Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra kur nors dar veikiantys maršrutų ekranai autobusuose/troleibusuose ar jau ir ties šitais pasidavė?

    Comment


      Veikia visuose naujuose troleibusuose, autobusuose.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Taigi yra toks maršrutas. Ne Antakalniui, o Žirmūnų gabaliukui ir Kalvarijos gatvei - 34 autobusas.
        Na taip, bet ir tas važiuoja retokai

        Comment


          15 būtų galima laisvai pratęsti iki Antakalnio žiedo per Drujos g. Kadangi maršrutas išvis kursuoja tik piko metu, nemanau, kad labai būtų vežiojamas oras. 38 reisuose į Kirtimus 14 val. Transrevio kirpimų metu visgi atsirasdavo žmonių, o kadangi šis kursuotų į pačią Stotį, Antakalnio gyventojai tikrai pasinaudotų greitesne jungtimi. Dar tikrai galima sujungti grafiką su kokiu kitu Panerių maršrutu, kad ne piko metu nebūtų švaistomi naujausi troleibusai.

          Comment


            Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
            15 būtų galima laisvai pratęsti iki Antakalnio žiedo per Drujos g. Kadangi maršrutas išvis kursuoja tik piko metu, nemanau, kad labai būtų vežiojamas oras. 38 reisuose į Kirtimus 14 val. Transrevio kirpimų metu visgi atsirasdavo žmonių, o kadangi šis kursuotų į pačią Stotį, Antakalnio gyventojai tikrai pasinaudotų greitesne jungtimi. Dar tikrai galima sujungti grafiką su kokiu kitu Panerių maršrutu, kad ne piko metu nebūtų švaistomi naujausi troleibusai.
            Idėjos geros, tik esmė turbūt, ar VVT į jas atsižvelgtų.

            Comment


              Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą

              Idėjos geros, tik esmė turbūt, ar VVT į jas atsižvelgtų.
              Kadangi SĮSPas jau pasiruošęs nukonkursuoti elektrobusų maršrutą Dvarčionys - Antakalnis - Drujos g. - Iešmininkų g., pats abejočiau.

              Comment


                Aiškėja, nuo kada Užupyje važinėsis autobusas be vairuotojo: žinoma ir kaina
                https://madeinvilnius.lt/transportas...dT1eC0P8qGhc0w
                Nuo rugsėjo pabaigos ar spalio pradžios du mėnesius Vilniaus Užupyje reguliariai kursuosiantį autobusą be vairuotojo už 106 tūkst. eurų (su PVM) nuomos ir aptarnaus Suomijos įmonė „Remoted“. <...>

                Išbandyti reguliarų maršrutą savavaldžiu autobusu Vilniuje įsipareigota savivaldybės įmonei dalyvaujant europiniame viešojo transporto integracijos projekte. Jo lėšomis ir bus įgyvendintas bandomasis maršrutas Užupyje.

                Maršrutą, įrengiant stoteles ir atliekant kitus infrastruktūros darbus, paruoš „Susisiekimo paslaugos“ su partneriais – savivaldybe ir kitomis įmonėmis, tam numatyta 5 tūkst. eurų.
                Viena vertus, apmoka ES. Kita vertus, mes ir esam ES, o laikas ir žmogiškieji resursai (kuriuos jau apmoka LT) švaistomi nesąmonėms. Ten cituojamas tas judumo ekspertų vadovas iš SĮSP, su mokslų daktaro laipsniu, teigiantis, kad "bus vertinama galimybė pagerinti susisiekimą miesto viešuoju transportu"...

                O toks konkursas gali būti skelbiamas įvykusiu, kai tik 1 dalyvis?

                Konkurse pasiūlymą pateikė vienintelis dalyvis.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Reikėjo tik paminėti, kad tai Dumalako straipsnis, tai būčiau net nesivarginęs skaityti. Daugumą minusų galima paneigti, bet labai užkliuvo šitas:

                  Būtent kas buvo siūloma čia forume O pasirodo čia minusas
                  Na viena pastaba yra teisinga. Keleivių zonos išplanavimas nėra patogus. Tikria galėtų būti daugiau stovimų vietų ir mažiau sėdimų. Man labai patiko Itališkas variantas. VVT galėtų nesunkiai išsibandyti įvairias salono konfigūracijas.
                  Click image for larger version  Name:	DSC_4577.JPG Views:	0 Size:	715,8 kB ID:	2150854
                  Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.09, 10:48.

                  Comment


                    Greitesnio maršruto tarp Žirmūnų/Antakalnio ir Stoties labai reikia jau seniai. Persėdimo taško ties Petro ir Povilo bažnyčia nėra, o ir važiuoja 34 per retai, kad bandyti iki jo eiti ir užtaikyti, kad nuvažiuoti iki Stoties greičiau. Tuo pačiu ir Olandų g. apylinkės bei Manufaktūrų ir dalis Paupio gautų greitesnį susisiekimą su Stotimi irt su Antakalniu ir Žirmūnais, su kuriais susisiekimo VT nelabai ir buvo.

                    Manau geriausia būtų, jei maršrutas eitų per Šilto tiltą iki Šiaurės miestelio, tokiu būdu sukuriant persėdimą iš Antakalnio ir Saulėtėkio troleibusų, persėdimo taške ties Šilto tiltu atsirastų persėdimas ir iš 119 atvažiuojančio nuo N. Vilnios. Taip pat ir Šiaurės Miestelyje, kur greitesnį susisiekimą gauna tiek Šiaurės Miestelio, tiek čia persėsti galintys Žirmūnų gyventojai, lankytojai. Dabar tokią spragą tam tikru paros metu labai minimaliai užtaiso į/iš parkų vykstantys maršrutai ir dažnu atveju jais vyksta visai nemažai žmonių, tačiau tai nėra normalaus susisiekimo užtikrinimas.

                    Priklausomai nuo paros meto ir kur nors nesuteikiant papildomo prioriteto VT nei yra dabar, gautųsi turbūt tokios kelionės trukmės tarp Stoties ir šių taškų:
                    Pradžios taškas Dabar Galėtų būti
                    Šv. Petro ir Povilo bažnyčia 18-20 min 9-12 min
                    Šilto tiltas 20-29 min 12-17 min
                    Šiaurės miestelis 24-33 min 15-21 min

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-09 at 09.40.20.png
Views:	336
Size:	871,7 kB
ID:	2150866

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Aiškėja, nuo kada Užupyje važinėsis autobusas be vairuotojo: žinoma ir kaina
                      https://madeinvilnius.lt/transportas...dT1eC0P8qGhc0w

                      ...
                      O toks konkursas gali būti skelbiamas įvykusiu, kai tik 1 dalyvis?
                      Manau jau daug kas pazysta Lietuvos poziuri i normalu VT ir aplamai susisiekima tai visos rimtos imones tiesiog numoja rankas ir net neziuri i Lietuva kaip rinka kur butu galima normalu VT plesti ar bandyti kazka naujo pasiekti apart pora autobusu pagaminimo.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Na viena pastaba yra teisinga. Keleivių zonos išplanavimas nėra patogus. Tikria galėtų būti daugiau stovimų vietų ir mažiau sėdimų. Man labai patiko Itališkas variantas. VVT galėtų nesunkiai išsibandyti įvairias salono konfigūracijas.
                        Autobusuose apskritai neturėtų būti stovimų vietų. Nekalbant apie tai, kad tai yra elementariai nesaugu, vien tas faktas, kad yra poreikis fakin autobusuose turėti daugiau stovimų vietų, rodo, kad kažkas yra LABAI blogai su to miesto VT. Čia panašiai kaip būtų stovimos lovos miegojimui.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Autobusuose apskritai neturėtų būti stovimų vietų. Nekalbant apie tai, kad tai yra elementariai nesaugu, vien tas faktas, kad yra poreikis fakin autobusuose turėti daugiau stovimų vietų, rodo, kad kažkas yra LABAI blogai su to miesto VT. Čia panašiai kaip būtų stovimos lovos miegojimui.
                          Kitų šalių patirtis sako ką kitą, o ir Vilniuje piko metu net ir patrigubinus maršrutų dažnį kažin ar išvengtumėme stovinčių keleivių. Galų gale, salono konfigūracijos, su maksimaliu sėdimų vietų skaičiumi, labai apsunkina keleivių įlipimą ir išlipimą, praėjimą nuo durų iki sėdimos vietos. Kai visos sėdimos vietos užimtos, stovintys keleiviai ima telktis arčiau durų, tuo dar labiau apribodami praėjimą kitiems keleiviams.
                          Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.09, 12:27.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Autobusuose apskritai neturėtų būti stovimų vietų. Nekalbant apie tai, kad tai yra elementariai nesaugu, vien tas faktas, kad yra poreikis fakin autobusuose turėti daugiau stovimų vietų, rodo, kad kažkas yra LABAI blogai su to miesto VT. Čia panašiai kaip būtų stovimos lovos miegojimui.
                            Nesąmonė. Prahoje prastas VT? Ten ir metro, ir tramvajuose, ir autobusuose, ir troleibusuose yra pilna stovinčių vietų.

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                              Kitų šalių patirtis sako ką kitą, o ir Vilniuje piko metu net ir patrigubinus maršrutų dažnį kažin ar išvengtumėme stovinčių keleivių.
                              Nesako. Jei ką, tai visų kitų šalių patirtis sako, kad reikia investuoti į normalų transportą ir problemas spręsti iš esmės, o ne užsiimti simptomų slopinimu. Jeigu yra capacity problemų, jas reikia spręsti normaliais būdais, o ne užsiimti nesąmonėmis.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                Nesąmonė. Prahoje prastas VT? Ten ir metro, ir tramvajuose, ir autobusuose, ir troleibusuose yra pilna stovinčių vietų.
                                Jei Prahos autobusuose ten yra stovimų vietų, akivaizdu, kad tikrai nėra viskas idealu su Prahos VT. Stovimų vietų, žinoma, turi būti, bet tikslas turėtų būti užtikrinti sėdimas vietas kuo didesniam skaičiui keleivių. Siūlyti didinti stovimų vietų proporciją autobusuose, nes turime jau ir taip katastrofiškos būklės pergrųstą VT, yra elementari kvailystė.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Jei Prahos autobusuose ten yra stovimų vietų, akivaizdu, kad tikrai nėra viskas idealu su Prahos VT. Stovimų vietų, žinoma, turi būti, bet tikslas turėtų būti užtikrinti sėdimas vietas kuo didesniam skaičiui keleivių. Siūlyti didinti stovimų vietų proporciją autobusuose, nes turime jau ir taip katastrofiškos būklės pergrųstą VT, yra elementari kvailystė.
                                  O galima tada būtų bent vieną pavyzdį miesto, kuriame anot jūsų, yra geras VT, bet tuo pačiu nebūtų stovimų vietų autobusuose? Tik geriausiai kur jūs pats esate buvęs, ne iš paveiksliukų internete (jie dažnai būna apgaulingi).

                                  Comment


                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                    O galima tada būtų bent vieną pavyzdį miesto, kuriame anot jūsų, yra geras VT, bet tuo pačiu nebūtų stovimų vietų autobusuose? Tik geriausiai kur jūs pats esate buvęs, ne iš paveiksliukų internete (jie dažnai būna apgaulingi).
                                    Honkongas. Kai kurie autobusai ten gal ir turi kažkiek stovimų vietų, bet niekada nėra tekę ten stovėti autobuse. Net sėdynės dažnai panašesnės į tarpmiestinių autobusų, nei tas nepatogias taburetes, įprastas pas mus.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                      O galima tada būtų bent vieną pavyzdį miesto, kuriame anot jūsų, yra geras VT, bet tuo pačiu nebūtų stovimų vietų autobusuose? Tik geriausiai kur jūs pats esate buvęs, ne iš paveiksliukų internete (jie dažnai būna apgaulingi).
                                      JAV daug to galima pamatyti

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Honkongas. Kai kurie autobusai ten gal ir turi kažkiek stovimų vietų, bet niekada nėra tekę ten stovėti autobuse. Net sėdynės dažnai panašesnės į tarpmiestinių autobusų, nei tas nepatogias taburetes, įprastas pas mus.
                                        Galima būtų iš Europos? Per toli, kad galėčiau komentuoti.

                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                        JAV daug to galima pamatyti
                                        Na JAV tikrai nėra gero viešojo transporto pavyzdys

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                          Galima būtų iš Europos? Per toli, kad galėčiau komentuoti.
                                          Tai tau ir nereikia nieko komentuoti. Prašei pavyzdį, daviau. HK, šiaip, turi be konkurencijos geriausią autobusų sistemą, kokią yra teko matyti, ir jei reiktų į ką orientuotis su autobusų plėtra, tai į HK. Autobusas yra autobusas, nepriklausomai, ar tai yra Europoje ar kažkur kitur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X