Matosi, kad pakalbėjo tipinis ūkvedys, kuriam "įvedimas" prasideda tik tada, kai į žemę įbedamas kastuvas ir prasideda fiziniai statybos darbai. Čia kaip ir dažname komentare forume, atrodo, kad kažkokio objekto statyba tėra rangos darbai ir statybos kaina yra tik betono kaina + betonuotojų DU. Planavimo stadija kažkaip visada pamirštama.
Vykdant kažkokią tankinimo politiką, reikia turėti ir aiškia viziją kaip ir pro kur turėtų eiti naujo transporto trasa. Tai bent jau planavimas turėtų vykti. Pas mus bėda, kad visa visur aptariama vizija tėra paimtas esamų gatvių žemėlapis, ant gatvių užbrėžtos linijos ir įsivaizduojama, kad tai tinkamos tramvajaus trasos (apie metro galima ir nekalbėti). Nors realiai efektyvus transportas turėtų būti atskirtas nuo kitų eismo dalyvių ir dėl to reikia išlaikyti tam tikrose vietose neužstatytus plotus.
Vykdant kažkokią tankinimo politiką, reikia turėti ir aiškia viziją kaip ir pro kur turėtų eiti naujo transporto trasa. Tai bent jau planavimas turėtų vykti. Pas mus bėda, kad visa visur aptariama vizija tėra paimtas esamų gatvių žemėlapis, ant gatvių užbrėžtos linijos ir įsivaizduojama, kad tai tinkamos tramvajaus trasos (apie metro galima ir nekalbėti). Nors realiai efektyvus transportas turėtų būti atskirtas nuo kitų eismo dalyvių ir dėl to reikia išlaikyti tam tikrose vietose neužstatytus plotus.
Comment