Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Žinoma.
    Bet tikėtis, kad išlipdami atsižymės nustačius tokią prievolę? Ir ką jei neatsižymės? Iš mažos erdvės pasklinda visur keleiviai (kai nebe transporte - jie tiesiog pėstieji).
    Na tai tokiu būdu pilnų duomenų nebus.

    Comment


      Ne variantas pastatyti vaizdo kamerą salone virš vairuotojo kabinos ir vizualiai stebėti pagreitintu režimu, kur pustuštis, kur perpildytas VT? Juk labai staigiai pasikeičia užpildymas piko metu, kai visi taikosi tuo pat metu važiuot. Jie tr. pr. jau dabar mato pagal GPS (net senus trol.), tai galėtų susieti su video. Kamera dar vandalizmo mažinimo klausimu pasitarnautų bei agresijos nusikaltimams tirti. Pvz. prieš porą metų vienam žiede mačiau policiją ir išdauštą ilgo Solaris trol. galinį langą.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Su BDAR klausimas kiek tikslūs. Operatoriai nelabai gali dalintis. Belieka kas nors neatsargiai paspaudę kokią varnelę googlemapsuose ir davę leidimą nuolat sekti vietą. Kas sodina batarkę ir net nesirūpinantys privatumu išjungia.
        Neįsivaizduoju kaip reikėtų atskirti ar žmogus keliauja viešuoju transportu ar važiuoja automobiliu ar dviračiu tuo pačiu maršrutu. Bet tikslumas tų duomenų ten yra neblogas. Be abejo, identifikuoti žmogaus negali (nu nebent irgi perdenginėt su kažkuo kitu + AI).'

        Man tai atrodytų, kad paprastesnis būdas, kuris aišku neskamba išmaniai, yra nusamdyti arba prisikviesti savanorių ir kartą ar du metuose padaryt didesnes studijas su stebėjimais.

        Comment


          ​​​​Juk jau yra Judu atviri duomenys , kur viską galima pasižiūrėti.

          ​​​​​​Štai, apie kiekvieną maršrutą ir stotelę pagal laiką (2023 m.):
          https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9

          O čia apie konkrečios dienos srautus:
          https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...4de591487bebc8

          ​​​​​

          Comment


            Techniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Techniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
              taigi rašiau: VVT prieš ~pusmetį ieškojo žmonių, galinčių transporte sumontuoti BT duomenų surinkimo įrangą.

              Comment


                Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
                ​​​​Juk jau yra Judu atviri duomenys , kur viską galima pasižiūrėti.

                ​​​​​​Štai, apie kiekvieną maršrutą ir stotelę pagal laiką (2023 m.):
                https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9

                O čia apie konkrečios dienos srautus:
                https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...4de591487bebc8

                ​​​​​
                Ačiū!
                Stotelės ir surištos su jų erdviniais kodas, kas negali nedžiuginti.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Neįsivaizduoju kaip reikėtų atskirti ar žmogus keliauja viešuoju transportu ar važiuoja automobiliu ar dviračiu tuo pačiu maršrutu. Bet tikslumas tų duomenų ten yra neblogas. Be abejo, identifikuoti žmogaus negali (nu nebent irgi perdenginėt su kažkuo kitu + AI).'

                  Man tai atrodytų, kad paprastesnis būdas, kuris aišku neskamba išmaniai, yra nusamdyti arba prisikviesti savanorių ir kartą ar du metuose padaryt didesnes studijas su stebėjimais.
                  Operatorių duomenų tikslumas geras, bet pagal BDAR reiktų sutikimo net ir anonimizuojant. Kol kas rodos nėra varnelės sutartyse, kad leisti trianguliacijos duomenis naudoti rinkodaros tyrimų tikslais.

                  Atskirt kuo važiuoja būtų galima suporavus su VT GPS duomenim. Jei tiksliai atitinka trajektorija - matyt ne paskui bėgo

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Techniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
                    Kas šiais laikais nuolat įsijungęs BT ir dar transliavimo režimu? Ar tokie skaitikliai išgaudo ir pasyvius BT klausytojus? Ar gali atskirti kur telefonas, o kur ausinės ar laikrodis?

                    Comment


                      Stotelė ,,Šv. Petro ir Povilo bažnyčia'' prie Danijos ambasados Kosciuškos g. Daugiau stulpų - smagiau:
                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Stotelė ,,Šv. Petro ir Povilo bažnyčia'' prie Danijos ambasados Kosciuškos g. Daugiau stulpų - smagiau:
                        Ką siūlai?

                        Comment

                        Working...
                        X