Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujųjų troleibusų surinkimo kokybė: durys prisuktos kaip sename tr14.

    Comment


      Avarija, Stoties g.

      Comment


        Troleibusų pirkimas jau paskelbtas: https://www.vilniausviesasistranspor...s-troleibusus/

        Comment


          Komfortabilumas, saugumas bei ekologiškumas – tai reikšmingi kriterijai, lemiantys viešojo transporto pasirinkimą kelionėms mieste.Tęsiame troleibusų parko atnaujinimą tam, kad kuo daugiau žmonių savo kasdienėms kelionėms rinktųsi viešąjį transportą. Nuosekliai investuojame ir į mažiau gamtą teršiantį transportą – planuojame, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių bus varomos elektra“, –sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
          Puikiai cirkininkas parodė savo išmonę apie VT. Graudus...

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

            Puikiai cirkininkas parodė savo išmonę apie VT. Graudus...
            Vieną lyg ir pataikė

            Comment


              Click image for larger version  Name:	IMG_5707.jpeg Views:	0 Size:	33,4 kB ID:	2162434 Kas norite, prašom, visa techninė dokumentacija is ERPB ir VVT paskelbto konkurso….
              Attached Files
              Paskutinis taisė Romikas; 2024.10.30, 12:32.

              Comment


                Click image for larger version

Name:	IMG_5706.jpeg
Views:	548
Size:	138,4 kB
ID:	2162433 IMG_5706.jpeg
                Parašė Romikas Rodyti pranešimą
                Kas norite, prašom, visa techninė dokumentacija is ERPB ir VVT paskelbto konkurso….
                Na Svieslentes PVZ tai jau….

                Comment


                  Labai neįprastoje vietoje sumontuota gaudyklė, A juostoje gerokai prieš sankryžą. Kalvarijų g. važiuojant link Žaliojo tilto. Vakarinio piko metu teko matyti vieną troleibusą bandant pasijungti. Tai well, well... nepataikė ir suformavo už savęs kamštį, nes dėl darbų palikta tik viena eismo juosta.

                  Fone važiuoja T10 autonomine eiga.

                  Comment


                    Už dviašius keturdurius ir spalvotas švieslentes didelis pliusas. Gaila, kad į dabartinius naujus SOR’us tokių nemontuoja

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Už dviašius keturdurius ir spalvotas švieslentes didelis pliusas. Gaila, kad į dabartinius naujus SOR’us tokių nemontuoja
                      Jeigu keturduriu būtų dviašis, tai visi keleviai visada sėdėtų ar stovėtų prie durų

                      Comment


                        Susimaišiau. Bet senesnio modelio SOR, tokie ir būdavo. Gal net Vilniuj geriau būtų tikę nei dabartiniai

                        https://transphoto.org/photo/1202667/

                        Click image for larger version

Name:	IMG_9576.jpeg
Views:	446
Size:	210,5 kB
ID:	2162560

                        Comment


                          4 durys tokiame autobuse - nesąmonė. Vilniuje reikia priversti naudotis priekinėmis durimis, o tai visiškai vodzilos išnaglėjo. Seniau bent buvo leidžiama išlipti, dabar jau iš viso per jas neleidžiama nei išlipti, nei įlipti... Ir tai saviveikla, proteguojama tiek VVT administracijos, tiek ir "Transrevio" (bet tik Scaniose, o ne Isuzu).

                          Comment


                            Click image for larger version  Name:	IMG_5712.jpeg Views:	0 Size:	133,1 kB ID:	2162606 …. Tai pas vairuotoją bus MiniBaras
                            Paskutinis taisė Romikas; 2024.10.30, 22:58.

                            Comment


                              Kartoninius trafaretus naudojančiose senose Škodose naujas užrašymas - vietoje "iki 1/2 - ojo parko rašoma tiesiog "Grįžta į parką". Kam naudingas toks dizaino pakeitimas? Keleiviams tai kažkas aiškesnio? Pvz. jei su tokiu trafaretu atvažiuoja troleibusas Žirmūnų žiede, tai kaip mažiau besidominčiam keleiviui žinoti, į kurią parką važiuojama - daugiausia, aišku, į 1-ąjį, tačiau paskutinis 9 maršruto troleibusas berods į parką grįžta irgi iš Žirmūnų. Juk retas keleivis žinos, kad ant lentelės nebelikus parkų numeracijos, suprasti į kurį parką grįžtama galima tik pagal troleibuso garažinio numerio pirmąjį skaičių - jei 1 reiškia iki 1-ojo parko, jei 2 - iki 2-ojo.
                              Attached Files

                              Comment


                                Troleibusus mėto iš vienų maršrutų į kitus, neatsižvelgiant į parkus, todėl ir pakeitė. O tai turint dvi lenteles, vairuotojai žiopliai uždės ne tą, kurią turėtų...

                                Comment


                                  O kodėl juos mėto? Beje, 2566 važinėjo 7 maršrutu piko metu, prieš metus permetė į 1-ą parką, o dabar jis išardytas patvory 2-ajame.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Nes neužtenka. Be to tai susiję ir su naujais troleibusais, kai siekiama paskirstyti juos po visus maršrutus. Dabar dar ir dėl Kalvarijų g. darbų važiuoja 6 ir 10 tik nauji, tai senas Škodas permeta kaip kompensaciją į kitus maršrutus nepaisant parkų, įprastai aptarnaujančių tuos maršrutus.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.31, 08:53.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      4 durys tokiame autobuse - nesąmonė. Vilniuje reikia priversti naudotis priekinėmis durimis, o tai visiškai vodzilos išnaglėjo. Seniau bent buvo leidžiama išlipti, dabar jau iš viso per jas neleidžiama nei išlipti, nei įlipti... Ir tai saviveikla, proteguojama tiek VVT administracijos, tiek ir "Transrevio" (bet tik Scaniose, o ne Isuzu).
                                      Dar jie išmoko stoti taip, kad priekinės durys būtų už stotelės ribų, pvz. vejoje. Būna, kad ir antrosios durys vos pataiko prie platformos. Ir žinoma, visi keleiviai bėga per visą stotelę.

                                      Comment


                                        Tai jei priekinės nenaudojamos, tai ir stoja taip. Be to jei užpakalyje važiuoja kitas troleibusas ar autobusas, tai priekyje važiuojantis turi stoti ne viduryje stoelės. Šiaip tai stotelės Vilniuje takpna tik po dvi transporto priemones. Trys jau tik mažai kur telpa. Kai kur ir dvi problematiška sutalpinti, jei bent vienas iš autobusų yra dvigubas...

                                        Comment


                                          Normaliose miestuose, autobusai stoja ties sustojimo ženklu stotelės pradžioje, ir ties juo stovi laukiantys keleiviai, kad lipti per priekines duris. Tada atvažiuoja kitas autobusas į tą vietą. Ir niekas nelaksto per stotelę, bandydami pamatyti ar pagauti reikiamą TP.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X