Milijardai savaime neišspręs. Reikia fiziškai suvaryti dalį vairuotojų į VT represijomis (ekonominėmis ir draudimais), kitaip nieko nebus. Savo noru MAŽAI kas persės. Bet pirmiausiai turi būti padaryta į ką persėsti. Ir tam nereikia metro ar tramvajaus pirmame etape. Dušanbėje, pasirodo, protingesnė valdžia. Bet ten situacija kita - automobilizacijos lygis gerokai žemesnis. Todėl naujas kokybiškas VT neskatins automobilizuotis. Lietuvoje gi pralenkta visa Vakarų Europa ir pasiektas laukinis JAV automobilizacijos lygis...Todėl ir priemonės turi būti kitos, nes užleistą ligą gydyti nėra tas pats, kaip gydyti pradinėje stadijoje... Jei iš viso galima gydyti... Kartais tenka pjauti... Taip, teks pjauti ir Lietuvoje. Per automobilius ir automobilistus... Deja, bet kito kelio nėra...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAšiku, galima ir taip. Bet ne į visus kiemus pavyks įrengti kairio posūkio juostą, kurią blokuos esamos pėsčiųjų salelės. Tai reikės arba tas šviesoforines perėjas patraukti, arba įvažiavimus į kiemus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik nereikia apibendrinimų apie visą VT. Keliuose maršrutuose iš esamų piko valandomis kiek problematiška. Viskas. Tai tuos maršrutus ir reikia dažninti ar didesnius leisti. Visur kitur VT pustuštis ar tik normaliai pilnas.
Milijardai savaime neišspręs. Reikia fiziškai suvaryti dalį vairuotojų į VT represijomis (ekonominėmis ir draudimais), kitaip nieko nebus. Savo noru MAŽAI kas persės. Bet pirmiausiai turi būti padaryta į ką persėsti. Ir tam nereikia metro ar tramvajaus pirmame etape.
Dabar Vokietija jau pradeda gaminti 60 metrų tramvajus https://www.urban-transport-magazine...ngest-tramway/, o pas mus vis dar sukama galva kaip galima sukišti (negalima) kuo daugiau žmonių į max 18 metrų autobusus.
Kodėl negalim tiesiog pastatyt tramvajaus? Kam to mazochizmo?
- 15 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Verkti norisi paskaičius tokius pranešimus. Light Rail sistemas jau visokios ir dušanbės pradeda statytis, kai Vilniuje toliau dešimtmečiais filosofuojama kaip galima autobusus paversti rimtomis kamieninėmis miesto VT priemonėmis. Taip, gumbeliai - naujoji panacėja. Tik pats sakai, kad A juostos 'tik įvažiavimuose ir sankryžose nutrūktų' - tramvajaus linijos įvažiavimuose nenutrūksta. Didelėje dalyje Light Rail sistemų nenutrūksta ir sankryžose. Tokie nutrūkimai yra tinkami privežamiesiems maršrutams, o ne pagrindiniams. Tad ne, gumbeliai nieko neišspręs, išspręs milijardai eurų, investuotų į VT, kuriuos Vilnius ir Lietuva ramiai gali sau leisti.
Comment
-
Parašė Pa2sk Rodyti pranešimąSiulyciau sugrazinti senaji 59 marsruta Grigiskes-Santariskes
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Maršrutai, kuriuos esu matęs nežmoniškai perpildytus piko metu: 1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G, 10, 24, 30, 31, 33, 52, 53, 114, 119, 122, 2, 4, 6, 7, 12, 16, 17. Ir galiu nuoširdžiai pasakyti, kad piko metu įprastai nevažinėju po visą Vilnių, tad daug ką turbūt ir praleidau. Atrodo, požiūris žmogaus, gyvenančio Aukštuosiuose Paneriuose ir kasdien važinėjančio išskirtinai 9 maršrutu.
Represijos? Rimtai? Čia 2024 ar 1940? Po to dar bus siūlymai ištremti automobilių vairuotojus į Sibirą? Reikia suprasti, jog žmonės nepersėda ne tik dėl to, kad yra buožės, bet ir dėl to, kad variantai yra absoliučiai nepriimtini. Norint, kad didžioji dalis persėstų į autobusus ir troleibusus, dar net nekalbant apie minimalią asmeninę keleivio erdvę, reikėtų tokiuose maršrutuose kaip 1G leisti transportą kas 1-2 min. Toks jausmas, kad kamščiai ne išnyktų, o juos pradėtų kelti patys autobusai. Jau negalvojant apie tai, iš kur gauti tiek autobusų ir vairuotojų, ypač kai antro pagal svarbą "liberalizuotos rinkos"vežėjo Vilniuje tvarkaraščiai retesni žiemą nei vasarą.
Dabar Vokietija jau pradeda gaminti 60 metrų tramvajus https://www.urban-transport-magazine...ngest-tramway/, o pas mus vis dar sukama galva kaip galima sukišti (negalima) kuo daugiau žmonių į max 18 metrų autobusus.
Kodėl negalim tiesiog pastatyt tramvajaus? Kam to mazochizmo?
Žmonės suras 100500 priežasčių nepersėsti į VT, jei tik nebus verčiami to daryti prievarta - ekonomine, draudimais. Žmogus toks jau yra, kad save visada pateisins, jei tik jam negrės sankcijos, nepriklausomai nuo jo noro ar nenoro. Geriausiai veikia piniginės sankcijos. Kai kuriais atvejais, kad jas pritaikyti, kai ką reikia uždrausti, o kas pažeidžia draudimą, yra baudžiamas. Nieko naujo ir nieko "stebuklingo" nepasiūliau.
Dar kartą kartoju, kad VT tarybiniais laikais perveždavo 3 kartus daugiau keleivių. Gyventojų Vilniuje iš esmės nepadaugėjo nuo 1990 m. Kur pagrindinai keliaujama piko metu - į miestą iš priemiesčių ir atgal. Į darbą mieste ir atgal. Į mokymo įstaigą ir atgal. Pagrindinė problema, kad nepakanka vaikų darželių ir mokyklų ir šalia namų. Todėl mažuosius tenka vežioti. Visi kiti srautai jau ne piko metu.
Vadinasi, nemokama tiesiog pasinaudoti ir išnaudoti esamų resursų. O tramvajus ar metro - ne panacėja. Tai būtų sekantis žingsnis, išnaudojus autobusų ir troleibusų potencialą.
Perpildyto VT "problema" šiuo metu galima išspręsti tiesiog padažninant kursavimą. Joks VT nevažiuoja kas 3-4 min. O galėtų. Ir kažkada važiuodavo. Nereikia jokių ten 1-2 min. Tai būtų grafiko sutankinimas 1,5-2 kartus.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.15, 18:13.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
55 tokia trasa važinėjo, o ne 59.
Comment
-
Parašė Pa2sk Rodyti pranešimą
Na taip 55, bet kodel panaikino si marsruta ir dabar padarytas nuo lazdynu? Grigiskes-Santariskes butu marsrutas per visa miesta.Abrikosai mus išgelbės. ~
Comment
-
Verta paklausyti, kokią demagogiją panaikinus lengvatas varo VMS įmonės atstovė - beveik kaip Monika Navickienė
LRT Panorama 2024.09.15
Vilniečiai pikti dėl bilietų pokyčių viešajam transportui: panaikintos lengvatos
Vilniaus gyventojai piktinasi, kad viešajame transporte atsisakius popierinių bilietų ir įdiegus atsiskaitymą banko kortele, nebeliko lengvatų. Senjorai, moksleiviai, studentai ir žmonės su negalia už trumpalaikį bilietą kortele moka tiek, kiek ir kiti.
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ntos-lengvatos
- 1 patinka
Comment
-
Lengvatos nepanaikintos, bet iš tiesų tai vartotojų teisių pažeidimas, atskirties didinimas, preinamumo mažinimas ir sąlygų keliauti VT bloginimas. Va tokie intelekto nesužaloti, kurie gyvenime nieko sunkiau už mobiliaką nelaikė rankose ir į jį nuolat žiūrintys, užuot mąsčius savo galva, mano, kad visi taip gyvena ir visi su išmaniaisiais debiliakais rankose per gyvenimą plaukia...
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai darbuotoju reikes, bet 1 vienas trmavajaus vairuotojas veza daugiau keleiviu, negu autobuso ar troleibuso vairuotojas, kas reiskia didesni produktyvuma ir didesnius pinigus. Cia ir Vilniaus VT pagrindine problema, talpos trukumas, ka tramvajus nesunkiai ir uz tikrai prienama kaina isprestu, dar duo damas ir greitesni VT del dedikuotu liniju ir pan. Dar problema pagerintu bi-articulated troleibusai (tie su dviem sujungimais-"garmoskem"), nes net ne piko metu VT pagrindiniusoe troleibusu ir greituju autobusu marsrutuose yra perkrautas, neimanoma ilipt.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.16, 08:29.
- 3 patinka
Comment
-
Sveiki, koks šio šviesoforo, leidžiančio viešajam išvažiuoti anksčiau už kitą transportą, likimas? Kiek spoksojau, jis išjungtas?Paskutinis taisė kaziukas_jonas; 2024.09.16, 17:51.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąSveiki, koks šio šviesoforo, leidžiančio viešajam išvažiuoti anksčiau už kitą transportą, likimas? Kiek spoksokau, jis išjungtas?
- 20 patinka
Comment
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąSveiki, koks šio šviesoforo, leidžiančio viešajam išvažiuoti anksčiau už kitą transportą, likimas? Kiek spoksojau, jis išjungtas?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik nereikia apibendrinimų apie visą VT. Keliuose maršrutuose iš esamų piko valandomis kiek problematiška. Viskas. Tai tuos maršrutus ir reikia dažninti ar didesnius leisti. Visur kitur VT pustuštis ar tik normaliai pilnas.
Kaip tai nėra A juostų? Kalvarijų g. Ukmergės g. Konstitucijos pr. Kažkaip nesijaučia efekto. A juostos būtinos, bet tai tik viena iš priemonių, toli gražu ne pagrindinė ir nesprendžianti visų problemų.
Pustuštis VT yra tada kai daigiauu nei puse sėdimų vietų yra laisva. Tokį tenka matyti labai retai ir dažnai tik vėlai vakare.
Ukmergės gatvėje nėra A juostos puse gatvės ilgio. likusią puse gatvės irgi ne A juosta, o A+, t.y. ten važiuoja visi kas tik netingi. A juostos turi būti VISUR kur važiuoja VT išskyrus 1+1 gatves.
Na taip, jeigu nėra autobusų tai A juostos nepadės, vis tiek keleiviai nebus nuvežti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNESĄMONĖ. VT net ir piko metu važinėja pustuštis, išskyrus kelis maršrutus.
- 1 patinka
Comment
Comment