O kaip dėl Transrevis? Juk šių metų lapkritį turėjo baigtis 7 metų laikotarpis privežamiesiems maršrutams, aptarnaujamiems Isuzu autobusais, o nuo ateinančių metų pavasario - ilgais Scania autobusais. Sutartys tyliai pratęstos ar kaip? Formulė buvo 7 ir viskas ar 7+2 (t.y. 7 metų su galimybe pratęsti dar 2 ar 3 metais)?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąO kaip dėl Transrevis? Juk šių metų lapkritį turėjo baigtis 7 metų laikotarpis privežamiesiems maršrutams, aptarnaujamiems Isuzu autobusais, o nuo ateinančių metų pavasario - ilgais Scania autobusais. Sutartys tyliai pratęstos ar kaip? Formulė buvo 7 ir viskas ar 7+2 (t.y. 7 metų su galimybe pratęsti dar 2 ar 3 metais)?
Comment
-
O iš kur vairuotojų paimti? Dauguma dabartinių yra vyresnio amžiaus, kurių tarpe iki 2027 m. nubyrės dar žymesnė dalis, o naujų besiveržiančių dirbti vairuotojais nėra daug. Vežėjas gal ir naujas ateis, bet iš kur jie ims vairuotojus? Iš to paties Transrevio, kuris jau dabar susiduria su trūkumu? Ar dar daugiau iš Ganos prisikvies?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąTai kad apie tuos irgi buvo neseniai rašyta, kad tie užsieniečiai pričiupti be reikalaujamos kategorijos teisių. Transreviui taip reikia vairuotojų, kad darbina bet ką, neatsižvelgiant į reikalavimus keleivių vežimui? Vilniaus rajono Juodšilių kryptį tai neseniai prarado patys savo noru.
Ties Janina galima ir sustoti. Labai aktyvus žmogus, kuriai vis autobusai netelpa niekur. Jeigu gerai prisimenate, tai būtent ji šaukė stipriausiai apie tai "autobusas netelpa". Net neabejoju tuo, kad tai tiesiog kažkokie rasistiniai bandymai išmest lauk kitataučius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąO iš kur vairuotojų paimti? Dauguma dabartinių yra vyresnio amžiaus, kurių tarpe iki 2027 m. nubyrės dar žymesnė dalis, o naujų besiveržiančių dirbti vairuotojais nėra daug. Vežėjas gal ir naujas ateis, bet iš kur jie ims vairuotojus? Iš to paties Transrevio, kuris jau dabar susiduria su trūkumu? Ar dar daugiau iš Ganos prisikvies?
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Pirma - reik didinti finansavimą VT, turi būti didinami ir altyginimai. Pagerinus VT ir užtikrinant jo kokybę, reikia branginti bilietus. Plius, lipimas per priekines duris beveik visiškai panaikintų zuikius. Nors geras VT netiesiogiai generuoja miestui pinigus, todėl bilietų branginimas tikrai nėra pirmas ar būtiniausias žingsnis.
Kitaip tariant ir VVT, ir Transrevis vairuotojai bbd ant keleivių ir bagažo vežimo taisyklių, kaip ir į KET punktą dėl mobiliųjų.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTegu vežasi iš Ganos. Vis tiek tai gerokai geriau negu mūsų rusofikuotų vairuotojų dalis, už kurią Ganos vairuotojai turbūt net geriau kalba lietuviškai, net nežiūrint į mandagumą ir taisyklių laikymąsi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Pirma - reik didinti finansavimą VT, turi būti didinami ir altyginimai. Pagerinus VT ir užtikrinant jo kokybę, reikia branginti bilietus. Plius, lipimas per priekines duris beveik visiškai panaikintų zuikius. Nors geras VT netiesiogiai generuoja miestui pinigus, todėl bilietų branginimas tikrai nėra pirmas ar būtiniausias žingsnis.
Ir kaip lipimas pro priekines duris mažins zuikių srautus? Jei šiuo metu ne visi vairuotojai nueina sudrausminti ant sėdynių kojas susikėlusį jaunimą (kas vizualiai matosi labiau nei kad ar keleivis turi įsigijęs bilietą), tai manote, jog vairuotojai lieps kiekvienam keleiviui rodyti bilietą/išprašinėti lauk? Daugumai jų tokie dalykai visiškai nerūpi - jei pagaus kontrolė, tai kentės keleivis, o ne vairuotojas, skirtingai nuo priemiesčio/tarpmiesčio, kur už neduotą bilietą vairuotojui ant kelionės lapo surašomas aktas, kurį pamačiusi bendrovės vadovybė nupjauna 40% algos.
Comment
-
Kaip visada, Kaunui kažkaip pavyksta, o Wilno tai jau kitoks klimatas ir žmonės kitokie:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/06/...iekines-duris/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKaune reikia žymėti nuolatinius kas kart įlipus, Vilniuje - tik aktyvuojant.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
O žymint kaskart galima ir geriau sekti keleivių srautus.
O kokį kartą-du gyvenime gauti baudą administracine tvarka lyg ir visai sveika, ar ne?
Comment
-
Kam stebėti srautus, jei ir taip aišku, jog jie per dideli – ir apskritai dėl to gaunasi paradoksas, jog Vilniuje autobusai ir troleibusai žymiai per daug perpildyti, kad būtų fiziškai įmanoma įvesti tokią sistemą. Jei kartais sunku pro duris įsigrūsti, taip kaip išvis įmanoma būtų iki komposterio nusigauti? Na bendrai neįvedus naujos transporto rūšies, kad ir kokia ji bebūtų, nebus įmanoma susitvarkyti su srautais. O turint naują rūšį autobusai ir troleibusai kažkiek pralaisvės ir prieš tai užkimščiausiose kryptyse taps antraeiliais, taigi tikrai bus galima visur griežtinti bilietų žymėjimo tvarką, aišku, tada jau labiau jau dėl zuikių gaudymo. Galima užtikrinti ir kad vairuotojai rimčiau į tai žiūrėtų, ir kitas taisykles, jei tik valios savivaldybėje ir (savivaldybės pastangomis) vežėjų gretose būtų. Deja, Vilniuje labiausiai valios ir tetrūksta šiais laikais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Vilniuje įvedus tokią tvarką garantuotai atsiras žioplių, kurie ne iškart susigaudys, kad eilinį kartą pasikeitė kokia nors bilietų žymėjimo/pildymo/įsigijimo tvarka ir bus nuskalpuoti keleivių kontrolės. Kam visa tai? O jei važinėji VT grynai dėl pramogos - tu irgi tampi statistikos dalimi, tačiau ji nieko neparodo. Vieną dieną gali maltis viename miesto gale, kitą dieną - kitur.
O kokį kartą-du gyvenime gauti baudą administracine tvarka lyg ir visai sveika, ar ne?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
O bausti tokiu atveju apskritai net nelabai yra už ką. Keleivių kontrolei iš esmės užtektų tokius žmones informuoti. Jeigu žmogus jau nusipirko nuolatinį, tai savaime suprantama, kad neketina nusižengti.
Comment
-
Tas įstatymas užsieniečiams išsilaikyti kalbos egzaminą galios VT vairuotojams? Nors bilietų jau neparduoda, bet turėtų skaitytis "su vartotojais bendraujančiu personalu", nes pvz. žemagrindžiuose turi prieiti prie keleivio ir panaudoti rampą vežimėlio užvažiavimui. Net senoj Škodoj keleivis gali prieiti ir pasakyti, jog svyla pečiuko laidai ir galimai tr. pr. dega / tuoj degs.
Įdomu dėl korupcijos, nes galimai žinau, jog rusakalbiai taksistai anksčiau turėję laikytis egzaminą, išlaikydavo galimai neteisėtai.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Dar vienas MadeInVilnius straipsnis apie Vilniaus mero nuomonę apie Vilniaus VT ir Krokuvos planus.
Krokuva planuoja įrengti metro ir naujas tramvajų linijas, o Vilnius apie ateitį negalvoja
Krokuva intensyviai plečia viešojo transporto tinklą, kad patenkintų augančius gyventojų ir turistų poreikius bei pagerintų gyvenimo kokybę mieste. Pagrindinis tikslas – sukurti modernią ir veiksmingą infrastruktūrą, kuri sujungtų visus miesto rajonus ir užtikrintų greitą ir patogų susisiekimą su darbu, mokyklomis ir kitomis svarbiomis vietomis. Nors Vilniuje gyvena tik 200 tūkst. mažiau žmonių negu Krokuvoje, apie tramvajaus linijos įrengimą čia net nekalbama.
Krokuva – tai antrasis pagal dydį ir gyventojų skaičių miestas Lenkijoje. Tai taip pat tarp turistų populiari kryptis. Kadangi miestas vis auga ir, tikėtina, per artėjančius kelerius metus gyventojų skaičius dar labiau padidės, miesto savivaldybė ėmėsi planuoti viešojo transporto infrastruktūros plėtrą, kurioje numatoma įrengti kelias naujas tramvajų linijas, pratęsti dabartines linijas ir… įrengti metro.
Nors šiam projektui įgyvendinti prireiks daug metų, jau dabar vyksta intensyvūs parengiamieji darbai. Planuojama nutiesti pirmąją metro liniją, kuri sujungs Bronovicus su Naująja Huta ir drieksis per miesto centrą. Metro tiesimas yra didžiulis iššūkis, bet kartu ir investicija, kuri ilgiems metams pakeis Krokuvos veidą ir turės įtakos miesto plėtrai – įsitikinusi ne tik miesto savivaldybė, bet ir Krokuvos gyventojai.
Nors mero komentarai buvo sakyti prieš dviejus metus, galima teigti, jog dabartinis meras tikrai nesupranta kaip veikia miestas, kaip jį reikia planuoti ir ką reikia spręsti.
Pasak jo pirmą reik sutankinti miestą, o po to įrengti susisiekimą. Per tiek nepriklausomybės metų, kai miestas buvo tik tankinams, neplanuojamas ir nesprendžiamos susisiekimo, o ypač VT sritys, jis ir toliau sako, reikia tankinti. Visiškai nėra pasimokoma iš klaidų, kai užstatomi kvartalai ar rajonai, tačiau iki jų nėra jokios infrastruktūros privažiuoti įvairias būdais, o įgyvendinus "tankinimą" - nebelieka vietos susisiekimo infrastruktūrai.
„Pagrindinis dalykas, kur aš kreipčiau dėmesį per artimiausius ketverius metus – ne į tramvajaus ar metro įvedimo klausimą, bet miesto plėtros arba miesto tankinimo politikos tinkamą suformavimą tam, kad ateityje, kai, tikiuosi, Vilnius turės milijoną gyventojų ar daugiau, būtų padaryta viskas, kad patogiai būtų galima pradėti įrenginėti tas pačias naujos transporto rūšies linijas. Visą laiką reikia turėti mintį, kad mes statome miestą ne tik sau šiandienai ir rytojui, bet kuriame ateities kartoms”, – prieš dvejus metus teigė meras.
- 7 patinka
Comment
Comment