Parašė grustnyj
Rodyti pranešimą
14 ir 67. Visų pirma į Mickūnus važiuoja priemiestiniai ir taip. Ir ne vienas, o gan dažnai. Taip kad spragas, kuomet dabar važiuoja 67 autobusas, galima užpildyti vienu priemiestinio autobuso kursavimu N. Vilnia - Mickūnai. Nėra į rajoną jokio reikalo leisti miesto autobusus.
Todėl 14 ir 67 apjungus, galima būtų paleisti tokia trasa: Arimų - Kojelavičiaus - Palydovo - Šiaurės - Uosių g. (užvažiavimas į Kalno stotelę) - Šiaurės g. - Dūmų - S. Batoro - Pergalės g.
Nėra jokio reikalo autobusui smaukytis aplink geležinkelį, kaip kad 14 daro. Kam reikia, tas pereis geležinkelį. Nėra jokio reikalo važiuoti Pramonės, Linksmąją, Parko gatvėmis. 14+67 maršrutas skirtas privežti tuos, kurie gyvena Arimų g., Kalno g. ir Pergalės g., Grigaičiuose į N. Vilnią. O toliau vis tiek, tie, kurie važiuoja į Antakalnį, persės Uosių g., tie, kurie važiuoja į stotį ir centrą persės prie N. Vilnios geležinkelio stoties, taip pat ir tie, kuriems reikia į Pramonės, Parko ar Linksmąją gatvę.
Vietoje 4 autobusų, dabar reikalingų 14 ir 67 maršrutams, pakaktų dviejų naujam jungtiniam maršrutui.
Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Dvarčionys - Žolyno ir važiuos iki Antakalnio poliklinikos.
Ne visi sutaupyti autobusai bus skiriami greitiesiems maršrutams. Juk bus stiprinami ir kai kurie kiti autobusų maršrutai.
Ir dar. Kam iš viso išradinėti dviratį su papildomais (ir netgi dubliuojančiais) maršrutais į priemiesčius??? Juk kursuoja jau dabar dalimi maršrutų, kuriais norima paleisti miesto mikrobus, priemiestiniai autobusai ir mikrobai. Tereikia juos integruoti į bendro bilieto sistemą. Aišku, ne visą maršrutą, o tik tam tikrą trasos dalį. Pavyzdžiui, ruože N. Vilnia - Mickūnai ar ruože Spaudos Rūmai - Karveliškės. Tereikia tik kai kurias grafikų spragas užpildyti. Tarifas - kita kalba. Jis turėtų būti aukštesnis nei mieste. Tai turėtų būti, tarkim, 2-oji zona.
Comment