Yra kur nors dar veikiantys maršrutų ekranai autobusuose/troleibusuose ar jau ir ties šitais pasidavė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi yra toks maršrutas. Ne Antakalniui, o Žirmūnų gabaliukui ir Kalvarijos gatvei - 34 autobusas.
Comment
-
15 būtų galima laisvai pratęsti iki Antakalnio žiedo per Drujos g. Kadangi maršrutas išvis kursuoja tik piko metu, nemanau, kad labai būtų vežiojamas oras. 38 reisuose į Kirtimus 14 val. Transrevio kirpimų metu visgi atsirasdavo žmonių, o kadangi šis kursuotų į pačią Stotį, Antakalnio gyventojai tikrai pasinaudotų greitesne jungtimi. Dar tikrai galima sujungti grafiką su kokiu kitu Panerių maršrutu, kad ne piko metu nebūtų švaistomi naujausi troleibusai.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą15 būtų galima laisvai pratęsti iki Antakalnio žiedo per Drujos g. Kadangi maršrutas išvis kursuoja tik piko metu, nemanau, kad labai būtų vežiojamas oras. 38 reisuose į Kirtimus 14 val. Transrevio kirpimų metu visgi atsirasdavo žmonių, o kadangi šis kursuotų į pačią Stotį, Antakalnio gyventojai tikrai pasinaudotų greitesne jungtimi. Dar tikrai galima sujungti grafiką su kokiu kitu Panerių maršrutu, kad ne piko metu nebūtų švaistomi naujausi troleibusai.
Comment
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
Idėjos geros, tik esmė turbūt, ar VVT į jas atsižvelgtų.
Comment
-
Aiškėja, nuo kada Užupyje važinėsis autobusas be vairuotojo: žinoma ir kaina
https://madeinvilnius.lt/transportas...dT1eC0P8qGhc0w
Nuo rugsėjo pabaigos ar spalio pradžios du mėnesius Vilniaus Užupyje reguliariai kursuosiantį autobusą be vairuotojo už 106 tūkst. eurų (su PVM) nuomos ir aptarnaus Suomijos įmonė „Remoted“. <...>
Išbandyti reguliarų maršrutą savavaldžiu autobusu Vilniuje įsipareigota savivaldybės įmonei dalyvaujant europiniame viešojo transporto integracijos projekte. Jo lėšomis ir bus įgyvendintas bandomasis maršrutas Užupyje.
Maršrutą, įrengiant stoteles ir atliekant kitus infrastruktūros darbus, paruoš „Susisiekimo paslaugos“ su partneriais – savivaldybe ir kitomis įmonėmis, tam numatyta 5 tūkst. eurų.
O toks konkursas gali būti skelbiamas įvykusiu, kai tik 1 dalyvis?
Konkurse pasiūlymą pateikė vienintelis dalyvis.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 9 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąReikėjo tik paminėti, kad tai Dumalako straipsnis, tai būčiau net nesivarginęs skaityti. Daugumą minusų galima paneigti, bet labai užkliuvo šitas:
Būtent kas buvo siūloma čia forume O pasirodo čia minusas
Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.09, 10:48.
Comment
-
Greitesnio maršruto tarp Žirmūnų/Antakalnio ir Stoties labai reikia jau seniai. Persėdimo taško ties Petro ir Povilo bažnyčia nėra, o ir važiuoja 34 per retai, kad bandyti iki jo eiti ir užtaikyti, kad nuvažiuoti iki Stoties greičiau. Tuo pačiu ir Olandų g. apylinkės bei Manufaktūrų ir dalis Paupio gautų greitesnį susisiekimą su Stotimi irt su Antakalniu ir Žirmūnais, su kuriais susisiekimo VT nelabai ir buvo.
Manau geriausia būtų, jei maršrutas eitų per Šilto tiltą iki Šiaurės miestelio, tokiu būdu sukuriant persėdimą iš Antakalnio ir Saulėtėkio troleibusų, persėdimo taške ties Šilto tiltu atsirastų persėdimas ir iš 119 atvažiuojančio nuo N. Vilnios. Taip pat ir Šiaurės Miestelyje, kur greitesnį susisiekimą gauna tiek Šiaurės Miestelio, tiek čia persėsti galintys Žirmūnų gyventojai, lankytojai. Dabar tokią spragą tam tikru paros metu labai minimaliai užtaiso į/iš parkų vykstantys maršrutai ir dažnu atveju jais vyksta visai nemažai žmonių, tačiau tai nėra normalaus susisiekimo užtikrinimas.
Priklausomai nuo paros meto ir kur nors nesuteikiant papildomo prioriteto VT nei yra dabar, gautųsi turbūt tokios kelionės trukmės tarp Stoties ir šių taškų:
Pradžios taškas Dabar Galėtų būti Šv. Petro ir Povilo bažnyčia 18-20 min 9-12 min Šilto tiltas 20-29 min 12-17 min Šiaurės miestelis 24-33 min 15-21 min
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAiškėja, nuo kada Užupyje važinėsis autobusas be vairuotojo: žinoma ir kaina
https://madeinvilnius.lt/transportas...dT1eC0P8qGhc0w
...
O toks konkursas gali būti skelbiamas įvykusiu, kai tik 1 dalyvis?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Na viena pastaba yra teisinga. Keleivių zonos išplanavimas nėra patogus. Tikria galėtų būti daugiau stovimų vietų ir mažiau sėdimų. Man labai patiko Itališkas variantas. VVT galėtų nesunkiai išsibandyti įvairias salono konfigūracijas.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusuose apskritai neturėtų būti stovimų vietų. Nekalbant apie tai, kad tai yra elementariai nesaugu, vien tas faktas, kad yra poreikis fakin autobusuose turėti daugiau stovimų vietų, rodo, kad kažkas yra LABAI blogai su to miesto VT. Čia panašiai kaip būtų stovimos lovos miegojimui.Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.09, 12:27.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusuose apskritai neturėtų būti stovimų vietų. Nekalbant apie tai, kad tai yra elementariai nesaugu, vien tas faktas, kad yra poreikis fakin autobusuose turėti daugiau stovimų vietų, rodo, kad kažkas yra LABAI blogai su to miesto VT. Čia panašiai kaip būtų stovimos lovos miegojimui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kitų šalių patirtis sako ką kitą, o ir Vilniuje piko metu net ir patrigubinus maršrutų dažnį kažin ar išvengtumėme stovinčių keleivių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nesąmonė. Prahoje prastas VT? Ten ir metro, ir tramvajuose, ir autobusuose, ir troleibusuose yra pilna stovinčių vietų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jei Prahos autobusuose ten yra stovimų vietų, akivaizdu, kad tikrai nėra viskas idealu su Prahos VT. Stovimų vietų, žinoma, turi būti, bet tikslas turėtų būti užtikrinti sėdimas vietas kuo didesniam skaičiui keleivių. Siūlyti didinti stovimų vietų proporciją autobusuose, nes turime jau ir taip katastrofiškos būklės pergrųstą VT, yra elementari kvailystė.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O galima tada būtų bent vieną pavyzdį miesto, kuriame anot jūsų, yra geras VT, bet tuo pačiu nebūtų stovimų vietų autobusuose? Tik geriausiai kur jūs pats esate buvęs, ne iš paveiksliukų internete (jie dažnai būna apgaulingi).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O galima tada būtų bent vieną pavyzdį miesto, kuriame anot jūsų, yra geras VT, bet tuo pačiu nebūtų stovimų vietų autobusuose? Tik geriausiai kur jūs pats esate buvęs, ne iš paveiksliukų internete (jie dažnai būna apgaulingi).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Honkongas. Kai kurie autobusai ten gal ir turi kažkiek stovimų vietų, bet niekada nėra tekę ten stovėti autobuse. Net sėdynės dažnai panašesnės į tarpmiestinių autobusų, nei tas nepatogias taburetes, įprastas pas mus.
Parašė rmss Rodyti pranešimą
JAV daug to galima pamatyti
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Galima būtų iš Europos? Per toli, kad galėčiau komentuoti.
Comment
Comment