Tai visoje Europoje dabar neatsirado miestų su normaliu VT, kad negalite duoti pavyzdžio? Šiaip nesu nustebęs, nes nežinau kaip ten Honkonge, bet tiek Danijoje, tiek Čekijoje, tiek Vokietijoje esu stovėjęs autobuse piko valandomis, o jus cituojant, jei yra stovimos vietos autobusuose, su VT yra labai rimtų problemų. Tai apibendrinus čia vienas iš dviejų - arba visas mano supratimas apie VT yra neteisingas, arba tiesiog kažkoks random žmogus forume nusišneka. Ir pastarasis variantas man atrodo daug labiau tikėtinas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Aš siūlau nusileisti į realų pasaulį. Neteisinant tragiško Vilniaus VT, pastovėti autobusuose tenka praktiškai visuose miestuose. Nuo Kopenhagos iki Prahos, nuo Paryžiaus iki Milano. Nes surprise - visur būna piko valandos, visokie renginiai, prie kurio VT nesugeba prisiderinti, visur transporto priemonės genda, vyksta VT vairuotojų streikai (čia labai populiaru vakaruose), visur vyksta avarijos, dėl ko akumuliuojasi didesnis keleivių srautas. Ir tai nereiškia kad viešasis transportas tuose miestuose yra prastas.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.09.09, 14:21.
- 4 patinka
Comment
-
Daug svarbesnis kriterijus yra kelionės laikas. Pastovėti 15 minučių normaliai kondicionuojamame pilnam autobuse yra ok, jeigu autobusas lekia A juosta - tu žinai, kad autobusas aplenkia mašinas kamščiuose ir tu iš taško A į tašką B nusigausi greičiau.
Problema yra stovėti 15 minučių karštame autobuse, kuris stovi kamščiuose ir pajuda vieną km (echem, Vilniau)
- 13 patinka
Comment
-
daug mist autobusuose reiki stove, bet Vilniuje tas susigrudimo lygios buna tiesiog ziaurus, nepaisant to, kad dauguma autobusais is vis nevaziuoja. Vienintele preizastis jais vaziuoti - tai sutaupyti pinigu, jokiu kitu nera. Bet leidziant sau vaziuoti su Bolt kiekviena diena, apie jokius autobusus net negaletum pagalvoti. Atsizvelgiant, kad itakingas Bolt lobistas ilgus metes dirbo pas Simasiu ir kaip tos kompanijos interesai buvo atstovaujami kazkiek ateina suvokimas, kad galimai specialiai buvo zlugdomas Vilniaus VT.
- 1 patinka
Comment
-
Reikia kurti normalią VVT sistemą, o ne daryti kliūtis Bolt ar dar kokioms nors alternatyvas. Kai bus pasiūlytas kažkas daugiau nei vien piguma nežiūrint nei į laiką kelionėje, nei į važiavimo sąlygas tada ir patys keleiviai persės į VVT.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąReikia kurti normalią VVT sistemą, o ne daryti kliūtis Bolt ar dar kokioms nors alternatyvas. Kai bus pasiūlytas kažkas daugiau nei vien piguma nežiūrint nei į laiką kelionėje, nei į važiavimo sąlygas tada ir patys keleiviai persės į VVT.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepersės. Nes automobilis visada patogiau už VT. Ir tik jei automobiliui bus sudarytos prastos sąlygos - brangus išlaikymas per mokesčius, griežtą tech. apžiūrą, mokesčius už parkavimą net prie namų (išskyrus nuosavus namus), totaliai mokamą parkavimą didesnėje miesto dalyje ir ne centais, o bent keli eurai už valandą, kai parkavimo vietos darbovietėse taip pat bus mokamos ir ne mažiau nei kainuoja parkavimas gatvėje tame rajone, mokamas parkavimas prie didžiųjų PC (perkant, tarkim, už 20 eurų PC, parkavimas 1 val. būtų nemokamas), tada žmonės naudosis VT. Aišku, VT irgi turi būti ne toks, koks dabar.
Geri laikai buvo, a ne?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimądaug mist autobusuose reiki stove, bet Vilniuje tas susigrudimo lygios buna tiesiog ziaurus, nepaisant to, kad dauguma autobusais is vis nevaziuoja. Vienintele preizastis jais vaziuoti - tai sutaupyti pinigu, jokiu kitu nera. Bet leidziant sau vaziuoti su Bolt kiekviena diena, apie jokius autobusus net negaletum pagalvoti. Atsizvelgiant, kad itakingas Bolt lobistas ilgus metes dirbo pas Simasiu ir kaip tos kompanijos interesai buvo atstovaujami kazkiek ateina suvokimas, kad galimai specialiai buvo zlugdomas Vilniaus VT.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.09, 19:23.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Aš nežinau, iš kur kai kas ima sekti pasakas, kad Vilniuje VT perpildytas. Jūs nebuvote, nevažiavote ir nežinote, ką reiškia perpildytas VT. Tai, kai keleiviai ne nenori įlipti į pilnesnį autobusą ar troleibusą stotelėje, bet negali. Kai išlipant keleiviams, keli keleiviai prie kiekvienų durų turi išlipti, kad praleistų kitus išlipančius, kai VT viduje judėti negali ir vieni ragina kitus praeiti toliau. Kai negali pasižymėti bileito, nes komposterio (validatoriaus) pats pasiekti negali, kai sunku pakelti net ranką, norit laikytis už turėklo, kai kartais stovi ir nereikia laikytis už turėklo, nes aplinkiniai tave laiko ir t.t.
Vilniuje to nėra jau gal 20 metų. Jei kartais ir pasitaiko prigrūstas VT dėl kokio tai eismo įvykio ar renginio, tai nesiskaito. VT mieste niekada neveš tik sėdinčių keleivių, visada bus stovinčių.
- 4 patinka
Comment
-
Čia ne sarkazmas. Tiesiog skirtingas vertinimas, kas yra perpildytas VT.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBuvo seni geri sovietiniai laikai, kai žmonės iš viso negalėjo nusipirkti normalia tvarka automobilių. Nori nenori teko važinėti VVT tokiu koks buvo ir be jokių kondicionierių.
Geri laikai buvo, a ne?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia ne sarkazmas. Tiesiog skirtingas vertinimas, kas yra perpildytas VT.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepersės. Nes automobilis visada patogiau už VT.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Honkongas. Kai kurie autobusai ten gal ir turi kažkiek stovimų vietų, bet niekada nėra tekę ten stovėti autobuse. Net sėdynės dažnai panašesnės į tarpmiestinių autobusų, nei tas nepatogias taburetes, įprastas pas mus.Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.09, 20:00.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Aš nežinau, iš kur kai kas ima sekti pasakas, kad Vilniuje VT perpildytas. Jūs nebuvote, nevažiavote ir nežinote, ką reiškia perpildytas VT. Tai, kai keleiviai ne nenori įlipti į pilnesnį autobusą ar troleibusą stotelėje, bet negali. Kai išlipant keleiviams, keli keleiviai prie kiekvienų durų turi išlipti, kad praleistų kitus išlipančius, kai VT viduje judėti negali ir vieni ragina kitus praeiti toliau. Kai negali pasižymėti bilieto, nes komposterio (validatoriaus) pats pasiekti negali, kai sunku pakelti net ranką, norit laikytis už turėklo, kai kartais stovi ir nereikia laikytis už turėklo, nes aplinkiniai tave laiko ir t.t. Ir taip nuolat piko metu, daugumoje pagrindinių maršrutų. Vilniuje to nėra jau gal 20 metų. Jei kartais ir pasitaiko prigrūstas VT dėl kokio tai eismo įvykio ar renginio, tai nesiskaito. VT mieste niekada neveš tik sėdinčių keleivių, visada bus stovinčių.Paskutinis taisė Skeptikas; 2024.09.09, 20:50.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O jeigu šiek tiek patikslintume užduotį ir paprašytume įvardinti bent vieną miestą, kurio pagrindinėje VT priemonėje nėra stovima? Ar Honkongo metro nėra stovimų vietų? Ir, mano nuomone, imti metropolį kaip pavyzdį Vilniui nėra tinkama. Dėl mąstelio ir infrastruktūros komplesikos. Tikslesnis pavyzdys Vilniui būtų koks Liuksemburgas, bet net ir tokiame turtingame mieste, kaip nebūtų keista, autobusuose stovima . Aš pats troleibusuose ar autobusuose retai kada sėduosi, nebent būna pustuštis. Kitu atveju nėra prasmės sėstis, nes visada įlipa senjorų.
Dar kalbant bendrai apie stovėjimą autobusuose, nėra taip, kad niekur nestovima, bet prisimenu, buvau visai neseniai atsitiktinai užtikęs apie 10 metų senumo kreipimąsi į Borisą Johnsoną, tuomet dar Londono merą, kodėl kažkokiame maršrute leidžiami autobusai, turintys tik priekines duris, mat nelabai patogu išlipti ir įlipti. Atsakymas buvo toks: dėl siaurų posūkių gali pravažiuoti tik 9 metrų midiautobusai, o tokio ilgio autobusuose įrengus galines duris per daug sumažėtų sėdimų vietų kiekis. Visiškas kontrastas palyginus su VVT, kurių apgailėtinuose 8 metrų Isuzu midiautobusuose (iš kurių 50% stovi parke, sugedę ar tiesiog nereikalingi), dar specialiai pagal užsakymą išluptos 4 įprastai montuojamos sėdynės.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąVisiškas kontrastas palyginus su VVT, kurių apgailėtinuose 8 metrų Isuzu midiautobusuose (iš kurių 50% stovi parke, sugedę ar tiesiog nereikalingi), dar specialiai pagal užsakymą išluptos 4 įprastai montuojamos sėdynės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O jeigu šiek tiek patikslintume užduotį ir paprašytume įvardinti bent vieną miestą, kurio pagrindinėje VT priemonėje nėra stovima? Ar Honkongo metro nėra stovimų vietų? Ir, mano nuomone, imti metropolį kaip pavyzdį Vilniui nėra tinkama. Dėl mąstelio ir infrastruktūros komplesikos. Tikslesnis pavyzdys Vilniui būtų koks Liuksemburgas, bet net ir tokiame turtingame mieste, kaip nebūtų keista, autobusuose stovima . Aš pats troleibusuose ar autobusuose retai kada sėduosi, nebent būna pustuštis. Kitu atveju nėra prasmės sėstis, nes visada įlipa senjorų.
- 4 patinka
Comment
Comment