Man kitas klausimas kilo - šiandien mačiau 2 troleibusą, pradžioje nesupratau, kad čia trulas, ūsai nuleisti priekis praktiškai raudonas, sunku skirti nuo autobuso.
Taip, čia tuoj pasiskays į tai: kas parašyta reikia žiūrėti, troleibuso nuo autobuso neskiria ir t.t. bet in general keleiviui ar rečiau besinaudojančiam tokie dalykai nelabai rūpi. Tiesiog atrodo kad 2, 2T, 2G yra per daug sudėtinga. Skaičių dar daug likę, turėtų būti mažiau komplikuota.
Man kitas klausimas kilo - šiandien mačiau 2 troleibusą, pradžioje nesupratau, kad čia trulas, ūsai nuleisti priekis praktiškai raudonas, sunku skirti nuo autobuso.
Taip, čia tuoj pasiskays į tai: kas parašyta reikia žiūrėti, troleibuso nuo autobuso neskiria ir t.t. bet in general keleiviui ar rečiau besinaudojančiam tokie dalykai nelabai rūpi. Tiesiog atrodo kad 2, 2T, 2G yra per daug sudėtinga. Skaičių dae daug likę, turėtų būti mažiau komplikuota.
Problema jau buvo iškelta prieš kurį laiką: VVT atsakė, maršrutų numeracija jie patenkinti, Vilniečiai taip įpratę nuo 195x ir bijo pokyčių. Ir dabar vietomis gali būti du 2 ar 5 vienoje stotelėje ir jų niekaip neis atskirti. Kaunas seniai tą problemą sutvarkė apjungęs numeraciją.
Problema jau buvo iškelta prieš kurį laiką: VVT atsakė, maršrutų numeracija jie patenkinti, Vilniečiai taip įpratę nuo 195x ir bijo pokyčių. Ir dabar vietomis gali būti du 2 ar 5 vienoje stotelėje ir jų niekaip neis atskirti. Kaunas seniai tą problemą sutvarkė apjungęs numeraciją.
Ko gero VVT nepatenkinti vieininteliu dalyku - transportas turi važiuoti. Nereiktų važiuoti - problemų būtų iškart gerokai mažiau. Tame tarpe ir su maršrutų numeracija.
Problema jau buvo iškelta prieš kurį laiką: VVT atsakė, maršrutų numeracija jie patenkinti, Vilniečiai taip įpratę nuo 195x ir bijo pokyčių. Ir dabar vietomis gali būti du 2 ar 5 vienoje stotelėje ir jų niekaip neis atskirti. Kaunas seniai tą problemą sutvarkė apjungęs numeraciją.
O kas konkrečiai blogo su maršrutų numeracijomis? Tokios "novatoriškos" kokios buvo siūlytos šiame forume, man kaip tik atrodo dar painesnės. Ar tikrai reikia keisti tai, kas per daugelį metų nusistovėjo ir buvo įsiminta? Juk 2 troleibusas, 2 autobusas ir 2G autobusas jei ir susitinka tame pačiame punkte - stotyje, juk išvyksta iš visiškai skirtingų stotelių, o toliau pasuka visiškai skirtingomis kryptimis. Kaip įmanoma juos supainioti?
5G autobusas ir paprastas 5 irgi nestoja nei vienoje bendroje stotelėje. Net vieta, kur jie kertasi, yra 2 lygių sankryža - vienas važiuoja ant viršaus ozo viaduku, kitas - apačioje Ukmergės g.
Gal tik 3G su paprastu 3 autobusu Naujininkuose link miesto ir prie "Spartos" važiuojant nuo miesto, kur jie sustoja kartu. Bet jei iki šiol nieks nesupainioja į kokį lipti, kam pernumeravimai? Juk ir taip paaišku, kad 3G yra pagrindinesnis, jame važiuoja ilgi autobusai, o paprastame 3 - trumpi nes tai aplinkui besisukiojantis privežamasis maršrutas.
...Vilniečiai taip įpratę nuo 195x ir bijo pokyčių...
Teisybės dėlei vien 2 maršruto autobuso maršrutas buvo keistas n kartų. Beje kažkaip dėl šito nepergyveno kai pradžioje panaikintas 27 tapo 78. Kai kitais maršrutais važiuoti pradėjo 9,14,24 ir t.t. Beje dauguma senųjų g. maršrutų gavo naujus numerius pvz. 31g. tapo 74 ir nieks nepasiklydo. O čia tiesiog pakeisti autobusų maršrutus 1 į 101, 2 į 102, 3 į 103, 4 į 104, 7 į 77, 9 į 99, 10 į 100, 12 į 112, 15 į 105, 16 į 106, 17 į 107, 18 į 108, 19 į 109, 20 į 90, 21 į 91. Ir visi labai greitai priprastų manau.
O kas konkrečiai blogo su maršrutų numeracijomis? Tokios "novatoriškos" kokios buvo siūlytos šiame forume, man kaip tik atrodo dar painesnės. Ar tikrai reikia keisti tai, kas per daugelį metų nusistovėjo ir buvo įsiminta? Juk 2 troleibusas, 2 autobusas ir 2G autobusas jei ir susitinka tame pačiame punkte - stotyje, juk išvyksta iš visiškai skirtingų stotelių, o toliau pasuka visiškai skirtingomis kryptimis. Kaip įmanoma juos supainioti?
5G autobusas ir paprastas 5 irgi nestoja nei vienoje bendroje stotelėje. Net vieta, kur jie kertasi, yra 2 lygių sankryža - vienas važiuoja ant viršaus ozo viaduku, kitas - apačioje Ukmergės g.
Gal tik 3G su paprastu 3 autobusu Naujininkuose link miesto ir prie "Spartos" važiuojant nuo miesto, kur jie sustoja kartu. Bet jei iki šiol nieks nesupainioja į kokį lipti, kam pernumeravimai? Juk ir taip paaišku, kad 3G yra pagrindinesnis, jame važiuoja ilgi autobusai, o paprastame 3 - trumpi nes tai aplinkui besisukiojantis privežamasis maršrutas.
Spaudos rūmuose stoja 7 autobusas ir 7 troleibusas. Galime įsivaizduoti, kaip tai atrodo švieslentėje saulėtą dieną. Manau įmanoma rasti ir kitų vietų.
Tiesiog taip paprasčiau ir aiškiau. Jeigu taip pat pavadinti maršrutai niekaip nesusiję - kodėl jie pavadinti vienodai? Koks skirtumas tarp autobuso ir troleibuso, jeigu jie važiuoja tomis pačiomis gatvėmis ir stoja tose pačiose stotelėse (plačiąja prasme)?
Pataisymas, kad dėl maršrutų numeracijos pakeitimo, VVT kaip ir ne prie ko, jie tik paslaugos tiekėjai, visos strėlės turi būti Susiekimo paslaugom aka Judu.
Pataisymas, kad dėl maršrutų numeracijos pakeitimo, VVT kaip ir ne prie ko, jie tik paslaugos tiekėjai, visos strėlės turi būti Susiekimo paslaugom aka Judu.
Mano žiniomis Judu kėlė tokį klausimą, stabdžių skysčio prigerus yra savivaldybė, kaip ir su visais dideliais projektais ir pokyčiais
Teisybės dėlei vien 2 maršruto autobuso maršrutas buvo keistas n kartų. Beje kažkaip dėl šito nepergyveno kai pradžioje panaikintas 27 tapo 78. Kai kitais maršrutais važiuoti pradėjo 9,14,24 ir t.t. Beje dauguma senųjų g. maršrutų gavo naujus numerius pvz. 31g. tapo 74 ir nieks nepasiklydo. O čia tiesiog pakeisti autobusų maršrutus 1 į 101, 2 į 102, 3 į 103, 4 į 104, 7 į 77, 9 į 99, 10 į 100, 12 į 112, 15 į 105, 16 į 106, 17 į 107, 18 į 108, 19 į 109, 20 į 90, 21 į 91. Ir visi labai greitai priprastų manau.
Šimtųjų numerių nereikia. Esamiems autobusų maršrutams 1-21 (kai kurių, pvz. 6, nėra), numeriams pakeisti užtenka ir esamos autobusų numerių erdvės nuo 22 iki 99, nes ten yra laisvų numerių ir ir ištisų skylių...
Šimtųjų numerių nereikia. Esamiems autobusų maršrutams 1-21 (kai kurių, pvz. 6, nėra), numeriams pakeisti užtenka ir esamos autobusų numerių erdvės nuo 22 iki 99, nes ten yra laisvų numerių ir ir ištisų skylių...
Skylės užsipildys bet psicholigiškai lengviau, kai numeris keičiasi į panašų. O jau dabar nors ir su skylėmis, esama erdvė ne iki 99, o beveik iki 130.
Pataisymas, kad dėl maršrutų numeracijos pakeitimo, VVT kaip ir ne prie ko, jie tik paslaugos tiekėjai, visos strėlės turi būti Susiekimo paslaugom aka Judu.
Jo, soriuks. Čia todėl, kad jie visi (VMS, JUDU, VVT) homogenizavosi į kažkokį darinį, kurio darbo ir neina normaliai organizuoti.
Ar tikrai reikia keisti tai, kas per daugelį metų nusistovėjo ir buvo įsiminta? Juk 2 troleibusas, 2 autobusas ir 2G autobusas jei ir susitinka tame pačiame punkte - stotyje, juk išvyksta iš visiškai skirtingų stotelių, o toliau pasuka visiškai skirtingomis kryptimis. Kaip įmanoma juos supainioti?
Bet jei iki šiol nieks nesupainioja į kokį lipti, kam pernumeravimai? Juk ir taip paaišku, kad 3G yra pagrindinesnis, jame važiuoja ilgi autobusai, o paprastame 3 - trumpi nes tai aplinkui besisukiojantis privežamasis maršrutas.
Čia arba trolinat, arba rimtai išvardinote visus punktus, dėl ko ir reikia sutvarkyti numeraciją Nesvarbu, kas kur stoja Stotyje ar kitur, ir mes nežinome, kiek kartų žmonės buvo supainioja 2 ir 2G, tačiau apie ilgus ir trumpus tai čia tikrai geras bajeris. Normalioje sistemoje nesvarbu, kur, kokia TP ar pan. tu matai skaičių 2 ir daugiau į nieką nesigilini. Įdomu dar, kaip regos negalią turintys susitvarko su tais pasikartojimais.
Ir netgi pvz 2G nėra geras sprendimas turintiems regėjimo problemų. Ar 2G ar 26 ar 28 ar 29 ? Kai ir kiti G.
G reikalingas tik VMSA, JUDU piarui, kad atseit yra kažkas "greito"
Ir netgi pvz 2G nėra geras sprendimas turintiems regėjimo problemų. Ar 2G ar 26 ar 28 ar 29 ? Kai ir kiti G.
G reikalingas tik VMSA, JUDU piarui, kad atseit yra kažkas "greito"
Būtent. Esama sistema neturi jokio lankstumo kaitalioti transporto priemones maršrutuose ir kt. Kaip jau ne karta kalbėta, yra visiškas absurdas, kad maršrutas iš esmės pririštas prie transporto priemonės variklio tipo, nes kitų skirtumų, žvelgiant iš keleivio perspektyvos, tarp autobuso ir troleibuso nėra.
Tie G irgi kvestionuotini, nes piko metu iš esmės važiuoja ne ką greičiau nei kitų maršrutų transportas, tik bereikalingai ir nepatogiai praleidžia kai kurias stoteles. Norint greičio ne piko metu, tai reikėtų pagaliau įdiegti STOP mygtukų (sustojimo pagal pareikalavimą) sistemą ir tokiu būdu viso transporto važiavimo greitis didėtų.
Kas dar kvailiausia, kad yra trys mašrutai su numeriu 2 (2 autobusas, 2 troleibusas ir 2G autobusas), tačiau tarpusavyje jie nieko bendro neturi. Elementari logika sakytų, kad 2G yra 2 maršruto kažkokia pagreitinta trasa, praleidžiant stoteles ar apvažiuojant kažkurias atkarpas. bet kadangi mes logika nemėgstame vadovautis, tai pas mus - nieko panašaus.
VMS ir JUDU turėtų iš esmės reformuoti numerių sistemą, kad naikinti dubliuojančius numerius. Ir nebefantazuoti kažko apie elektrobusų pirkimą, o vykdyti kontaktinio tinklo plėtrą ir visus G mašrutus paversti į troleibusų mašrutus, kuriuose turbūt galima būtų leisti net ir trijų sekcijų troleibusus. Kontaktinio tinklo plėtra tikrai jau nebėra didelės ir sunkiai pakeliamos miestui išlaidos, kas buvo gal prieš kokius 10-15 metų.
Ko gero VVT nepatenkinti vieininteliu dalyku - transportas turi važiuoti. Nereiktų važiuoti - problemų būtų iškart gerokai mažiau. <...>
Na čia labiau Transreviui galima būtų pritaikyti taisyklę nuliniais reisais. Šviežia situacija man pasitaikė ne per seniausiai:
Rinkausi 4G reisą Pilaitė - Autobusų parkas (Eišiškių pl.), 20:43 iš Vienaragių st. iki Ąžuolijų st., taip supaprastinant grįžimą namo. Tame autobuse (8017-am) prasidėjo linksmybės:
1. Nuo Vienaragių buvau vienintelis keleivis
2. Užsuko jisai į degalinę prie D&G - Eišiškių sankryžos užsipilti kuro (ką sėkmingai galėjo padaryti ir Ąžuolijuose). Na ok, šitą punktą galima praleisti, kad užsipila pakeliui degalinėje su keleiviais.
3. Važiavo B. Karvelio gatve (kas irgi neįprasta)
4. Stojo Eišiškių plento stotelėje, norėjo mane išvyt. Aš neišlipau.
5. Stojo Verslo stotelėje, kur irgi neturėjo stoti, taip parodydamas, jog dingčiau iš autobuso. Irgi nelipau.
Vyšnaitė ant torto - iš Eišiškių plento pasuko į Meistrų gatvę, nepasiekęs Dilgynės ir Ąžuolijų. To pasekoje išleido prieš pat parko (aikštelės) vartus.
Na čia labiau Transreviui galima būtų pritaikyti taisyklę nuliniais reisais. Šviežia situacija man pasitaikė ne per seniausiai:
O VMS ir JUDU - fsio zakonno. Jei kas nepatinka - rašyk į sportloto.
Išvažiavo iš stotelės 3 minutėm anksčiau - taigi reikėjo anksčiau ateiti. Važiuoja pakeistu maršrutu - pats kaltas, turėjai žinoti. Neatvažiavo - palauksi sekančio, ne paskutinį kartą. Neveikia validatorius - eik prie kito, gal jis veiks. Švieslentė rodo kitą kryptį - džiaukis kad bent rodo. Maršruto stotelės tuoj pasivys rodomas infoekrane - užtai reklamai kliūčių nėra.
O VMS ir JUDU - fsio zakonno. Jei kas nepatinka - rašyk į sportloto.
Išvažiavo iš stotelės 3 minutėm anksčiau - taigi reikėjo anksčiau ateiti. Važiuoja pakeistu maršrutu - pats kaltas, turėjai žinoti. Neatvažiavo - palauksi sekančio, ne paskutinį kartą. Neveikia validatorius - eik prie kito, gal jis veiks. Švieslentė rodo kitą kryptį - džiaukis kad bent rodo. Maršruto stotelės tuoj pasivys rodomas infoekrane - užtai reklamai kliūčių nėra.
Švieslentė rodo neteisingą kryptį - kam reikia, tas žino!
Neatidaro priekinių durų - važiuok taksi, jei nepatinka!
Comment