Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaip, tikrai parašėte nesąmonę.
Įskaitant infekcinį skyrių ir morgą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir važinėju, ir matau. Dar kartą kartoju, kažkas gal mano, jog jei sėdimų vietų nėra, tai VT pilnas? O jei dar 10-15 stovi, tai jau sausakimšas?
Comment
-
Trol. 10, 17, 2, 16, aut 2G, 3G. Beveik kasdien (D.D.). Bet stebiu pro langą ir pravažiuojančius kitus. Telefone nesėdžiu. Todėl matau ir 1G, ir 53 Ž. tilto rajone, Kalvarijų g. kartais tenka, ir 4 trol, ir 4G, 5G Antakalnyje - Saulėtekyje. Dar 19 trol. Beje, įvairiu dienos metu. Ne, ne 6-7, bet kiek vėliau, vakare įvairiai. Dienos metu irgi kartais tenka važiuoti. Čia pagrindiniai. Kitus rečiau.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.17, 23:05.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrol. 10, 17, 2, 16, aut 2G, 3G. Beveik kasdien (D.D.). Bet stebiu pro langą ir pravažiuojančius kitus. Telefone nesėdžiu. Todėl matau ir 1G, ir 53 Ž. tilto rajone, Kalvarijų g. kartais tenka, ir 4 trol, ir 4G, 5G Antakalnyje - Saulėtekyje. Dar 19 trol. Beje, įvairiu dienos metu. Ne, ne 6-7, bet kiek vėliau, vakare įvairiai. Dienos metu irgi kartais tenka važiuoti. Čia pagrindiniai. Kitus rečiau.
Pagrindinis 2 užpildymas būna prieš ir po VU paskaitų, tačiau kitu metu tikrai irgi nėra mažai keleivių, nebent susidaro traukinukai po kelis troleibusus. Sunkiausia lipantiems Karaliaus Mindaugo tilte, kadangi iš Kudirkos aikštės atvyksta jau perpildyti troleibusai. Į 4 būna geresnės galimybės įsispraust. Ir taip, kartais jau fiziškai nebelieka vietos 2. Atkarpa iki Saulėtekio nėra pati populiariausia. Didžiausias įlipimas/išlipimas Antakalnyje vyksta Klinikų st. ir Šilo tilte. 19 vakarinio piko metu bent link Antakalnio kartais būna stulbinančiai nepilnas. Na, kam stovėti ant Žirmūnų tilto 20 min., kai galima 10 min. stovėti ant Šilo tilto.
Greitieji irgi tikrai prisikemša, Žaliajame tilte visus iš jų matau vien sausakimšus, kaip ir 53. Nemažai keleivių, važiuojančių šiaurėn prisigrūda kiek anksčiau, Kudirkos aikštėje, tai tikrai būna, kad reikia spraustis, norint išlipti. 5G populiariausia atkarpa yra kažkur Justiniškės-Kareivių st. 4G pilniausias nuo Europos aikštės į Pilaitės pusę.
Taigi, tokiose trasose gali ir pasirodyti, kad yra tik keli perpildyti maršrutai, žinoma, tai nereiškia, kad nėra jų daug daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir važinėju, ir matau. Dar kartą kartoju, kažkas gal mano, jog jei sėdimų vietų nėra, tai VT pilnas? O jei dar 10-15 stovi, tai jau sausakimšas?
Comment
-
Jei sėdimų vietų nėra, miesto VT ne pilnas. Jei netgi stovi koks 10-15, jis nėra pilnas, tik normaliai užpildytas. Dar kartą sakau, kad pilnas, kai visos sėdimos užimtos, o stovi minimum apie dar tiek, kiek sėdi ar šiek tiek daugiau. Sausakimšas, kai judėti viduje keleiviui yra labai sudėtinga ar visiškai neįmanoma, kai keleiviai remiasi vieni į kitus iš 3 kelių pusių ir attistoti taip, kad nesiremtų nėra galimybių.
Tai aš ir sakau, kad 2 trol. anksčiau kursavo 1,5-2 kartus dažniau. Bet ir dabar jis nėra sausakimšas. Taip, pilnas, bet ne sausakimšas. Gali pasitaikyti atvejų, kai dėl kokios avarijos nevažiuoja ilgesnį laiką troleibusas ar jokie troleibusai, tai paskui į kelis gali būti sunku įlipti, galima būtų pavadinti juos sausakimšais. Ir aplamai jau dabar nėra tokių maršrutų, kuriuose keleivių būtų labai daug nuo pat jo galo iki pabaigos. O pamenu, kai buvau studentas, tai 10 trol buvo pilnas jau Naujininkuose ir pilnas atvažiuodavo į Antakalnio žiedą. Vietomis būdavo sausakimšas, t.y. nuo kažkur Spartos ar Čiurlionio iki Žaliojo tilto.
Taigi dar kartą kartoju, kad tų maršrutų, kur keleivių tikrai daug ir jie labai pilni, grafikai yra apgailėtini... Nu kas čia per intervalas 5-8 min? Turi būti 3-5 min.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.18, 08:27.
Comment
-
Matosi, kad jūs nežinote kaip atrodė sausakimšas troleibusas prieš kokius 40 metų. Keleivių būdavo tiek, kad įlipantys, įsikabinę į durų šonus tiesiog spausdavo jau įlipusius į vidų. Kaip koks stūmoklis. Viduje, galėjai kojas pakelt ir vis tiek išsilaikysi, ant tiek būdavai suspaustas. Troleibusų durys neretai lūždavo. Jokiu būdu neteigiu, kad, dabar yra OK, dabar 21 a. Bet iki “perpildytų” troleibusų dar toli.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei sėdimų vietų nėra, miesto VT ne pilnas. Jei netgi stovi koks 10-15, jis nėra pilnas, tik normaliai užpildytas. Dar kartą sakau, kad pilnas, kai visos sėdimos užimtos, o stovi minimum apie dar tiek, kiek sėdi ar šiek tiek daugiau. Sausakimšas, kai judėti viduje keleiviui yra labai sudėtinga ar visiškai neįmanoma, kai keleiviai remiasi vieni į kitus iš 3 kelių pusių ir attistoti taip, kad nesiremtų nėra galimybių.
Beje ką jūs vadinate nromaliai užpildytas dauguma vadina maksimaliai pilnas ir metas persėsti į autombilį. TIkėtis kad žmonės stovėdami kratysis mūsų menulio krateriais važiuojančiuose autobusuose yra visiškai neadekvatu. Jeigu nėra sėdimų vietų, vadinasi autobusą reikia dažninti. Jei nėra sėdimų vietų tai jis ne tik kad pilnas, jis perpidytas.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąMatosi, kad jūs nežinote kaip atrodė sausakimšas troleibusas prieš kokius 40 metų. Keleivių būdavo tiek, kad įlipantys, įsikabinę į durų šonus tiesiog spausdavo jau įlipusius į vidų. Kaip koks stūmoklis. Viduje, galėjai kojas pakelt ir vis tiek išsilaikysi, ant tiek būdavai suspaustas. Troleibusų durys neretai lūždavo. Jokiu būdu neteigiu, kad, dabar yra OK, dabar 21 a. Bet iki “perpildytų” troleibusų dar toli.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
TIkėtis kad žmonės stovėdami kratysis mūsų menulio krateriais važiuojančiuose autobusuose yra visiškai neadekvatu.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNa tada pzd visiškas. Per 40 metų niekur nepajudėjome.
Tokia situacija iš Lazdynų G2 ir T16. IMHO prieš dešimtmetį buvo laisviau.
Gal labiau patyrę gali pakomentuoti, kodėl taip vyksta. Ar čia tik laikina anomalija.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLengvatos nepanaikintos, bet iš tiesų tai vartotojų teisių pažeidimas, atskirties didinimas, preinamumo mažinimas ir sąlygų keliauti VT bloginimas. Va tokie intelekto nesužaloti, kurie gyvenime nieko sunkiau už mobiliaką nelaikė rankose ir į jį nuolat žiūrintys, užuot mąsčius savo galva, mano, kad visi taip gyvena ir visi su išmaniaisiais debiliakais rankose per gyvenimą plaukia...
Banko kortele galima įsigyti tik pilnos kainos bilietą Taline, Antverpene, Klaipėdoje, Gotenburge, Bratislavoje, Roterdame, Amsterdame, Barselonoje, Londoine, Madride, Mančesteryje, Maljorkoje, Paryžiuje (Orly linija) ir Turine.
Banko kortele galima įsigyti bilietus ir su nuolaida Poznanėje, Brno, Dresdene ir Prahoje. Iš anksto interneto savitarnos svetainėje nurodžius galima "pririšti" nulaidą prie banko kortelės Stokholme.
Bilietas skirtas retiems keleiviams, turistams ir miesto svečiams. Paprastumas yra visa esmė. Manau sprendimas teisingas.
- 9 patinka
Comment
-
Tai Stokholmas šaunuolis. Greitas aptarnavimas vienu prisilietimu, o skupiems / taupantiems yra išeitis prisirišimui.
Liudyju, kad MedinisStrazdas teisus dėl 7 trūlo – jis vienareikšmiškai žiauriausias, nors kiek suprantu dažniausias. Esu net porą kartų matęs, kaip žmonės maldauja vairuotojo, kad juos išleistų Kęstučio g. vidury gatvės iš sausakimšo trūliko. Taip būvo dėl avarijos ir kartą savivarčiui smėlis išbiro Narbuto kalne, tai užblokavo vieną juostą. Nesant anomalijų, gana neretai būna neįlipa žmonės ar du: tiek ryto, tiek vakaro piko metu ir visada būtent Žvėryne.
Pilaitis, gal anksčiau pasakojo, kaip ne tokio kampo naujus iešmus montavo? Būtų labai šaunu, kokį video pamatyt, jo ar kito entuziasto iš forumo, kurie šiaip einat VT pafilmuot. Parodytų, kurie blogi, kurie geri ir pafilmuotų gerai / blogai pravažiuojančius.
Sula, dabar blogiau gali būti dėl to, kad seniai (kurie profai savo vairavimo srity) išeina dėl pensijos, o tarp jaunesnių didelė darbuotojų kaita, tai pilnai neišmoksta amato greitai ir gerai pravairuot. Kažkada "senis" dėl užblokuotų juostų Narbuto nusileidime sustojo iš anksto, nusiėmė imtuvus, ir pradėjo riedėti palei pieva žemyn. Įriedėjo ramus į Sėlių st., kol lipo keleiviai užsimetė vėl imtuvus. Boss life. Jaunimas turbūt nežino tokių ir panašių triukų, pvz. dar variantas išsibegėti, kitas neteisėtai stovi gale (kėbulo išorėj ant bamperio) ir nutraukia imtuvus už virvių žemyn, tada trūlas apvažiuoja kliūtį, sustoja ir užsimeta vėl imtuvus. Vairuoja žinoma kolega. Girdėjau Savanorių pr. žiede kažkada buvo toks nutikimas. Esu porą kartų darbo skelbimuose matęs, kad jau nurodo, kaip privalumą, jei žmogus išdirbto bent 2 m vienoj darbovietėj. Tai spėju prie senų Škodų tikrai niekas iš jaunų neužsibūna.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Vilniuje keičiasi kai kurių autobusų maršrutai
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ praneša, jog dėl Draugystės g. rekonstrukcijos keisis 57 autobuso maršruto trasa – autobusai nebevažiuos Draugystės gatve ir nestos Aušros st., bet važiuos Liepų g., Stadiono g. bei Mokyklos g. ir stos esamoje Liepų st. Taip pat, papildomai stos laikinoje Liepų st. (žr. schemą). Šie pokyčiai galios iki lapkričio vidurio.
Taip pat nuo trečiadienio (rugsėjo 18 d.) keičiasi 66 autobuso sustojimo vieta Naujaneriuose važiuojant link miesto. Sustojimas perkeliamas į naujos stotelės vietą, kur jau šiuo metu stoja 36, 65 ir 76 maršrutų autobusai.
Atsižvelgiant į šiuos pakeitimus, bus koreguojami 66 maršruto darbo dienų ir sekmadienio tvarkaraščiai, taip pat 36 maršruto darbo dienų tvarkaraščiai.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąMatosi, kad jūs nežinote kaip atrodė sausakimšas troleibusas prieš kokius 40 metų. Keleivių būdavo tiek, kad įlipantys, įsikabinę į durų šonus tiesiog spausdavo jau įlipusius į vidų. Kaip koks stūmoklis. Viduje, galėjai kojas pakelt ir vis tiek išsilaikysi, ant tiek būdavai suspaustas. Troleibusų durys neretai lūždavo. Jokiu būdu neteigiu, kad, dabar yra OK, dabar 21 a. Bet iki “perpildytų” troleibusų dar toli.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai tarp "normaliai užpildytas" ir "sausakimšas" tarpinio varinato pas jus nėra? Beje pagal jūsų apibrėžima sausakimšas VT vilniuje būna daugiau nei puse maršrutų.
Beje ką jūs vadinate nromaliai užpildytas dauguma vadina maksimaliai pilnas ir metas persėsti į autombilį. TIkėtis kad žmonės stovėdami kratysis mūsų menulio krateriais važiuojančiuose autobusuose yra visiškai neadekvatu. Jeigu nėra sėdimų vietų, vadinasi autobusą reikia dažninti. Jei nėra sėdimų vietų tai jis ne tik kad pilnas, jis perpidytas.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai tarp "normaliai užpildytas" ir "sausakimšas" tarpinio varinato pas jus nėra? Beje pagal jūsų apibrėžima sausakimšas VT vilniuje būna daugiau nei puse maršrutų.
Beje ką jūs vadinate nromaliai užpildytas dauguma vadina maksimaliai pilnas ir metas persėsti į autombilį. TIkėtis kad žmonės stovėdami kratysis mūsų menulio krateriais važiuojančiuose autobusuose yra visiškai neadekvatu. Jeigu nėra sėdimų vietų, vadinasi autobusą reikia dažninti. Jei nėra sėdimų vietų tai jis ne tik kad pilnas, jis perpidytas.
kokius 40 metų? Aš vakar taip 7 troleibusu važiavau.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.18, 21:29.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagal mano apibrėžimą retai kuris. Ir aš gyvenau tada, kai VT iš tiesų būdavo sausakimšas, todėl žinau. O dabar tie, kas tuomet negyveno, pamatę daugiau stovinčių keleivių jau aiškina, kad VT sausakimšas...
Visų antra, neverta lygiuotis su sovietmečiu. "Sausakimšas" šiais laikais puikiai tiktų apibūdinti situaciją, kai neįmanoma praeiti iki durų neatsiprašinėjant šimtą kartų ir nesitrinant su visais keleiviais pakeliui. Kai pakankamas dydis autobuso ar troleibuso, tai 15 stovinčių keleivių, kaip ir sakot, dar nesukelia tokios situacijos. Deja, dažniausiai nebūna jų 15.
Tačiau netgi ir sovietinis apibrėžimas piko metu tiktų visiems greitiesiems maršrutams bei pagrindiniams autobusams ir troleibusams. Aišku, tik nebevažinėjama su privertomis duryse tašėmis kaip kadaise, nes durys turi mechanizmus, neleidžiančius joms taip užsidaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Visų pirma, niekas ir neaiškina, kad koks 9 ar 37 nuo pirmos iki paskutinės stotelės būna sausakimši.
Visų antra, neverta lygiuotis su sovietmečiu. "Sausakimšas" šiais laikais puikiai tiktų apibūdinti situaciją, kai neįmanoma praeiti iki durų neatsiprašinėjant šimtą kartų ir nesitrinant su visais keleiviais pakeliui. Kai pakankamas dydis autobuso ar troleibuso, tai 15 stovinčių keleivių, kaip ir sakot, dar nesukelia tokios situacijos. Deja, dažniausiai nebūna jų 15.
Tačiau netgi ir sovietinis apibrėžimas piko metu tiktų visiems greitiesiems maršrutams bei pagrindiniams autobusams ir troleibusams. Aišku, tik nebevažinėjama su privertomis duryse tašėmis kaip kadaise, nes durys turi mechanizmus, neleidžiančius joms taip užsidaryti.
Comment
Comment