Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vien tik nauji autobusai ar troleibusai beveik nieko nepakeis. Kaune pagal amžių TP apynaujės, netgi su vakarų šalim lyginant įspūdingas vidurkis, bet vistiek likęs įvaizdis, kad tai lengvatininkų transportas.
    Kol nebus imtąsi rimtų VT organizavimo valstybiniu lygmeniu tol nebus normalaus VT, pradedant Vilniaus VT.

    Comment


      Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

      Rėmiausi duomenimis iš diagramos, kuria čia vs dalinasi. Pagal diagramą dabar yra 791 autobusų + troleibusų. Pagal jūsų pateiktą nuorodą skirtumas tik 10 transporto priemonių ( dvylika naujų maršrutų?! maršrutų ilgis didėja > 50% prie praktiškai tokio pat tp kiekio. Akivaizdu, kad arba skaičiai nerealistiški, arba bus labai labai liūdna.
      Citata žemiau paaiškina skaičių skirtumus. Pagal ją, dabar virš 60 troleibusų yra nevažiuojantys. Akivaizdu, kad su naujom transporto priemonėm nebus poreikio turėti tokio didelio kiekio tiesiog stovinčių ir nenaudojamų (arba atsarginių) transporto priemonių.

      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

      Čia ne tiek kad sumažint, o tiesiog daugiau neplėst bei mažint rezervą. Pagal Transphoto duomenis, dabar Vilniuje važiuojančių troleibusų 210, dar 30 parke stovi (arba remontuojami, arba neaiškios būklės), o dar 32 aukcionuojami arba pūdomi metalo laužui. Skaičius 159 kyla iš to, kad anksčiau planuota 68 dvigubus troleibusus pirkti, dabar lyg ir kalba apie 73. O toliau tai skaičiuot tiesiog nemoka.

      Comment


        Parašė Tramvajus Rodyti pranešimą

        Visai įdomu pažiūrėti į planuojamas pirkimų sumas: 520 autobusų už 152,42 mln. eurų ir 159 troleibusai už 92,84 mln. eurų. Autobuso vidutinė kaina išeina 293K eurų, o troleibuso 584K eurų. Iš kur tokie skirtumai? Taigi trūlikui nereikia sudėtingo variklio ir visokių susijusių dalių (turbūt pavarų dėžės nereikia?). Žinoma, visi (ar beveik visi) trūlikai bus su autonomine eiga, tai baterija tikrai prideda kainos, na bet ne tiek. Be to, reikia turėt omeny, kad didelė dalis naujų autobusų bus elektriniai, o jiems tai žymiai didesnių baterijų reikia baterijų reikia. Salonai trūlikų ir autikų tie patys. Tai kodėl trūlikas kainuoja beveik 2x tiek, kiek autobusas? Gal troleibusų didesnė dalis ilgų?
        Autonominis autobusas savo vidine elektronika ir 'power train" nelabai kuo skiriasi nuo troleibuso. Tik jam dar mechaninė dalis reikalinga, jei VDV neskirtas tik generatoriui sukti.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Tai tik sakau, jog galėjo galioti – pakeitus taisykles. Pats popierius ne problema.

          Dabar su bankine kortele, galios tik tame paičame ar ir persėdus?

          Bekontaktis atsiskaitymas – jau sostinės viešajame transporte
          https://vilnius.lt/lt/2024/08/29/bek...me-transporte/
          Turėdami galiojantį bilietą, keleiviai gali tęsti kelionę kita viešojo transporto priemone. Palietus komposterio ekraną kitame autobuse ar troleibuse, keleivis matys bilieto galiojimo laiką.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Vilniaus priekaimiuose vyksta mega rekonstrukcija - perdarinėja Naujanerių stotelę. Sena konfigūracija buvo įdomi tuo, kad buvo tik viena stotelė. Ten pat stodavo tiek autobusai link civilizacijos, tiek gilyn į kaimą. Neretas autobusautojas įlipdavo pagal numerį nežiūrėdamas į kryptį ir patirdavo netikėtų nuotykių

            O bet tačiau sugalvota panaikinti šitą nesąmonę ir įrengti atskirą stotelę civilizacijos kryptimi. Šaunu. O bet tačiau Judantys ekspertai sugebėjo ir lygioj vietoj pasigaidinti. Dalis autobusų civilizacijos kryptimi stos naujoje stotelėje. O vieną visgi paliko senoje stotelėje. O lochai tegu laksto per kelią gaudydami lochavozą iš balažinkurios stotelės (grafikai iš FB platybių)

            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-03 at 10.21.07.png
Views:	655
Size:	279,1 kB
ID:	2149576

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Vilniaus priekaimiuose vyksta mega rekonstrukcija - perdarinėja Naujanerių stotelę. Sena konfigūracija buvo įdomi tuo, kad buvo tik viena stotelė. Ten pat stodavo tiek autobusai link civilizacijos, tiek gilyn į kaimą. Neretas autobusautojas įlipdavo pagal numerį nežiūrėdamas į kryptį ir patirdavo netikėtų nuotykių

              O bet tačiau sugalvota panaikinti šitą nesąmonę ir įrengti atskirą stotelę civilizacijos kryptimi. Šaunu. O bet tačiau Judantys ekspertai sugebėjo ir lygioj vietoj pasigaidinti. Dalis autobusų civilizacijos kryptimi stos naujoje stotelėje. O vieną visgi paliko senoje stotelėje. O lochai tegu laksto per kelią gaudydami lochavozą iš balažinkurios stotelės (grafikai iš FB platybių)

              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-03 at 10.21.07.png
Views:	655
Size:	279,1 kB
ID:	2149576
              Tai iki 2024 m. Spalio mėnesio. Nuo 2024 m. Spalio mėnesio bus kitaip.

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240903_142850_Gmail.jpg
Views:	582
Size:	250,9 kB
ID:	2149637

              Click image for larger version

Name:	image0.png
Views:	611
Size:	647,4 kB
ID:	2149635
              Click image for larger version

Name:	image1.png
Views:	614
Size:	638,6 kB
ID:	2149636
              Attached Files
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Ačiū Naujaneriai . Galėjo ir vietoje pastatyt kokią schemą, nes kol kas tai toks... chaosytis

                Comment


                  Nelogiška. Kodėl taip sugrupuota??? 36 ir 66 turėtų stoti kartu, o 65 ir 76 irgi kartu, nes abu užsuka į Balsių rajono vidų.

                  Comment


                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                    Nelogiška. Kodėl taip sugrupuota??? 36 ir 66 turėtų stoti kartu, o 65 ir 76 irgi kartu, nes abu užsuka į Balsių rajono vidų.
                    Tai suplanavo SĮ "Susisiekimo paslaugos", tad tik jie žino, kodėl taip suplanavo. Turbūt yra ruošiama ateičiai, kai 66 kursuos tik iki Kurklių st., po poros metų. O į miestą liks tik 36.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Iš viso sostinės gatvėmis nuo rugsėjo 2 d. darbo dienomis kursuoja 611 viešojo transporto priemonių, iš kurių: 176 troleibusai ir 435 autobusai. Savaitgaliais ir šventinėmis dienomis – 360 viešojo transporto priemonių, iš kurių: 102 troleibusai ir 258 autobusai.

                      Comment


                        Troleibusų po truputį mažėja... Dar prieš porą metų lygtai buvo 180 vnt.

                        Comment


                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                          Tai suplanavo SĮ "Susisiekimo paslaugos", tad tik jie žino, kodėl taip suplanavo. Turbūt yra ruošiama ateičiai, kai 66 kursuos tik iki Kurklių st., po poros metų. O į miestą liks tik 36.
                          Iš kur tokia informacija apie 66 maršruto trumpinimą?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                            Iš kur tokia informacija apie 66 maršruto trumpinimą?
                            Iš rinkos konsultacijų viešojo pirkimo, kuris vyko iki vasaros.

                            https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-604042

                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=763466 tereikia atsisiųsti Preliminarūs viešojo transporto maršrutų eismo tvarkaraščiai (Excel formatu).7z


                            Click image for larger version

Name:	66 IV pirkimo dalis 1-5_240904_071047.jpg
Views:	458
Size:	73,2 kB
ID:	2149775 Click image for larger version

Name:	66 IV pirkimo dalis 6-7_240904_071046.jpg
Views:	444
Size:	65,0 kB
ID:	2149776 66 IV pirkimo dalis 1-5.PDF
                            66 IV pirkimo dalis 6-7.PDF
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Vakar mačiau man atrodo 19 naują troleibusą ties PC Mada, važiavusį neprisijungus prie tinklo. Įdomu ar eksperimentavo, ar pametė 'ūsus'?

                              Comment


                                Užrašas, kurį užfiksavau šįryt ant vieno iš nuomojamų MAN:
                                Click image for larger version

Name:	Letos durys.jpg
Views:	378
Size:	190,2 kB
ID:	2149867

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Vakar mačiau man atrodo 19 naują troleibusą ties PC Mada, važiavusį neprisijungus prie tinklo. Įdomu ar eksperimentavo, ar pametė 'ūsus'?
                                  Matau ir aš. Jei link centro pusės, tai jie grįžta į parką be ūsų, kad aplenkt maršrute važiuojančius ir stotelėj stovinčius troleibusus.

                                  Comment


                                    Važiavo šiaurės kryptimi ir man atrodo su keleiviais.

                                    Comment


                                      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                      Užrašas, kurį užfiksavau šįryt ant vieno iš nuomojamų MAN:
                                      Click image for larger version

Name:	Letos durys.jpg
Views:	378
Size:	190,2 kB
ID:	2149867
                                      Šiandien kaip tik juo važiavau 3G. Vaizdelis tikrai nekoks: Visos durys su juokingu lipduku, galinės užsidaro tik iš 3 karto, o atsidarymo reikia laukti 10 sekundžių. Virš durų nukritęs dangtis į kurį teko garbė netyčia trenkti galva, pats autobusas į Ukmergės kalną vos užvažiavo ant 20km/h apsipylęs dūmais.

                                      Comment


                                        Vilniečiai jau įvertino naujuosius troleibusus: „Greičiausiai skirti ne Vilniui“
                                        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...niui--33929029

                                        Ankštumas. Įlipęs į „Škoda 32Tr“ iš karto pastebi, kad šiame troleibuse trūksta vietos. Jo nepalyginsi su „Solaris“.

                                        Maršrutai. Keleivių žodžiais, jeigu Vilniui jau buvo nupirkti tokie troleibusai, jie turėtų važinėti ne 2-uoju, 7-uoju, 17-uoju ar 19-uoju maršrutais, kuriais keliauja daugiausia vilniečių.

                                        Bet bėda yra orlaidės. Skirtingai nei „Solaris Urbino 12“ troleibusuose, jos „Škoda 32Tr“ nėra užrakinamos. Tad gali būti, kad kondicionieriai veiks visu pajėgumu, o langai bus atlapoti.

                                        Dar vienas nepatogumas – sėdynės salono gale. Ar konstruktorius jas skyrė vaikams? Mat kiekvienas bent 170 centimetrų ūgio keleivis stodamasis atsitrenks galva į lubas.
                                        Paskutinis taisė dondc; 2024.09.04, 18:51.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Perkami 91 (tarp kurių ir dabartiniai 20) trumpi ir 73 ilgi troleibusai, ne? Nelabai suprantu kame problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X