Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJuk dar prieš panaikinant bilietus iš kioskelių jau spauzdindavo datą ir laiką komposteriai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ar tik nereiks kontoros vietos keisti, jei jau JUDU taip rūpinasi nepatogumais.
Alio, HANNER?
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir garažo numerį.Paskutinis taisė dondc; 2024.08.30, 09:02.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip suprast post'ą? Hanner stroikės užblokavo trūlikų eismą? Tai galėtų kontaktininkai perkabinti laidus porą metrų į šoną.
Comment
-
Dėl to, kad 12 troleuibusui atiduot kuo daugiau SOR, kad galėtų išvažiuoti į Šeimyniškių g. nuo Žaliojo tilto, tai nežinau. Nesinorėtų, kad ribotas dabar esamų naujų troleibusų kiekis būtų prioretizuojamas vienam specifiniam maršrutui. Šis maršrutas ir taip nėra itin populiarus, jei neklystu?
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąDėl to, kad 12 troleuibusui atiduot kuo daugiau SOR, kad galėtų išvažiuoti į Šeimyniškių g. nuo Žaliojo tilto, tai nežinau. Nesinorėtų, kad ribotas dabar esamų naujų troleibusų kiekis būtų prioretizuojamas vienam specifiniam maršrutui. Šis maršrutas ir taip nėra itin populiarus, jei neklystu?
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Kiek tik matau, visada pakankamai užpildyti, net ir 15m Solariai. Keleivių skaičių kartais mažina nebent prastas derinimas su 6 bei retas kursavimas savaitgalio vakarais (nors laisvai galėtų būti tada trumpinamas iki Gerosios Vilties st.). 9 troleibusai nėra tiek daug, lieka dar 14, o savaitgaliais išvis reikalingi tik 4. Beje, Amberiai, buvo sakoma, kad irgi gali kelis kilometrus nuvažiuoti su autonomine eiga (kad ir rankomis nuimant ūsus). Man įdomu, kodėl tuo niekada nebuvo pasinaudota. Jei niekas autonominės eigos iš jų dar neišlupo - reikėtų tik 7 SORų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKokia logika automatiškai aktyvuoti pusantros valandos bilietą? Kas Vilniuje kur nors važiuoja VT pusantros valandos į vieną pusę?
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąDėl to, kad 12 troleuibusui atiduot kuo daugiau SOR, kad galėtų išvažiuoti į Šeimyniškių g. nuo Žaliojo tilto, tai nežinau. Nesinorėtų, kad ribotas dabar esamų naujų troleibusų kiekis būtų prioretizuojamas vienam specifiniam maršrutui. Šis maršrutas ir taip nėra itin populiarus, jei neklystu?
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąDėl 12 sakiau, kad jis ne itin populiarus dėl retesnio kursavimo už 6. Dar ne kartą įvairiuose neoficialiuose šaltiniuose esu girdėjęs, kad ateityje norima 12 panaikinti. Taip gali būti, nes patys JUDU skelbia, kad iki 2026 m. sumažins troleibusų skaičių mieste.
- 1 patinka
Comment
-
Aš tai manau, kad 12 iki Karoliniškių nepaleis, nes jau yra 9. Beto, kai dar kursavo 14 iki Karoliniškių(kiek man tekę yra važiuoti) tai dauguma žmonių pabaigdavo kelionę ties lazdynais arba gerosios vilties žiedu.
Aš siūlyčiau geriau 12 iš savanorių pr. nukreipti į Žemaitės gatvę ir su SOR pagalba pratęsti iki vilkpėdės.
Comment
-
12 reikėtų pratęsti su autonomine eiga į būsimą rajoną Velgos gamyklos vietoje, šalia Vingio parko, nukreipiant iš Savanorių pr. į Gerosios Vilties g. ir toliau nauju rajonu, kai jis bus. Tam reikia 12 išsaugoti bent dar porai metų, kai ten atsiras tas rajonas.
Ką reiškia savivaldybės kliedesiai apie troleibusų mažinimą mieste? Maršrutų skaičiaus ar aplamai troleibusų kiekio? Tai kaip sutama su deklaruojamu žaliuoju transportu? Atrodo, kad savivaldybėje sėdi tie, kurie šika per burną ir ėda šikna... Elektrobusus pirks? Debilizmas visiškas, turint troleibusų tinką, jį naikinti, keičiant elektrobusais, kai pirmiausiai turėtų būti pakeisti kai kurie autobusų maršrutai elektrobusais... Ir tai ribotai...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą12 reikėtų pratęsti su autonomine eiga į būsimą rajoną Velgos gamyklos vietoje, šalia Vingio parko, nukreipiant iš Savanorių pr. į Gerosios Vilties g. ir toliau nauju rajonu, kai jis bus. Tam reikia 12 išsaugoti bent dar porai metų, kai ten atsiras tas rajonas.
- 1 patinka
Comment
-
Na va tokią lentelę radau.
Rašo, kad iki 2030 nori sumažinti iki 200 troleibusų. Tiesa, skaičiai ne visai sueina, nes 2018 m. įsigytų Solarių yra 41, čia rašo, kad 39. Taip pat baigus pirkt naujus troleibusus, jų turėtų būti 164. Iš viso 205. Bet vis tiek mažiau nurašius visas senas Škodas, Amberius, bei 2004-2006 Solarius.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąNa va tokią lentelę radau.
Rašo, kad iki 2030 nori sumažinti iki 200 troleibusų. Tiesa, skaičiai ne visai sueina, nes 2018 m. įsigytų Solarių yra 41, čia rašo, kad 39. Taip pat baigus pirkt naujus troleibusus, jų turėtų būti 164. Iš viso 205. Bet vis tiek mažiau nurašius visas senas Škodas, Amberius, bei 2004-2006 Solarius.
- 1 patinka
Comment
-
Labai ambicingi planai. Kai panašaus dydžio ir mažesni Europos miestai, įskaitant kaimyninę Lenkiją, investuoja milijardus į VT infrastruktūrą, kasa tunelius po miestų centrais, tiesia naujas metro ir tramvajų linijas, už milijardus rekonstruoja ir stato naujas geležinkelio stotis ir priemiestines geležinkelio linijas, mes iki 2030 nusipirksime keletą fakin dujinių ir elektrinių autobusų. Well faking done, ką ir bepridursi.
- 20 patinka
Comment
Comment