Tik reikėtų ir Kalvarijų gatvę "išvalyti" dešinėje pusėje (žiūrint nuo tilto) iki pat Holiday Inn, įskaitant ir jį patį... Taip pat tą trikampiuką tarp Kalvarijų, Šeimyniškių ir Lvovo. Bet čia gautųsi automobilizacijos skatinimas. Nori nenori, bet anksčiau ar vėliau, geriau anksčiau, reikėtų Kreivojo tilto ir tuomet būtų galima iš esmės ŽT palikti tik VT su taksi.
Prie Holiday Inn irgi mačiau kažkas buvo pabraižęs viešojo transporto hub'ą Jono Jablonksio skvero vietoje:
Nieko nesigaus, nes per dideli transporto srautai ir jų iš Konstitucijos ir Šeimyniškių g. nuimti nėra kaip. O jei masiškai persodinant žmones į VT, tada iš viso tokių grandiozinių perdarymų nereikia.
Istorinis įvykis Naujojoje Vilnioje!
Vakar mūsų bendruomenė kūrė ne tik planus, bet ir istoriją! Naujosios Vilnios miesto bendruomenė surengė kūrybines dirbtuves, kuriose dalyvavo: JUDU - Susisiekimo paslaugos gausi komanda LTG Link gausi komanda LTG Infra stočių vystymo projekto vadovė Džiuginta Daujotaitė Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovas Anton Nikitin
N. Vilnios seimo narys Liutauras Kazlavickas Naujosios Vilnios seniūnija
Judumo ekspertai Gaučė ir Ko
Dirbome kartu tam, kad dėliotume Naujosios Vilnios geležinkelio stotelių ateitį, analizuotume dabartinius ir planuotume būsimus keleivių srautus . Mūsų vizija?
6G autobusai ir miesto traukinys – greitas ir patogus ryšys su Vilniaus centru
Vieningas bilietas
Dažnesni ir patogesni autobusų bei traukinių grafikai
Tremtinių/N. Vilnios stoties transporto mazgo prieinamumas visiems – pėstiesiems, dviratininkams, vairuotojams ir viešojo transporto naudotojams!
Ir tai dar ne viskas! Jau kitais metais sulauksime geležinkelio stoties tunelio atnaujinimo, kuris sujungs abi Naujosios Vilnios dalis .
Esame pasiryžę, kad mūsų idėjos taptų miesto planavimo dalimi! #NaujojiVilnia#DarnusJudumas#MiestoTraukinys#6GAutobusai#KartuStipresni#TunelioAtnaujinimas
Tų, kas prižiūri sistemą, atsakomybės nebuvimas. Ir iš savivaldybės pusės nieko nedaroma, kad atsakomybės būtų reikalaujama. Lochams, kurie nesugeba nusipirkti automobilio, ir taip sueis...
2024 metai, tuoj 2025.
Vilnius, stotis
Atvažiuoja 7 troleibusas, vežantis į Žvėryną, į vieną iš prestižinių Vilniaus rajonų.
Tarkim įlipa lenkų turistas, atvykęs su jungtiniu traukiniu.
Įlipa į tokį troleibusą (nėra nei vieno komposterio, suklijuoti lipdukai, kaip galima susimokėti išmaniais įrenginiais arba kortele, troleibuso nerodo švieslelentėje, nerodo ir gpse, apie salono vaizdelį nėra kalbos net):
Jei prieš 20 metų kas būtų pasakęs, kad įlipus į troleibusą tiesiog nebus galimybės susimokėti už bilietą (nebent jei turi su savimi telefoną), tai turbūt būtume gerokai nustebę. Dabar tai Vilniaus kasdienybė.
2024 metai, tuoj 2025.
Vilnius, stotis
Atvažiuoja 7 troleibusas, vežantis į Žvėryną, į vieną iš prestižinių Vilniaus rajonų.
Tarkim įlipa lenkų turistas, atvykęs su jungtiniu traukiniu.
Įlipa į tokį troleibusą (nėra nei vieno komposterio, suklijuoti lipdukai, kaip galima susimokėti išmaniais įrenginiais arba kortele, troleibuso nerodo švieslelentėje, nerodo ir gpse, apie salono vaizdelį nėra kalbos net):
As nelabai pagaunu, o is kur juos traukt pradejo? Lygtais iki kol nepradejo vezti nauju SOR'u tokiu nudroztu ir be komposteriu praktiskai nebuvo. Bet dabar su naujais troleibusais kazkodel visokias atliekas is patvoriu pradejo traukt.
Tiesiog laukė laukė naujų troleibusų, o senų netvarkė deramai. Jau gal porą metų. Tai ir susidarė tokia situacija, kad naujų dar nėra visų, o seni jau visiškai nusidrožė.
Tarkim įlipa lenkų turistas, atvykęs su jungtiniu traukiniu.
Lenkas kelias stoteles nuvažiavęs nenumirs. Man kur kas baisiau ne vaizdas turistams, o tai, kad vilniečiai priversti kasdien dūminti savo automobiliais, nes miesto valdžiai yra absoliučiai nesvarbu.
Turistams tai tik nuotykis - panasiai buvo Belgrade man 2023 metais - teko vaziuoti gerokai naujesniu, bet panasios, jei ne dar prastesnes technines kokybes truliku, kuriame nebuvo imanoma susimoketi uz kelione niekaip. Jie tada buvo ivede sistema, kad galima susimoketi SMS zinute, bet tam reikejo serbisko numerio, o as tik e-sim turejau. Galimybes pirkti kioskuose ir is vairuotojo buvo panaikintos. Priemiau tai kaip gera nuotyki ir tiek. Ta pati padarys lenku turistas, o egzotisku rytu norinciam prancuzu ar amerikieciu turistui tai tik paliks gilesni ispudi kaip geras nuotykis ir didele egzotika. Zymiau liudniau, kad vietiniai turi tokiais dalykais vaziuoti i darba ar pasiimti vaikus is bureliu kiekviena diena. Dar liudniau, kad tai padejo jau dabar sukurti kultura, kai kiekvienas , kas fiziskai ir finansiskai sau gali leisti, perka automobili ASAP sukurdumas begalinius kamscius, uzterstuma, didindami mirtinu avariju pavoju ir skatindami klimato atsilima.
Turistams tai tik nuotykis - panasiai buvo Belgrade man 2023 metais - teko vaziuoti gerokai naujesniu, bet panasios, jei ne dar prastesnes technines kokybes truliku, kuriame nebuvo imanoma susimoketi uz kelione niekaip. Jie tada buvo ivede sistema, kad galima susimoketi SMS zinute, bet tam reikejo serbisko numerio, o as tik e-sim turejau. Galimybes pirkti kioskuose ir is vairuotojo buvo panaikintos.
Tokie, ar ne?
Serbijoje apskritai viešojo transporto būklė menkesnė už Vilniaus. Vis tiek europiniai pinigai daro savo...
Šiandien pagalvojau, kodėl 27 ir 37 autobusai neužsuka į Broniaus Laurinavičiaus skverą? Būtų sukurtos persėdimo galimybės į kitus maršrutus. Iš skvero pasukti į kairę Žalgirio g. nėra problema
Tokie, ar ne?
Serbijoje apskritai viešojo transporto būklė menkesnė už Vilniaus. Vis tiek europiniai pinigai daro savo...
Taip! Sunku buvo suvokti, kad jie ne tokie ir seni (dauguma apie 10 metu, Vilniuje 2004 metu trulus vadinam "naujais"), ypac kaip atrodo viduje. Belgrade panasiai kaip Vilniuje, bet Novi Sade tikrai gerokai prasciau - labai seni autobusai, kurie vaziuoja labai nelogiskais marsrutais ratais (masina nuo traukiniu stoties iki upes prie pilies maziau nei 10min, autobusu beveik 40min, nes ratu vaziuoja kazkodel)
Bet nemanau, kad cia "europiniu pinigu" problema, bet poziurio. Sarajeve, kuris gerokai maziau pinigu nei Belgradas ar Vilnius turi, kai buvau realiai perstate nuo nulio tramvaju (isrinko begius, juos pakeite naujais, nezinau kuo is esmes skiriasi nuo sistemos statymo nuo nulio), ka Vilniaus politikai vadina "kosmodromu", o troleibusai jau tada buvo nauji, patogus ir galintys dali trasos vaziuoti be usu, ka Vilniuje pristate kaip super naujove. Labiausiai is kelioniu po Balkanus sokiravo Kisiniove , kuris labai neturtingas. Autobusai lygiai tokie patys kaip Vilniuje, bet troleibusai zymiai geresni - yra ir tie prailginti, ir autonominiai, tarybiniu nemaciau nei vieno, nepaisant to, kad kazkada buvo zymus straipnis "Vilnius- tai Kisiniovas, apsimetantis Viena", visi gana nauji (iki 10 metu), ironiskai Tiraspolio VT primene Vilniaus - miksas tarybiniu skodu ir naujesniu truliku. Reziumuojant, is miestu, kurie negauna "europiniu pinigu" uz Vilniu prasciau maciau tik Novi Sade, Tiraspolyje, Tiranoje ir Pristinoje
Comment