Parašė JuliusVNO
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVilniečiai jau įvertino naujuosius troleibusus: „Greičiausiai skirti ne Vilniui“
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...niui--33929029
Informacinės švieslentės – kitokios formos, tačiau jose pateikiami kiekvienos stotelės kitų maršrutų numeriai – perteklinė sunkiai įskaitoma informacija.
- 6 patinka
Comment
-
https://ebus.lt/sekmadieni-vilniuje-...Rlb9UQgXkpjqvQ
Sekmadienį Vilniuje bus eismo ribojimų, keisis viešojo transporto eismas – sostinės gatves užplūs bėgimo aistruoliai
Rugsėjo 8 d., sekmadienį nuo 0 val. iki 20 val. keisis kai kurių viešojo transporto maršrutų trasos:
Autobusų maršrutų: 1G, 3G, 6G, 10, 21, 22, 33, 40, 43, 46, 52, 53, 56, 73, 88, 88N, 89, 123.
Troleibusų maršrutų: 2, 3, 4, 6, 7, 17.
Rugsėjo 8 d. iki 14:30 val. nekursuos 1,3 maršrutų troleibusai ir 11 maršruto autobusai. O 10, 12, 20 maršrutų troleibusai nekursuos iki 20 val.
Nuo 14.30 val. įprasta trasa pradės kursuoti 1, 7 maršrutų troleibusai ir 11 maršruto autobusas, o 3 maršruto troleibusai važiuos pakeista trasa nuo 14.30 val. iki 20 val., o nuo 20 val. kursuos įprasta trasa.
5G maršruto autobusai stos visose stotelėse nuo Pramogų arenos iki Senosios plytinės abejomis kryptimis, 1G maršruto autobusai stos Giedraičių ir Tauragno stotelėse, o 3G maršruto autobusai papildomai stos Prūsų st.
Dėl keleivių patogumo šalia Žirmūnų tilto bus įrengta laikina viešojo transporto stotelė. Čia papildomai sustos 1G, 6G, 10, 33, 40, 43, 46, 53, 88, 88N, 89 maršrutų autobusai ir 2, 4, 17, 19 maršrutų troleibusai.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąReikėjo tik paminėti, kad tai Dumalako straipsnis, tai būčiau net nesivarginęs skaityti. Daugumą minusų galima paneigti, bet labai užkliuvo šitas:
Būtent kas buvo siūloma čia forume O pasirodo čia minusas
- 4 patinka
Comment
-
Vakar teko pasinaudoti VT, 53 nuo Ozo pusės pro Kalvarkes iki Žaliojo tilto. Na tai tiesiog absoliučiai siaubingas experience. Net neperdedant, nebelabai "atsiliekam" nuo Kabulo ar Mogadišo pagal VT lygį ir civilizuotumą. Autobusas stovi prie šviesoforų net po 2-3 ciklus, kol pravažiuoja sankryžą, jokios pirmenybės eisme be nelabai veikiančių A juostų kratosi per nelygu aksfaltą, net ne piko metu jokių šansų viduje atsisėsti, karšta, nors kondyškė lyg ir pusiau veikia, stotelėse sustoja bele kaip, žmonės bėga per važiuojamąją dalį, kad prisivytų bbž kur sustojusi autobusą. Vienas autobusas sustoja vienur, kitas už 10 metrų toliau. Toks visiškas 3rd world vibes. Totalus siaubas. Kažkaip liežuvis nesiverčia rekomenduoti tokio mėšlo bet kam, kam nors truputį aktualus jų orumas ir savigarba. Įskaitant tuos, kurie kasdien po kelias valandas pro kamščius komutina mašina. Kaip buvo įmanoma nusiristi TAIP žemai su Vilniaus VT?
- 16 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮmanoma ir dar žemiau. Jau buvome. Mikrobų eroje, o dabar tik vienas privalumas, kad naujesnis VT priemonių amžius.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮmanoma ir dar žemiau. Jau buvome. Mikrobų eroje, o dabar tik vienas privalumas, kad naujesnis VT priemonių amžius.
- 3 patinka
Comment
-
Rekonstruos Skalvių VT žiedą. Kiek suprantu, link miesto centro persikels stotelė toliau, o atvykstančių į Pašilus nepaleidinės esamoje žiedo stotelėje. Spėju, įvažiuos į žiedą ne tiesiai per sankryžą, bet suks kairėn, darys garbės ratą ir išvažiuos, kaip dabar išvažiuoja, bet VT stotelė miesto kryptimi bus jau už sankryžos: https://citify.eu/lt/viesojo-transpo...kiu-g-atkarpa/
Dviračių takas iš šiaurės nutrūks prieš sankryžą:
Kituose PP, jau rodomas dviračių tako tęstinumas per sankryžą, bet neaišku ar bus, nes PP dar neturi patvirtintos datos. Arba perstatinės naują infrą... Matosi ir perkeliama VT stotelė (orientyras įvažos punktyrai): https://citify.eu/lt/arkada-4-etapas/
Paskutinis taisė dondc; 2024.09.05, 14:17.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Mikruškės atrodė necivilizuotai ir 90s Ystern Yurop, bet patogumo požiūriu buvo ne taip ir blogai. Visada pavykdavo atsisėsti, kelionė trukdavo trumpiau, nei autobusu. Jų panaikinimas atėjo su nerašyta sąlyga, kad normalus VT bus geresnis, efektyvesnis, modernesnis. To niekada nenutiko. Net ir 2024 iš esmės turim kažkokį neaiškios formos jovalą ir 3rd world experience. Situacija dabar yra blogesnė, turint omeny, kad nuo tų laikų atsidarė daug svarbių traukos taškų, padidėjo gyventojų skaičius, žmonių srautai smarkiai išaugo, VT adekvatumas (atitikimas poreikį) yra kritęs, ir dabar, arguably, yra blogiausioje padėtyje nuo WW2 laikų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVakar teko pasinaudoti VT, 53 nuo Ozo pusės pro Kalvarkes iki Žaliojo tilto. Na tai tiesiog absoliučiai siaubingas experience. Net neperdedant, nebelabai "atsiliekam" nuo Kabulo ar Mogadišo pagal VT lygį ir civilizuotumą. Autobusas stovi prie šviesoforų net po 2-3 ciklus, kol pravažiuoja sankryžą, jokios pirmenybės eisme be nelabai veikiančių A juostų kratosi per nelygu aksfaltą, net ne piko metu jokių šansų viduje atsisėsti, karšta, nors kondyškė lyg ir pusiau veikia, stotelėse sustoja bele kaip, žmonės bėga per važiuojamąją dalį, kad prisivytų bbž kur sustojusi autobusą. Vienas autobusas sustoja vienur, kitas už 10 metrų toliau. Toks visiškas 3rd world vibes. Totalus siaubas. Kažkaip liežuvis nesiverčia rekomenduoti tokio mėšlo bet kam, kam nors truputį aktualus jų orumas ir savigarba. Įskaitant tuos, kurie kasdien po kelias valandas pro kamščius komutina mašina. Kaip buvo įmanoma nusiristi TAIP žemai su Vilniaus VT?Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.05, 14:23.
- 1 patinka
Comment
-
iki 2025 metų kovo mėn., pasak bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ , į gatves išriedės iš viso 91 čekiškas troleibusas, kurie savivaldybei atsiėjo daugiau nei 52 mln. eurų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Mikrobai nestovėdavo kamščiuose nes tų kamščių dar nebuvo, ar buvo jų užuomazgos. Su rimtais kamščiais iš esmės atėjo ir mikrobų nuosmūkis. Atsisėsti mikrobuose ne visada buvo galima, piko metu stovėdavo žmonės. Gyventojų mieste nepadaugėjo. Bet miestas išsiplėtė ekstensyviai, persiskirstė keliaujančiųjų srautai. O VT maršrutai daugumoje atvejų liko nuo tarybinių laikų, kai srautai buvo visai kiti. Ir traukos takšai buvo kiti.
Comment
Comment