Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNežinau ar Outlet, bet VMSA nuleido į kanalizaciją spėju šį projektą taip pat: https://citify.eu/en/pilaites-pr-pesciuju-viadukai/
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Asfalto savivaldybė nemoka pėsčiųjų viadukų statyti.
- 5 patinka
Comment
-
Neveltui stovi ~15vnt nenaudojamų 2 parke
Naujieji Vilniaus troleibusai jau susidūrė su problemomis https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...su-problemomis
Rugpjūtį į sostinės gatves išriedėjo pirmieji 20 naujų troleibusų „Škoda“. Jų palaipsniui daugėja. Tačiau keleiviai pastebėjo, kad kai kurie jų jau patyrė gedimų: neveikė kondicionavimo sistema, viduje susidarė nedidelių balų, sėdynės buvo sudrėkusios ir pan. „Vilniaus viešasis transportas“ neneigė, kad tam tikrų problemų su naujaisiais troleibusais tikrai yra.
„Vilniaus viešojo transporto“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė LRT.lt pripažino, kad su naujais troleibusais tam tikrų problemų tikrai yra. Tiesa, anot pašnekovės, tai labiau pavieniai atvejai.
„Rimtų gedimų naujuose troleibusuose nenustatyta. Vos keliuose troleibusuose buvo nustatyti gamykliniai brokai – buvo užspaustos oro kondicionavimo žarnos, o tai lėmė, kad viduje susidarydavo kondensatas. Gamyklinis brokas šiuo metu yra šalinamas“, – komentavo ji. G. Žalytės-Štarienės teigimu, fiksuoti trūkumai šalinami gamintojo sąskaita, kadangi, remiantis sutartimi su troleibusų gamintoju, troleibusams taikoma 5-erių metų priežiūros garantija.
Šiuo metu Vilniaus gatvėmis rieda jau 35 nauji troleibusai. Remiantis sutartimi su gamintoju, anot G. Žalytės-Štarienės, kas savaitę į Vilnių atvežama po 4–5 troleibusus.
Šiuo metu 17 troleibusų yra montuojamos minėtos sistemos ir jie ruošiami registracijai. Planuojama, kad keleivius jie pradės vežti lapkritį. Tikimės, kad iki šių metų pabaigos Vilniaus gatvėse važiuos jau 55 nauji troleibusai „Škoda 32 Tr“ . Kitų metų kovą išriedėjus paskutiniams naujiems įsigytiems troleibusams (tuomet sostinės gatvėse kursuos jau 91 naujas troleibusas), Vilniuje vis dar kursuos kiek daugiau nei 70 senų troleibusų. Rugpjūtį vykusiame aukcione buvo parduota 16 senųjų čekoslovakiškų troleibusų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNeveltui stovi ~15vnt nenaudojamų 2 parke
Naujieji Vilniaus troleibusai jau susidūrė su problemomis https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...su-problemomis
p.s. atvežama nereškia kad naudojami. Aišku pasiruošti negalėjo. Turbūt kaip žiema kelininkams atėjo netikėtai.
Kas mane nustebino - sujungimas hermetiku tarp orlaidės rėmo ir apatinio stiklo. Nemanau, kad jis atlalikys tuos 5 garantinius metus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKuo toliau tuo labiau matyti, kad kvalifikuotų darbininkų trūksta visur, ne tik Lietuvoje. Vakarietiškų automobilių kokybė irgi krenta. Jei net toks Boeing turi rimtų problemų su kokybe, tai kokios čia dar pretenzijos Škodai?
Comment
-
O prie ko čia Škoda? Jie tik elektroniką montuoja, visos strėlės turi skrist SOR’ui, kuris šiaip pigus gamintojas, kuri šiaip gamino iki šiol mažais kiekiais troleibusus tik Čekijos ir Slovakijos rinkom, pagrinde mažesniems miestams. Vilniaus užsakymas didžiausias jų istorijoj.
P.S. pasikartosiu dėl tų lėtų gavimų/išleidimų, tai pagal sutartį šįmet turėjo būti gauti 20vnt, kai šiai dienai jau yra minimum 55vnt
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNelabai suprantu ką čia matome nuotraukoje, nes autobusas su avariniu, tik jis čia stovi ar važiuoja? Jeigu stovi, tai už sustojimą netinkamoje vietoje niekas teisių neatims.
- 1 patinka
Comment
-
Negalima. Bet ar norima pasakyti, kad tiesiog "nei iš šio nei iš to" abu autobusų vairuotojai sugalvojo įsijungti avarinius ir nevažiuoti savo eismo juosta, o išvažiuoti į priešpriešinę? Kadangi nesimato kas ten toje eismo juostoje yra, darytina prielaida, kad yra kažkokia kliūtis, kurią tenka apvažiuoti. Jeigu taip, tai stipriai absurdiškas kabinėjimasis prie tokių dalykų. Nejaugi jei yra kliūtis, tai vien dėl dvigubos ištisinės reikia stovėti kaip įkaltam ir laukti, kol ji bus pašalinta?
- 8 patinka
Comment
-
Jie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.21, 22:59.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąJie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.
Ir jei Viršilų g. yra "tanki miesto dalis", tai aš gyvenime kažką praleidau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąJie taip tiesiog stoja, nes netelpa pasukti į Viada degalinę. VVT idiotai nesugeba įsirengti degalinės savo teritorijoje, todėl autobusai užtveria visą Viršilų gatvę, stoja viduryje ištisinės. Nekalbant, kad autobusų parkas išvis neturėtų būti tankioje miesto dalyje.
ŠaltinisPaskutinis taisė taccido; 2024.10.21, 23:21.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
VVT veža keleivius, o ne užsiima degalų pardavimu.
Ir jei Viršilų g. yra "tanki miesto dalis", tai aš gyvenime kažką praleidau.
Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?Paskutinis taisė Nikas; 2024.10.21, 23:36.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
O Verkių depe degalinė tada kaip rišasi su keleivių vežimu? VVT prieš dešimt metų norėjo Justiniskiu depe degalinės. Nesugebėjo suderinti. Per arti pastatai.
Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?
O Liepkalnis ... Pamatysit.
Nelabai racionalu turėti vieną degalinę priemiestyje ir visą transportą užpildyti tik ten. Net ir Verkių g. parkas yra santykinai netoli miesto centro.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.10.22, 00:08.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
O Verkių depe degalinė tada kaip rišasi su keleivių vežimu? VVT prieš dešimt metų norėjo Justiniskiu depe degalinės. Nesugebėjo suderinti. Per arti pastatai.
Ar Liepkalnio depe bus degalinė..?
Comment
Comment