Visiškai nesutinku su 2G naikinimu, priešingai - naikinti reikia T16. Ir nereikia grįžti į tai kas buvo prieš 30 metų, nes nebuvo gerai.
T16 dubliuoja 2G, tai faktas, ir yra kitokių alternatyvių maršrutų, kurie galėtų T16 ne tik esminėse atkarpose padengti, bet ir suteikti naują kokybę (kad ir panaikintojo T14 atšaka nuo centro iki karoliniškių būtų prasminga). Ko trūksta, tai 2G reikalinga papildoma talpa, ir tą galėtų duoti ypatingai ilgas autobusas/troleibusas; arba konvertavimas į tramvajų.
Reguliarumui užtikrinti trūksta tiek laisvės pr. atkarpose, tiek ateities g. prioriteto VT, kad nestovėtų bendrame kamštyje + praverstų VT ir pėstiesiems skirtas tiltas per Nerį ties Litexpo. Tai čia ne maršruto problema.
Beje priminsiu, kad neturime ekspresinių autobusų tinklo, tai jų atsiradimas šiokių tokių korekcijų galėtų įnešti.
T16 dubliuoja 2G, tai faktas, ir yra kitokių alternatyvių maršrutų, kurie galėtų T16 ne tik esminėse atkarpose padengti, bet ir suteikti naują kokybę (kad ir panaikintojo T14 atšaka nuo centro iki karoliniškių būtų prasminga). Ko trūksta, tai 2G reikalinga papildoma talpa, ir tą galėtų duoti ypatingai ilgas autobusas/troleibusas; arba konvertavimas į tramvajų.
Reguliarumui užtikrinti trūksta tiek laisvės pr. atkarpose, tiek ateities g. prioriteto VT, kad nestovėtų bendrame kamštyje + praverstų VT ir pėstiesiems skirtas tiltas per Nerį ties Litexpo. Tai čia ne maršruto problema.
Beje priminsiu, kad neturime ekspresinių autobusų tinklo, tai jų atsiradimas šiokių tokių korekcijų galėtų įnešti.
Comment