Naujųjų troleibusų surinkimo kokybė: durys prisuktos kaip sename tr14.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
„Komfortabilumas, saugumas bei ekologiškumas – tai reikšmingi kriterijai, lemiantys viešojo transporto pasirinkimą kelionėms mieste.Tęsiame troleibusų parko atnaujinimą tam, kad kuo daugiau žmonių savo kasdienėms kelionėms rinktųsi viešąjį transportą. Nuosekliai investuojame ir į mažiau gamtą teršiantį transportą – planuojame, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių bus varomos elektra“, –sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Puikiai cirkininkas parodė savo išmonę apie VT. Graudus...
Comment
-
Paskutinis taisė Romikas; 2024.10.30, 12:32.
Comment
-
IMG_5706.jpegParašė Romikas Rodyti pranešimąKas norite, prašom, visa techninė dokumentacija is ERPB ir VVT paskelbto konkurso….
- 3 patinka
Comment
-
Labai neįprastoje vietoje sumontuota gaudyklė, A juostoje gerokai prieš sankryžą. Kalvarijų g. važiuojant link Žaliojo tilto. Vakarinio piko metu teko matyti vieną troleibusą bandant pasijungti. Tai well, well... nepataikė ir suformavo už savęs kamštį, nes dėl darbų palikta tik viena eismo juosta.
Fone važiuoja T10 autonomine eiga.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąUž dviašius keturdurius ir spalvotas švieslentes didelis pliusas. Gaila, kad į dabartinius naujus SOR’us tokių nemontuoja
Comment
-
Susimaišiau. Bet senesnio modelio SOR, tokie ir būdavo. Gal net Vilniuj geriau būtų tikę nei dabartiniai
https://transphoto.org/photo/1202667/
- 1 patinka
Comment
-
4 durys tokiame autobuse - nesąmonė. Vilniuje reikia priversti naudotis priekinėmis durimis, o tai visiškai vodzilos išnaglėjo. Seniau bent buvo leidžiama išlipti, dabar jau iš viso per jas neleidžiama nei išlipti, nei įlipti... Ir tai saviveikla, proteguojama tiek VVT administracijos, tiek ir "Transrevio" (bet tik Scaniose, o ne Isuzu).
- 5 patinka
Comment
-
Kartoninius trafaretus naudojančiose senose Škodose naujas užrašymas - vietoje "iki 1/2 - ojo parko rašoma tiesiog "Grįžta į parką". Kam naudingas toks dizaino pakeitimas? Keleiviams tai kažkas aiškesnio? Pvz. jei su tokiu trafaretu atvažiuoja troleibusas Žirmūnų žiede, tai kaip mažiau besidominčiam keleiviui žinoti, į kurią parką važiuojama - daugiausia, aišku, į 1-ąjį, tačiau paskutinis 9 maršruto troleibusas berods į parką grįžta irgi iš Žirmūnų. Juk retas keleivis žinos, kad ant lentelės nebelikus parkų numeracijos, suprasti į kurį parką grįžtama galima tik pagal troleibuso garažinio numerio pirmąjį skaičių - jei 1 reiškia iki 1-ojo parko, jei 2 - iki 2-ojo.
- 2 patinka
Comment
-
Nes neužtenka. Be to tai susiję ir su naujais troleibusais, kai siekiama paskirstyti juos po visus maršrutus. Dabar dar ir dėl Kalvarijų g. darbų važiuoja 6 ir 10 tik nauji, tai senas Škodas permeta kaip kompensaciją į kitus maršrutus nepaisant parkų, įprastai aptarnaujančių tuos maršrutus.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.31, 08:53.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą4 durys tokiame autobuse - nesąmonė. Vilniuje reikia priversti naudotis priekinėmis durimis, o tai visiškai vodzilos išnaglėjo. Seniau bent buvo leidžiama išlipti, dabar jau iš viso per jas neleidžiama nei išlipti, nei įlipti... Ir tai saviveikla, proteguojama tiek VVT administracijos, tiek ir "Transrevio" (bet tik Scaniose, o ne Isuzu).
- 7 patinka
Comment
-
Tai jei priekinės nenaudojamos, tai ir stoja taip. Be to jei užpakalyje važiuoja kitas troleibusas ar autobusas, tai priekyje važiuojantis turi stoti ne viduryje stoelės. Šiaip tai stotelės Vilniuje takpna tik po dvi transporto priemones. Trys jau tik mažai kur telpa. Kai kur ir dvi problematiška sutalpinti, jei bent vienas iš autobusų yra dvigubas...
- 1 patinka
Comment
Comment