^^ O nebo taip kad vienas Vilniaus politikas istikruju taip viesai pasisake - "ilgas autobusas yra tramvajus be begiu" ar kazkas panasaus?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąBuvo šitaip
Čia turi tilpti 200 žmonių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąTai palaukit jus cia. Dar atsiras tas laivas upeje, dasides teleportavimosi portalai, ir sita autonomine skardine su 0,5 suagusio zmogaus talpa ir bus pilnavertis VT perversmas apie kuri net Amsterdamas gali pasvajoti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąTransrevis, pasirodo, nemyli nei keleivių, nei Ukrainos
Taisoma, jei yra laiko, rankų ir noro.
Comment
-
Jau beveik visi naujai gauti ir dar nevažiavę maršrute SOR’ai gavo VN ir panašu, kad greit išvažiuos į gatves:
https://transphoto.org/list.php?serv=0&mid=5936&cid=114
Comment
-
O kas turėtų pasikeisti? Juk nėra nei užuominos politikoje, kad reikia persodinti ženklią dalį iš automobilių į VT. O jei to nėra, tai daroma tik tai, kad palaikyti esamą VT. Realiai gi matome, kad vyksta lėta VT degradacija, nepaisant transporto priemonių atnaujinimo (nesavalaikio).
- 1 patinka
Comment
-
Aš nesu labai kompetetingas šioje srityje, bet tie nauji troleibusai visai netinka. Jie kažkokie siauri, trumpi, mažos talpos. Geriausiu atveju jie galėtų būti kažkokiuose priemestiniuose maršrutuose kaip feeder’iai. Na, tokių maršrutų pas mus iš esmės kaip ir nėra. Ašiniams maršrutams, tokiems kaip pvz 2 ar 7 reikia didelių, daugiaašių, ilgų troleibusų.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas turėtų pasikeisti? Juk nėra nei užuominos politikoje, kad reikia persodinti ženklią dalį iš automobilių į VT. O jei to nėra, tai daroma tik tai, kad palaikyti esamą VT. Realiai gi matome, kad vyksta lėta VT degradacija, nepaisant transporto priemonių atnaujinimo (nesavalaikio).
- 6 patinka
Comment
-
Dėl vandalų išpuolio, kurio metu autonominis autobusas buvo apipaišytas grafičiais, šiandien jo testavimas Vilniuje neįvyks.
Autobusas bus grąžintas į trasą po tvarkymo darbų.
Atsiprašome už laikinus nepatogumus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Darnaus judumo plane nurodomas tikslas iki 2030 sumažinti automobilių modal share iki 30% (nuo 50%). Įdomu, kaip sekasi šitą tikslą įgyvendinti?
VT srityje nieko nenumatoma, išskyrus šiek tiek padidinti transporto priemonių kiekį. Vėlgi, profanuojant tipo žaliu transportu, bus perkami brangūs elektrobusai, visokios nesąmonės su vandeniliu, vietoj to, kad užpirkti paprastų troleibusų ir dujinių autobusų. Ar netgi dyzelinių, nes kad ir 20 proc. persodinimas į VT su dyzeliniais autobusais duotų didesnė ekologinę naudą mažesniais kaštais (o tai leistų dar daugia VT priemonių nupirkti), nei kad tie patys 20 proc. važinėtų automobiliais.
Taigi, šiek tiek padidintas VT priemonių skaičius ir jų atnaujinimas tikrai neduos 20 proc. automobilių naudojimo sumažėjimo. Gausis kaip su vandentiekiu ir kanalizacija. Tinklus išplėtė, žmonės vis tiek masiškai nesijungia. Taip ir su automobiliais. Ir dar blogiau, nes be vandens gyventi negalima. Tik prievarta (ekonomine ir draudimais), tik ekonominėmis sankcijomis galima persodinti į VT. Žinoma, prieš tai VT turi būti gerokai pagerintas.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.02, 10:17.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Bus daroma profanacija - dviračiai, laivai, vaikščiokite pėsti. Taip pat tuo tikslu matyt rimtai ims riboti automobilių eismą senamiestyje. Kas tik paskatins verslo bėgimą į periferiją ir dar labiau padidins automobilio poreikį. Kadangi senamiestyje adekvataus VT nėra ir kažin ar bus, tai pereinamuoju laikotarpiu, kol dar didelė dalis verslo nepabėgo iš senamiesčio, daugiau bus vaikščiojama pėsčiomis ir visokiais dviračiais, paspirtukais (geru oru) naudojamasi senamiestyje, taip pat taksi ir pavežėjais. Tai vat šitą laikotarpį jie ir paims ataskaitoms ir statistikai.
VT srityje nieko nenumatoma, išskyrus šiek tiek padidinti transporto priemonių kiekį. Vėlgi, profanuojant tipo žaliu transportu, bus perkami brangūs elektrobusai, visokios nesąmonės su vandeniliu, vietoj to, kad užpirkti paprastų troleibusų ir dujinių autobusų. Ar netgi dyzelinių, nes kad ir 20 proc. persodinimas į VT su dyzeliniais autobusais duotų didesnė ekologinę naudą mažesniais kaštais (o tai leistų dar daugia VT priemonių nupirkti), nei kad tie patys 20 proc. važinėtų automobiliais.
Taigi, šiek tiek padidintas VT priemonių skaičius ir jų atnaujinimas tikrai neduos 20 proc. automobilių naudojimo sumažėjimo. Gausis kaip su vandentiekiu ir kanalizacija. Tinklus išplėtė, žmonės vis tiek masiškai nesijungia. Taip ir su automobiliais. Ir dar blogiau, nes be vandens gyventi negalima. Tik prievarta (ekonomine ir draudimais), tik ekonominėmis sankcijomis galima persodinti į VT. Žinoma, prieš tai VT turi būti gerokai pagerintas.
Comment
-
20 proc. sumažinti automobilių skaičių tai yra labai daug. Ir to niekaip neįmanoma pasiekti liberaliais metodais ir tik kosmetiškai patvarkant esamą VT sistemą. Niekaip. O kad būtų imtasi radikalių priemonių - iš šitų ar bet kurių kitų sisteminių partijų, kurios bus savivaldybės taryboje ateityje, aš nesitikiu. Čia juk svarbiausia įsisavinti pinigus, tiek skirtus ES, tiek ir lietuviškus. Rezultatas - nesvarbu. ES didelių sankcijų netaikys. Jei ir pritaikys, tai Vilnius tikrai sukrapštys kelis milijonus. Dabar ne tiek ištaško...
Didelę dalį srautų sudaro atvykėliai automobiliais iš aplinkinių rajonų ar kitų miestų. O priemiestinio ar tarpmiestinio susisiekimo savivaldybė neįtakoja. Priemiestinį kažkiek galėtų, bet reikia supratimo (kurio yra 0) ir politinės valios. Kas dėl politinės valios, tai iš karto kiltų klausimai, o kodėl toks Vilnius turi mokėti už kažkokių Trakų, Šalčininkų ar Vilniaus rajono gyventojų keliones (per investicija į priemiestinį VT). Rajonai irgi kratytųsi ir nenorėtų iš esmės kažko keisti, tuo labiau atiduoti pinigų Vilniui. Žodžiu, be valstybinės politikos nieko nebus.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.02, 12:08.
- 5 patinka
Comment
Comment