Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Išsididinkit paskutinę foto – akivaizdžiai atsistojo be elektros. Vairuotoja – jauna mergina. Negi stums trūliką? Girdėjau, galima pastumti vienam vairuotojui, net su kažkiek keleivių sėdint. Visgi juos net mokina, kad nedarytų gėdos stumdami, o kviestų buksyrą į pagalbą. Tipo prifilmuos aplinkiniai ir Instagrame suksis, kaip keleiviai sumdo trūlą... neprestižas. Elektros nebūna ten, kur susikirtimai, apibraukiau:
    Anksčiau troleibusai galėdavo pavažiuoti keliasdešimt metrų be kontaktinio tinklo. Tik nežinau, ar visi modeliai tuo pasižymi.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Taip, galima būtų apmokyti trumpai, nemokant su autonomine eiga važiuoti... Bet nafig tada ji reikalinga?
      Ji ir nėra reikalinga. Pinigų švaistymas tam kad kai kuriems lunatikams laidai vaizdą gadina.
      Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2024.10.09, 10:17. Priežastis: pataisiau citatą

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Anksčiau troleibusai galėdavo pavažiuoti keliasdešimt metrų be kontaktinio tinklo. Tik nežinau, ar visi modeliai tuo pasižymi.
        Naujieji Solaris gali pavažiuot. Senieji ilgieji Solaris gali tik kelis metrus iš eigos, kol dar nespėjo pilnai sustoti. Senos Škodos negali.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Naujieji Solaris gali pavažiuot. Senieji ilgieji Solaris gali tik kelis metrus iš eigos, kol dar nespėjo pilnai sustoti. Senos Škodos negali.
          esu ne kartą matęs kaip sena škoda pametus ūsus darieda iki stotelės. Kažkokia laisva eiga pas juos yra.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Naujieji Solaris gali pavažiuot. Senieji ilgieji Solaris gali tik kelis metrus iš eigos, kol dar nespėjo pilnai sustoti. Senos Škodos negali.
            Kad būtent senąsias atsimenu. Dėdė gyveno Žolyno g., būdavo įdomu stebėti troleibusus 1-me parke. Tarp linijų pavažiuodavo bent jau 14Tr.
            Gal kas Viršuliškėse gyvena, gali pastebėti kaip ten vyksta

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              esu ne kartą matęs kaip sena škoda pametus ūsus darieda iki stotelės. Kažkokia laisva eiga pas juos yra.
              Tai rieda jei nestabdo.
              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Kad būtent senąsias atsimenu. Dėdė gyveno Žolyno g., būdavo įdomu stebėti troleibusus 1-me parke. Tarp linijų pavažiuodavo bent jau 14Tr.
              Gal kas Viršuliškėse gyvena, gali pastebėti kaip ten vyksta
              Na tai ir spydikas veikdavo, pats pamenu vaikystėj prieky tik stotavau į tą kampą, kur centus bert, ir stebėdavau vadylas. Dabar beveik niekada nepamatysi spydiko rodyklę bent kiek pakylant. Pats kartą sankryžoj trūlą stūmiau dar paauglystėj. Parke dabar pervarinėja stovint gale ant bamperio ir patraukiant už virvių atsikabinimui nuo laidų, kol kolega vairuoja. Tą galima pamatyti naktį, kai visas VT grįžta. Nors nežinau kaip dažnai, nes realiai poreikio tam nėra, jei nepatingi garbės ratą parke prasukt.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Na šią vasarą senąjį solarį aš pats prie stoties mačiau važiuojantį be ūsų ( net spėjau nuotrauką padaryti). Panašu, kad ta autonominė eiga nėra ilga bet panašu kad šiokia tokia yra ir gali iki kokios nors artimos vietos nuvažiuoti.
                Attached Files

                Comment


                  Sveiki, Tauragnų st. Santariškių-Žvėryno kryptimi pastebėjau KT gaudykles. Taip suprantu, kad yra planų pratęsti maršrutus iki Santarų? Tokiu atveju, kam reikalingos gaudyklės toj vietoj, kur usai būtų tik nuleidžiami?

                  Comment


                    Gaudyklės reikalingos štangų pakėlimui. O ten, jei į Santariškes, tai nuleisti reikia. Tam nereikia jokių gaudyklių. Kažkokią nesąmonę daro ir tiek. Kol kas nėra pakankamo kiekio troleibusų, kad būtų galima paleisti kokį naują ar prailginti esamą maršrutą, kuris dalį trasos įveiktų be KT.

                    Nėra jokios autonominės eigos senuose troleibusuose, tame tarpe ir Solariuose ar Škodose. Troleibusas gali pariedėti, jei stovi nuokalnėje ar netgi įkalnėje (atgal). O šiaip tai vairuotojai yra mokomi nesustoti tokiose vietose, kaip susikirtimai ar iešmai. Bet sankryžoje visko gali pasitaikyti. Staigus stabdymas ir sustojama taip, kaip nuotraukoje. Jei visiškai lygi vieta, tai troleibusas nepariedės. Stumti galima, bet vėlgi, seniau tai matyt leisdavo, o dabar uždraudė. Dėl biurokratinių niuansų ir atsakomybės, jei ką...
                    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.09, 19:25.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nėra jokios autonominės eigos senuose troleibusuose, tame tarpe ir Solariuose ar Škodose. Troleibusas gali pariedėti, jei stovi nuokalnėje ar netgi įkalnėje (atgal). O šiaip tai vairuotojai yra mokomi nesustoti tokiose vietose, kaip susikirtimai ar iešmai. Bet sankryžoje visko gali pasitaikyti. Staigus stabdymas ir sustojama taip, kaip nuotraukoje. Jei visiškai lygi vieta, tai troleibusas nepariedės. Stumti galima, bet vėlgi, seniau tai matyt leisdavo, o dabar uždraudė. Dėl biurokratinių niuansų ir atsakomybės, jei ką...
                      Be abejonės, toks troleibuso stūmimas gal ir kiek apgailėtinas, bet skamba romantiškai
                      Ypač, kai stumia visas keleivių kontingentas...

                      Comment


                        Šįvakar ir vėl teko matyt 12m autobusais važiuojant tiek 3G, tiek 1G, tiek 53.
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241009_211611_Gallery.jpg Views:	0 Size:	280,3 kB ID:	2157597
                        Paskutinis taisė sindiktas; 2024.10.09, 21:20.

                        Comment


                          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                          Šįvakar ir vėl teko matyt 12m autobusais važiuojant tiek 3G, tiek 1G, tiek 53.
                          Click image for larger version Name:	Screenshot_20241009_211611_Gallery.jpg Views:	0 Size:	280,3 kB ID:	2157597
                          5G irgi vienas šiandien ryte važiavo.

                          Comment


                            Ne visi vairuotojai moka dirbti su ilgais autobusais (18 metrų), tad jie dirba su trumpais autobusais (12 metrų).
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Tai kur jie mokėsi ant D kategorijos? Šiaip tai yra blogai, kad praktiškai ES beveik nereikia DE kategorijos, nes autobusai su varikliu gale nėra laikomi transporto priemone su priekaba, kaip kad buvo Ikarusų ir kiek vėlesniais laikais... O visokios firmelės moko vairuoti D kategorijai netgi su midibusais... Nes taip pigiau ir paprasčiau besimokančiam egzaminą išlaikyti. O kad jis normaliai neišmoksta valdyti didelio autobuso, tai jau jo problema...

                              Comment


                                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                Ne visi vairuotojai moka dirbti su ilgais autobusais (18 metrų), tad jie dirba su trumpais autobusais (12 metrų).
                                Didesnės nesąmonės dar nesu girdėjęs , iš pačio ryto ant tiek nusišnekėt .... Ilgų autobusų trūkumas, o ne kas ką moka ar kas ko nemoka...

                                Comment


                                  Šiandien ryte mačiau du naujus troleibusus ant 6 maršruto, ir dabar patikrinau transphoto.org, kad šiandien į gatves išriedėjo papildomi 6 nauji troleibusai iš pirmojo parko.

                                  Comment


                                    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                    Šiandien ryte mačiau du naujus troleibusus ant 6 maršruto, ir dabar patikrinau transphoto.org, kad šiandien į gatves išriedėjo papildomi 6 nauji troleibusai iš pirmojo parko.
                                    Didžiulė partija turės išvažiuot pirmadienį, nes 6 ir 10 maršrutuose turėtų dirbti tik nauji SOR troleibusai, nes Kalvarijų g. bus lyg nuimamas kontaktinis tinklas dėl remontų, tad bus reikalingas važiavimas be ūsų, turėtų greitu metu paskelbti JUDU tikslesnę info. Jau vien 6 maršrutui tokiu atveju reiks net 18 naujų troleibusų.

                                    Comment


                                      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                                      Didžiulė partija turės išvažiuot pirmadienį, nes 6 ir 10 maršrutuose turėtų dirbti tik nauji SOR troleibusai, nes Kalvarijų g. bus lyg nuimamas kontaktinis tinklas dėl remontų, tad bus reikalingas važiavimas be ūsų, turėtų greitu metu paskelbti JUDU tikslesnę info. Jau vien 6 maršrutui tokiu atveju reiks net 18 naujų troleibusų.
                                      Dabar prie Kalvarijų turgaus link Santariškių KT perkeltas į kitą gatvės pusę, kad galėtų apvažiuoti darbų zona, kurį aptverta per dvi eismo juostas

                                      Comment


                                        Šiandien į gatves išvažiavo dar 4 nauji troleibusai. Vieną iš jų mačiau ant 10 maršruto.

                                        Comment


                                          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                          Šiandien į gatves išvažiavo dar 4 nauji troleibusai. Vieną iš jų mačiau ant 10 maršruto.
                                          10 maršrute, ne ant 10 maršruto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X