T7 mačiau jau vairuotojo sėdynė papuošta “kailiniu” užvalkalu ‘90 stilium
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąT7 mačiau jau vairuotojo sėdynė papuošta “kailiniu” užvalkalu ‘90 stiliumNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 9 patinka
Comment
-
Man kitas klausimas kilo - šiandien mačiau 2 troleibusą, pradžioje nesupratau, kad čia trulas, ūsai nuleisti priekis praktiškai raudonas, sunku skirti nuo autobuso.
Taip, čia tuoj pasiskays į tai: kas parašyta reikia žiūrėti, troleibuso nuo autobuso neskiria ir t.t. bet in general keleiviui ar rečiau besinaudojančiam tokie dalykai nelabai rūpi. Tiesiog atrodo kad 2, 2T, 2G yra per daug sudėtinga. Skaičių dar daug likę, turėtų būti mažiau komplikuota.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.08.22, 22:36.Aviate, navigate, communicate
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMan kitas klausimas kilo - šiandien mačiau 2 troleibusą, pradžioje nesupratau, kad čia trulas, ūsai nuleisti priekis praktiškai raudonas, sunku skirti nuo autobuso.
Taip, čia tuoj pasiskays į tai: kas parašyta reikia žiūrėti, troleibuso nuo autobuso neskiria ir t.t. bet in general keleiviui ar rečiau besinaudojančiam tokie dalykai nelabai rūpi. Tiesiog atrodo kad 2, 2T, 2G yra per daug sudėtinga. Skaičių dae daug likę, turėtų būti mažiau komplikuota.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Problema jau buvo iškelta prieš kurį laiką: VVT atsakė, maršrutų numeracija jie patenkinti, Vilniečiai taip įpratę nuo 195x ir bijo pokyčių. Ir dabar vietomis gali būti du 2 ar 5 vienoje stotelėje ir jų niekaip neis atskirti. Kaunas seniai tą problemą sutvarkė apjungęs numeraciją.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Problema jau buvo iškelta prieš kurį laiką: VVT atsakė, maršrutų numeracija jie patenkinti, Vilniečiai taip įpratę nuo 195x ir bijo pokyčių. Ir dabar vietomis gali būti du 2 ar 5 vienoje stotelėje ir jų niekaip neis atskirti. Kaunas seniai tą problemą sutvarkė apjungęs numeraciją.
5G autobusas ir paprastas 5 irgi nestoja nei vienoje bendroje stotelėje. Net vieta, kur jie kertasi, yra 2 lygių sankryža - vienas važiuoja ant viršaus ozo viaduku, kitas - apačioje Ukmergės g.
Gal tik 3G su paprastu 3 autobusu Naujininkuose link miesto ir prie "Spartos" važiuojant nuo miesto, kur jie sustoja kartu. Bet jei iki šiol nieks nesupainioja į kokį lipti, kam pernumeravimai? Juk ir taip paaišku, kad 3G yra pagrindinesnis, jame važiuoja ilgi autobusai, o paprastame 3 - trumpi nes tai aplinkui besisukiojantis privežamasis maršrutas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
...Vilniečiai taip įpratę nuo 195x ir bijo pokyčių...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
O kas konkrečiai blogo su maršrutų numeracijomis? Tokios "novatoriškos" kokios buvo siūlytos šiame forume, man kaip tik atrodo dar painesnės. Ar tikrai reikia keisti tai, kas per daugelį metų nusistovėjo ir buvo įsiminta? Juk 2 troleibusas, 2 autobusas ir 2G autobusas jei ir susitinka tame pačiame punkte - stotyje, juk išvyksta iš visiškai skirtingų stotelių, o toliau pasuka visiškai skirtingomis kryptimis. Kaip įmanoma juos supainioti?
5G autobusas ir paprastas 5 irgi nestoja nei vienoje bendroje stotelėje. Net vieta, kur jie kertasi, yra 2 lygių sankryža - vienas važiuoja ant viršaus ozo viaduku, kitas - apačioje Ukmergės g.
Gal tik 3G su paprastu 3 autobusu Naujininkuose link miesto ir prie "Spartos" važiuojant nuo miesto, kur jie sustoja kartu. Bet jei iki šiol nieks nesupainioja į kokį lipti, kam pernumeravimai? Juk ir taip paaišku, kad 3G yra pagrindinesnis, jame važiuoja ilgi autobusai, o paprastame 3 - trumpi nes tai aplinkui besisukiojantis privežamasis maršrutas.
Tiesiog taip paprasčiau ir aiškiau. Jeigu taip pat pavadinti maršrutai niekaip nesusiję - kodėl jie pavadinti vienodai? Koks skirtumas tarp autobuso ir troleibuso, jeigu jie važiuoja tomis pačiomis gatvėmis ir stoja tose pačiose stotelėse (plačiąja prasme)?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip su priekinėm durim? Atidarinėjo jas keleivių išlipimui/įlipimui?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPataisymas, kad dėl maršrutų numeracijos pakeitimo, VVT kaip ir ne prie ko, jie tik paslaugos tiekėjai, visos strėlės turi būti Susiekimo paslaugom aka Judu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei vien 2 maršruto autobuso maršrutas buvo keistas n kartų. Beje kažkaip dėl šito nepergyveno kai pradžioje panaikintas 27 tapo 78. Kai kitais maršrutais važiuoti pradėjo 9,14,24 ir t.t. Beje dauguma senųjų g. maršrutų gavo naujus numerius pvz. 31g. tapo 74 ir nieks nepasiklydo. O čia tiesiog pakeisti autobusų maršrutus 1 į 101, 2 į 102, 3 į 103, 4 į 104, 7 į 77, 9 į 99, 10 į 100, 12 į 112, 15 į 105, 16 į 106, 17 į 107, 18 į 108, 19 į 109, 20 į 90, 21 į 91. Ir visi labai greitai priprastų manau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Šimtųjų numerių nereikia. Esamiems autobusų maršrutams 1-21 (kai kurių, pvz. 6, nėra), numeriams pakeisti užtenka ir esamos autobusų numerių erdvės nuo 22 iki 99, nes ten yra laisvų numerių ir ir ištisų skylių...
- 1 patinka
Comment
-
Pataisymas, kad dėl maršrutų numeracijos pakeitimo, VVT kaip ir ne prie ko, jie tik paslaugos tiekėjai, visos strėlės turi būti Susiekimo paslaugom aka Judu.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Ar tikrai reikia keisti tai, kas per daugelį metų nusistovėjo ir buvo įsiminta? Juk 2 troleibusas, 2 autobusas ir 2G autobusas jei ir susitinka tame pačiame punkte - stotyje, juk išvyksta iš visiškai skirtingų stotelių, o toliau pasuka visiškai skirtingomis kryptimis. Kaip įmanoma juos supainioti?
Bet jei iki šiol nieks nesupainioja į kokį lipti, kam pernumeravimai? Juk ir taip paaišku, kad 3G yra pagrindinesnis, jame važiuoja ilgi autobusai, o paprastame 3 - trumpi nes tai aplinkui besisukiojantis privežamasis maršrutas.
- 7 patinka
Comment
-
Ir netgi pvz 2G nėra geras sprendimas turintiems regėjimo problemų. Ar 2G ar 26 ar 28 ar 29 ? Kai ir kiti G.
G reikalingas tik VMSA, JUDU piarui, kad atseit yra kažkas "greito"Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 15 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIr netgi pvz 2G nėra geras sprendimas turintiems regėjimo problemų. Ar 2G ar 26 ar 28 ar 29 ? Kai ir kiti G.
G reikalingas tik VMSA, JUDU piarui, kad atseit yra kažkas "greito"
Tie G irgi kvestionuotini, nes piko metu iš esmės važiuoja ne ką greičiau nei kitų maršrutų transportas, tik bereikalingai ir nepatogiai praleidžia kai kurias stoteles. Norint greičio ne piko metu, tai reikėtų pagaliau įdiegti STOP mygtukų (sustojimo pagal pareikalavimą) sistemą ir tokiu būdu viso transporto važiavimo greitis didėtų.
Kas dar kvailiausia, kad yra trys mašrutai su numeriu 2 (2 autobusas, 2 troleibusas ir 2G autobusas), tačiau tarpusavyje jie nieko bendro neturi. Elementari logika sakytų, kad 2G yra 2 maršruto kažkokia pagreitinta trasa, praleidžiant stoteles ar apvažiuojant kažkurias atkarpas. bet kadangi mes logika nemėgstame vadovautis, tai pas mus - nieko panašaus.
VMS ir JUDU turėtų iš esmės reformuoti numerių sistemą, kad naikinti dubliuojančius numerius. Ir nebefantazuoti kažko apie elektrobusų pirkimą, o vykdyti kontaktinio tinklo plėtrą ir visus G mašrutus paversti į troleibusų mašrutus, kuriuose turbūt galima būtų leisti net ir trijų sekcijų troleibusus. Kontaktinio tinklo plėtra tikrai jau nebėra didelės ir sunkiai pakeliamos miestui išlaidos, kas buvo gal prieš kokius 10-15 metų.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ko gero VVT nepatenkinti vieininteliu dalyku - transportas turi važiuoti. Nereiktų važiuoti - problemų būtų iškart gerokai mažiau. <...>
Rinkausi 4G reisą Pilaitė - Autobusų parkas (Eišiškių pl.), 20:43 iš Vienaragių st. iki Ąžuolijų st., taip supaprastinant grįžimą namo. Tame autobuse (8017-am) prasidėjo linksmybės:
1. Nuo Vienaragių buvau vienintelis keleivis
2. Užsuko jisai į degalinę prie D&G - Eišiškių sankryžos užsipilti kuro (ką sėkmingai galėjo padaryti ir Ąžuolijuose). Na ok, šitą punktą galima praleisti, kad užsipila pakeliui degalinėje su keleiviais.
3. Važiavo B. Karvelio gatve (kas irgi neįprasta)
4. Stojo Eišiškių plento stotelėje, norėjo mane išvyt. Aš neišlipau.
5. Stojo Verslo stotelėje, kur irgi neturėjo stoti, taip parodydamas, jog dingčiau iš autobuso. Irgi nelipau.
Vyšnaitė ant torto - iš Eišiškių plento pasuko į Meistrų gatvę, nepasiekęs Dilgynės ir Ąžuolijų. To pasekoje išleido prieš pat parko (aikštelės) vartus.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Na čia labiau Transreviui galima būtų pritaikyti taisyklę nuliniais reisais. Šviežia situacija man pasitaikė ne per seniausiai:
Išvažiavo iš stotelės 3 minutėm anksčiau - taigi reikėjo anksčiau ateiti. Važiuoja pakeistu maršrutu - pats kaltas, turėjai žinoti. Neatvažiavo - palauksi sekančio, ne paskutinį kartą. Neveikia validatorius - eik prie kito, gal jis veiks. Švieslentė rodo kitą kryptį - džiaukis kad bent rodo. Maršruto stotelės tuoj pasivys rodomas infoekrane - užtai reklamai kliūčių nėra.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O VMS ir JUDU - fsio zakonno. Jei kas nepatinka - rašyk į sportloto.
Išvažiavo iš stotelės 3 minutėm anksčiau - taigi reikėjo anksčiau ateiti. Važiuoja pakeistu maršrutu - pats kaltas, turėjai žinoti. Neatvažiavo - palauksi sekančio, ne paskutinį kartą. Neveikia validatorius - eik prie kito, gal jis veiks. Švieslentė rodo kitą kryptį - džiaukis kad bent rodo. Maršruto stotelės tuoj pasivys rodomas infoekrane - užtai reklamai kliūčių nėra.
Neatidaro priekinių durų - važiuok taksi, jei nepatinka!
- 6 patinka
Comment
Comment