Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Matosi, kad pakalbėjo tipinis ūkvedys, kuriam "įvedimas" prasideda tik tada, kai į žemę įbedamas kastuvas ir prasideda fiziniai statybos darbai. Čia kaip ir dažname komentare forume, atrodo, kad kažkokio objekto statyba tėra rangos darbai ir statybos kaina yra tik betono kaina + betonuotojų DU. Planavimo stadija kažkaip visada pamirštama.
    Vykdant kažkokią tankinimo politiką, reikia turėti ir aiškia viziją kaip ir pro kur turėtų eiti naujo transporto trasa. Tai bent jau planavimas turėtų vykti. Pas mus bėda, kad visa visur aptariama vizija tėra paimtas esamų gatvių žemėlapis, ant gatvių užbrėžtos linijos ir įsivaizduojama, kad tai tinkamos tramvajaus trasos (apie metro galima ir nekalbėti). Nors realiai efektyvus transportas turėtų būti atskirtas nuo kitų eismo dalyvių ir dėl to reikia išlaikyti tam tikrose vietose neužstatytus plotus.

    Comment


      Benkunsko retorika kaip mero, siekiančio antros kadencijos - 'jeigu nepasidaro per keturis metus, nedarysiu'. Su nacionaliniu galvojo kad paeis, bet gausis kad nepastatys per kadenciją ir verks krokodilo ašaromis (ką jau ir daro) kad EK vilkina, oponentai vilkina t.t

      VT klausimai yra de facto ilgalaikio planavimo klausimas, tai kai ateina politikai kurie atvirai teigia jog nesiims ilgalaikių projektų, nes nespės, yra tiek mūsų politikų vadybinės kultūros, tiek visuomenės atspindys kuriems ilgesnis laikotarpis nė motais (gi dar per ilgesnį laikotarpį privogs daugiau).

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Tas įstatymas užsieniečiams išsilaikyti kalbos egzaminą galios VT vairuotojams? Nors bilietų jau neparduoda, bet turėtų skaitytis "su vartotojais bendraujančiu personalu", nes pvz. žemagrindžiuose turi prieiti prie keleivio ir panaudoti rampą vežimėlio užvažiavimui. Net senoj Škodoj keleivis gali prieiti ir pasakyti, jog svyla pečiuko laidai ir galimai tr. pr. dega / tuoj degs.

        Įdomu dėl korupcijos, nes galimai žinau, jog rusakalbiai taksistai anksčiau turėję laikytis egzaminą, išlaikydavo galimai neteisėtai.
        Šitu klausimu buvo įdomus interviu su Kauno VT aukštas pareigas einančiu asmeniu. Po Transrevio afrikiečių užsivežimo, buvo klausiama ar Kaunas neplanuoja to paties. Jo atsakymas buvo, kad Kaune buvo svarstyta, bet po diskusijų su teisininkais paaiškėjo, kad VT vairuotojams reikia mokėti lietuviškai. Ir tuo baigėsi svarstymai. Įdomu ar kauniečiai teisininkai kažko nesupranta, ar Vilniaus savivaldybė eilinį kartą žiūri pro pirštus į naglą įstatymų pažeidinėjimą.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Šitu klausimu buvo įdomus interviu su Kauno VT aukštas pareigas einančiu asmeniu. Po Transrevio afrikiečių užsivežimo, buvo klausiama ar Kaunas neplanuoja to paties. Jo atsakymas buvo, kad Kaune buvo svarstyta, bet po diskusijų su teisininkais paaiškėjo, kad VT vairuotojams reikia mokėti lietuviškai. Ir tuo baigėsi svarstymai. Įdomu ar kauniečiai teisininkai kažko nesupranta, ar Vilniaus savivaldybė eilinį kartą žiūri pro pirštus į naglą įstatymų pažeidinėjimą.
          Gal formaliai buvo nuspręsta, kad pakaks formaliai A1 lygio, nors realiai mokės tris-keturis žodžius (laba diena, viso gero, ačiū) ir beveik nieko nesupras be gestų.
          Daug kur yra mada pritraukti už ausų kalbų žinojimo lygį.

          Comment


            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

            Vilniuje įvedus tokią tvarką garantuotai atsiras žioplių, kurie ne iškart susigaudys, kad eilinį kartą pasikeitė kokia nors bilietų žymėjimo/pildymo/įsigijimo tvarka ir bus nuskalpuoti keleivių kontrolės. Kam visa tai? O jei važinėji VT grynai dėl pramogos - tu irgi tampi statistikos dalimi, tačiau ji nieko neparodo. Vieną dieną gali maltis viename miesto gale, kitą dieną - kitur.
            Niekam neįdomu kur malasi 0.1% VT keleivių. Tačiau kai imtis yra ~70% keleivių, jau galima konstruoti srauitus ir daryti išvadas. Kiek žinau, tam VVT ieškojo kas sumontuotų ir prižiūrėtų kelivių srautų sekimą pagal įrenginių BT UUID'us.

            Dėl nuolatinio bilieto žymėjimo kaskart įlipus - keleivui turi būti pasiūlytas kažkoks gešeftas. Kaupiamoji nuolaida ar kažkas panašaus. Analogiškai su riboto laiko bilietais - tuomet turėtų būti skaičiuojamas tik kelionės laikas. Nežinau kiek tai būtų efektyvu, bet gal įmanoma sumontuoti primytyvius skaitytuvus prie durų iš lauko pusės, kuriuose būtų galima pažymėti nuolatinį ar pakartotinai pažymėti riboto laiko bilietą. Bet neaišku kokią problemą sprendžia tokia investicija į iš esmės duomenų surinkimo įrangą.
            Dabartinis ANK neleidžia bausti keleivio, jei jis turi galiojantį bilietą.

            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
            O kokį kartą-du gyvenime gauti baudą administracine tvarka lyg ir visai sveika, ar ne?
            O čia jau reiktų mesti lauk iš galvos milicininko mentalitetą.

            Comment


              Tik žymint bilietus pasimatys srautai. Stotelė n - tiek keleivių, stotelė k - tiek, ir pan. Matuojant ryte-vakare pasimatys kas kur važiuoja.

              Aišku yra būdas skaičiuoti per duris įlipančius (automatizuotai), bet matyt nepaeina. Nes dalis išlipa, kad išleisti, ir po to vėl sulipa.

              Comment


                Fotografuota pro Vilnius Outlet langa. Pilaites. pr. Situacija 13:16 sakyciau neįprasta, stoteleje retai būna tiek daug zmoniu, speciau kad ilga laika nebuvo jokiu autobusu.
                13:21 atvaziuoja iskart 3 sausakimsi. Ten sulipa visa minia. Ziauroka, nenoreciau buti tarp tu zmoniu. Po 2 minuciu atvaziuoja dar vienas autobusas, aisku beveik tuscias. Paskui pradejo kursuoti iprastais intervalais. Na ir tas sulauzytas paviljonas igi nieko neapsaugo nuo tuomet lijusio lietaus ir vejo. Buvo saltas ir dregnas oras.

                Vargu ar visa tai traukia zmones persesti is automobiliu i viesaji transporta.

                Click image for larger version  Name:	Untitled.jpeg Views:	0 Size:	1016,0 kB ID:	2174131
                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.01.02, 21:28.

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	IMG_5333.jpeg
Views:	467
Size:	176,1 kB
ID:	2174141

                  Comment


                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                    Pirma - reik didinti finansavimą VT, turi būti didinami ir altyginimai. Pagerinus VT ir užtikrinant jo kokybę, reikia branginti bilietus. Plius, lipimas per priekines duris beveik visiškai panaikintų zuikius. Nors geras VT netiesiogiai generuoja miestui pinigus, todėl bilietų branginimas tikrai nėra pirmas ar būtiniausias žingsnis.
                    Kiek Kaune tenka važiuoti VT, tai niekada nei aš vairuotojui rodau telefoną, nei jam įdomu. No problem būtų važiuoti be bilieto. Ir šiaip jau toli gražu ne visi lipa per priekį, ir tas lipimas per priekines tikrai sukelia problemų, nes atsiranda užtveriančių praėjimą iki pagrindinės salelės ties antrom durim.

                    O keleivių srautus reiktų skaičiuoti kameromis stotelėse arba TP viduje. Tikrai ne keleivių krauju. Ypač, kai Vilniuj virš 50 proc. bilietų eina per apps'us.
                    Paskutinis taisė Horn; 2025.01.03, 09:06.

                    Comment


                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                      O keleivių srautus reiktų skaičiuoti kameromis stotelėse arba TP viduje. Tikrai ne keleivių krauju. Ypač, kai Vilniuj virš 50 proc. bilietų eina per apps'us.
                      Srautų skaičiavimui svarbiau ne "kiek tam tikru maršrutu važiavo" (galima tiesiog vairuotojo paklaust irgi, nėra sunku pajusti daugmaž), bet "kokios galutinės kelionės ir kokiais kiekiais įvyko". Tam reikia sekti keleivius tarp persėdimų - žinant kaip yra persėdama galima geriau planuoti bendrai maršrutus, o ne tiesiog atskirų maršrutų pajėgumus.

                      Comment


                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                        Srautų skaičiavimui svarbiau ne "kiek tam tikru maršrutu važiavo" (galima tiesiog vairuotojo paklaust irgi, nėra sunku pajusti daugmaž), bet "kokios galutinės kelionės ir kokiais kiekiais įvyko". Tam reikia sekti keleivius tarp persėdimų - žinant kaip yra persėdama galima geriau planuoti bendrai maršrutus, o ne tiesiog atskirų maršrutų pajėgumus.
                        Bet tokius tyrimus galima daryti ir neinvaziniais metodais.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Bet tokius tyrimus galima daryti ir neinvaziniais metodais.
                          Tiek ir invazija prašyti žmonių pažymėti bilietą kiekvieną kartą. O duomenų kiekis ir kokybė stipriai viršija bet kokius neinvazinius metodus, bei kaina yra realiai nulinė (bilietų žymėjimo sekimas vienaip ar kitaip yra daromas), su minimaliu nepatogumu keleiviams. Komposterių pakankamai daug kad pasižymėti nebūtų problema.

                          Comment


                            Pažymėti iš vienos pusės ne problema, problema bus kai internetu aktyvuosi bilietą, o komposteris jį žymint nesuveiks. Nedažnai būnu Vilniuje, bet kai būnu pastoviai matau besikankinančius prie komposterių ir lakstančių per visą troleibusą nuo vieno prie kito norint atžymėti kortelę.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Tiek ir invazija prašyti žmonių pažymėti bilietą kiekvieną kartą. O duomenų kiekis ir kokybė stipriai viršija bet kokius neinvazinius metodus, bei kaina yra realiai nulinė (bilietų žymėjimo sekimas vienaip ar kitaip yra daromas), su minimaliu nepatogumu keleiviams. Komposterių pakankamai daug kad pasižymėti nebūtų problema.
                              Mano supratimu, jei reikia kažką pasamdyti == keleivis papildomai žymi bilietą), tai yra fizinis samdomas darbas, ir jis turi būti atlyginamas.
                              Paskutinis taisė ejs-ejs; Vakar, 17:24.

                              Comment


                                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                Tiek ir invazija prašyti žmonių pažymėti bilietą kiekvieną kartą. O duomenų kiekis ir kokybė stipriai viršija bet kokius neinvazinius metodus, bei kaina yra realiai nulinė (bilietų žymėjimo sekimas vienaip ar kitaip yra daromas), su minimaliu nepatogumu keleiviams. Komposterių pakankamai daug kad pasižymėti nebūtų problema.
                                Norint kokybiškų duomenų reiktų, kad atsižymėtų ir išlipdami. O būtinybė ieškot komposterio labai pablogintų važiavimą. Bilietas programėlėje labai patogu vien tuo, kad nereikia ieškot komposterio ir laukt eilėje prie jo. Nuolatinis dar patogiau, nes nereikia net ir programėlės maigyt. Sėdi ir važiuoji kaip sakoma

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Norint kokybiškų duomenų reiktų, kad atsižymėtų ir išlipdami.
                                  Galima pasidaryti prielaidą pagal atvirkštinį srautą vakare (ryte į darbą, vakare iš darbo).
                                  Tikėtina, kad ateityje susirinks iš mob. telefonų šiuos duomenis...

                                  Comment


                                    ID Vilnius šiaip lyg tai ir yra gavę telefonų duomenis, tai galėtų padėt.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      ID Vilnius šiaip lyg tai ir yra gavę telefonų duomenis, tai galėtų padėt.
                                      Su BDAR klausimas kiek tikslūs. Operatoriai nelabai gali dalintis. Belieka kas nors neatsargiai paspaudę kokią varnelę googlemapsuose ir davę leidimą nuolat sekti vietą. Kas sodina batarkę ir net nesirūpinantys privatumu išjungia.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Galima pasidaryti prielaidą pagal atvirkštinį srautą vakare (ryte į darbą, vakare iš darbo).
                                        Tikėtina, kad ateityje susirinks iš mob. telefonų šiuos duomenis...
                                        Rytinis ir vakarinis srautas neretai nėra tikslus veidrodinis atspindys.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Rytinis ir vakarinis srautas neretai nėra tikslus veidrodinis atspindys.
                                          Žinoma.
                                          Bet tikėtis, kad išlipdami atsižymės nustačius tokią prievolę? Ir ką jei neatsižymės? Iš mažos erdvės pasklinda visur keleiviai (kai nebe transporte - jie tiesiog pėstieji).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X