Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai faktas kad "tik tokia apimtimi kokia būtina šių paslaugų teikimui", GPDR'as įpareigoja tokios nuostatos laikytis.

    Realiai jei kalbame apie maršrutų planavimą - tai nerūpi kokia transporto priemone, kokiu maršrutu ir pan. nusigavo žmonės - svarbu žinoti kad iš taško A į tašką B per tam tikrą laiką nukeliavo kažkoks tai skaičius žmonių. Nes būtent tai parodo dabartinius žmonių srautus ir poreikius, pagal kuriuos galima dėlioti maršrutus ir dažnius. Duomenų nėra daug, bet jų pilnai pakanka maršrutų planavimui.

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
      Tai faktas kad "tik tokia apimtimi kokia būtina šių paslaugų teikimui", GPDR'as įpareigoja tokios nuostatos laikytis.

      Realiai jei kalbame apie maršrutų planavimą - tai nerūpi kokia transporto priemone, kokiu maršrutu ir pan. nusigavo žmonės - svarbu žinoti kad iš taško A į tašką B per tam tikrą laiką nukeliavo kažkoks tai skaičius žmonių. Nes būtent tai parodo dabartinius žmonių srautus ir poreikius, pagal kuriuos galima dėlioti maršrutus ir dažnius. Duomenų nėra daug, bet jų pilnai pakanka maršrutų planavimui.
      Tai parodo vidutinę ligoninės temperatūrą, o ne žmonių srautus.

      Nes tie žmonės kelaiuja į taškus C, D, E, F ir H.
      O tai, kad jie visi atsidūrė taške B yra tik dabartinio maršrutų tinklo pasekmė.

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
        Tai faktas kad "tik tokia apimtimi kokia būtina šių paslaugų teikimui", GPDR'as įpareigoja tokios nuostatos laikytis.

        Realiai jei kalbame apie maršrutų planavimą - tai nerūpi kokia transporto priemone, kokiu maršrutu ir pan. nusigavo žmonės - svarbu žinoti kad iš taško A į tašką B per tam tikrą laiką nukeliavo kažkoks tai skaičius žmonių. Nes būtent tai parodo dabartinius žmonių srautus ir poreikius, pagal kuriuos galima dėlioti maršrutus ir dažnius. Duomenų nėra daug, bet jų pilnai pakanka maršrutų planavimui.
        Bet vistiek tai yra vietos nustatymo duomenys. Ir tas „tik tokia apimtimi, kokia būtina“ irgi yra BDARo dalis. Tai reiktų užsisakyti, pavyzdžiui, pagerinto VT paslaugą.

        Comment


          Labai norisi sužinoti kas laimėjo antrąjį konkursą troleibusų tiekimui. Žadėta sutarties pasirašymo data 2024 metų pabaiga, o jau 2025.

          Comment


            Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
            Labai norisi sužinoti kas laimėjo antrąjį konkursą troleibusų tiekimui. Žadėta sutarties pasirašymo data 2024 metų pabaiga, o jau 2025.
            „Vilniaus viešasis transportas“ perka 73 naujus troleibusus

            2024 10 23


            Sutartį su laimėtoju planuojama pasirašyti kitų metų I ketvirtį.
            Paskutinis taisė Perfect; Šiandien, 09:31.

            Comment


              Tuo tarpu šiandien paskelbė, kad Taline konkursą laimėjo mūsų naujieji baisuokliai Škoda-SOR, laikom čiūras, kad Vilniuj taip nenutiktų
              Click image for larger version  Name:	IMG_9761.jpeg Views:	0 Size:	315,6 kB ID:	2175158

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Tuo tarpu šiandien paskelbė, kad Taline konkursą laimėjo mūsų naujieji baisuokliai Škoda-SOR, laikom čiūras, kad Vilniuj taip nenutiktų
                Vilniaus spalvos neatrodo taip baisiai, tad Vilniuj gal ir ne visai tragedija būtų, bet su Talinu š.. gavosi.
                Paskutinis taisė digital; Šiandien, 13:07. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

                Comment


                  Kalbų apie sutarties pasirašymą ir nugalėtojo skelbimą, o ne konkurso skelbimą.

                  Comment


                    Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

                    Vilniaus spalvos neatrodo taip baisiai, tad Vilniuj gal ir ne visai tragedija būtų, bet su Talinu š.. gavosi.
                    Man tai patinka naujieji SOR troleibusai, tik sutinku su kritika dėl mažos talpos. Dėl Talino, kaip kai kas atkreipė dėmesį Facebook grupėj, kažkodėl čia troleibusas pavaizduotas nudažytas autobusų, o ne troleibusų dažymo spalvomis.

                    Comment


                      Oro linijos dažnai perka vieno gamintojo (o kartais ir modelio) lėktuvus tam, kad juos aptarnauti būtų paprasčiau ir pigiau. Pagal šią logiką, Vilniui ir toliau reiktų pirkti SOR troleibusus, o ne daryti zoologijos sodą. Beje, gal kas žinote kas nutiko su Soliariais? Man jie labai patinka ir anksčiau buvo pigus variantas - įdomu, ar nebedalyvauja konkursuose, ar padidėjo jų kaina?

                      Comment


                        Lyginti su oro linijomis yra kiek sudėtinga. Ten vieno gamintojo pasirinkimas dažnai nulemiamas ne tik aptarnavimo, bet ir įgulos apmokymo klausimu. Turint daug skirtingų modelių lėktuvų, reikėtų kiekvienam jų sertifikuoti bei apmokyti įgulą, o tas neracionalu ir sąlyginai nesaugu, norint rotuoti įgulas. Kai vairuoti vieną ar kitą troleibusą nelabai yra skirtumo, gal tereikia kelių minučių apsiprasti su gabaritais, valdymo prietaisų išdėstymu. Aptarnavimo klausimas troleibusams/autobusams irgi toks mažai aktualus, nebent planuojama specializuotai daryti kapitalinius variklių ar kt. sistemų remontus. Einamiesiems remontams: stabdžių keitimas, tepalų (vidaus degimo varikliai), filtrų ar kt. nereikia kažkokių labai specifinių žinių net ir esant skirtingiems gamintojams. Tereikia turėti atitinkamų atsarginių dalių, o tokių palaikymas nuo keliasdešimties vienodų TP parke - jokia problema.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          Oro linijos dažnai perka vieno gamintojo (o kartais ir modelio) lėktuvus tam, kad juos aptarnauti būtų paprasčiau ir pigiau. Pagal šią logiką, Vilniui ir toliau reiktų pirkti SOR troleibusus, o ne daryti zoologijos sodą.
                          Viešieji pirkimai ir logika gyvena skirtingose galaktikose.

                          -

                          Comment

                          Working...
                          X