Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Sorry, bet metro, kiek teko važiuoti, tai greitėjimo or lėtėjimo jėgos žymiai didesnės nei autobuso ar troleibuso. Išsilaikyti ten žymiai sunkiau.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Mane visiškai pribloškė, nes čia tiksliausiai ir detaliausiai aprašoma mano patirtis pastaruoju metu. Kiek važiuoju troleibusais piko metu, bene visada tenka išlipt-įlipt ir praleidinėt, kartais net ir neįmanoma įsigrūsti (labiausiai tas pasireiškia 2), o net ir ilguose autobusuose (tarkim 31, kuriame vargu ar daugiau nei vieną kitą darbinio amžiaus žmogų sutiksi) būna situacijų, kai reikia rėkaliot, kad paeitų. Prisikimšimas 14-15 val., kada moksleiviai grįžta iš mokyklų, būna nežmoniškas. Jei vos 5% dabartinių automobilių vairuotojų iš Pavilnio regiono persėstų į VT, fiziškai nebebūtų įmanoma įlipti toliau nuo Stoties.
Dabar dauguma jau net nežino ar užmiršo, ką reiškia sausakimšas VT ir jei tik tenka važiuoti stovint, tai jau verkia, kad VT perpildytas. Taip, aš irgi noriu pasėdėti, bet stovėti miesto VT yra normalu.
Kas dėl bėginio transporto, tai jo pervežimo galimybės būtent dėl to ir didesnės, kad į tą patį ploto vienetą yra mažiau sėdimų vietų ir daugiau stovimų. Bėginiame VT sėdimų ir stovimų vietų santykis yra nuo 15/85 proc. iki 25/75 proc.Paskutinis taisė Al1; Vakar, 20:02.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kaip susijęs Pavilnio regionas ir 2 troleibusas? Pavilnyje per retai kursuoja VT.
Paleistų autobusus kas 5 minutes ir išvežtų visus, net jei pusė jų persėstų iš automobilio.
2 troleibusas galėtų važinėti dažniau. Kita problema, kad aplamai Antakalnyje sumažėjo troleibusų. Seniau 3 kursavo kas 5 minutes, 4 irgi panašiai, 2 važinėjo kas 4-5 minutes. Dabar 4 važiuoja kas 6-8, 3 neliko, vietoj jo 19 kas 10 min., 2 trol. kas 5-7 minutes. Čia apie piko metą visur. Taip, yra dar 4G, bet jis ne visose stotelėse stoja ir ne per visą Antakalnį važiuoja. Išvada - reikia esamus troleibusus paleisti dažniau ir didesnio prisigrūdimo kai kuriomis valandomis nebus. Bet kokiu atveju tai nėra sausakimšas VT.
Dabar dauguma jau net nežino ar užmiršo, ką reiškia sausakimšas VT ir jei tik tenka važiuoti stovint, tai jau verkia, kad VT perpildytas. Taip, aš irgi noriu pasėdėti, bet stovėti miesto VT yra normalu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąLabas vakaras, norėjau paklausti, ar vairuotojų rūkymas troleibusų salonuose yra normali praktika? Lipdamas iš 7 troleibuso #2772 (naujausio!) pastebėjau, kaip vairuotojas užsirūko ir tik tada atidaro langą...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Aš nežinau, iš kur kai kas ima sekti pasakas, kad Vilniuje VT perpildytas. Jūs nebuvote, nevažiavote ir nežinote, ką reiškia perpildytas VT. Tai, kai keleiviai ne nenori įlipti į pilnesnį autobusą ar troleibusą stotelėje, bet negali. Kai išlipant keleiviams, keli keleiviai prie kiekvienų durų turi išlipti, kad praleistų kitus išlipančius, kai VT viduje judėti negali ir vieni ragina kitus praeiti toliau. Kai negali pasižymėti bilieto, nes komposterio (validatoriaus) pats pasiekti negali, kai sunku pakelti net ranką, norit laikytis už turėklo, kai kartais stovi ir nereikia laikytis už turėklo, nes aplinkiniai tave laiko ir t.t. Ir taip nuolat piko metu, daugumoje pagrindinių maršrutų. Vilniuje to nėra jau gal 20 metų. Jei kartais ir pasitaiko prigrūstas VT dėl kokio tai eismo įvykio ar renginio, tai nesiskaito. VT mieste niekada neveš tik sėdinčių keleivių, visada bus stovinčių.
Comment
Comment