Galima padaryti grafikuose taip, kad mikrobai nesusitiktų. O jeigu turi omeny mašiną, tai mikrobas prasilenks.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalima padaryti grafikuose taip, kad mikrobai nesusitiktų. O jeigu turi omeny mašiną, tai mikrobas prasilenks.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKalba eina apie autobusus, o ne mikrobus.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO iš kur ten autobusas atsiras? Iš to 67+14 jungino? Užteks mikrobų. Jie beje dažniau važinės.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPrie ko čia tas dažnai/nedažnai? Aš kalbu apie realią situaciją jei trasoje susitiktų dvi TP.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTodėl kad ten gali susitikti jei dažnai kursuos. Jei maršrute bus porą autobusų, tokia galimybė nereali.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTobuliausia būtų, jei a14 (t.y. m14) piko metu kursuotų kas 15 min.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokio reikalo autobusui smaukytis aplink geležinkelį, kaip kad 14 daro. Kam reikia, tas pereis geležinkelį.Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.25, 17:18.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisų pirma tai nėra oficialus ir galutinis variantas. Antra, "Kautra" nieko neatitinka kol kas, tačiau ji iš tiesų yra pajėgi įgyvendinti keliamus reikalavimus. Tai yra labai blogai, nes šis monstras, įžengęs į Vilnių ...
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąIš dalies blogai, nes dauguma NV keleivių važiuoja kaip tik į Stoties pusę, o ne link Žaliojo tilto. Ir a44, ir a74 piko metu pilnutėliai, tačiau a74 kursuoja dažniau, bet visais reisais pilnas. Papildomi sustojimai gali atnešti ir papildomų nereikalingų minučių trasos įveikimui, nors, jis susitvarkytų ir turint dabartinį trasos įveikimo laiką. Bet, žinant tvarkaraščių sudarytojus, galima teigti, jog pridės dar iki 5 min.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKalba eina apie autobusus, o ne mikrobus.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO iš kur ten autobusas atsiras? Iš to 67+14 jungino? Užteks mikrobų. Jie beje dažniau važinės.
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąP.S. Nepereis, nes palei geležinkelį pastatyta tvora (tvora eina iki Arimų g.). Dabar net uždaryta perėja prie Jankos Kupalos - Dūmų stotelių. Liko tik požeminė perėja Ievų - Tremtinių st.
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKuo ta "Kautra" tokia baisi? Konkrečiai, jeigu galima.Paskutinis taisė Al1; 2013.02.25, 17:52.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe apie baisumą kalbama, o apie pūtimąsi ir rinkos užėmimą. Nieko gero iš to nėra. Jokio gerumo nėra tame, kad Vilniuje "Kautra" įleistų šaknis ir prasidėtų spartus troleibusų naikinimas.
(..)
Taip, taip, troleibusai yra kliūtis ne tik tramvajui, bet ir VT privatizacijai.
Dėl privatizacijos. Visada tradiciškai verkiama, koks VT pasmerktas būti nuostolingu, kokia tai ypatinga socialinė paslauga ir kaip joks privatininkas jos nesiims. Dabar dainelė pasidaro priešinga - baubas yra privatizacija. Bet juk apie privatizaciją galima kalbėti tik ten, kur galima uždirbti pelną - tai kodėl VVT toks nuostolingas, kur skylė, pro kurią išteka valdiški pinigai?
Galiausiai "Kautrai", kaip "rimtam" partneriui, parduodamas ir VVT. Tai realu, tai įgyvendinama.
Comment
-
Jei tai valdiškas, tai ne monopolis. Monopolis gali būti tik privatus, o visa kita tik liberali demagogija.
Aišku, kad nuostolinga, ir aišku, kad joks privatininkas nesiims, jei nesitikės iš valstybės ar savivaldybės gauti dotacijų. Privatininkas taikosi į valdiškus pinigus. Ir jam paslaugos kokybė mažai rūpi. Sakysi Druskininkai, Prienai, Vilkaviškis, Alytus, kur "Kautra" dirba. O ką mes žinome, kiek ten valdžia sumoka? Apie tai neskelbiama, tai komercinė paslaptis. Tuo tarpu buvo ir yra akivaizdu, kad savai įmonei savivaldybė net nesiteikia sumokėti to, kas priklauso už lengvatininkus. Gi su privačia įmone to nebus. Arba moka ir jie veža, arba nemoka ir VT neveža. Dabar įsivaizduok, ką tai reiškia Vilniuje. Tai ne Druskininkai ar Prienai... Ir būdama privačia įmone, "Kautra" tiesiog reketuos miestą, panašiai, kaip yra su šilumos ūkiu. Neaiškios ir akivaizdžiai korupcinės privatizacijos sąlygos leis privatininkui siautėti, o savivaldybė tik skėsčios rankomis - tokios sutarties sąlygos, nieko negalime pakeisti. Ir vežėjo nebus kuo pakeisti. Tik išspirti ir nacionalizuoti. Bet nacionalizacija Lietuvoje tai neįmanoma misija...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei tai valdiškas, tai ne monopolis. Monopolis gali būti tik privatus, o visa kita tik liberali demagogija
Comment
-
Kol valstybė ar savivaldybė neremia savo pačios įmonių, užsiimančių nuostolinga veikla, tol niekas iš privatininkų tos veiklos nenori (tik parazituoja, įsiterpdami į tam tikras pelningiausias nišas). Bet kai pakvimpa dotacijomis, tada taip, su mielu noru riebų kąsnį paims. Ir nereikia čia pasakų. Viešasis transportas visame pasaulyje nuostolingas ir dotuojamas. O geriausiai veikia jis ten, kur valstybinis. Kad ir Šveicarijoje. Lygiai taip pat ir su medicina - kai pradėjo dalinti valdiškus pinigus privatininkams, tai prisiveisė pilna tų kabinetų ir klinikų. O kur jie buvo, kai valdiškų pinigų nedalino privatininkams? Viena kita įstaigėlė turtingiems pacientams veikė. Analogiškai ir su VT. Aš nesakau, kad valstybė ir savivaldybės Lietuvoje padaro viską, kad VT būtų geras. Tikrai nepadaro. Bet naivu tikėtis, kad kažkokie tai privatininkai padarys geriau. Jie ateina tik pasiimti pinigus.Paskutinis taisė Al1; 2013.02.25, 21:56.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol valstybė ar savivaldybė neremia savo pačios įmonių, užsiimančių nuostolinga veikla, tol niekas iš privatininkų tos veiklos nenori (tik parazituoja, įsiterpdami į tam tikras pelningiausias nišas). Bet kai pakvimpa dotacijomis, tada taip, su mielu noru riebų kąsnį paims. Ir nereikia čia pasakų. Viešasis transportas visame pasaulyje nuostolingas ir dotuojamas. O geriausiai veikia jis ten, kur valstybinis. Kad ir Šveicarijoje. Lygiai taip pat ir su medicina - kai pradėjo dalinti valdiškus pinigus privatininkams, tai prisiveisė pilna tų kabinetų ir klinikų. O kur jie buvo, kai valdiškų pinigų nedalino privatininkams? Viena kita įstaigėlė turtingiems pacientams veikė. Analogiškai ir su VT. Aš nesakau, kad valstybė ir savivaldybės Lietuvoje padaro viską, kad VT būtų geras. Tikrai nepadaro. Bet naivu tikėtis, kad kažkokie tai privatininkai padarys geriau. Jie ateina tik pasiimti pinigus.Show must go von!
Comment
-
Tai, kaip supratau, mikrobų refoma nukeliama į Naujuosius metus? Nes vargu ar iki liepos vežėjai spės įsigyti reikalavimus atitinkančius mikrobus. Beje, Fiat Ducato reikalavimų neatitinka, nes nėra žemagrindžiai.
13, 20, 28, 38, 63, 67 maršrutus nėra tikslinga atiduoti mikrobams, nes juose keleivių pakanka ir dideliems autobusams.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.02.26, 09:44.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai, kaip supratau, mikrobų refoma nukeliama į Naujuosius metus? Nes vargu ar iki liepos vežėjai spės įsigyti reikalavimus atitinkančius mikrobus. Beje, Fiat Ducato reikalavimų neatitinka, nes nėra žemagrindžiai.
13, 20, 28, 38, 63, 67 maršrutus nėra tikslinga atiduoti mikrobams, nes juose keleivių pakanka ir dideliems autobusams.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSakysi Druskininkai, Prienai, Vilkaviškis, Alytus, kur "Kautra" dirba. O ką mes žinome, kiek ten valdžia sumoka? Apie tai neskelbiama, tai komercinė paslaptis.
Ir tu painioji du dalykus:
1) operatoriui perduotą VT kažkodėl vadini "privačiu VT". Nors tai nėra privatus - jis kontroliuojamas valdžios, ir konkurencijos nėra. "Privatus VT" yra tik mikrobai - ir savivaldybė juos ruošiasi naikinti.
2) tą "privatų VT" tapatini su abonentinėm maklėm. Viena su kitu nesusiję, primakliavoti puikiai galima ir su valstybine įmone.
Comment
Comment