Labai aiskiai matosi, kad kuo turtingesnis rajonas - tuo daugiau kas uz Benkunska balsavo - nuo vos 20-30 proc neturtinguose darbininku rajonuose iki siek tiek maziau nei puse kombloku rajonuose iki uztikrintos pergales centre iki visisko sutriuskinimo su 75 proc tokiuose turciu getuose kaip Kalnenuose. Taip, kad teisybes daug - tie kas labiau linke statistiskai vazinetis VT ir gyventi kombloke, labiau balsavo uz Zuoka, o Benkunskas pagrinde susirinko is turtinguju balsus, o jiems svarbiau keliai ir pan. Tiesa, kol gyvas Landsbergis uz konservatorius ir ju kandidatus balsuoja ne tik turtingiausi zmones, bet ir megztos beretes, kurios labiai linkusios gyventi daugiabuciuose ir vaziuoti VT, taip kad kazkiek pavaidinti kad sitos problemos rupi kazkiek reikia.
dang teisybes ka sako - https://www.vrk.lt/savivaldybiu-tary...769_rus-A.html
Labai aiskiai matosi, kad kuo turtingesnis rajonas - tuo daugiau kas uz Benkunska balsavo - nuo vos 20-30 proc neturtinguose darbininku rajonuose iki siek tiek maziau nei puse kombloku rajonuose iki uztikrintos pergales centre iki visisko sutriuskinimo su 75 proc tokiuose turciu getuose kaip Kalnenuose. Taip, kad teisybes daug - tie kas labiau linke statistiskai vazinetis VT ir gyventi kombloke, labiau balsavo uz Zuoka, o Benkunskas pagrinde susirinko is turtinguju balsus, o jiems svarbiau keliai ir pan. Tiesa, kol gyvas Landsbergis uz konservatorius ir ju kandidatus balsuoja ne tik turtingiausi zmones, bet ir megztos beretes, kurios labiai linkusios gyventi daugiabuciuose ir vaziuoti VT, taip kad kazkiek pavaidinti kad sitos problemos rupi kazkiek reikia.
Bullshit visiškas. Su tokia pačia logika galima susieti ir su pingvinų populiacijos dydžiu Antarktidoje, nes galimai turtingesniuose rajonuose labiau domisi istorija, geografija, politika kitaip nei Naujininkuose, kur labiau aktualus pašalpų klausimas.
Važiavau prieš porą dienų autobusu. Naudojant Vilniečio koretelę nerodo kiek bilietų nei žymint, nei prilietus pakartotinai po žymėjimo. Ankstesnė sistema rodydavo.
Atsibodo žiūrėti į 2 parke stovinčius ~20vnt trulų tai vakar paskambinau į JUDU ir užklausiau, kada pradės tie stovintys jau ~1,5 mėnesio patvoryje.
Aišku negalėjo atsakyti, užregistravo ir šiandien kita paskambino. Pradinė PR versija buvo:
1. atseit pastoviai vyksta naujų atvežimas, senesnių paruoštų išleidimas į trasą. Nugesinau pasakęs, kad kasdien matau kas ten ne/vyksta.
2. Tada mykti pradėjo kad lipdukus klijuoja, švieslentes montuoja, bla, bla, bla. Tada pasakiau, kad trulus reikėjo keisti jau prieš 20 metų ir turėjo masę laiko pasiruošti pakeliant užpakalį nuo kėdės, suplanuoti darbus max operatyviai, o ne nieko nedaryti 1,5 mėnesio.
3. Išsitarė, kad yra techninių problemų ir todėl absoliučiai negali įvardinti galimą išvažiavimo į trasą termino... bet to ji atseit nesakė.
Bandymus užsiminti apie totalų nieko nedarymą įrengiant A juostas ir pan. dėl VVT vystymo bendrai atšovė, kad nesiruošia komentuoti ir padėjo ragelį.
p.s. labai norėjo sužinoti kas aš ir kodėl iš viso domiuosi. Škec. Šiaip reikėtų žurnalistus užsiundyti ant VMSA, JUDU,...
p.p.s galima rinktis ar patinka meras vagis ar bukas iš esmės.
Manau jei tokia situacija su troleibusais tęsis ir toliau visai verta bandyti užkibinti žiniasklaidą. Anie tikrai apie nevažiuojančius troleibusus ir galimai „ne taip išleistus pinigus“ straipsnelių gali parašyti.
Atsibodo žiūrėti į 2 parke stovinčius ~20vnt trulų tai vakar paskambinau į JUDU ir užklausiau, kada pradės tie stovintys jau ~1,5 mėnesio patvoryje.
Aišku negalėjo atsakyti, užregistravo ir šiandien kita paskambino. Pradinė PR versija buvo:
1. atseit pastoviai vyksta naujų atvežimas, senesnių paruoštų išleidimas į trasą. Nugesinau pasakęs, kad kasdien matau kas ten ne/vyksta.
2. Tada mykti pradėjo kad lipdukus klijuoja, švieslentes montuoja, bla, bla, bla. Tada pasakiau, kad trulus reikėjo keisti jau prieš 20 metų ir turėjo masę laiko pasiruošti pakeliant užpakalį nuo kėdės, suplanuoti darbus max operatyviai, o ne nieko nedaryti 1,5 mėnesio.
3. Išsitarė, kad yra techninių problemų ir todėl absoliučiai negali įvardinti galimą išvažiavimo į trasą termino... bet to ji atseit nesakė.
Deja, bet JUDU nieko negali padaryt ir nieko nepadarys, nei jie perka tuos trulus, nei jie juos ruošia ir eksploatuoja.
Kad techninės problemos kyla, tai čia tik iš VVT nekompetencijos.
Kad jie ten stovi - VMSA požiūris į VT ir supuvusi politika (kai pasidaro fotosesiją pasirašant sutartį bei išleidžiant į gatves - visas darbas atliktas).
O kas perka? Savivaldybė? Tikriausiai. Netgi reikalavimas toks yra, jei perkama finansuojant ES lėšomis. VVT tikrai neperka pats. Techninės problemos kyla visur ir visuomet, ir tai visų pirma gamintojo kaltė. Kas kita, jei nesugebama reikiamai ir laiku išsireikalauti sutvarkyti problemų ar aplamai tai būna neįtraukta į pirkimo sutartį...
Nesu didelis VVT fanas, bet man rodos per giliai kapstot.. Troleibusai ir taip gaunami anksčiau laiko, jau gauti mažiausiai 52/91, tai gal ir nėra tas pasiruošimas labai greitas, bet ten ar ten savaitė, gal labai nepasikeis, juolab kad gali būti, kad šiais metais ir visi gali atvažiuoti
Ne savaitė, bet min 1,5 mėnesio stovi. Sakyčiau netgi dalis iš pirmos bangos taip ir neišvažiavo iš to patvorio vidurio. O šiaip man px kas ten kalčiausias. Bet kuriuo atveju visos vadelės yra VMSA ir atsakomybė.
Ne iešmininkas kaltas.
Tai čia taip kaip su pirma partija ir daro. Pirmieji iš anų prastovėjo 2 mėnesius ir 2 savaites, nors naujausiai atvežti vos savaitę. Spėju, kad išleis prieš pat rinkimus, kokį penktadienį.
Rinkimams tai įtakos neturės. Todėl neišleis. Atminkite, kad su naujais troleibusas vairuotojai turi būti apmokomi ir ne per vieną dieną. Vairuotojų trūksta. Ir jiems dar reikia darbo metu mokytis dirbti su naujais troleibusais. O su naujais troleibusais yra daug ko naujo, ko nebuvo su jokiais kitais. Taip, galima būtų apmokyti trumpai, nemokant su autonomine eiga važiuoti... Bet nafig tada ji reikalinga? Dar kas naujo - veidrodžių nebėra. Aš nežinau, bet priprasti važiuoti be jų reikia irgi ne kelių minučių važiavimo. Tuo labiau, kad vežami keleiviai, o ne koks šūdas būdoje. Todėl ir juda viskas labai lėtai.
Tie mano paminėti atvejai (atsiprašymas ar pasisveikinimas), tai lietuviškai, bet 10 žodžių norint galima ir per dieną išmokti. Čia gal net ne bendravimas, o kultūra.
Bet kadangi tai oro uosto maršrutai, tai teko matyti kelis užsieniečius klausiančius vairuotojo anglų kalba, tai kiek girdėjau vairuotojai kalbėjo angliškai pakankamai lengvai. Kas irgi buvo fainai.
Bene kilometro ilgio nejudantis eismo kamštis kurio kaltininkas sankryžoje sugedęs troleibusas.
Išsididinkit paskutinę foto – akivaizdžiai atsistojo be elektros. Vairuotoja – jauna mergina. Negi stums trūliką? Girdėjau, galima pastumti vienam vairuotojui, net su kažkiek keleivių sėdint. Visgi juos net mokina, kad nedarytų gėdos stumdami, o kviestų buksyrą į pagalbą. Tipo prifilmuos aplinkiniai ir Instagrame suksis, kaip keleiviai sumdo trūlą... neprestižas. Elektros nebūna ten, kur susikirtimai, apibraukiau: https://www.google.lt/maps/@54.70353...oASAFQAw%3D%3D
Comment