Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Ne variantas pastatyti vaizdo kamerą salone virš vairuotojo kabinos ir vizualiai stebėti pagreitintu režimu, kur pustuštis, kur perpildytas VT? Juk labai staigiai pasikeičia užpildymas piko metu, kai visi taikosi tuo pat metu važiuot. Jie tr. pr. jau dabar mato pagal GPS (net senus trol.), tai galėtų susieti su video. Kamera dar vandalizmo mažinimo klausimu pasitarnautų bei agresijos nusikaltimams tirti. Pvz. prieš porą metų vienam žiede mačiau policiją ir išdauštą ilgo Solaris trol. galinį langą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su BDAR klausimas kiek tikslūs. Operatoriai nelabai gali dalintis. Belieka kas nors neatsargiai paspaudę kokią varnelę googlemapsuose ir davę leidimą nuolat sekti vietą. Kas sodina batarkę ir net nesirūpinantys privatumu išjungia.
Man tai atrodytų, kad paprastesnis būdas, kuris aišku neskamba išmaniai, yra nusamdyti arba prisikviesti savanorių ir kartą ar du metuose padaryt didesnes studijas su stebėjimais.
Comment
-
Juk jau yra Judu atviri duomenys , kur viską galima pasižiūrėti.
Štai, apie kiekvieną maršrutą ir stotelę pagal laiką (2023 m.):
https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9
O čia apie konkrečios dienos srautus:
https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...4de591487bebc8
- 9 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTechniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
Comment
-
Parašė frefromwig Rodyti pranešimąJuk jau yra Judu atviri duomenys , kur viską galima pasižiūrėti.
Štai, apie kiekvieną maršrutą ir stotelę pagal laiką (2023 m.):
https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9
O čia apie konkrečios dienos srautus:
https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...4de591487bebc8
Stotelės ir surištos su jų erdviniais kodas, kas negali nedžiuginti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Neįsivaizduoju kaip reikėtų atskirti ar žmogus keliauja viešuoju transportu ar važiuoja automobiliu ar dviračiu tuo pačiu maršrutu. Bet tikslumas tų duomenų ten yra neblogas. Be abejo, identifikuoti žmogaus negali (nu nebent irgi perdenginėt su kažkuo kitu + AI).'
Man tai atrodytų, kad paprastesnis būdas, kuris aišku neskamba išmaniai, yra nusamdyti arba prisikviesti savanorių ir kartą ar du metuose padaryt didesnes studijas su stebėjimais.
Atskirt kuo važiuoja būtų galima suporavus su VT GPS duomenim. Jei tiksliai atitinka trajektorija - matyt ne paskui bėgo
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTechniškai programėlė galėtų surinkti visus duomenis, be jokių atsižymėjimų. Sakykime įrengus VT bluetooth skaitiklius. Galima sverti keleivius, variantų daug.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąStotelė ,,Šv. Petro ir Povilo bažnyčia'' prie Danijos ambasados Kosciuškos g. Daugiau stulpų - smagiau:
- 1 patinka
Comment
Comment