toliau stipriai pristabdo.
Būtent, bet tas pats ir Kaune pastebėjau, matyt seni įpročiai bet tada vis tiek kažkoks marazmas. Trūksta vairuotojų apmokymo?
Vienkartinio 30 minučių galiojančio bilieto kainą siūloma didinti nuo 65 centų iki 1,25 euro, tuo metu 60 minučių bilietas brangtų nuo 90 centų iki 1,75 euro. Mėnesinio bilieto kaina išaugų 16 eurų ir jis kainuotų 45 eurus. Tuo metu metinis bilietas kainuotų 480 eurų – ji išaugtų 170 eurų.
Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
Būtent, bet tas pats ir Kaune pastebėjau, matyt seni įpročiai bet tada vis tiek kažkoks marazmas. Trūksta vairuotojų apmokymo?
Reikia, kad ir suleidžiantys iešmai būtų nauji. Tuomet bus galima keisti įpročius. Nes dabar, kai pusė iešmų nauji, o pusė - seni, patogiausia važiuoti kaip įpratus.
Pastebėjau Facebook'e JUDU reklamą, kurias šiaip skeptiškai vertinu ir jos bent pakelia nuotaiką skaitant jų bandymus girtis, bet užkliuvo viena vieta apie "atnaujintą kontaktinį tinklą". kur čia jis atnaujintas?
Manau klaidingai supratai. Rašo, kas bus atlikta 2030 metais
p.s. jau Šimašius rašė, kad 2021m. važiuosime pirmu Šiaurinės gatvės ruožu iki Stanevičiaus.
Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
Nėra pasaulio pabaiga, bet kai kainos nekilo 10+ metų, kelti taip draskiškai ir ypač po laivelių užpirkimo, tai atrodo įdomiai, kyla dvejopi jausmai:
Anot savivaldybės, kainos augtų siekiant už papildomai surinktas lėšas gerinti sostinėje teikiamų viešojo transporto paslaugų kokybę bei plėtrą.
Manau klaidingai supratai. Rašo, kas bus atlikta 2030 metais
p.s. jau Šimašius rašė, kad 2021m. važiuosime pirmu Šiaurinės gatvės ruožu iki Stanevičiaus.
Kaip ir Nemenčinės pl. ar ne praeitam dešimtmety planuota sutvarkyt?
Nėra pasaulio pabaiga, bet kai kainos nekilo 10+ metų, kelti taip draskiškai ir ypač po laivelių užpirkimo, tai atrodo įdomiai, kyla dvejopi jausmai:
Nėra pasaulio pabaiga, bet mažai logikos tokiuose sprendimuose. Juo labiau, kai tendencija yra VT pavertimą nemokamu, o pas mus - gerokas brangimas.
Toks jausmas, kad VMS visus laiko idiotais. Nes skelbiami tikslai - darnaus judrumo plėtra, bet priemonės: stovėjimo vietų didinimas, VT branginimas ir pan.
Anot savivaldybės, kainos augtų siekiant už papildomai surinktas lėšas gerinti sostinėje teikiamų viešojo transporto paslaugų kokybę bei plėtrą.
Šitas tai dar geresnis. Šiaip papraprastai gerinimas vykdomas investuojant ir tada pagerėjus paslaugos kokybei ar įvykdžius plėtra lėšas bandoma susigrąžinti per mokėjimus už paslaugas. O čia matai rinks didesnius pinigus, kad ateityje galėtų kažką gerinti ir plėsti
Šitas tai dar geresnis. Šiaip papraprastai gerinimas vykdomas investuojant ir tada pagerėjus paslaugos kokybei ar įvykdžius plėtra lėšas bandoma susigrąžinti per mokėjimus už paslaugas. O čia matai rinks didesnius pinigus, kad ateityje galėtų kažką gerinti ir plėsti
Na juk nieko naujo, vienas "plikis" tą patį žadėjo... įvedam auto taršos mokesčius, naudokitės VT, ... ai nu tai plėsim VT... matosi kaip plečiam... pirma galutinai numarinsim, o po to GALBŪT reanimuosim.
Dėl kontaktinio tinklo atnaujinimo: Tai čia gal dar apie tuos pakeistus iešmus, kurie nežinau ar ką pakeitė. Nes kaip pristabdydavo ties išsišakojimais, taip ir toliau stipriai pristabdo.
O ties tais atnaujintais iš viso nereikia pristabdyti?
Dėl kontaktinio tinklo atnaujinimo: Tai čia gal dar apie tuos pakeistus iešmus, kurie nežinau ar ką pakeitė. Nes kaip pristabdydavo ties išsišakojimais, taip ir toliau stipriai pristabdo.
O aš esu pastebėjęs, kad nauji troleibusai gerokai mažiau pristabdo, negu senieji. Vilniuje.
Nieko tokio visi VT naudotojai subsidijuos VMS, kad Benkunsko draugai po metų galėtų tuos būsimus laivelius nusipirkt iš savivaldybės lengvatine kaina.
Manyčiau €45 (+16) nėra pasaulio pabaiga. O vienkartiniai, kai su pigesniu €1,25 gali nuvažiuoti didžiąją dalį reikalingų atstumų irgi nėra kažkas tokio.
Jei visos pagrindinės Centrą kertančios ir į/iš jo einančios VT trasos būtų padengtos A juostomis, kurios kiek įmanoma būtų atskirtos nuo likusio eismo (posūkiai į dešinę iš A juostų ir pan.), persėdimai būtų patogūs (niekas man neįrodys, kad Vilniaus VT yra normalus, kol nebus įmanoma persėsti tarp dviejų kas 5 minutes per tą pačią sankryžą važiuojančių maršrutų (3G ir T2)) tai 30 minučių bilietas įgytų ženkliai didesnę vertę dėl didesnio nukeliaujamo atstumo.
Akivaizdu, kad dabartinės kainos yra tiesiog juokingos. Didėja atlyginimai, pensijos, išmokos, o VT bilieto kaina n metų išliko tokios pati.
Tik žiaurokai atrodo tas dvigubas brangimas, bet štai kas būna, kai savivaldybė, bijodama reakcijos, vengia didinti kainas. Jeigu bilietai būtų brangę palengva kas kelerius metus, taip nesijaustų.
Šiaip įdomu kiek iš bilietų per metus surenka ir kokią dalį einamųjų VVT išlaidų padengia atmetus naujų transporto priemonių pirkimą.
Remontas turėtų atskirai irgi būti, nes senų bomžinių trūlų remontas yra absurdas.
Comment